TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

+7
TOPO ESTEPARIO
Rigodon
Ciclon
Gilmineitor
CARPY
sergiktt
masdi
11 participantes

Pàgina 2 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Feb 22, 2010 4:07 pm

Home d´aqui aprop crec que la ballena és casi perfecte, les pistes vermelles i negra de la molina també son molt xules, la route 66 de vallnord és molt divertida, dels trencacames em quedaria amb el senglar, és que clar no pararia.De naturals potser el gr5 d´aiguafreda i la baixada del sui...

Ho he dit sense pensar molt potser més tard en trobo de millors...






PD:Aquest en Carpy no és vol mullar mai ja,ja,ja...
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Feb 22, 2010 7:49 pm

Per cert avui he vist de casualitat aquestes fotos.Els pioners del btt

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

1977 quina tecnologia i com baixaven...

Aqui ningú divaga, deu ser que només ho fem per ST CELONI...
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Ciclon Dl Feb 22, 2010 10:36 pm

Jo no tinc una baixada idilica, cadasquna de les que fent te moltes coses. Pero jo crec que lo querealment fa una baixada idilica es de la companyia amb la que la fas, no es el mateix quand fas una baixada amb gent baixadora con Kulaji, Rigodon, Xop, Masdi, Sergi, Jordi G., Carpy, etc que quand les fas amb gent que no baixa, veus que una trialera que per tu es facil la gent la baixa caminant i a les hores no les disfrutes tant perque veus que la gent no disfruta. Jo amb els de Breda només fent corriols y trialeres sense dificultat, son mes rallyman (alguns), ara sempre es van fent el remolons per no fer gaire cosa. No vulguis sapiguer cuantes vagades he intentar anar a fer corriols per Llinars, pero es que se fa molt llarg arribar desde aqui en btt, i quand les dit de anar amb vosaltres a fer trialeres ja es pensen que seran imposibles, amb lo be que te lo pases, aun anan caminan a vegades.
A veure quand ens ensenyeu la secreta, el bosc vertical, la rierada i alguna més que sortira.
Ens veiem cheers cheers cheers
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dl Feb 22, 2010 11:40 pm

A mi es que me gustan todas, no lo puedo remediar, todas tienen algo que si vas follao y saltas, que si vas follao y derrapas, curva que parece que no y ahhh pasas (o no)pero como a qui se divaga pasas, que si vas follao tal y tal... total que siempre vamos follaos.

Aunque yo si que me pronuncio, para mi las mejores que he hecho hasta el dia de hoy son NURIA y BATERIES y el dia que fuimos a Mataro a Burriak, Sad Sad se me caen las lagrimas de recordalo, aunque como bien dice Ciclon las bajadas o las subidas se hacen buenas si las haces con la compañia adecuada.

Adeu


PD.:como mola esto de divagar
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dl Feb 22, 2010 11:44 pm

Masdi, estas seguro que esas fotos no son el Carpy, el Yics, el Manel y el Paco en sus comienzos jajajajaja
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dl Feb 22, 2010 11:52 pm

La millor trialera i la mare de totes es la del SUI enllaçant am el turo de PI NOVELL-TURO DEL SAMONT-LA COVA-FURADES-CABRETA-RIERADA-ANCHOVA-TELEFONICA aixo vol dir baixar del pla de la calma fen com a molt 1 kmde pista que mes voleu i el costat de casa







LA RIERADA ( una mostra )
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dt Feb 23, 2010 12:21 am

SERGI-MASI i RIGODON amb els vostres comentaris esteu jugant amb foc i podrieu ser banejats en consevol moment cabronssssssss .Es el primer avis jajaj affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty TOPO ESTEPARIO

Missatge  TOPO ESTEPARIO Dt Feb 23, 2010 1:05 am

Buenas a todos desertores del FORO MTB ya estoy aqui para poner un poco de orden a este foro tan cutre que teneis .Andaros al loro que a la minima baneo a quien no siga las normas de comportamiento y no escriva en la lengua oficial .En breve tendreis noticias ya estais avisados

TOPO ESTEPARIO

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 23/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dt Feb 23, 2010 1:38 am

TOPO ESTEPARIO escrigué:Buenas a todos desertores del FORO MTB ya estoy aqui para poner un poco de orden a este foro tan cutre que teneis .Andaros al loro que a la minima baneo a quien no siga las normas de comportamiento y no escriva en la lengua oficial .En breve tendreis noticias ya estais avisados

Que cabrons... Quan he vist el nick a l'entrada del foro m'ha vingut un yuyu.... affraid

Durant uns segons hi he caigut!!! Evil or Very Mad
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dt Feb 23, 2010 1:53 am

JAJAJA, qui es el friki que s'ha posat el nick del Talp de l'estepa?? La mare que em va parir!!!
JAUME, estic quasi segur que ens banejaras el Dilluns seguent a la proxima Olzinellada!!!!

Baixades, baixade, baixades!!

Quina seria per mi "LA BAIXADA" de les baixades!!!

La meva baixada ideal 8, 10 minuts amb una primera part rollo "cabreta" pero amb pedres de Mataro molt revirada, en el meu limit tecnic!!! despres la famosa zona de Drops, tambe al meu limit de l'atreviment, i la ultima meitat, pur flow, amb peraltes dobles facils, pasos divertits!! al acabar, aixo si unes birres amb els amics, i a comentar la jugada!! esta clar que el meu limit tecnic, es molt diferent del d'en Kulajy, o inclus el meu pot anar pujant o baixant, llavors s'hauria de modificar la baixada, per ser ideal, sempre a d'estar en aquest limit!!!

Les meves baixades preferides com ha dit en David, son dificils de triar aqui rapidament!!

Provablement la vermella de la molina que pasa per el mig, el Montgros dels Freejulitos tambe m'encanta, l'Abel s'esta currant "Els caçadors" no te zona tecnica, pero el flow es autentic!! que dir del Senglar o la Cabreta, que jo clarament faria un mix!!

Tot i aixo, jo trobo el flow sobrevalorat, si em de treure alguna zona dels Dh's a mi em podeu treure el flow, i em deixeu les zones tecniques, la majoria de les vegades, cualsevol pedreta em deixa amb evidencia pero intentar-ho una altre vegada, i un bon dia aconseguir-ho m'omple de satisfaccio!!
I no els veig cap punyetera gracia a les baixades que son dures fisicament, unicament perque hi ha moltes pedres sueltes o desordenades, i tot el que es necesita per poderla baixar amb dignitat, es una bici amb molt recorregut!! per exemple la vermella de la molina que va per dalt dels remontadors, te un troç a dalt, que nomes serveix per saber qui te mes forçaals braços!!

Dit aixo, ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Feb 23, 2010 12:20 pm

Rigodon escrigué:Masdi, estas seguro que esas fotos no son el Carpy, el Yics, el Manel y el Paco en sus comienzos jajajajaja

JA,JA,JA las he subido por si se daban por aludidos y ponian las suyas de los años setenta, y asi poder reir un rato.Però los muy cabrones no han caido y ahora nos amenazan con el baneo ja,ja,ja
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Feb 23, 2010 12:53 pm

En aquest foro hi ha un topo ja,ja,ja, per uns segons al veure el nom m´ha entrat el panic ja,ja,ja...

Jo_on que no divagas? Estan atacant el flow per tots els costats i no dius res, ja has vist aqui que els que opinen posen molt per sobre la tecnica que la fluidesa...
Sergi les teves escollides son bastant floweres menys la cabreta

Evidentment que una baixada que nomes sigui flow pot avorrir,com per exemple la baixada del corredor a vallgorguina que feiem per anar a esmorzar, però per mi una baixada guapa guapa que he fet és la route 66 de vallnord, és flow del bo durant 15 min o mès amb peraltes,mesetes... i és molt divertit
Jo per exemple si haig d´escollir entre trialera a saco molt encallada com Mare de Deu del mont o la route em decanto per l´ultima sense pensar-ho.
Ara això no vol dir, que no m ´agradin les bateries i núria, son baixades que s´han de fer una vegada a l´any sense passar-se.
Probablament i com que no tinc un gran curriculum amb baixades en aquests moments si en tingues que escollir una(com s´ha dit) escolliria la vermella de la Molina.Resumeix tot el que he dit abans, és tecnica però conserva el flow en tot moment, ahhh i el meu manillar pot passar per tot arreu ja,ja,ja.

Ens veiem


Editat per darrera vegada per masdi el Dt Feb 23, 2010 2:02 pm, editat 2 cops en total
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Feb 23, 2010 1:01 pm

Com veieu a les fotos del Carpy, el tio vol fotre una emboscada a la gent, aquest bosc sembla tret d´una peli de terror affraid affraid
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dt Feb 23, 2010 3:16 pm

masdi escrigué:En aquest foro hi ha un topo ja,ja,ja, per uns segons al veure el nom m´ha entrat el panic ja,ja,ja...

Jo_on que no divagas? Estan atacant el flow per tots els costats i no dius res, ja has vist aqui que els que opinen posen molt per sobre la tecnica que la fluidesa...
Sergi les teves escollides son bastant floweres menys la cabreta

Evidentment que una baixada que nomes sigui flow pot avorrir,com per exemple la baixada del corredor a vallgorguina que feiem per anar a esmorzar, però per mi una baixada guapa guapa que he fet és la route 66 de vallnord, és flow del bo durant 15 min o mès amb peraltes,mesetes... i és molt divertit
Jo per exemple si haig d´escollir entre trialera a saco molt encallada com Mare de Deu del mont o la route em decanto per l´ultima sense pensar-ho.
Ara això no vol dir, que no m ´agradin les bateries i núria, son baixades que s´han de fer una vegada a l´any sense passar-se.
Probablament i com que no tinc un gran curriculum amb baixades en aquests moments si en tingues que escollir una(com s´ha dit) escolliria la vermella de la Molina.Resumeix tot el que he dit abans, és tecnica però conserva el flow en tot moment, ahhh i el meu manillar pot passar per tot arreu ja,ja,ja.

Ens veiem

No es ven be aixi, les que he posat excepte el senglar tenen alguns punts tecnics, una mica encallats, que si no fots la alternativa facil, l'hi treuen una mica de flow, pero si fas la dificil l'hi dona molta tecnica!! Sobretot Montgros es casi la baixada perfecte per mi, Comença amb un Drop chunguillu, zona molt trialera de pedres y a partir d'aqui despiporre de flow!!! La vermella de la molina, recordo una curva de dretas molt encherinada, una pasarella opcional i un Droop molt vertical, que li treuen flow, pero que es just el que mes m'agrada de la baixada, i el DH del Abel, ja el veuras tu mateix XDDD
El senglar i la Cabreta, ja he posat que faria un mix interesant!!!
Coincideixo amb tu amb mare de deu del mon, i jo hi afejiria NURIA, pero es perque esta per sobre del meu nivell tecnic, tandebo, jo trialejes com l'alberto, llavors serien les meves preferides!!!!
Dit aixo, el Flow m'agrada i molt, com m'agradan els bistecs, pero prefereixo filet!!!

flower flower


PD (Nomes divaguem nosaltres, com de costum, els trencas son sosus)
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Feb 23, 2010 3:41 pm

Em sembla que m´explico malament. DEl montgros no et puc dir res,pq no l´he fet i el dh de l´Abel tampoc, encara que semblava per els videos que penjava,que tenia bastant flow.
Jo volia dir que les que dius per mi tenen flow, la curva de la vermella de la Molina no molesta, no et treu fluidesa el que passa que es tecnica, i si tens collons la fas i sino no, però Núria hi han llocs que son més facils que la curva de la Molina, però vas molt frenat, moltes vegades hi ha una puta pedra solta que et fa anar malament. Per tant crec que mola trialeja però fins un cert punt, apart que no tinc tècnica no em mola anar tant encallat...
En aquest punt i per picar el personal podria dir:

PERQUE NO US COMPREU UNA MOTO DE TRIAL I ANEU A TRIALEJAR!!!! JA,JA,JA

pq les bicis que tenim son per fer enduro i no trial per això millor una de trial je,je,je.


I que consti que m´ho passo molt bé amb les sortides MAFIERES d´anar a baixar trialeres.Per mi son com una aventura, ara si em preguntes per baixades perfectes crec que no son perfectes.

PD:Estic totalment D´acord que son uns sosus, com no espavilin tindrem que cambiar el nom al foro je,je,je.
PD2:Mira si esta la cosa parada que el fill de p**a del topo no surt a dir res!!!!
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  TOPO ESTEPARIO Dt Feb 23, 2010 3:55 pm

Al loro que estoi aqui

Senores no divageis tanto la bici es una excusa para salir de casa y quemar adrenalina con flow o lo que haga falta affraid

TOPO ESTEPARIO

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 23/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dt Feb 23, 2010 3:59 pm

TOPO ESTEPARIO escrigué:Al loro que estoi aqui

Senores no divageis tanto la bici es una excusa para salir de casa y quemar adrenalina con flow o lo que haga falta affraid
PUTO TOPO deixa aquest foro i deixens tranquils cabron
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dt Feb 23, 2010 4:02 pm

masdi escrigué:Em sembla que m´explico malament. DEl montgros no et puc dir res,pq no l´he fet i el dh de l´Abel tampoc, encara que semblava per els videos que penjava,que tenia bastant flow.
Jo volia dir que les que dius per mi tenen flow, la curva de la vermella de la Molina no molesta, no et treu fluidesa el que passa que es tecnica, i si tens collons la fas i sino no, però Núria hi han llocs que son més facils que la curva de la Molina, però vas molt frenat, moltes vegades hi ha una puta pedra solta que et fa anar malament. Per tant crec que mola trialeja però fins un cert punt, apart que no tinc tècnica no em mola anar tant encallat...
En aquest punt i per picar el personal podria dir:

PERQUE NO US COMPREU UNA MOTO DE TRIAL I ANEU A TRIALEJAR!!!! JA,JA,JA

pq les bicis que tenim son per fer enduro i no trial per això millor una de trial je,je,je.


I que consti que m´ho passo molt bé amb les sortides MAFIERES d´anar a baixar trialeres.Per mi son com una aventura, ara si em preguntes per baixades perfectes crec que no son perfectes.

PD:Estic totalment D´acord que son uns sosus, com no espavilin tindrem que cambiar el nom al foro je,je,je.
PD2:Mira si esta la cosa parada que el fill de p**a del topo no surt a dir res!!!!

No es que t'expliquis malament, es que no entenem ven be el mateix per Flow!! king
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dt Feb 23, 2010 4:48 pm

TOPO ESTEPARIO escrigué:Al loro que estoi aqui

Senores no divageis tanto la bici es una excusa para salir de casa y quemar adrenalina con flow o lo que haga falta affraid

Jo només dic que el link d'aquest foro està penjat al FOROMTB...

Ai,ai,ai que l'és.... Question Evil or Very Mad

I si no ho l'és la brometa ja no fa gràcia... Mad
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Feb 23, 2010 7:40 pm

TOPO ESTEPARIO escrigué:Al loro que estoi aqui

Senores no divageis tanto la bici es una excusa para salir de casa y quemar adrenalina con flow o lo que haga falta affraid

Coño TOPO entiendes los idiomas de provincias , eres todo un ilustrado!!!


Editat per darrera vegada per masdi el Dt Feb 23, 2010 9:22 pm, editat 1 cop en total
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Feb 23, 2010 7:49 pm

sergiktt escrigué:

No es que t'expliquis malament, es que no entenem ven be el mateix per Flow!! king

Jo crec que si que diem el mateix, el que passa que tu t´empenyes en dir que no n´hi ha per tant,sino explica que entens tu per flow pq potser jo no ser el que es...
Ho podria explicar en jo_on però com que no vol divagar Sleep



PD:Per cert avui m´han explicat que molt a prop de Can Draper estan creixent els salts com bolets, es veu que hi ha un tio que s´esta currant una zona, a veure si l´investigo i si no son molt besties és podrien aprofitar...
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dt Feb 23, 2010 11:50 pm

[quote="masdi"]
sergiktt escrigué:





PD:Per cert avui m´han explicat que molt a prop de Can Draper estan creixent els salts com bolets, es veu que hi ha un tio que s´esta currant una zona, a veure si l´investigo i si no son molt besties és podrien aprofitar...

L'any que be caçadors de bolets vindran el montnegra a veura aquesta nova especia de bolets de fusta


bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dc Feb 24, 2010 12:12 pm

CARPY escrigué:

L'any que be caçadors de bolets vindran el montnegra a veura aquesta nova especia de bolets de fusta


bounce

je,je,je ara bè tu pots vindra quan vulguis a provar-los que diuen que son de primera qualitat Laughing
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dc Feb 24, 2010 12:32 pm

Per cert definició de l`estat de flow tret de foro mtb, podria ser l´estat desprès de fer una bona baixada.

El concepto de FLOW (en castellano podría traducirse como fluir)ha sido desarrollado por el psicólogo Mihalyi Csikszentmihalyi, quien lo ha definido como un estado en el que la persona se encuentra completamente absorta en una actividad para su propio placer y disfrute, durante la cual el tiempo vuela y las acciones, pensamientos y movimientos se suceden unas a otras sin pausa. Todo el ser está envuelto en esta actividad, y la persona utiliza sus destrezas y habilidades llevándolas hasta el extremo. La persona está en flow cuando se encuentra completamente absorbida por una actividad durante la cual pierde la noción del tiempo y experimenta una enorme satisfacción.

Casi cualquier clase de actividad puede producir un estado de fluidez con tal de que se den los elementos relevantes. Es posible mejorar la calidad de vida si nos aseguramos de que objetivos claros, retroalimentación inmediata, capacidades a la altura de las oportunidades de acción formen constantemente y lo más posible parte de la vida cotidiana.

Cuando fluimos no es que seamos felices, porque para experimentar la felicidad debemos centrarnos en nuestros estados internos, y esto distraería la atención de la tarea que tenemos entre manos. Sólo después de que se ha completado la tarea tenemos tiempo para mirar hacia atrás, considerar lo que sucedió, y es entonces cuando nos vemos inundados de gratitud por la plenitud de esa experiencia; es entonces cuando podemos afirmar que somos retrospectivamente felices. Pero no se puede ser feliz sin las experiencias de flujo.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dc Feb 24, 2010 6:27 pm

Anem a pams, el primer i mes important, els salts que estan sortin per la zona de can Draper, els esta plantan algun conegut nostre, potser descender? o vaig equivocat?? XDDD

No deixis que en CARPY vingui a espiar, que el dia D el vull veure patir geek Uy!! volia dir divertir-se!! Patir no home no....

En quan al tema Flow, el que s'empenya en pensa per mi, ets tu!!! pirat

Segons aquesta descripcio de Flow, els dias amb mes flow que recordo ultimament, son els divendres a la nit, quan vaig a la cerveceria i "encuentra completamente absorta en una actividad para su propio placer y disfrute, durante la cual el tiempo vuela y las acciones, pensamientos y movimientos se suceden unas a otras sin pausa", mentre van pasan que si una Leffe Radius, Vielle Cuve, Hoegaarden Gran Cru, que si fruto prohibido i una succesio de birras d'importacio Belgas, que em fan sentir aixi!!
Extrapolant-ho al btt, jo em sento absort i en aquest estat de semiborrachera, nomes quan estic al burriack i toca fer moltes roques i a pocs llocs mes, alla es on no semblo jo mateix iestic concentrat de la primera a la ultima pedra!!
Pero encara que la sensacio que jo personalment tinc en aquell moment es quasi clavada a la descripció del foro, dista molt del que jo entenia per flow!!!
El meu flow es...
Una baixada d'aquelles disfrutones amb una succesio de pasos, obstacles o handicaps, de molt baixa dificultad, on nomes la velocitat l'hi dona dificultad, i apart jo entenia l'estat de Flow a baixar a disfrutarles i no ha anar rapid que es considerablement diferent, dit aixo, la famosa curva de la molina no es flower, ja que l'entrada es en parat i es clavant els frens fins acabar i te mes zones que no son el que jo entenc com a flow!!
La ballena es bastant flower, pero te la pedra aquella que pica avall que l'hi trenca, pero a mi m'encanta just aquell troç, etc. etc. etc.
Tambe tinc clar, que segons el nivell el flow pot variar, ja que es veuen lguns videos d'aquests de Canada, que ha tu t'agraden tant, que veus un tio fent una baixada amb "Flow" amb uns obstacles, que jo no m'en faria ni un, ni com a repte i ells estan amb flow!!!

Vinga a cascarla!!!
David, lleguire la teva resposta, per no seguire divagant, ja que nomes divagem nosaltres, i es molt aburrit, ja divagarem quan ens veiem!!
flower
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 2 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum