TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta?

3 participantes

Ir abajo

Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta? Empty Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta?

Missatge  Jo_On Ds Nov 21, 2009 4:38 pm

No sé si s'apuntarà la St. Pol Connexion, però jo tinc ganes d'anar-hi. Es tracta d'una ruta AllMountain pel que sembla molt tècnica, tant pujant com baixant...

Aquí us deixo la crònica d'en Joanft, de la seva web uep sa velo...

http://websavelo.blogspot.com/2009/06/adeu-finestres-vogant-per-entre-fagedes.html

Siau!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta? Empty Re: Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta?

Missatge  CARPY Ds Nov 21, 2009 9:17 pm

Jo_oN escrigué:No sé si s'apuntarà la St. Pol Connexion, però jo tinc ganes d'anar-hi. Es tracta d'una ruta AllMountain pel que sembla molt tècnica, tant pujant com baixant...

Aquí us deixo la crònica d'en Joanft, de la seva web uep sa velo...

http://websavelo.blogspot.com/2009/06/adeu-finestres-vogant-per-entre-fagedes.html

Siau!!!
Bone pinta pero una mica just per dema affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta? Empty Re: Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta?

Missatge  Jo_On Ds Nov 21, 2009 9:37 pm

CARPY escrigué:
Jo_oN escrigué:No sé si s'apuntarà la St. Pol Connexion, però jo tinc ganes d'anar-hi. Es tracta d'una ruta AllMountain pel que sembla molt tècnica, tant pujant com baixant...

Aquí us deixo la crònica d'en Joanft, de la seva web uep sa velo...

http://websavelo.blogspot.com/2009/06/adeu-finestres-vogant-per-entre-fagedes.html

Siau!!!
Bone pinta pero una mica just per dema affraid

Ja ho sé, però és que sóc un nen mal criat. Culo veo, culo quiero...
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta? Empty sant aniol de ,,,,

Missatge  Gilmineitor Dg Nov 22, 2009 12:09 am

Em fot llegir aixo ,Jo on,ens hem fet grans o vells i no podem gira la truita de sobte.Ara fer bona la sortida de demà,per no arribar tard a casa i no perdre el bonobici del Garraf.....Que t'ho passis bé i seny.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta? Empty Re: Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta?

Missatge  Jo_On Dg Nov 22, 2009 10:00 pm

Bé, al final NO he anat a St. Aniol. Estava sol i la meva dona m'ha amenaçat de mort.

A més a més, a l'hora de sortir m'he trobat un Santpolenc que no coneixia, es veia bastant dominguero i canyiula, i a més licrero, però hem fet una bona ruta per els 3 Turons.

El coneixeu? (dedicada al Jordi G.) ;D

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Al final 50km i 1700m + sol com un mussol però molt content de la gesta.

St.Pol - Corriols Creu de Canet - Arenys de Munt - Corriols pels 3 Turons (St. Vicenç de Montalt - Llavaneres) - tornada per la carretera de Mataró-Arenys de Munt-St.Pol
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta? Empty Re: Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta?

Missatge  CARPY Dg Nov 22, 2009 11:16 pm

Jo_oN escrigué:Bé, al final NO he anat a St. Aniol. Estava sol i la meva dona m'ha amenaçat de mort.

A més a més, a l'hora de sortir m'he trobat un Santpolenc que no coneixia, es veia bastant dominguero i canyiula, i a més licrero, però hem fet una bona ruta per els 3 Turons.

El coneixeu? (dedicada al Jordi G.) ;D

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Al final 50km i 1700m + sol com un mussol però molt content de la gesta.

St.Pol - Corriols Creu de Canet - Arenys de Munt - Corriols pels 3 Turons (St. Vicenç de Montalt - Llavaneres) - tornada per la carretera de Mataró-Arenys de Munt-St.Pol
Licrero bone pensade de no anar-hi sol com un mussol ,@10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta? Empty Re: Ruta Jo_oN a St. Aniol de Finestres aquest diumenge. Algú s'apunta?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum