trencas dia 26 12 2010
+3
xop
totgas
Gilmineitor
7 participantes
Pàgina 1 de 1
trencas dia 26 12 2010
sortida per baixar el colesterol i fer espai als canalons.
HEM quedat en Carpi ,Colmillo,Tot Gas,Justino,Pitu i yics,,,,,,segur que algú altre treu el nas.
¿QUE FAREM? =el que decidim entre tots,no menys de 1000m de desnivell i 40 km.....
es per acollonir als poc decidits,si fa fred anirem de pet als GUIU,no ha fer el aperitiu si no ha esmorçar.
HEM quedat en Carpi ,Colmillo,Tot Gas,Justino,Pitu i yics,,,,,,segur que algú altre treu el nas.
¿QUE FAREM? =el que decidim entre tots,no menys de 1000m de desnivell i 40 km.....
es per acollonir als poc decidits,si fa fred anirem de pet als GUIU,no ha fer el aperitiu si no ha esmorçar.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Re: trencas dia 26 12 2010
Be si nomes son 40 kms, crec que vindreyics escrigué:sortida per baixar el colesterol i fer espai als canalons.
totgas- Nombre de missatges : 54
trencas 26-12-2010
Jo també m´apunto; suposo que es a les 8h a l´ajuntament. Amb lo que he menjat ahir i avui si em tiro baixo fins al mar(estic fet una bola), demà suor i llagrimes, a patir.
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
Be si nomes son 40 kms, crec que vindre
[/quote]
MIQUEL que avui ja has sortit he
Guay,així que demà començarem esmorzant(perque fred en farà de collons...) :affraid:M'imagino que a l´hora de sempre,al lloc de sempre...yics escrigué:sortida per baixar el colesterol i fer espai als canalons.
PD:sino estic a l´hora al lloc,remonteu cap a Palau,que segur que estic fet una figura de pessebre sobre la bici
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Hoy hemos salido 6 valientes 6.
En punto Carles ha empezado ha decir improperios,ya que nadie había llegado al punto de encuentro.
Al salir la rueda de carpy ha perdido aire intenta hinchar y antes de llegar a S.P.se queda sin aire,cambiamos la cámara y llegando a S.P.otra vez sin aire,...decide cambiar de bici.
Ahora las rígidas son mayoría,subimos por la cantera ,unos hablando y otros sufriendo en silencio,me esperan y viendo que hoy nadie tenia ganas de guerra decidimos ir a almorzar a los Guiu.no sin antes bajar por la cabreta,momento que Miquel aprovecha para perder su GPS.con la excusa de recuperar lo y no hace la riera.
ya en el bar hemos recuperado los niveles de colesterol y alcoholemia.
FERRAN ON ETS?
En punto Carles ha empezado ha decir improperios,ya que nadie había llegado al punto de encuentro.
Al salir la rueda de carpy ha perdido aire intenta hinchar y antes de llegar a S.P.se queda sin aire,cambiamos la cámara y llegando a S.P.otra vez sin aire,...decide cambiar de bici.
Ahora las rígidas son mayoría,subimos por la cantera ,unos hablando y otros sufriendo en silencio,me esperan y viendo que hoy nadie tenia ganas de guerra decidimos ir a almorzar a los Guiu.no sin antes bajar por la cabreta,momento que Miquel aprovecha para perder su GPS.con la excusa de recuperar lo y no hace la riera.
ya en el bar hemos recuperado los niveles de colesterol y alcoholemia.
FERRAN ON ETS?
Dia de sant Esteve em un fred de collons -3º a sant pere jo ja em volia quedar a casa aaaaaaaa.Sortim a crema grasas en TIGRET-JORDI.G-KULAJY-XOP-TOTGAS-CARPY,amb pocas ganes de pedelar ,decidim pujar a la cabreta .Jo nomes sorti de sant antoni punxo ,abans d'arriva a sant pere decideixo camvia la camara pero amb 500 m un altre cop la roda fluixa ,aixi que passem per els boxers de casa meva i camvio la doble per la rigida .Pujem per la pedrera ,totes les bases amb una gruixuda capa de glas .Baixem per la cabreta que avui per mi amb la rigida era una pista de patinatje .En per no tingue que fer la riera a tirat el gps i aixi tenia excusa jajaj .La resta remuntem i presentem la riera en el KULAJY que no la conexia .Avui feia una mica de yoyoyo ja que estava tot blanc ,pero a part del tigret que ens a fet un mortal la resta em disfrutat molt ja que li anem agafant el tranquillo a passar per aigua ,pedres mullades ect .Anem rapid a fer el tourini i directas els guis a fer l'esmorza de nadal .Ens tindrem que possar les pilas que com seguim aixi ens engreixerem com porcs jajaj BON ANY 2011
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
CARPY escrigué:Dia de sant Esteve em un fred de collons -3º a sant pere jo ja em volia quedar a casa aaaaaaaa.Sortim a crema grasas en TIGRET-JORDI.G-KULAJY-XOP-TOTGAS-CARPY,amb pocas ganes de pedelar ,decidim pujar a la cabreta .Jo nomes sorti de sant antoni punxo ,abans d'arriva a sant pere decideixo camvia la camara pero amb 500 m un altre cop la roda fluixa ,aixi que passem per els boxers de casa meva i camvio la doble per la rigida .Pujem per la pedrera ,totes les bases amb una gruixuda capa de glas .Baixem per la cabreta que avui per mi amb la rigida era una pista de patinatje .En per no tingue que fer la riera a tirat el gps i aixi tenia excusa jajaj .La resta remuntem i presentem la riera en el KULAJY que no la conexia .Avui feia una mica de yoyoyo ja que estava tot blanc ,pero a part del tigret que ens a fet un mortal la resta em disfrutat molt ja que li anem agafant el tranquillo a passar per aigua ,pedres mullades ect .Anem rapid a fer el tourini i directas els guis a fer l'esmorza de nadal .Ens tindrem que possar les pilas que com seguim aixi ens engreixerem com porcs jajaj BON ANY 2011
Ostia Xistorres!!!! Si senyor
Collons, vosaltres menjant Xistorres i jo suant la xistorra, ai! vull dir la cançalada amb el futur de St. Pol, el meu nebot que corre a la copa catalana...
http://vimeo.com/18196086
Ens veiem a la Trona!!!
http://vimeo.com/18196086
Ens veiem a la Trona!!!
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park