TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

+7
TOPO ESTEPARIO
Rigodon
Ciclon
Gilmineitor
CARPY
sergiktt
masdi
11 participantes

Pàgina 4 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dv Feb 26, 2010 2:49 pm

masdi escrigué:
...La situació de vendre la nomad i comprar.te una reign de 150mm pot arreglar- la, però en pot espatllar d´altres.Per exemple quan vingui l´estiu i els bikeparks,la reign de 150 pot quedar curta...

Asamalecuá... afro

Amb això tens més raó que un sant. És que la Nomad em va de conya per això! Tot i lastrar li puc fotre bones rutes i a l'estiu portar-la a BikeParks sense problemes. Si me la vengués tiraria de lloguers per 2/3 cops que hi vaig a l'any...

2 divagació/solució de la 1a divagació/liupajil... XD :


Ara a la Nomad porto la MZ Z1 Aniversari de 150mm. A mi em va de conya i no trobo a faltar recorregut. El problema? 2,600kg. Pesa igual que una Totem i 200g menys que una Boxxer affraid

Una solució al meu problema podria ser: per la temporada d'estiu pillar una Boxxer (ara están a 500e a Fizzbikes) i per la resta montar una Revelation de 150 (uns 1700g, 900g menys que ara...).

Vaig exposar-ho al foro de Nomads del ForoMTB i la gent va flipar una mica, però si t'ho ben mires tampoc és cap desgavell... jo al principi, portava una Pike a la Nomad de la meva anitga Heckler i no vaig tenir cap problema... Cool

I encara més... No duc 150 ara i barres de 32? No cambiaria res...Bé si 900grams menys... What a Face
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dv Feb 26, 2010 3:24 pm

Ostres!!! bona aquesta, si fos jo i com opinio personal em tiraria més per aquesta situació.(De fet estic pensant a l´estiu ,si em venc alguna cosa pillar una boxxer i posar-la a la bruja per transformar-la amb una bici més de descens i més estable.)

No es descabellat pq a veure, si que li cambiaries radicalment la geometria, però nomes la vols per anar a baixar no? i llavors per rutes la revelation que ara ja porta eix. Trobo que es una millor solució, a més crec recordar que algun Accmic te una nomad amb una boxxer, podries preguntar en el seu foro, o en el chippie.
JO voto per aquesta solució a veure que opina la gent. Sergi i carpy opineu alguna cosa pq sino tindra solament la meva opinio.

@10.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dv Feb 26, 2010 3:36 pm

MASDI

Carpy ja veurem si una bici de 130-140 serveix per tot, potser en el Kulajy si pero a mi a la secreta no em serveix ja,ja,ja:twisted:

Molt aviat veuras alguna foto baixant la secreta amb la meva PIKE de 140 jajaja


Esteu carregats de manias :no tanta historia JO_ON no et venguis res la NOMAT ja esta be i la CHAMALEON si surts mes amb ella ja t'acostumaras a no porta suspensio el darrera .La manera de condui una rigida es diferent a una doble tens que ser mes fi traçant un cop t'hi acostumas son genials i disfrutes mes que amb una de doble que tota la feina la fa la bici i el pilot a dalt nomes controlant
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dv Feb 26, 2010 5:23 pm

Jo els conceptes els tinc molt clars, una altre cosa es que ensopegui la bici!!!

Jo vendria la Chameleon, ja que ni es una rigida per pedalar, ni baixa com una prophet amb el mateix pes, i pujar si fas servir el recorregut variable de la PIKE d'en Jaume, i el bloqueig, no crec que sigui gaire diferent!! jo personalment si compro una rigida, es una rigida per fer kilometres, i com diu en Jaume ti acabes acostumant!
Jo veig les rigides d'enduro, una camama, rollo long travel, que no son ni carn ni peix i si força Marqueting!!!!

Dit aixo, el Long travel, jo el considero el millor invent del mon si nomes voleu tenir una bici, i els teus companys van amb quelcom semblant, per exemple la Spicy d'en Flutox, amb els seus 13 i pico quilos amb gravity i molla, seria la bici total, ara esta clar que per anar a Mataro et "falta bici" i per la Selenika t'en sobra!! Pero ell i tota la seva colla tenen coses semblant, i es poden currar una ruta endurera de 50 kilometres amb Mollttt corriol i algun Dh entremig i despres van als campillos secrets, i poden fer drops de mes de metro, amb la mateixa montura!!!

Pero amb el teu perfil d'Endureru, jo clarament cambiaria la chameleon per una Blur, com diu en David, o una Motolite o una Zesty,etc. etc. O sigui una sub13 Kg. amb 130 o 140 milimetres i tens un pepino per fer senders del que sigui, i posali la tothem tambe barata a Chain a la jeperuda, i aconseguiras un aporte mes a la Nomad!! Jo no li posaria doble pletina a la Nomad, crec que la TOTHEM es lo que toca!!

Tambe hi ha una llegenda urbana que diu que amb una rigida agafas molta tecnica, i aixo es una puta bajenada, agafes tecnica si vas a fer coses tecniques, si vas a corriolejar, es minima l'evolucio, evolucionara molt mes un que vagui a la poma amb una doble!! Si vols tecnica triumfa i es mes barat, una bici de trial i ananr a l'escola TrialEvolution o anar a la poma als circuits de pumping dos cops al mes!!! Esclar que corriolejar amb una rigida et dona algo mes de tecnica. pero probablement molt poquissim!!!!

rendeer
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dv Feb 26, 2010 6:19 pm

Pues yo de lo que acaba de decir el Sergi he entendido mas bien poco, jajaj realmente existen todas esas marcas y modelos de bici es para flipar y eso que el Jordi Gil no ha empezado a decir cosas que si el muelle, que si la Totem, que si la abuela fuma... en fin desde mi punto de vista yo tendria una rigida con 130-140 delante toda carbonatada para las salidas que normalmente hacemos, cuatro corriols, una bajada con tres piedras etc.. y para salidas con un poco de dificultad me quedo con la Nomad y los 160, que para que realmente se los trague todos has de bajar que cagas, o ser un poco menos fino y hacer que trabaje la suspensión . Otro factor clave son los $ que la mujer diga que te puedes gastar, entonces si que puede empezar a divagar.

Por otro lado mi definición de enduro es todas aquellas salidas fisicamente tirando a duras con desnivel subiendo y bajadas mas bien técnicas, que puedas encontrarte piedras corriols o trialeras. Lo qual es mi definición, tambien hay gente que le llama trialera a bajar un bordillo, en qualquier caso depende del nivel que cada uno tenga.

Ea he dicho¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dv Feb 26, 2010 8:08 pm

Jo_on ja tens opinions de tots els gustos, apa doncs a barrinar tot el dia quina es la millor opció. Very Happy

LES meves opcions serien:

1-Bici de descens ( Transition TR 450, VENTANA EL CUERVO,i com opcions cares intense 951,knolly podium o canfield brothers jedi,banshee legend).

2-BICI enduro ( terremoto o bruja, casi segur que em quedaria la bruja pq puja igual de malament que el terremoto i la posaria lleugereta estil toponoto,)

3-Chamaleon d´en Jo_on pq m´el vendria per comprar-se una trail ja,ja,ja.

Somiar és gratis i la realitat molt cruda Mad Mad

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/bikespodiumgal1.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/URL]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per masdi el Ds Feb 27, 2010 11:37 am, editat 1 cop en total
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dv Feb 26, 2010 10:20 pm

Ja,ja,ja!!! Com mola això de divagar! Tothom hi diu la seva i ningu es mossega la llengua, genial!!! Si aquestes divagacions les féssim en directe, fotríem uns dinars divagant que la mestressa del restaurant ja podria tancar fins l'endemà!!! XD

sergiktt escrigué:
Pero amb el teu perfil d'Endureru, jo clarament cambiaria la chameleon per una Blur, com diu en David, o una Motolite o una Zesty,etc. etc. O sigui una sub13 Kg. amb 130 o 140 milimetres i tens un pepino per fer senders del que sigui...

Pel que fa a la Chameleon no us confoneu... JO ESTIC ENCANTAT AMB ELLA I ES POT DIR QUE NO TOCO CHEPUDA!!! Penseu que per la nostra zona la Chameleon és perfecte! Aquí ens agradi o no, per poder corriolejar hem de pistejar per força, i encara que només corriolegem no tenen res a veure aquests amb "la zona 0" que en dic jo, LA MECA, que és el bages amb L'Hivernal, Senders Navarcles, Transcorriols... Rutes a on has de treballar molt més tot el cos...

CARPY escrigué:Esteu carregats de manias :no tanta historia JO_ON no et venguis res la NOMAT ja esta be i la CHAMALEON si surts mes amb ella ja t'acostumaras a no porta suspensio el darrera .La manera de condui una rigida es diferent a una doble tens que ser mes fi traçant un cop t'hi acostumas son genials i disfrutes mes que amb una de doble que tota la feina la fa la bici i el pilot a dalt nomes controlant

Però si ja ho sé! Encara que no ho sembli ja hi havia passat abans i sé què significa anar amb rígida... Pensa que jo he fet una "evolució lògica". Em refereixo que no he començat a anar amb bici doble directament... Fot 16 anys ja que pedalo i sé de què m'estas parlant... tongue

Què et sembla aquesta princesa? Va ser la meva primera bici (decent). Si no recordo malament era del 93 o 94. La nena va baixar del Tagamananent a St. Marçal amb alforjes com una campeona!!! I love you

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Rigodon escrigué: Otro factor clave son los $ que la mujer diga que te puedes gastar, entonces si que puede empezar a divagar.
NOOOO!!! Però què dius!!! La gràcia està en somiar home!!! Si m'hagués (almenys jo) de conformar pensant el que vol la dona en temes Bikers ja m'hauria tirat un tiro... Razz

sergiktt escrigué:
Jo vendria la Chameleon, ja que ni es una rigida per pedalar, ni baixa com una prophet amb el mateix pes, i pujar si fas servir el recorregut variable de la PIKE d'en Jaume, i el bloqueig, no crec que sigui gaire diferent!! jo personalment si compro una rigida, es una rigida per fer kilometres, i com diu en Jaume ti acabes acostumant!
Jo veig les rigides d'enduro, una camama, rollo long travel, que no son ni carn ni peix i si força Marqueting!!!!

N'estàs segur del que dius...? No
Que no és una rígida per pedalar? La tinc amb 120 davant i 11,800kg... Per mi es un missil!!! Rolling Eyes

Una altra història és agafar una Chameleon i vestir-la estil Nomad amb 160, protector i tal... Jo a això no li veig gaire sentit.
Però amb una forca All-Mountain 140..? I tant! No és màrqueting. És evolució. Wink
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dv Feb 26, 2010 11:51 pm

Masdi, tengo que reconocer que gusto no te falta, que maquinas, con esas fotos me haces divagar aahhhhhhh
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Ds Feb 27, 2010 12:04 am

Aquesta es millor que les que diu en MASDI i no es te que pedalar ,porta pataformas jajaj .Si hem compro aixo no tornare mai mes amb bici lol!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Ds Feb 27, 2010 1:44 am

Ostia Jo_oN 11,800, la puta, pero si es la ostia, de totes formes, jo em quedaria amb una Blur i 130 mm. al darrera que com portes montada la Chamaleon, suposo que et quedaria als 12,500 amb 130 mm. darrera, si no ets un estresat de les prestacions, no l'hi veig sentit a una rigida!!!
Amb rutes llargues la comoditat de la doble es increible, pero que t'haig de dir 11,800 es un pes espectacular!! Amb rao corriolejes tant!!!

sunny

Jaume, tu sempre animant la festa amb idees noves!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Ds Feb 27, 2010 1:49 am

Rigodon escrigué:Pues yo de lo que acaba de decir el Sergi he entendido mas bien poco, jajaj realmente existen todas esas marcas y modelos de bici es para flipar y eso que el Jordi Gil no ha empezado a decir cosas que si el muelle, que si la Totem, que si la abuela fuma... en fin desde mi punto de vista yo tendria una rigida con 130-140 delante toda carbonatada para las salidas que normalmente hacemos, cuatro corriols, una bajada con tres piedras etc.. y para salidas con un poco de dificultad me quedo con la Nomad y los 160, que para que realmente se los trague todos has de bajar que cagas, o ser un poco menos fino y hacer que trabaje la suspensión . Otro factor clave son los $ que la mujer diga que te puedes gastar, entonces si que puede empezar a divagar.

Por otro lado mi definición de enduro es todas aquellas salidas fisicamente tirando a duras con desnivel subiendo y bajadas mas bien técnicas, que puedas encontrarte piedras corriols o trialeras. Lo qual es mi definición, tambien hay gente que le llama trialera a bajar un bordillo, en qualquier caso depende del nivel que cada uno tenga.

Ea he dicho¡¡

JAjaja, Jo em limito a apuntar les marques o bicis que veig que diu en MASDI en altres posts, la veritat es que algunes de les que he escrit, tampoc se ven be com son XDDD Pero que mas de dir de les fotos que ha penjat en David!!! Aixo si que es nivell DIVAGANTIL!!!
Sobretot "knolly podium o canfield brothers jedi" encara no estic segur si es veritat o una quedada amb el public!! sunny

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 27, 2010 3:18 am

Carpy ,carpy potser es el que necesitaras per d´aqui uns diumenges, sino que t´ho digui el Sergi Very Happy

Rigodon soñar és muy facil, hasta que despiertas y ves la realidad je,je,je.

Existeixen, existeixen de veritat,o això es el que diuen, pq de les que he posat nomes he vist en directe i provat una mica la ventana les altres no.

M´agrada molt l´intense, amb vpp com la santacruz v10, però més manejable, la knolly és del mateix estil, la canfield es la bici més lleugera i rapida de dh que hi ha al mercat seria entre una freeride i una de descens, o la banshee una preciositat i que me´n dieu dels amics del Sergi, diuen que han fet la millor transition de tots els temps...
Com veieu es facil somiar i molt divertit divagar.

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Ds Feb 27, 2010 1:46 pm

masdi escrigué:Carpy ,carpy potser es el que necesitaras per d´aqui uns diumenges, sino que t´ho digui el Sergi Very Happy


JAUME, t'has desperar a fer la secreta, a que te l'ensenyem, es molt lleig anar a merdejar a les baixades dels altres abans de tenirles acabades, i apart, en David porta mil dies treballant tot sol, i no et podra veure ni la cara de por?? aixo es lleig XDDD


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Vigila que no et deixis la PIKE en l'arbre de davant!!!!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
L'arquitecte, ingenier, paleta i manobra!!! sunny

:[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Una de les zones de pedres, pero les mes dificils, prefereixo que les descobriu en directe!!! :affraid
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Feb 27, 2010 4:56 pm

cheers cheers cheers Bones fotos si senyor "la secreta" va creixent cheers cheers cheers











apa adeu ne´n vaig a treballar , a falcar el salt.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Ds Feb 27, 2010 5:13 pm

La mare de deu aixo es pot denunciar per delicta ecologic jajja .No patiu per la secreta per mi la setmana que be ja no ho sera encare que no hos agradi .Un que es molt tafane i portare en manel amb einas per fer modificacions affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dg Feb 28, 2010 10:31 pm

Òstia quin saltooooot!!! Mamma pooooor!!!

affraid affraid affraid

P.D.- Masdi, has quedat molt bé a la foto. Amb l'aixada, només et faltaria les espardenyes de 7 vetes i la barretina!!! XD
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Mar 01, 2010 1:47 pm

Jo_oN escrigué:Òstia quin saltooooot!!! Mamma pooooor!!!

affraid affraid affraid

P.D.- Masdi, has quedat molt bé a la foto. Amb l'aixada, només et faltaria les espardenyes de 7 vetes i la barretina!!! XD


Ja,ja,ja Gràcies,un que sap posar, el que pasa que els models del Sergi li van fallar je,je,je la kira i el tro no li van fer cas i clar com a mal menor mi vaig posar jo, a la próxima prometo portar tot l´equip.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dl Mar 01, 2010 2:54 pm

Masdi, has d'amagar l'entrada de la secreta, si combe replanta arbustos i arbres, perque com a minim i hagui 25 metres, que sembli l'amazonas y porta trampes per senglars, que el puto CARPY fara un Attack serio, per intentar descubrir-la!!! Deixa troncs creuats per tota la secreta, d'aquells que costin de treure, jo ja hi deixare els meus 2 pitbulls amb ordres concretes, i una foto d'en Jaume amb la CANNONDALE!!! per si la troba!!!!
sunny


PD ( per cert a la sortida d'ahir hi havia un Chiquipark, perfecte per fer els primers pinitos )
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dl Mar 01, 2010 3:39 pm

sergiktt escrigué:Masdi, has d'amagar l'entrada de la secreta, si combe replanta arbustos i arbres, perque com a minim i hagui 25 metres, que sembli l'amazonas y porta trampes per senglars, que el puto CARPY fara un Attack serio, per intentar descubrir-la!!! Deixa troncs creuats per tota la secreta, d'aquells que costin de treure, jo ja hi deixare els meus 2 pitbulls amb ordres concretes, i una foto d'en Jaume amb la CANNONDALE!!! per si la troba!!!!
sunny


PD ( per cert a la sortida d'ahir hi havia un Chiquipark, perfecte per fer els primers pinitos )


Cabrons no tapeu l'entrada ,al final tindre que venir amb el ultralleuger del meu amic gascon i fer una passada pel cel de olzinellas per poder trovar la puta secreta jajjaj affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Mar 01, 2010 7:40 pm

Aquest en Carpy sempre troba una solució!!! Shocked

El problema més que l´entrada és la sortida és veu bastant, però tranquil que el divendres a la nit o tapare pq el carpy i el manel passin de llarg. tongue

Ara amb l´ultralleuger ja no hi puc fer res. No




Jo_on vas poder fer snowbike?
Per la polemica i divagació: Al veure les fotos de la kdd vaig pensar.Voleu dir que les kdd´s s´han de fer publiques amb 50 tios pels boscos, amb tot el que comporta...
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dl Mar 01, 2010 10:27 pm

masdi escrigué:Jo_on vas poder fer snowbike?

Que si què? Espera al vídeo i veuràs... What a Face
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dt Mar 02, 2010 1:18 am

Jo_oN escrigué:
masdi escrigué:Jo_on vas poder fer snowbike?

Que si què? Espera al vídeo i veuràs... What a Face

http://vimeo.com/9835543
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dt Mar 02, 2010 2:03 am

como te lo pasas ¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Mar 02, 2010 1:27 pm

Jo_oN escrigué:
Jo_oN escrigué:
masdi escrigué:Jo_on vas poder fer snowbike?

Que si què? Espera al vídeo i veuràs... What a Face

http://vimeo.com/9835543


Nano quines aventures et montes!!!
Amb feia pena i tot veure la nomad coberta de neu, quin fred que deuria fer. je,je,je.

Per cert el pantalons eren els endura?

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dt Mar 02, 2010 10:58 pm

masdi escrigué:
Per la polemica i divagació: Al veure les fotos de la kdd vaig pensar.Voleu dir que les kdd´s s´han de fer publiques amb 50 tios pels boscos, amb tot el que comporta...

Tornem a divagar, caldre el que es diu caldre evidentment que no, pero jo reconec que les baixades mes guapes que he fet sense pagar :cunaoo (NoBikeparks) han estat gracies a aquestes quedades, si be es veritat, que es fa una mica de tap i no s'avança igual que quan surtim la colla, es coneix a gent molt ben parida amb la qual pots cambiar "Spots" (Aixi es deia en el Windsurf) i experiencies vitals, esclar algunes et surten mes be, altres no tant, pero en general m'encanten les mogudes!!! sunny Evidentment, si no son mes reduides, com les tipiques mafioses o algunes de privades, les multitudinaries s'han de dosificar!!!
Pero com diuen al basket "I LOVE THIS GAME"
Evidentment jo parlo com ha assistent, jo a Santsa no m'atreviria a organitzar-ho per una questio d'infraestructura, ja que la nostra zona es tant tancada que per controlar 50 persones hauriem de tenir 15 que sapiguesin la ruta!!, pero per exemple a la de l'altre dia el terreny o permetia!!


PD (Tampoc caldria la fartanera que ens fotem amb en CARPY, pero tambe ens agrada pirat )
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 4 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum