TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ofertas per el dia 28-11-2010

+2
Gilmineitor
CARPY
6 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  CARPY Dj Nov 25, 2010 3:50 pm

Per el diumengue tenim una oferta per sorti a fora(collserola) si algu esta interesant que ho digui .Com sempre la opcio de sorti per casa nostre @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Gilmineitor Dj Nov 25, 2010 4:50 pm

ja saps,soc un incondicional de anar a Collserola,el fred m´acollona molt,però no fará menys per aqui.

aniré a mirar com sempre.

Sergi ja tens,las llums.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  sergiktt Dj Nov 25, 2010 5:07 pm

yics escrigué:ja saps,soc un incondicional de anar a Collserola,el fred m´acollona molt,però no fará menys per aqui.

aniré a mirar com sempre.

Sergi ja tens,las llums.

Fred a Collserola sunny Si quan van venir els F&V fa 2 setmanes que encara feia "CALOR" en Vicente ja em va dir que surt en el video "Joder que frio" i al darrera va comentar "esto no es Collserola" en resum que aprop del mar sempre 4 o 5 graus mes ven bons, llastima que aixo quedara en igualtat, per el fet de que comensan a les 7 del demati, els molt cabrons!!! XDDD

Jo si el planning Trencacames no es molt, molt excitant el Diumenge tinc pensat anar cap alla!!! vull veure la pared i als Espirituales a veure si us animeu!!!

Tema llums, Jordi, jo tinc unes de manillar, sigma no se que, que fan 120 Lux 120€ a can donda, que esta molt be, pero que realment durles en el manillar ho trobo un atras, i ara he encarregat per internet avui mateix, les famoses lupichin (Lupinne del Chino), que amb 900 lumens que no tinc ni idea de si es molt ho poc, pero la gent que les portan en parlen marevelles, valen 83$ uns 75€ pesan poc per portar en el casc, i entre les del cap i les de manillar, suposo que en les sortidetes que faig entre setmana a les 6 de la tarda, la llum ja no sera un problema!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Rigodon Dj Nov 25, 2010 7:07 pm

Por egoismo y por que tengo una comida el domingo me quedaria en casa, pero que si se dice de ir a collserola se va, bounce bounce
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  sergiktt Dj Nov 25, 2010 11:05 pm

Rigodon escrigué:Por egoismo y por que tengo una comida el domingo me quedaria en casa, pero que si se dice de ir a collserola se va, bounce bounce


Alberto que sigui nomes "por egoismo", ja que la previsio es acabar a les 11 del demati maxim de tard, en Flutox vol estar a les 11:30 com a molt tard a casa, i no sol fallar, amb l'ho que si no ho allargem nosaltres a les 11:45 a casa, o sigui que per horaris no sera... XDDD
ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  CARPY Dv Nov 26, 2010 12:26 am

El diumengue llevarse molt d'hora,els primers km negra nit,un fred que pela i acavarem a l'hora que el sol escalfa i arrivarem amb temps per fer una birra els guis que mes volem jajaj santa santa
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Gilmineitor Dv Nov 26, 2010 12:32 am

Alberto,que te pierdes y la ocasion la pintan calva.

Asi pues no dejaremos que Sergi nos represente, iremos a aprender, o no .

He comprado unos guantes que van a pilas jajajajaja
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  sergiktt Dv Nov 26, 2010 10:14 am

yics escrigué:Alberto,que te pierdes y la ocasion la pintan calva.

Asi pues no dejaremos que Sergi nos represente, iremos a aprender, o no .

He comprado unos guantes que van a pilas jajajajaja

Jajaja, compran dos de guants, que avui quan he sortit a pasejar els gossos a les 7, m'he posat amb situacio, i he vist la muerte sunny Sort que ha collserola no fa tant fred... Espero!!

Aixi m'agrada Jaume positiu!!!, veig que l'email et va arribar al cor!!! A mi m'hi ha arribat l'ho dels guius!!! jocolor
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Rigodon Dv Nov 26, 2010 10:50 am

Ok, Collserola.

Ara que, como nos pare la policia entrando a Barna a las 6:45 de la mañana y le expliquemos que vamos a ir en bici, te prometo que no nos creen jajajaja Shocked
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  VICENTE's Dv Nov 26, 2010 3:14 pm

Ja, ja, esteu tots mes "pallá" que "pacá". Sergi, cebrón, si esteu parlant més del fred vosaltres que jo, quan hi vaig anar fa dues setmanes. No em pots negar que aquell dia feia fred de collons, després ja no, pero a les 7...

Be, a Collserola farà fred; molt menys que al Montseny, evidentment, peró en farà. Pero, som, o no som "endurerus"?, pos eso.

Rigodón, no et preocupis que gairebé pots arribar a casa amb els "xurrus", ja, ja. Com ha dit en Sergi, Alberto tindrà una mica mes de pressa, pero jo tinc bonobici fins a les 12:00, així que si veig que us quedeu amb ganes de mes us faig una volteta mes. Peró no crec que faci falta, perque dubto que a las 11 tinguem tot al peix venut.

Rigodón, si us atura la poli els hi podeu dir que veniu de part del Vicente (llavors si que us tancarán a la càrcel) (no se com es diu cárcel en catalá, us foteu).

Jordi, tú que coneixes una mica millor Collserola, t'explico una mica el recorregut. Quedarem a las 7 al parking del Mirablau, on acaba el Tranvia Blau. Pujarem cap a Vallvidrera per la caserna dels bombers. Pujarem a la part alta de Vallvidrera per anar direcció a St Pere Martir, allá agafarem el corriol paral·lel a la pista que arriba fins a prop del tennis Diagonal. Ja som a la TOLO-TOLO, farem paradeta, estudiarem, farem traçades...

Com que tras la baixada hi serem a la ctra de les Aigues, a prop del mirador dels Xiprers, continuarem pel pont de fusta fins la Pça Mireia per fer el primer tram de la Muralla China. Arribarem fina a la ctra, on hi ha la explanada parking y que es on acaba Brujas (kan paskual), recordas? agafare, la pista en sentit contrari a bcn y farem una trialera nova que no coneixes que baixa fins al Pantà de Vallvidrera, des don pujarem novament a la pista per un corriol de pujada pero molt bonic.

Tornarem a agafar la mateixa pista d'avans per anar, aquesta vegada sí, a buscar Brujas (Kan Paskual en el foro). Arribarem a la explanda anterior (per tercera vegada) y anirem per pista cap a Vallvidrera. Pujarem las rampas que pujan pel mig de les escales y una mica de ctra direcció Tibidabo per baixar La Secreta y enllaçar amb La Caracola. El final de festa será pel Cosmocaixa, amb fustetas y saltets pels que gustin.

Y aixó es tot ¿t'has perdut? doncs fes memoria i trobat; ja, ja.

Vinga us esperem el diumenge. A veure si convenceu a tots els trencas que fa temps que no veig (Pitu, Jose, Xavi, Jordi k...)

Talugo

Vicen

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  CARPY Dv Nov 26, 2010 3:46 pm

Avui a les 7 del mati e fet la prova de fred i telaaaaaaaaaaaaa ,donç la meva presencia a collserola perilla algu em tindra que donar un cop el cap que si no em quedo a casa el costat de la llar de foc santa santa santa santa
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty culote termico

Missatge  Gilmineitor Dv Nov 26, 2010 4:06 pm

Collons,vicente si es que parece que no te cuesta escribir,has batido tu propio record.

Gracias a Dios ,tengo memoria selectiva y solo me acuerdo de lo bueno gegege,ya sabes que hubo una epoca que practicaba el empujabike,ahora tambien pero menos.
Ahora convencer a los incondicionales de las bondades de Collsarola.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  VICENTE's Dv Nov 26, 2010 4:22 pm

Ja, ja, Jordi, parece mentira. Es que NO ME CUESTA ESCRIBIR!!!

Jaume, com em diguis que no vens i que el motiu es el fred..., t'agafo dels... amosnomejodas.


VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  CARPY Dv Nov 26, 2010 4:27 pm

VICENTE's escrigué:Ja, ja, Jordi, parece mentira. Es que NO ME CUESTA ESCRIBIR!!!

Jaume, com em diguis que no vens i que el motiu es el fred..., t'agafo dels... amosnomejodas.


Vicente si es que un ja te una edad jajj sorti a les 7 del mati tindria que esta penat per la justicia Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  VICENTE's Dv Nov 26, 2010 5:42 pm

Si ets capaç de vencer el tema "marmota", després queda tot infinitamente compensat. Es un veritable plaer començar a pedaler a la foscor de la nit. I cuan arribas a dalt, pots veure sobre l'horitzó maritim (que aixó no ho teniu vosaltres) apareixer el astre sol, donantli a tot un toc de color toronja ACOJONANTE als edificis adormits, als arbres de la ladera que tens sota els peus, als "pedrolos" per sobre dels cuals saps que haurás de pasar pocs minuts després. Sents que neixes amb el dia i que tens tota la muntanya per a tu. Se senten els primer ocells i l'olor de l'herba húmida... buf, paro, paro que como continui dient coses encara vindrás el dia abans.

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  CARPY Ds Nov 27, 2010 12:32 am

VICENTE's escrigué:Si ets capaç de vencer el tema "marmota", després queda tot infinitamente compensat. Es un veritable plaer començar a pedaler a la foscor de la nit. I cuan arribas a dalt, pots veure sobre l'horitzó maritim (que aixó no ho teniu vosaltres) apareixer el astre sol, donantli a tot un toc de color toronja ACOJONANTE als edificis adormits, als arbres de la ladera que tens sota els peus, als "pedrolos" per sobre dels cuals saps que haurás de pasar pocs minuts després. Sents que neixes amb el dia i que tens tota la muntanya per a tu. Se senten els primer ocells i l'olor de l'herba húmida... buf, paro, paro que como continui dient coses encara vindrás el dia abans.


Si si molt romantic tot aixo que explicas,pero sorti amb el sol aixecat escalfante ,amb les basses d'aigua desglaçades ,la vegetacio aixuta ,el cel blau ectect .Si el final tindre que venir ,llevarme a les 5 del mati i pelarme de fred 3 hores ajajaj affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Gilmineitor Ds Nov 27, 2010 5:52 pm

EL tiempo no perdona y mañana tampoco
mucho tiempo para dormir y poco tiempo para disfrutar ,tendremos que invertir en lupichin"lupine del chino"SERGI dixit
A mi no me importa madrugar,sobre todo para pedalear con unos chalados y en collserola.
asi pues los madrugadores hemos quedado donde siempre a las 6h 10 m.
la vuelta esta prevista a las 13h en Sant Antoni.
cat cat cat cat cat cat cat cat cat

Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  CARPY Ds Nov 27, 2010 6:22 pm

yics escrigué:EL tiempo no perdona y mañana tampoco
mucho tiempo para dormir y poco tiempo para disfrutar ,tendremos que invertir en lupichin"lupine del chino"SERGI dixit
A mi no me importa madrugar,sobre todo para pedalear con unos chalados y en collserola.
asi pues los madrugadores hemos quedado donde siempre a las 6h 10 m.
la vuelta esta prevista a las 13h en Sant Antoni.
cat cat cat cat cat cat cat cat cat


Dema fred de collons i matinada del 15 jo tinc que aixecarme a les 5 del mati ,potser millor no anar a dormi

LLISTA
SERGIKTT
RIGODON
JORDI.G
CARPY
Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Tigret Ds Nov 27, 2010 7:10 pm

Jo m'apunto,però si no estic a l'hora al lloc indicat marxeu(jo tinc sopar...)intentaré parlar amb algú per a veure com ho feu per anar cap a Barna!
SERGIKTT
RIGODON
JORDI.G
CARPY
TIGRET
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Gilmineitor Ds Nov 27, 2010 7:40 pm

Tigret escrigué:Jo m'apunto,però si no estic a l'hora al lloc indicat marxeu(jo tinc sopar...)intentaré parlar amb algú per a veure com ho feu per anar cap a Barna!
SERGIKTT
RIGODON
JORDI.G
CARPY
TIGRET
Hem quedat a les 7 .00 al parquin del mirablau,ronda de dalt,a on funciona el unic tramvia de barcelona,una mica mes amunt comença
la carretera de las aigues
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  CARPY Ds Nov 27, 2010 7:43 pm

ostia el tigret borraxo jajaj ,no cal que vaguis a dormi empalma bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Gilmineitor Ds Nov 27, 2010 9:50 pm

CARPY escrigué:ostia el tigret borraxo jajaj ,no cal que vaguis a dormi empalma bounce bounce

EL tIGRET no hem fa patir,es jove pero té seny,el perillos es en Sergy que te dinar amb els de la mili i com te una edat i poca memoria .....i es el nostre transport.
no anar-hi no hem fa res ,però quedarme al parquing vestit de Romá."lo mato"
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  VICENTE's Ds Nov 27, 2010 11:18 pm

Cagontó, designad un coche de reserva, leñes. Además, el Sergi no fallará, ya os lo digo yo; le tiene ganas a la Tolo-Tolo. Además, joder, que tiene una comida, no una cena; por muy tarde que acaben...

Ea, fins demà. Jordi, tendré el móvil a mano.

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  CARPY Ds Nov 27, 2010 11:26 pm

VICENTE's escrigué:Cagontó, designad un coche de reserva, leñes. Además, el Sergi no fallará, ya os lo digo yo; le tiene ganas a la Tolo-Tolo. Además, joder, que tiene una comida, no una cena; por muy tarde que acaben...

Ea, fins demà. Jordi, tendré el móvil a mano.


vicente que poco conoces al sergi ,el problema no esta en la hora de finalizar la comia si no en las jarras de sangria bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty VICENTE´s DIXIT

Missatge  Gilmineitor Dg Nov 28, 2010 7:08 pm


Senior Member
Adicto al foro
Fecha de Ingreso
11/Mar/2007
Ubicación
BCN-HORTA
Mensajes
8.774
Puntos Compra-Venta
2 (100%)
Gus, 38 km, a mi de puerta a puerta me han salido 38 km. Si que ha sido durilla, sí, pero creo que todos hemos disfrutado, ¿no? Por cierto, ja, ja, es cierto, siempre cuando me refiero a tu gorda digo la Dirt y cuando me refiero a la flaca no sé por que cojones digo la Transition. Joder si las dos son Transition, pero no me viene a la cabeza la palabra Covert, será la edad, qué se yo.

Bueno ausentes, (Armand, Carras, Collse, JB, Muchos, Xiqui y Gerard), siento que no hayais podido venir, se os ha echado de menos. La jornada ha transcurrido sin incedencias, bueno, la única incidencia ha sido mecánica. Chippie se ha cargado el cambio en la Muralla China y se ha tenido que marchar para casa. Una pena, ya que era su primer bonobici tras el evento familiar y tenía muchas ganas.

Por lo demás, decir que hemos recibido la honorable visita de 4 Trencacames (Carpi, Jordi.G, Rigodón y Tigret). A regañadientes (unos más que otros, eh Jaume, je, je), hemos conseguido que hoy se levanten a las 5 de la mañana para poder empezar una rutilla con unos locos piraos a las sietísimas de la mañana. Después de lo que ha gruñido y protestado los dos últimos dias, os teniais que imaginar la cara con la que me ha mirado cuando al llegar al punto de reunión le he dicho "Jaume, tú ponte como quieras, pero el próximo dia no quedamos tan pronto, eh", ja, ja, se gira y me dice "eh, no jodamos eh".

La Tolo, me refiero a la parte de la Tolo que merece el término RDKL, creo que va a tardar muuuuucho tiempo en ser desvirgada para hacer toda la segunda parte sobre la bici. Si hoy no lo ha hecho el Sergi (que siempre le tira a todo), ni el Rigodón (que es capaz de dar mil saltitos y colocar la bici donde quiere), ni el Alberto (que hoy se le veía con una motivación especial, se negaba a bajarse de la bici aún cuando se veía que "ya no"), pues eso, que creo que como no venga el Ot Pí o el Kulaji..., leñes, ahora tengo curiosidad, ¿el kulaji lo hubiese bajado? Yo creo que sí. Es lo que yo digo, yo con los huevos del Ruby y la técnica del Kulaji os juro que le tiro, ja, ja.

Tolo, hemos visto la variante que nos decías anoche a Alberto y a mi. El primer tobogán es muy bestia, pero se le podría tirar (con éxito) si ahí se acabase la historia, pero es que tal como acaba viene otro igual o peor de roca suelta y ese segundo con la velocidad que traes del primero es imposible de todas, todas. Sergi lo ha intentado y ha bajado el primero con éxito, pero la velocidad adquirida le ha hecho ver la luz y ha decidido tirarse de la bici hacia un lado antes de entrar en el segundo. Sabia decisión, este chaval está sentando cabeza.

Lo cierto es que si no hubiese la segunda parte, tras pasar el agujero de los Orcos, la bajadita ya se las trae, por que joder, no me digais que a la entrada de arriba no hay que echarle memoles, joder, que parece que es que no tenga na y me gustaría ver ahllí a muchos (no a Muchos, no, a mucha gente, me refiero).

Después tocaba la muchacha china y lo cierto es que ese sendero es bien bonito, me han puesto delante a abrir y marcar el ritmo y no sabía si iba muy lento o muy rápido. Creo que he sido equilibrado y más o menos iba al gusto de la mayoría. De la mayoría, eh Jaume, cebrón. Que asquito das macho.

En la bajada al pantano, Alberto, hemos cometido un grave error y ha sido el no enseñarles el pantano propiamente dicho a los invitados, que luego me lo han recordado: "¿hosti donde está el pantano? ¿no teníamos que pasar por un pantan? pues a mi me hubiese hecho gracia ver el pantano, que lo he oido nombrar muchas veces..." En fin, lo siento chicos, no se nos ha ocurrido.

Vuelta a la pista y ahora sí, a por la Can Pascual. Al final no hemos hecho el subidote rompedor, por eso, por que es rompedor y hemos preferido seguir por pista. Ello ha servido para mostrar a quienes no lo conocían, el sendero que pasa por la casa okupa y ver la casita de Tom Sawyer, je, je. Guapa, eh. Anda que no tiene que molar subirse ahi con un té y un libro de Edgar Alan Poe o Sir Arthur Conan Doyle, una tarde de tormenta con rayos y truenos.

Llegada arriba, desyauno desparramaos por los suelos, divagancia sobre deslices conyugales y canas al aire y tal y tal, ja, ja, curiosa divagancia la de hoy. Y ya dispuestos con los estómagos calmados, para abajo. Gensanta, tan tos locos, ¿por que corren tanto? si no han podido disfrutar de la bajada. Yo sí, yo la he disfrutado, bajaba con seny, ja, ja.

Y na, lo mismo de otras veces cuando hacemos ese recorrido. Escaleras de Vallvi, que tampoco he subido por que a mitad me ha dado un latigazo la costilla y no he querido tentar a la suerte. Ctra pastosa hasta La Secreta, que ha gustado bastante a todos, Caracola, Cosmocaixa (como disfrutan los saltadores, han repetido y todo) y... DESPEDIDA Y CIERRE.

Para mi modo de entender esto que hacemos, una bonita matinal y lo mejor... LA COMPAÑÍA, ja, ja, esto es nuevo, eh.

Trencas, os debemos una visita, no caerá en el olvido. Los Espirituales tenemos que darle el visto bueno a una Cabreta o no sé que.

Tapronto.

Vicen
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Ofertas per el dia 28-11-2010 Empty Re: Ofertas per el dia 28-11-2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum