TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

+3
Gilmineitor
Jo_On
CARPY
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dg Nov 22, 2009 5:40 pm

La cronica la deixo per en JODI.G que avui li toca fer-la.Coriols.zona descens.ect 35km de bona companya

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Nov 22, 2009 5:49 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty VIDEOS DEL DESCENS GUAK 2009

Missatge  CARPY Dg Nov 22, 2009 5:46 pm







CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  Jo_On Dg Nov 22, 2009 10:07 pm

Ja veig que la Connexion us vam fer dentetes!!! Je,je,je...

Al llegir aquest post no vaig entendre que anaveu a Llinars, sino m'hagués apuntat segur... pale

Llàstima.

En fin, bones fotos i vídeos com sempre. Segur que heu disfrutat de valent!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dg Nov 22, 2009 11:23 pm

Jo_oN escrigué:Ja veig que la Connexion us vam fer dentetes!!! Je,je,je...

Al llegir aquest post no vaig entendre que anaveu a Llinars, sino m'hagués apuntat segur... pale

Llàstima.

En fin, bones fotos i vídeos com sempre. Segur que heu disfrutat de valent!!!

Si aixo es el jardi de casa i ens feia gracia poder fer una foto a la torrasa del moro .La decisio de anar a llinars a estat a ultima hora @10 cheers bounce bounce bounce bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty cronica sortida Torrasa del Moro

Missatge  Gilmineitor Dl Nov 23, 2009 1:35 am

Avui hem fet una sortida sense pretensions,un grup reduït però molt ven avingut.
A les 8 am ens hem trobat al pàrquing de S.A.V. en Jaume li feia goig anar ha fer el descens de Llinars. sense presa però sense calma ,desprès de esperar a la Helen ,hem sortit en Jaume.Pitu.Manel.Paco,Marcos,Rigodón,Kulajy I Jordi.g. desprès de anar a Llinars a molt ràpids,com sempre ,hi ha un cami molt divertit. la aproximació a la Torrasa la hem fet tot xino -xano,al arribar ens hem fotut els uns dels altres i hem esmorzat,en Marcos com intuint el que se li venia a sobre a tocat el 2.Tot seguit a començat un dia que trigaré en oblidar,els corriols molt fàcils però a la velocitat que els fèiem ,no tant. A las 10am ja teníem la feina feta ,estaven tocant Dos Rius,hem pujat un tros per carretera per enllaçar un corriol que hem fet patabike un bon troc,un altre cop hem arribat a la Torrasa del Moro i hem estat buscant el últim descens dels Misser,sense trobar-ho,hem baixat per aquí ó per allà,no ho se .Al final ens hem entretingut amb una trial era que no “tiene na”,quin far de riure uns animaven als altres ,cuatre crits per desfogar-nos i cap a casa,jo al menys mho he pesat molt be i es que hem sortia tot el que hem proposava
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  sergiktt Dl Nov 23, 2009 12:12 pm

yics escrigué:Avui hem fet una sortida sense pretensions,un grup reduït però molt ven avingut.
A les 8 am ens hem trobat al pàrquing de S.A.V. en Jaume li feia goig anar ha fer el descens de Llinars. sense presa però sense calma ,desprès de esperar a la Helen ,hem sortit en Jaume.Pitu.Manel.Paco,Marcos,Rigodón,Kulajy I Jordi.g. desprès de anar a Llinars a molt ràpids,com sempre ,hi ha un cami molt divertit. la aproximació a la Torrasa la hem fet tot xino -xano,al arribar ens hem fotut els uns dels altres i hem esmorzat,en Marcos com intuint el que se li venia a sobre a tocat el 2.Tot seguit a començat un dia que trigaré en oblidar,els corriols molt fàcils però a la velocitat que els fèiem ,no tant. A las 10am ja teníem la feina feta ,estaven tocant Dos Rius,hem pujat un tros per carretera per enllaçar un corriol que hem fet patabike un bon troc,un altre cop hem arribat a la Torrasa del Moro i hem estat buscant el últim descens dels Misser,sense trobar-ho,hem baixat per aquí ó per allà,no ho se .Al final ens hem entretingut amb una trial era que no “tiene na”,quin far de riure uns animaven als altres ,cuatre crits per desfogar-nos i cap a casa,jo al menys mho he pesat molt be i es que hem sortia tot el que hem proposava
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

T'ho has passat be com quasi sempre, lladre!!! clown

I et surtia tot el que proposaves, tambe com sempre!!!

Bona sortida trencas, jo dema penjare una foto d'ahir que ja veureu!!! XDDD

Ens veiem. la setmana ke be!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  masdi Dl Nov 23, 2009 1:37 pm

yics escrigué:Avui hem fet una sortida sense pretensions,un grup reduït però molt ven avingut.
A les 8 am ens hem trobat al pàrquing de S.A.V. en Jaume li feia goig anar ha fer el descens de Llinars. sense presa però sense calma ,desprès de esperar a la Helen ,hem sortit en Jaume.Pitu.Manel.Paco,Marcos,Rigodón,Kulajy I Jordi.g. desprès de anar a Llinars a molt ràpids,com sempre ,hi ha un cami molt divertit. la aproximació a la Torrasa la hem fet tot xino -xano,al arribar ens hem fotut els uns dels altres i hem esmorzat,en Marcos com intuint el que se li venia a sobre a tocat el 2.Tot seguit a començat un dia que trigaré en oblidar,els corriols molt fàcils però a la velocitat que els fèiem ,no tant. A las 10am ja teníem la feina feta ,estaven tocant Dos Rius,hem pujat un tros per carretera per enllaçar un corriol que hem fet patabike un bon troc,un altre cop hem arribat a la Torrasa del Moro i hem estat buscant el últim descens dels Misser,sense trobar-ho,hem baixat per aquí ó per allà,no ho se .Al final ens hem entretingut amb una trial era que no “tiene na”,quin far de riure uns animaven als altres ,cuatre crits per desfogar-nos i cap a casa,jo al menys mho he pesat molt be i es que hem sortia tot el que hem proposava
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers


Bona sortida,Si senyor. El ultim descens dels misser, es el de tota la vida, però amb algunes modificacions.
Els dos ultims videos pertanyen al descens,es la zona final.En el ultim quan baixes la pedra enllaçes amb el famos salt de la pedra.Aquest descens era el que s´utilitzava per els dos dies guak fa uns quants anys.
Veure això em porta molts records,vaig descobrir el DH anant a veure la carrera i veient com baixaven els misser i companyia per tots aquests corriols.Jo em posava a fer fotos en el salt de la pedra, recordo com baixaven els germans misser per tota aquesta zona,semblava que no fesin res,baixaven la pedra deixaven el fre i amb l´inersia saltaven la pedra aterrisant suaument.Tambe la primera vegada que vaig veure l´andreu Lacondeguy va ser, saltant la pedra, tenia 13 anys i es veia que seria un crack.
LLavors jo molts diumenges a la tarda, anava a intentar imitar tots aquests cracks,ara mai em vaig atrevir a fer el puto salt, el reste de descens es bastant asequible.
Quin rollo que he fotut,però es que ens estem fent grans i clar recordo la joventut... je,je,je.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  Rigodon Dl Nov 23, 2009 9:16 pm

Jordi no seas timido ni es escaso en tu cronica Rolling Eyes , marica¡¡¡¡ si te has salido de madre, le has tirado a todo lo que no se menea (por que si llega a menear......) con una tranquilidad y una frescura despertando la envidia de mas de uno que corria por ahí..... jajajajaaj
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  sergiktt Dt Nov 24, 2009 12:20 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A veure si endevineu on vam anar els FreeMaresmes el Diumenge!!!

Si es que em falta coordinacio!!!!

Cagummmm!!! affraid
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  masdi Dt Nov 24, 2009 12:45 pm

sergiktt escrigué:[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A veure si endevineu on vam anar els FreeMaresmes el Diumenge!!!

Si es que em falta coordinacio!!!!

Cagummmm!!! affraid


ja,ja,ja si et fixes be en la vostra foto esta ple de roderes, segur que quan vosaltres vau arribar a la torre del moro, els trencacames ja estaven dinant a casa je,je,je.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  sergiktt Dt Nov 24, 2009 12:56 pm

masdi escrigué:
sergiktt escrigué:
A veure si endevineu on vam anar els FreeMaresmes el Diumenge!!!

Si es que em falta coordinacio!!!!

Cagummmm!!! affraid


ja,ja,ja si et fixes be en la vostra foto esta ple de roderes, segur que quan vosaltres vau arribar a la torre del moro, els trencacames ja estaven dinant a casa je,je,je.

Justament va ser aixi, ho he parlat amb en Kulajy, hi a l'hora de la foto, ja eren a casa!!! clown

Per cert David, trucam quan puguis, t'estic trucant al mobil i el tens desconectat, em de parlar!!!

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dt Nov 24, 2009 3:36 pm

sergiktt escrigué:[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A veure si endevineu on vam anar els FreeMaresmes el Diumenge!!!

Si es que em falta coordinacio!!!!

Cagummmm!!! affraid
Que cabronnnnnnnnnnnnnns si nosaltres a les 9.15 la primera parada del mati pel bocata i despres a les 11 i poc la segona pasada .Segur que estaveu amagants per no veurans jajaj affraid affraid affraid affraid affraid

Sergi ara fem rally amb la transition ???????????
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  sergiktt Dt Nov 24, 2009 5:44 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
A veure si endevineu on vam anar els FreeMaresmes el Diumenge!!!

Si es que em falta coordinacio!!!!

Cagummmm!!! affraid
Que cabronnnnnnnnnnnnnns si nosaltres a les 9.15 la primera parada del mati pel bocata i despres a les 11 i poc la segona pasada .Segur que estaveu amagants per no veurans jajaj affraid affraid affraid affraid affraid

Sergi ara fem rally amb la transition ???????????

Rally??? Ja et fotare, quan es materialitzi el negoci que tenim a mitjes, ja veuras el Rally que faig XDDD
M'agues agradat fer una primera toma de contacte entre les meves dues colles, en territori neutral!!! clown
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dt Nov 24, 2009 11:43 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
A veure si endevineu on vam anar els FreeMaresmes el Diumenge!!!

Si es que em falta coordinacio!!!!

Cagummmm!!! affraid
Que cabronnnnnnnnnnnnnns si nosaltres a les 9.15 la primera parada del mati pel bocata i despres a les 11 i poc la segona pasada .Segur que estaveu amagants per no veurans jajaj affraid affraid affraid affraid affraid

Sergi ara fem rally amb la transition ???????????

Rally??? Ja et fotare, quan es materialitzi el negoci que tenim a mitjes, ja veuras el Rally que faig XDDD
M'agues agradat fer una primera toma de contacte entre les meves dues colles, en territori neutral!!! clown

Ens veiem.



Rally aixo dels fremaresma ja no es el que era Basketball Basketball Basketball
El negoci que tenim puc convidar algun soci mes ??? affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Sergi no pots anar amb tothom alhora.

Missatge  Gilmineitor Dc Nov 25, 2009 12:28 am

JO ON ets la inspiració de la màfia ,sort que anirem al Garraf ,què si no em veig explorant Sant Aniol.
Sergi i Jaume ,jo de las vostres dones em preocuparia ,comença ha ser sospitós, tots aquets
sec rets .Bé si us heu proposat intrigar-me ho heu aconseguit.

Alberto ,tienes pagado un vermut con bestias que “esgarrapan”,grácias por tu comentario ,pero sencillamenteal llegar a casa me concentre en otros temas,.en Abril creyéndome super-avi-man.me di un toñazo, que me puso en mi realidad ,,,,,,pero el suvidón todavía me dura ,lástima que en los videos parece cosa de NENAZAS
cat[b][i]
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  sergiktt Dc Nov 25, 2009 10:14 am

CARPY escrigué:

Rally aixo dels fremaresma ja no es el que era Basketball Basketball Basketball
El negoci que tenim puc convidar algun soci mes ??? affraid

Home i tant!!! ja saps que tots els nostres negocis son per tothom, pero tingues en compte per on pasarem i avisa al personal!!! clown
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dc Nov 25, 2009 3:38 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:

Rally aixo dels fremaresma ja no es el que era Basketball Basketball Basketball
El negoci que tenim puc convidar algun soci mes ??? affraid

Home i tant!!! ja saps que tots els nostres negocis son per tothom, pero tingues en compte per on pasarem i avisa al personal!!! clown

JA fare una tria de moment ja en tinc 2 .El que passa es que camviaran el dissabte per el diumengue ,aixo vol dir que aquesta setmana no pot ser ja que aneu el garraf o no cabronssss bounce bounce bounce bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  Devil- Dc Nov 25, 2009 7:45 pm

Mas que de Rally, creo que nos estamos volviendo unos carreteros XDDDD
Eso si escondidos lo estabamos bien, en un bar comiendo butifarras con Patatas/ Rovellons Wink
Devil-
Devil-

Nombre de missatges : 149
Fecha de inscripción : 25/11/2009

http://freemaresme.spaces.live.com/

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  sergiktt Dc Nov 25, 2009 8:28 pm

Jajaja. Abel! Ke te parece el carpy quando Se cree ke no lo leeis!

Carpy, si el negoci el fem diumenge, sera conductE reglamentari! XDDD Amb totes les impliCacions!

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dc Nov 25, 2009 11:55 pm

sergiktt escrigué:Jajaja. Abel! Ke te parece el carpy quando Se cree ke no lo leeis!

Carpy, si el negoci el fem diumenge, sera conductE reglamentari! XDDD Amb totes les impliCacions!

Ens veiem.
Si es podria fer un diumengue pero no m'agradaria condiciona la sortida a les nostres necesitats Basketball Basketball .Defet a mi mes indiferent tu ets el que decideixas .Estaria be la setmana que be pont llarg i la dona treballa tots els dias affraid affraid affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dc Nov 25, 2009 11:57 pm

Devil- escrigué:Mas que de Rally, creo que nos estamos volviendo unos carreteros XDDDD
Eso si escondidos lo estabamos bien, en un bar comiendo butifarras con Patatas/ Rovellons Wink
Esto del bareto con butis hasta yo me apunto Basketball Basketball Basketball Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  Rigodon Dj Nov 26, 2009 12:23 am

CARPY escrigué:
Devil- escrigué:Mas que de Rally, creo que nos estamos volviendo unos carreteros XDDDD
Eso si escondidos lo estabamos bien, en un bar comiendo butifarras con Patatas/ Rovellons Wink
Esto del bareto con butis hasta yo me apunto Basketball Basketball Basketball Basketball

Hombre¡¡¡ si se ha de ir a comer.....se va affraid affraid jajajaj
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty EN FRANCECS ESTAVA EL DIUMENGUE A LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dj Nov 26, 2009 12:28 am

En amic Francecs el diumengue estava a la torre del moro amb diferenta sort que nosaltres diu aixo :

Per desgràcia, diumenge vaig patir una caiguda per la torre del moro, on encara no sé com, vaig trencarme la clavícula. Crec que una imatge val més de 1000 paraules:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


a més de la clavícula dreta, la mà esquerra també va sortir danyada amb una petita fisura al canell...

El problema de tot això, no va ser la magnitud de l'accident ni del dany, sinó la meva desubicació després de caure, i com donar explicacions de la meva situació als meus companys... la cosa s'em va escapar de les mans, i al final, bombers i tot, com un rescat de veritat

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  Rigodon Dj Nov 26, 2009 12:32 am

No ve as que piño, el chaval era aquel con los que subimos a la cabreta?
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  CARPY Dj Nov 26, 2009 12:33 am

Rigodon escrigué:No ve as que piño, el chaval era aquel con los que subimos a la cabreta?

SI el mismo affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO Empty Re: CRONICA-FOTOS-VIDEOS DE LA TORRE DEL MORO

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum