Diumengue 14-11-2010
+5
Tigret
sergiktt
Gilmineitor
COLMILLO
CARPY
9 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Diumengue 14-11-2010
Ja que ara portem molts dias sortin fora del territori ,aquet diumengue fem un CORREDOR NON STOP ????
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
campo de nabos ....!NOOOOOOOOOOOOOOOO¡
COLMILLO escrigué:Ep!!!! Aquesta pot agradar-me- Més pistes!!!!!! Corriolada o endurada!!!!!
Per mi que farém una mica de tot,molts km,molt rally"de rallarse"..............gegegegege tot que si venen 8 feminas igual ens oblidem del camp de nabos.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Re: Diumengue 14-11-2010
COLMILLO escrigué:Ep!!!! Aquesta pot agradar-me- Més pistes!!!!!! Corriolada o endurada!!!!!
El corredor no te res de enduro es tot corriol,pero alguna cosa trovarem per que poguis caminar .No portis a les tevas nenas que ho passaran malament
Corredor
Les nenes no venen pas. Dissabte va a córrer i diumenge toca descans. Com a molt vindria l'Eva (la noia que va venir l'altre vegada i que està forta)
Us sap greu si porto algun mascle?
COLMILLO escrigué:Les nenes no venen pas. Dissabte va a córrer i diumenge toca descans. Com a molt vindria l'Eva (la noia que va venir l'altre vegada i que està forta)
aixo es vendre fum,de 8 nenes a una i pretens omplir la teva cuota amb mes nabs.
per venir,ja saps que no cal demanar permis.
si vens vina amb la rocky .
TRENCADURS I CIA
Jaume,he convidad a la Helen i te els genolls fen repos.
Al kulaji li fa gracia la corriolada i potser ve.
quedem on sempre a les 8h.
Ferran,si vols venir pronunciat,per fer una ruta gaier o no.
Ok quedem a les 8 i haveura si podem fer tot el regorregut DRAGOKAN -DESCENS-BALENA-MITJANA-GR-MORTIROLO-CARABANCES-CAN FREIXENALS-VINYAS-TORRE DEL MORO-CAN MILOCA-CAN FERRERONS.....................................JAJAJA trinxarem la IBIS??yics escrigué:Jaume,he convidad a la Helen i te els genolls fen repos.
estic estudiant molt
http://www.pinkbike.com/video/168231
2ª llisó
https://www.youtube.com/watch?v=2KRFMnW6h14&feature=player_embedded#!
CARPY escrigué:Ok quedem a les 8 i haveura si podem fer tot el regorregut DRAGOKAN -DESCENS-BALENA-MITJANA-GR-MORTIROLO-CARABANCES-CAN FREIXENALS-VINYAS-TORRE DEL MORO-CAN MILOCA-CAN FERRERONS.....................................JAJAJA trinxarem la IBIS??yics escrigué:Jaume,he convidad a la Helen i te els genolls fen repos.
Jaume, grAva track i pasamel que jo el fare per lliure quan pugui!!!
Ens veiem.
Nois,que puc vindre...?eh,eh,eh..... .Demà si que m'apunto,tot i que si fem la "volteta"que diu en Jaume,la Ibis haurà de fer de "tractora" per arrossegar-me!!!je,je,je.CARPY escrigué:Ok quedem a les 8 i haveura si podem fer tot el regorregut DRAGOKAN -DESCENS-BALENA-MITJANA-GR-MORTIROLO-CARABANCES-CAN FREIXENALS-VINYAS-TORRE DEL MORO-CAN MILOCA-CAN FERRERONS.....................................JAJAJA trinxarem la IBIS??yics escrigué:Jaume,he convidad a la Helen i te els genolls fen repos.
PD:així doncs demà a les 8h a la plaça,oi?fins demà.
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
ALGÚ HO HABIA DE DIR
JAJAJA trinxarem la IBIS??.
Espero que no trinxen res,ni la ibis,ni en yics,ni en Tigret......"be al tigret si faria gracia rustir-lo",
Segur,que fins i tot baix de forma ens posa las orelles de punta,encara m´enrecordo del dia que va provar la cannondale d´en Xop
En Ferran vindrá,...puntualitat ,no ho dic per tu,ja saps que els trencas no esperan,ja ja ja ja
Espero que no trinxen res,ni la ibis,ni en yics,ni en Tigret......"be al tigret si faria gracia rustir-lo",
Segur,que fins i tot baix de forma ens posa las orelles de punta,encara m´enrecordo del dia que va provar la cannondale d´en Xop
En Ferran vindrá,...puntualitat ,no ho dic per tu,ja saps que els trencas no esperan,ja ja ja ja
Jo pot ser m'apunti, malgrat el recorregut es molt endurero, no patiu, que ultimament tinc molta practica de fer baixades caminant.CARPY escrigué:Ok quedem a les 8 i haveura si podem fer tot el regorregut DRAGOKAN -DESCENS-BALENA-MITJANA-GR-MORTIROLO-CARABANCES-CAN FREIXENALS-VINYAS-TORRE DEL MORO-CAN MILOCA-CAN FERRERONS.....................................JAJAJA trinxarem la IBIS??
totgas- Nombre de missatges : 54
yics escrigué:http://www.pinkbike.com/video/168231
La pregunta és: Qué fan en Kulajy i en Rigodon fent de mecànic i comerciant respectivament, si es podrien dedicar a "trialendurejar" cobrant pasta per fer vídeos a sobre de Nicolais....?
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
totgas escrigué:Jo pot ser m'apunti, malgrat el recorregut es molt endurero, no patiu, que ultimament tinc molta practica de fer baixades caminant.CARPY escrigué:Ok quedem a les 8 i haveura si podem fer tot el regorregut DRAGOKAN -DESCENS-BALENA-MITJANA-GR-MORTIROLO-CARABANCES-CAN FREIXENALS-VINYAS-TORRE DEL MORO-CAN MILOCA-CAN FERRERONS.....................................JAJAJA trinxarem la IBIS??
MIQUEL a tu t'anira be per els duatlons no te res d'especial son els corriols clasics del corredor la dificultad depen de la velocitat @10
Dema pel es veu farem un ple el 15 a l'hora de la sortida i ha l'arrivada ????
totgas escrigué:Jo pot ser m'apunti, malgrat el recorregut es molt endurero, no patiu, que ultimament tinc molta practica de fer baixades caminant.CARPY escrigué:Ok quedem a les 8 i haveura si podem fer tot el regorregut DRAGOKAN -DESCENS-BALENA-MITJANA-GR-MORTIROLO-CARABANCES-CAN FREIXENALS-VINYAS-TORRE DEL MORO-CAN MILOCA-CAN FERRERONS.....................................JAJAJA trinxarem la IBIS??
tens de provar una tija pija,el ultim dia la DBR al portar-la va ser una bestia baixant.
Jo-on totalment d´acord,son els putos amos.
que guaaaapo!l'únic que puc dir,és que aquest bosc és bó pels CEPS... .No tinc paraules...yics escrigué:http://www.pinkbike.com/video/168231
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
me he sobao
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:me he sobao
me alegro que sea eso,al no postear pensamos en algún imprevisto familiar.
total no te has perdido nada,unos,corriols de nada,unas risas,unas jarras de clara ,total casi mejor quedarse en casa.
Tu ausencia se ha sentido en las masas.
un abrazo.
Me alegro que te hayas sobado ya pensavamos lo peor.De la salida nada una mierda y nadie a preguntado por ti jajaj cabron que el domingo es para ir en bici @10Rigodon escrigué:me he sobao
Avui una sortida clasica per la zona de can bordoi-torre del moro.A les 8 del mati sortim 13 bikers i anem per feina per pujar per can diviu fins la torre de moro ,una pista ample amb un bon desnivell .Aqui ja perdem en Justino .Un cop a dalt anem per fer un tram de Gr i el DRAGON KHAN fins la carratera de dosrrius ,que la pujarem fins el Coll de la breinco .Aqui fem la parada per el bocata i fer la xarradeta .Tornem a la feina ,pujem fins a dalt de la torre del moro ara per fer el descens Guak fins la variant .Un tram de enllaç per el costat de la variant fins la font d'en bacs i pujem las vinyas fins la carratera de l'esmeralda.Ara baixarem la balena .Pujem a sant antoni per can tapias ,passant per l'escola de Trial evolution i fem un avituallament els GIUS .Un mati dels bons ,ja que tots el trams estavan de conya ,molt nets i fresats aixi et permetia imprimir un bon ritma
PD: Fins i tot en FERRAN a disfrutat de la sortida .El puto rgidon s'ha sobat .En carpy a fet caure en Gil.En FORNELL te un xiulet d'els vigilants de sant antoni .No em trinxat la Ibis pro a faltat poc .Em fet un bon avituallament i que mes es pot demanar.35 KM i 915 m de desnivell @10
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
PD: Fins i tot en FERRAN a disfrutat de la sortida .El puto rgidon s'ha sobat .En carpy a fet caure en Gil.En FORNELL te un xiulet d'els vigilants de sant antoni .No em trinxat la Ibis pro a faltat poc .Em fet un bon avituallament i que mes es pot demanar.35 KM i 915 m de desnivell @10
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Jaume , no par-lis en tercera persona tu no m´has fotut a terra,ha estat la meva falta de talent.
Bona cronica i millor sortida ,en collse li te ganas jajaja.
Bona cronica i millor sortida ,en collse li te ganas jajaja.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2