CAP DE SETMANA AL PRIORAT
4 participantes
Pàgina 1 de 1
CAP DE SETMANA AL PRIORAT
Aquest cap de setmana me'n vaig al Priorat a fer BTT amb un petit grup de Vilamajor. Anem el primer dia (50 km) de Falset a Prades passant pels cingles de Siurana (espectaculars). Fem nit al fantàstic poble de Prades per l'endemà següent marxar cap a Falset un altre cop, però aquest cop per les fantàstiques cingleres i espectaculars paisatges del Montsec (30 km de corriols). En total el segon dia farem uns 70 km visitant pobles tant macos com Cornudella, Ulldemolins, Margalef, Vilavella, etc.
Tots esteu convidats a venir. Ja sabeu si voleu participar en aquesta aventura m'ho dieu i us informo
Tots esteu convidats a venir. Ja sabeu si voleu participar en aquesta aventura m'ho dieu i us informo
Re: CAP DE SETMANA AL PRIORAT
gracies,que ho paseu bè.
despres de desertar 12 dies al agost no trobo prudent ni proposar-ho,
despres de desertar 12 dies al agost no trobo prudent ni proposar-ho,
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
COLMILLO escrigué:Aquest cap de setmana me'n vaig al Priorat a fer BTT amb un petit grup de Vilamajor. Anem el primer dia (50 km) de Falset a Prades passant pels cingles de Siurana (espectaculars). Fem nit al fantàstic poble de Prades per l'endemà següent marxar cap a Falset un altre cop, però aquest cop per les fantàstiques cingleres i espectaculars paisatges del Montsec (30 km de corriols). En total el segon dia farem uns 70 km visitant pobles tant macos com Cornudella, Ulldemolins, Margalef, Vilavella, etc.
Gracies per la invitacio pero no puc marxa mes de 6 horas, ara no es la millor epoca per fer una ruta aixi .Que ho passeu molt be
Cami ral=enduro=no m'agrada(comentari ferran el foro viamajor btt )
ruta de 2 dias = rally=no amb deixan
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Gràcies per la invitació,pero jo tampoc puc...!no se si n'estàs al cas,pero aquest cap de setmana és el ral.li Catalunya Costa-Daurada,o sigui que estarà tot col.lapssat...informa't bé de la localització dels trams i horaris de tancaments dels mateixos,ho dic perqué no quedeu cardats a l´hora dels accessos o trams d'enllaç vostres(si es que heu de fer asfalt...??)COLMILLO escrigué:Aquest cap de setmana me'n vaig al Priorat a fer BTT amb un petit grup de Vilamajor. Anem el primer dia (50 km) de Falset a Prades passant pels cingles de Siurana (espectaculars). Fem nit al fantàstic poble de Prades per l'endemà següent marxar cap a Falset un altre cop, però aquest cop per les fantàstiques cingleres i espectaculars paisatges del Montsec (30 km de corriols). En total el segon dia farem uns 70 km visitant pobles tant macos com Cornudella, Ulldemolins, Margalef, Vilavella, etc.
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Tigret escrigué:Gràcies per la invitació,pero jo tampoc puc...!no se si n'estàs al cas,pero aquest cap de setmana és el ral.li Catalunya Costa-Daurada,o sigui que estarà tot col.lapssat...informa't bé de la localització dels trams i horaris de tancaments dels mateixos,ho dic perqué no quedeu cardats a l´hora dels accessos o trams d'enllaç vostres(si es que heu de fer asfalt...??)COLMILLO escrigué:Aquest cap de setmana me'n vaig al Priorat a fer BTT amb un petit grup de Vilamajor. Anem el primer dia (50 km) de Falset a Prades passant pels cingles de Siurana (espectaculars). Fem nit al fantàstic poble de Prades per l'endemà següent marxar cap a Falset un altre cop, però aquest cop per les fantàstiques cingleres i espectaculars paisatges del Montsec (30 km de corriols). En total el segon dia farem uns 70 km visitant pobles tant macos com Cornudella, Ulldemolins, Margalef, Vilavella, etc.
Gràcies però ho tenim present, tant que és una de les raons per les quals anem. Farem Rally jejejejejeje
Doncs així res,que us vagi molt bé i a disfrutar...!!!COLMILLO escrigué:Tigret escrigué:Gràcies per la invitació,pero jo tampoc puc...!no se si n'estàs al cas,pero aquest cap de setmana és el ral.li Catalunya Costa-Daurada,o sigui que estarà tot col.lapssat...informa't bé de la localització dels trams i horaris de tancaments dels mateixos,ho dic perqué no quedeu cardats a l´hora dels accessos o trams d'enllaç vostres(si es que heu de fer asfalt...??)COLMILLO escrigué:Aquest cap de setmana me'n vaig al Priorat a fer BTT amb un petit grup de Vilamajor. Anem el primer dia (50 km) de Falset a Prades passant pels cingles de Siurana (espectaculars). Fem nit al fantàstic poble de Prades per l'endemà següent marxar cap a Falset un altre cop, però aquest cop per les fantàstiques cingleres i espectaculars paisatges del Montsec (30 km de corriols). En total el segon dia farem uns 70 km visitant pobles tant macos com Cornudella, Ulldemolins, Margalef, Vilavella, etc.
Gràcies però ho tenim present, tant que és una de les raons per les quals anem. Farem Rally jejejejejeje
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Crònica i fotos
Ja teniu la crònica i les fotos de la sortida.
Ha estat ESPECTACULAR
http://bttvilamajor.foroactivo.com/btt-kedades-f1/
Ha estat ESPECTACULAR
Feliçitats per la ruta ¡¡¡¡COLMILLO escrigué:Ja teniu la crònica i les fotos de la sortida.
Ha estat ESPECTACULAR
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR