Mes videos recents!!!
+2
Muchmuch
sergiktt
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Mes videos recents!!!
Jordi, aqui els tens:
LA DIFERENT 2011: http://www.vimeo.com/23879150
SIR 5.0: http://www.vimeo.com/24192142
Amb el teu amic Vicente!!! XDDD
Ens veiem.
PD:Com van les cames d'en Jaume? el vas acabar de rematar??
LA DIFERENT 2011: http://www.vimeo.com/23879150
SIR 5.0: http://www.vimeo.com/24192142
Amb el teu amic Vicente!!! XDDD
Ens veiem.
Editat per darrera vegada per sergiktt el Dt Maig 31, 2011 10:22 am, editat 1 cop en total
Re: Mes videos recents!!!
Molt bons... i el principi del SIR molt divertit!!
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
sergiktt escrigué:
Despres de que tu ens deixessis es va comporta molt ,fins i tot vam anar a fer una visita en Ferran el seu lloc de protesta d'indignació politica @10
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Nadie ha dicho nada, pero en SIR el puto amo es el Sergi, ves a todo el mundo dudando con un equilibrio justito y luego va el Sergi como sin ganas y se lo pasa todo de puta madre felicidades
Perdoneu però algu ho havia de dir
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:Nadie ha dicho nada, pero en SIR el puto amo es el Sergi, ves a todo el mundo dudando con un equilibrio justito y luego va el Sergi como sin ganas y se lo pasa todo de puta madre felicidades
M'apunto al comentari.
Em semblava tan natural la manera de fer els trancos del Sergi que la veritat es que no l'hi he donat importància. Clar acostumat a la Wood-line que te a casa.... cal comparar amb lo malament que s'ho passen els atres per veure la veritable dificultat d'això que ell fa sense immutar-se.
Crec que es el Collserolo (un tio que va vermell) que es la meva competència directa. Es compre parcel·les per tot arreu... ja,ja.
suscribo lo dicho,este Sergi se sale ,seguramente desde que Flutox le mojo la oreja,,,,,
Grcies Sergj,un video excelent
Grcies Sergj,un video excelent
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
No sigueu mamons!! En Flutox a la SIR, normalment em repasa XDDD I l'Armand tambe esta molt fort, aixo si ell esta fora de concurs que porta la Fredy (180 mm.)!!
La SIR es una volta que a l'Alberto l'hi encantaria, ell que sempre es queixa de que falta xixa als llocs, aqui no tindria pas aquest problemo, ara aixo si per la paciencia Trencacames a de ser un pase privat, o sigui Alberto, quan vulguis anem els tres a fer una SIR, Tu, el Flutox i jo i veuras... Pero aixo tambe pasaria a la Woodline... etc. etc.
Llastima que els Trencas teniu disciplina de vot!! JAJAJA!!!
De totes formes em mola que ho digueu... soc aixi de presumit... pero jo haig de dir "no home no tontus"
Ara ja em pasare, pero en aquest altre video, faig una frivolitat, en un lloc que s'hauria de veure!!! Aixo si algun peuet segur que caura!!!
http://www.vimeo.com/24231960
Bona NIT!!!
PD: Jaume m'hauria encantat veure la zona de Indignacio d'en Ferran!!!
La SIR es una volta que a l'Alberto l'hi encantaria, ell que sempre es queixa de que falta xixa als llocs, aqui no tindria pas aquest problemo, ara aixo si per la paciencia Trencacames a de ser un pase privat, o sigui Alberto, quan vulguis anem els tres a fer una SIR, Tu, el Flutox i jo i veuras... Pero aixo tambe pasaria a la Woodline... etc. etc.
De totes formes em mola que ho digueu... soc aixi de presumit... pero jo haig de dir "no home no tontus"
Ara ja em pasare, pero en aquest altre video, faig una frivolitat, en un lloc que s'hauria de veure!!! Aixo si algun peuet segur que caura!!!
Bona NIT!!!
sergiktt escrigué:No sigueu mamons!! En Flutox a la SIR, normalment em repasa XDDD I l'Armand tambe esta molt fort, aixo si ell esta fora de concurs que porta la Fredy (180 mm.)!!
Bona NIT!!!
Com ja et vaig una SIR privada segu que ens agrada i aixi l'alberto disfrutaria
si hay que ir se va ,y si se ha de mirar se mira,lastima que quedaran a las 7 y no podre ir a San iscle pedaleando en plan Jose.
coñe que a mi también me gusta presumir y màs cuando el estado de forma es tan efímero.
Alberto " RIGODON",pronuncia te que después de joderte la diferent te debo una y un pase prive no tiene precio
coñe que a mi también me gusta presumir y màs cuando el estado de forma es tan efímero.
Alberto " RIGODON",pronuncia te que después de joderte la diferent te debo una y un pase prive no tiene precio
aixo de la s.i.r te bona pinta !!!!cap on esta ????
fins aviat
albert
fins aviat
albert
valls2- Nombre de missatges : 136
valls2 escrigué:aixo de la s.i.r te bona pinta !!!!cap on esta ????
fins aviat
albert
Albert!!
Aixo es una endurada que organitza un noi que esta tot l'estiu a Sant Iscle, van començar a dir-l'hi Sant Iscle Radikal, i ara l'hi a quedat el nom de SIR! Esta molt xula, apunati el dia que la fem amb els Trencas!!
;-)
Ens veiem-
sergiktt escrigué:valls2 escrigué:aixo de la s.i.r te bona pinta !!!!cap on esta ????
fins aviat
albert
Albert!!
Aixo es una endurada que organitza un noi que esta tot l'estiu a Sant Iscle, van començar a dir-l'hi Sant Iscle Radikal, i ara l'hi a quedat el nom de SIR! Esta molt xula, apunati el dia que la fem amb els Trencas!!
;-)
Ens veiem-
+1
sergiktt escrigué:valls2 escrigué:aixo de la s.i.r te bona pinta !!!!cap on esta ????
fins aviat
albert
Albert!!
;-)
Ens veiem-
ok!!!!!!!
m'apunto a la proxima !!!!!!!
ja m'avisareu o ja estare pendent
fins aviat
albert
fins aviat
albert
valls2 escrigué:ok!!!!!!!
fins aviat
albert
Avui feu la Tramunbike?
SORT I FORÇA
yics escrigué:valls2 escrigué:ok!!!!!!!
fins aviat
albert
Avui feu la Tramunbike?
SORT I FORÇA
SI !!!!! a tope
ke vindreu ?????
La verdad que estaria bien provar la SIR tiene buena pinta, tengo que confirmar fechas con la parienta haver cuando no estamos en el camping y vamos , o bien poner la fecha vosotros y nos adaptamos.
Saludos
Saludos
Un altre video de Disabte amb els FreeMaresmes!!!
http://www.vimeo.com/24438027
En quan a la SIR Privee, es una opcio facil, nomes s'ha de trucar al Alberto i dir-l'hi, ell encantat de ferla i de ferla rapideta!! crec que mes aviat hauriem de posar-nos d'acord nosaltres i despres consultar-l'hi a ell!! no? ell hi esta desde ara fins que comenci el mal temps!!
Ens veiem.
PD: Alberto... este finde hay montaje Woodline, si vols venir ja ho saps!!!
http://www.vimeo.com/24438027
En quan a la SIR Privee, es una opcio facil, nomes s'ha de trucar al Alberto i dir-l'hi, ell encantat de ferla i de ferla rapideta!! crec que mes aviat hauriem de posar-nos d'acord nosaltres i despres consultar-l'hi a ell!! no? ell hi esta desde ara fins que comenci el mal temps!!
Ens veiem.
PD: Alberto... este finde hay montaje Woodline, si vols venir ja ho saps!!!
Si no me voy este finde si que me apunto que tengo ganas de verla en directo
Ep.. potser estic una mica perjudicat, però al llegir 'Woodline', per associació d'idees m'ha vingut al cap en Bona i la seva clavícula...
... i em pregunto com segueix la seva recuperació.
Sergi, tens una mica d'informació al respecte
Salut, i no feu com jo i tingueu seny.
Muchmuch escrigué:Ep.. potser estic una mica perjudicat, però al llegir 'Woodline', per associació d'idees m'ha vingut al cap en Bona i la seva clavícula...
La recuperacio va correctament, esta apunt de començar a rodar de tranquis, el que no se es si estara cagon o no!! Pero esta molt animat ara mateix.
sergiktt escrigué:Muchmuch escrigué:Ep.. potser estic una mica perjudicat, però al llegir 'Woodline', per associació d'idees m'ha vingut al cap en Bona i la seva clavícula...
La recuperacio va correctament, esta apunt de començar a rodar de tranquis, el que no se es si estara cagon o no!! Pero esta molt animat ara mateix.
Me'n alegro molt..
Dona-l'hi records i ànims quan el vegis.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum