TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

29-4-2012 Algu amb poc seny amb vol acompanyar¡¡

+4
sergiktt
Rigodon
Gilmineitor
CARPY
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

29-4-2012 Algu amb poc seny amb vol acompanyar¡¡ - Página 2 Empty Re: 29-4-2012 Algu amb poc seny amb vol acompanyar¡¡

Missatge  CARPY Dg Abr 29, 2012 7:14 pm

No tot a la vida pot sortí be ¡¡¡¡.Despres de una nit de pluja em tingut un dia fantàstic meterologicament parlant .Pero la pluja de la nit ha deixat els camins molt tous i de molt mal pedelar on la maquina havia passat .Aixo es el que jo em pensava fins que em arrivat a Riells i despres d'esmorza miro la roda i la molt cabrona no gira ,esta frenada .Desmonto fre i no es aixo son el conos de la roda que s'han apretat ,deixant la roda clavada .Em las pocas einas que teniam i mendigan a un turista que hi havia ens ha deixat una pic de lloro ,amb aixo em fet una mica de arreglillo ,pero no anava prou be .Aixi que decidim aborta la sortida (gracias companys ) ,baixem a breda i tornem .Jo els hi dic que em quedera a breda a l'estacio de tren i l'agafare fins a llinars .Si molta estacio,molt retol de ADIF ,un edifici espectacular ,pero estava tancat i veient que potser no es pararia un putu tren amb decideixo a continuar patint fins a casa .A palautordera fent anar la roda enrerra s'ha descabalat una mica ,deixant-ma rodar mes be ,pero el mal ja estava fet ,las cames feian xup-xup jajaj .Be una ruta una mica rara ,pero ens ho em passat be ,coneixent nous camins per breda amb en jose .Pero no tardarem a tornari i fer la ruta que teniam previst
Gracias a l'alberto,.pitu,jose ,carles i xavi per no deixarme tirat ¡¡¡ Fins la propera el diumengue que be que segur que ens ho passarem de puta mare estrenant la bici d'en Xop xxd
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

29-4-2012 Algu amb poc seny amb vol acompanyar¡¡ - Página 2 Empty Re: 29-4-2012 Algu amb poc seny amb vol acompanyar¡¡

Missatge  Tigret Dl Abr 30, 2012 2:32 am

Avui,ha sigut un dia diferent...tot ens anava en contra!primer el terreny,massa tou,després l'avaria d'en Jaume i per últim,el vent en contra... Evil or Very Mad però tot i així ens ho hem passat molt bé cheers i ens ha servit per fer km(que prou falta ens fan...)
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum