ROCACORBA 19-12-2010
+5
Rigodon
sergiktt
Tigret
Gilmineitor
CARPY
9 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: ROCACORBA 19-12-2010
Jo_oN escrigué:CARPY escrigué:La st. pol conection esta invernan
Collons! No l'has pogut clavar-la més!!! En Jaume està al llit i jo he estat amb grip fins dimecres, em vaig quedar afònic i ara tinc una tos "lletxa, lletxa" que no em deixa ni dormir...
O sigui que va a ser que no, tot i que tinc bono que últimament m'estic portant molt bé...!!!
Per cert, ja que hi som, seré pare altre cop! Jo vaig fabricant nous bikers que a St. Pol no pujen gaires bikers joves...
FELICITATS¡¡¡
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Gràcies a tots!
Ara a cuidar la senyora que està Zombie total. Sembla que el cigronet és com sa germana i li mola xuclar la mama deixant-la en estat "flam"...
VISCA L'SPAM!!!
Vale, ara ja podeu seguir preparant el Rocacorba i jo puc seguir cagant-me en vosaltres...
Ara a cuidar la senyora que està Zombie total. Sembla que el cigronet és com sa germana i li mola xuclar la mama deixant-la en estat "flam"...
VISCA L'SPAM!!!
Vale, ara ja podeu seguir preparant el Rocacorba i jo puc seguir cagant-me en vosaltres...
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Bé,veig que el grup continua creixent...que us ho passeu molt bé!!! pel diumenge diuen que no farà tant fred i estarà una mica tapat(potser us trobeu una mica de neu,de la que hauria de caure avui...je,je,je)
PD:Jaume,en Xavi i jo,ja les tenim molt vistes...però vosaltres flipareu perquè són de les grans!per cert,a la foto on surt el rètol del Rocacorba amb la bici,si us hi fixeu,hi ha una passarel.la de fusta guapa guapa que crec que seria la millor opció per baixar "ràpid" a Banyoles,ja hem direu si la feu o no
PD:Jaume,en Xavi i jo,ja les tenim molt vistes...però vosaltres flipareu perquè són de les grans!per cert,a la foto on surt el rètol del Rocacorba amb la bici,si us hi fixeu,hi ha una passarel.la de fusta guapa guapa que crec que seria la millor opció per baixar "ràpid" a Banyoles,ja hem direu si la feu o no
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Tigret escrigué:Bé,veig que el grup continua creixent...que us ho passeu molt bé!!! pel diumenge diuen que no farà tant fred i estarà una mica tapat(potser us trobeu una mica de neu,de la que hauria de caure avui...je,je,je)
LLastima de que tingueu feina ,ja hi tornarem decara el bon temps Si voleu podem destroça alguna antena i aixi pujeu jajaj
Mira la nova sortida 2011 aquesta necesitem la vostre asistencia,ja cuadrarem la data @10
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
atentos al horario,
6h45m al parquing,pitu,rigodon,carpi,ttienen plaza en el mitsuyics .
7h recogemos a sergi en sant celoni,la intención es repetir la experiencia de ir en un vehiculo.
6h45m al parquing,pitu,rigodon,carpi,ttienen plaza en el mitsuyics .
7h recogemos a sergi en sant celoni,la intención es repetir la experiencia de ir en un vehiculo.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Ei!
He parlat amb en Sergi i jo també seré a Sant Celoni a les set...amb furgo i espai de sobres...
Fins demà!
He parlat amb en Sergi i jo també seré a Sant Celoni a les set...amb furgo i espai de sobres...
Fins demà!
Armand- Nombre de missatges : 9
Armand escrigué:Ei!
Fins demà!
Ok aixi ja esta tot lligat
hoy no me he caido y es que el abuelo,ya esta mayor,para rebozarse en cada salida.
La ruta ha sido muy intensa,he sido el único que ha pateado subiendo,tambien he pateado bajando y me lo hepasado en grande.
un grupo reducido y bien avenido ¿que más se puede pedir?
me voy a currar para dar envidia a los que alargareis la siesta dominical.
La ruta ha sido muy intensa,he sido el único que ha pateado subiendo,tambien he pateado bajando y me lo hepasado en grande.
un grupo reducido y bien avenido ¿que más se puede pedir?
me voy a currar para dar envidia a los que alargareis la siesta dominical.
Objectiu aconseguit ja en tenim un altre el sac jajaj .Tota la setmana patint que si fara molt fred i ens a fet un dia de puta mare .A las 8 del mati ja estavem a canet d'adri ,preparatius i amunt .Del pnt de sortida ja veiem les antenas ,el objectiu del dia,primer una mica d'asfalt el deixem ben aviat i ara una pista de terra fins a la pedre de biert ,aqui ens treiem una mica de roba .Ara ja comença la pujada de veritat fins a la primera antena .De antena a antena per una pista asfaltada amb un bon desnivell .A dalt del pic foto de rigor i baixem fins a rocacorba per un corriol .A rocacorba pujem fins a dalt de tot i fem el bocata a dintre de l'entrada de la casa ja que a fora s'estava fresquet .Ara ja comença la festa unes escales molt macas per baixar del santuari i comença la trialera .El primer tram força tecnic on els cracks ens an fent una demostracio de com es baixa i la segona part amb molt flou ,molt recomanable tota la baixada val la pena anari .El any que be hi tornarem i la millorarem ,mes km i mes baixades .Ja que era d'hora em passat per el bareto a fer la xerrada tots junts .Agrai la companya de l'ALT575 (el guia) SERGIKTT-ARMAN-PITU-JORDI.G-RIGODON-CARPY
PD:La unica incidencia es que en sergi li a caigut la camara de fotos el terra mentres anava en marxa i s'ha mort
Fins la propera i BONES FESTAS
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
PD:La unica incidencia es que en sergi li a caigut la camara de fotos el terra mentres anava en marxa i s'ha mort
Fins la propera i BONES FESTAS
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Des 19, 2010 10:14 pm, editat 2 cops en total
OOOstià!!en Pitu amb proteccions... :affraid:sen's està transformant en un endurero oficial
Veig que ningú s'ha tirat per la rampa de fusta!!!
Veig que ningú s'ha tirat per la rampa de fusta!!!
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Uoooo!!! Pitu Endurero...? Com mooooola!!!!
Com ha anat nois? Suposo que molt malament no?
A la primera foto en Sergi fot una "pose" dient: Collons si ara volgués pixar, me l'hauria de buscar amb lupa! Je,je,je...
A part del fred, què tal la baixadeta?
A la primera foto en Sergi fot una "pose" dient: Collons si ara volgués pixar, me l'hauria de buscar amb lupa! Je,je,je...
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
he intentat resucitar la casio den sergy,efectivamentel objectiu estava fora de lloc,al tornar ha montar el objectiu ha tornat a la posicio de tancada,ostia que be ,pero ja no he estat capaç de ferla trempar un altre cop.
Sergi demana una per Reis.
Sergi demana una per Reis.
Jo_oN escrigué:Uoooo!!! Pitu Endurero...? Com mooooola!!!!
Jordi, nomes una paraula "Delicatessen"
La pujada durilla, durilla, pero la baixada.... hay la baixada... S'asemblaria als cingles del berti, per la ma de eses que s'han de fer, potser mes que als cingles i tot, pero jo diria que es un pel mes facil, de fet la diferencia per mi mes gran, es que en aquesta baixada, la dificultad, esta mes clara... no hi ha tanta pedra solta, el que fa que sigui tot un pel mes previsible i per tant mes "facil", ara parlariem de decimas, i llavors despres dels primers kilometres tecnics i de fer cuejar la bici del darrera a cada curva, una bona estona de flow!! Molt recomanable, jo crec que la ExtendedMode, que en Jaume te al cap de cara al bon temps, sera la puta bomba, ja que a mi l'altre dia em va semblar de les millor baixades naturals si no la que mes m'ha agradat de les que he fet!!!
La companyia els Trencas, l'AL575 i l'Armand, en total 7 personas, ideal per aquestes rutes, llastima que la meva camera va petar XDDD
Ens veiem.
Ei gent!
Que m'ho vaig passar molt bé.
Fent servir el tòpic, "molt bona ruta i millor companyia"...
Gràcies a tots el "Trenques" per convidar-me i a l'Albert per fer-nos de guía !
Ens veiem pels corriols!!
P.D. Demano un minutet de silenci en record de la càmara d'en Sergi que tants bons moments i records ens ha deixat a la memòria...i al disc dur!!
Que m'ho vaig passar molt bé.
Fent servir el tòpic, "molt bona ruta i millor companyia"...
Gràcies a tots el "Trenques" per convidar-me i a l'Albert per fer-nos de guía !
Ens veiem pels corriols!!
P.D. Demano un minutet de silenci en record de la càmara d'en Sergi que tants bons moments i records ens ha deixat a la memòria...i al disc dur!!
Armand- Nombre de missatges : 9
Hola gent!!!!!!!
M'encanta que us hagi agradat Rocacorba, el tema si es curteta si a mi també m'ho va semblar, però es que m'ho vaig passar tant be que encara que fos el doble de llarga m'ha àuria semblat curta, suposo que part de la culpa de aquesta apreciació de poca durada es la magnifica companyia de la cual vaig gaudir, Armand, Sergi, Trencas.
Bon Nadal
P.D. Trencas, no voldríeu un fill adoptiu un pel granadet d'anys? em porto be i provo de no fer massa nosa.
M'encanta que us hagi agradat Rocacorba, el tema si es curteta si a mi també m'ho va semblar, però es que m'ho vaig passar tant be que encara que fos el doble de llarga m'ha àuria semblat curta, suposo que part de la culpa de aquesta apreciació de poca durada es la magnifica companyia de la cual vaig gaudir, Armand, Sergi, Trencas.
Bon Nadal
P.D. Trencas, no voldríeu un fill adoptiu un pel granadet d'anys? em porto be i provo de no fer massa nosa.
AL575- Nombre de missatges : 21
sergiktt escrigué:
****VIDEO****
http://www.vimeo.com/18028236
Sergi un video guapo llastima de la mort de la camara ¡¡¡¡ el doctor JORDI.G que diu,no te solucio aaaaaaaaa .Tindrem que fer un pot per colabora a la compra de una camara nova perque si no ens quederem amb las mevas merdosas fotos
AL575 escrigué:Hola gent!!!!!!!
Bon Nadal
ALT la ruta guapisima ,ja allargarem la ruta a la propera pero no podrem fer la cerveseta amb tanta tranquilitat com aquet dia i arriva a una bona hora a casa
Ja saps que ets benvingut amb els trencas quan volguis .Tenim pendent venir a veura el teu jardi .El dia 2 t'esperem a la trona
BONES FESTAS
Pàgina 2 de 2 • 1, 2