TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

trencas dia 26 12 2010

+3
xop
totgas
Gilmineitor
7 participantes

Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty trencas dia 26 12 2010

Missatge  Gilmineitor Ds Des 25, 2010 10:11 pm

sortida per baixar el colesterol i fer espai als canalons.

HEM quedat en Carpi ,Colmillo,Tot Gas,Justino,Pitu i yics,,,,,,segur que algú altre treu el nas.

¿QUE FAREM? =el que decidim entre tots,no menys de 1000m de desnivell i 40 km.....
es per acollonir als poc decidits,si fa fred anirem de pet als GUIU,no ha fer el aperitiu si no ha esmorçar.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty Re: trencas dia 26 12 2010

Missatge  totgas Ds Des 25, 2010 10:30 pm

yics escrigué:sortida per baixar el colesterol i fer espai als canalons.

HEM quedat en Carpi ,Colmillo,Tot Gas,Justino,Pitu i yics,,,,,,segur que algú altre treu el nas.

¿QUE FAREM? =el que decidim entre tots,no menys de 1000m de desnivell i 40 km.....
es per acollonir als poc decidits,si fa fred anirem de pet als GUIU,no ha fer el aperitiu si no ha esmorçar.
Be si nomes son 40 kms, crec que vindre
totgas
totgas

Nombre de missatges : 54
Fecha de inscripción : 07/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty trencas 26-12-2010

Missatge  xop Ds Des 25, 2010 11:16 pm

Jo també m´apunto; suposo que es a les 8h a l´ajuntament. Amb lo que he menjat ahir i avui si em tiro baixo fins al mar(estic fet una bola), demà suor i llagrimes, a patir. affraid pale pale
xop
xop

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 03/01/2010
Ubicació : A L' AIRE LLIURE

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty Re: trencas dia 26 12 2010

Missatge  Gilmineitor Ds Des 25, 2010 11:22 pm


Be si nomes son 40 kms, crec que vindre
[/quote]

MIQUEL que avui ja has sortit he
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty Re: trencas dia 26 12 2010

Missatge  Tigret Ds Des 25, 2010 11:31 pm

yics escrigué:sortida per baixar el colesterol i fer espai als canalons.

HEM quedat en Carpi ,Colmillo,Tot Gas,Justino,Pitu i yics,,,,,,segur que algú altre treu el nas.

¿QUE FAREM? =el que decidim entre tots,no menys de 1000m de desnivell i 40 km.....
es per acollonir als poc decidits,si fa fred anirem de pet als GUIU,no ha fer el aperitiu si no ha esmorçar.
Guay,així que demà començarem esmorzant(perque fred en farà de collons...) :affraid:M'imagino que a l´hora de sempre,al lloc de sempre...
PD:sino estic a l´hora al lloc,remonteu cap a Palau,que segur que estic fet una figura de pessebre sobre la bici pale
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty Re: trencas dia 26 12 2010

Missatge  Gilmineitor Dg Des 26, 2010 8:02 pm

Hoy hemos salido 6 valientes 6.
En punto Carles ha empezado ha decir improperios,ya que nadie había llegado al punto de encuentro.
Al salir la rueda de carpy ha perdido aire intenta hinchar y antes de llegar a S.P.se queda sin aire,cambiamos la cámara y llegando a S.P.otra vez sin aire,...decide cambiar de bici.
Ahora las rígidas son mayoría,subimos por la cantera ,unos hablando y otros sufriendo en silencio,me esperan y viendo que hoy nadie tenia ganas de guerra decidimos ir a almorzar a los Guiu.no sin antes bajar por la cabreta,momento que Miquel aprovecha para perder su GPS.con la excusa de recuperar lo y no hace la riera.
ya en el bar hemos recuperado los niveles de colesterol y alcoholemia.
FERRAN ON ETS?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty Re: trencas dia 26 12 2010

Missatge  CARPY Dg Des 26, 2010 8:48 pm

Dia de sant Esteve em un fred de collons -3º a sant pere jo ja em volia quedar a casa aaaaaaaa.Sortim a crema grasas en TIGRET-JORDI.G-KULAJY-XOP-TOTGAS-CARPY,amb pocas ganes de pedelar ,decidim pujar a la cabreta .Jo nomes sorti de sant antoni punxo ,abans d'arriva a sant pere decideixo camvia la camara pero amb 500 m un altre cop la roda fluixa ,aixi que passem per els boxers de casa meva i camvio la doble per la rigida .Pujem per la pedrera ,totes les bases amb una gruixuda capa de glas .Baixem per la cabreta que avui per mi amb la rigida era una pista de patinatje .En per no tingue que fer la riera a tirat el gps i aixi tenia excusa jajaj .La resta remuntem i presentem la riera en el KULAJY que no la conexia .Avui feia una mica de yoyoyo ja que estava tot blanc ,pero a part del tigret que ens a fet un mortal la resta em disfrutat molt ja que li anem agafant el tranquillo a passar per aigua ,pedres mullades ect .Anem rapid a fer el tourini i directas els guis a fer l'esmorza de nadal .Ens tindrem que possar les pilas que com seguim aixi ens engreixerem com porcs jajaj BON ANY 2011


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty Re: trencas dia 26 12 2010

Missatge  sergiktt Dl Des 27, 2010 1:04 am

CARPY escrigué:Dia de sant Esteve em un fred de collons -3º a sant pere jo ja em volia quedar a casa aaaaaaaa.Sortim a crema grasas en TIGRET-JORDI.G-KULAJY-XOP-TOTGAS-CARPY,amb pocas ganes de pedelar ,decidim pujar a la cabreta .Jo nomes sorti de sant antoni punxo ,abans d'arriva a sant pere decideixo camvia la camara pero amb 500 m un altre cop la roda fluixa ,aixi que passem per els boxers de casa meva i camvio la doble per la rigida .Pujem per la pedrera ,totes les bases amb una gruixuda capa de glas .Baixem per la cabreta que avui per mi amb la rigida era una pista de patinatje .En per no tingue que fer la riera a tirat el gps i aixi tenia excusa jajaj .La resta remuntem i presentem la riera en el KULAJY que no la conexia .Avui feia una mica de yoyoyo ja que estava tot blanc ,pero a part del tigret que ens a fet un mortal la resta em disfrutat molt ja que li anem agafant el tranquillo a passar per aigua ,pedres mullades ect .Anem rapid a fer el tourini i directas els guis a fer l'esmorza de nadal .Ens tindrem que possar les pilas que com seguim aixi ens engreixerem com porcs jajaj BON ANY 2011


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Ostia Xistorres!!!! Si senyor jocolor jocolor
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty Re: trencas dia 26 12 2010

Missatge  Jo_On Dl Des 27, 2010 1:57 am

Collons, vosaltres menjant Xistorres i jo suant la xistorra, ai! vull dir la cançalada amb el futur de St. Pol, el meu nebot que corre a la copa catalana...

http://vimeo.com/18196086

Ens veiem a la Trona!!! sunny
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

trencas dia 26 12 2010 Empty Re: trencas dia 26 12 2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum