RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!
+3
COLMILLO
CARPY
sergiktt
7 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!
AQUEST DIUMENGE AMB EN JOAN BONAMUSA ANEM A FER UNA RUTA ENDURO HARD!!! IGUAL LA PALMEM PERO LA IDEA ES.....
SORTIREM DE SANT CELONI FINS A FONT MARTINA, PASAN PER CAN RIERA CIURET I EL TROÇ DE GR-5 JA DE PUJADA I FINS EL POBLE DEL MONTSENY PER EL CORRIOL DEL GR-5, A PARTIR D'AQUI PUJADA FINS SANT ELIES, BAIXADA DE LES FORGADES I CABRETA (AQUI ELS COVARDS JA PODRAN ABANDONAR) I PER ULTIM ELS VALENTS QUE QUEDIN FARAN LA PUJADA FINS A BUSCAR EL SENGLAR I EL BAIXAREM!!!!!
LA IDEA QUE TENIM AMB EN JOAN ES SORTIR A LES 7 A 7:30 DEPENEN DE SI S'APUNTA ALGUN TRENCA QUEDAREM A L'HORA TIPICA PER TROBARNOS A PALAU!!!
SI ALGU VOL VENIR, JA SABEU EL MEU MOBIL, O POSTEJEU AQUI, SI NO DIEU RES, JO HI EN JOAN ENS HO MANEGAREM COM VOLGEM
PD (ESTA PROHIBIT VENIR AMB RIGIDES, REVENTAREM RODES DE RIGIDES A CADA PARADA)
SORTIREM DE SANT CELONI FINS A FONT MARTINA, PASAN PER CAN RIERA CIURET I EL TROÇ DE GR-5 JA DE PUJADA I FINS EL POBLE DEL MONTSENY PER EL CORRIOL DEL GR-5, A PARTIR D'AQUI PUJADA FINS SANT ELIES, BAIXADA DE LES FORGADES I CABRETA (AQUI ELS COVARDS JA PODRAN ABANDONAR) I PER ULTIM ELS VALENTS QUE QUEDIN FARAN LA PUJADA FINS A BUSCAR EL SENGLAR I EL BAIXAREM!!!!!
LA IDEA QUE TENIM AMB EN JOAN ES SORTIR A LES 7 A 7:30 DEPENEN DE SI S'APUNTA ALGUN TRENCA QUEDAREM A L'HORA TIPICA PER TROBARNOS A PALAU!!!
SI ALGU VOL VENIR, JA SABEU EL MEU MOBIL, O POSTEJEU AQUI, SI NO DIEU RES, JO HI EN JOAN ENS HO MANEGAREM COM VOLGEM
Re: RUTA DIUMENGE 6 ENDURO LLARGUISSIMA!!!!
sergiktt escrigué:AQUEST DIUMENGE AMB EN JOAN BONAMUSA ANEM A FER UNA RUTA ENDURO HARD!!! IGUAL LA PALMEM PERO LA IDEA ES.....
Que esteu malament del cap ,no saps el que dius¡¡¡¡¡ aixo es molttttttttttttttttt lllargggggggggggggggggggg i durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.la palmareu segur jajaj .Si la opcio que tinc falla vindre amb vosaltres fins que pogui i ens trovem despres els giu fen el vermut .AAAAAAA PORTARE MOLTES CAMARAS DE RECAMVI O NO AMB PARARE JJAJAJ @10
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
CARPY escrigué:
Que esteu malament del cap ,no saps el que dius¡¡¡¡¡ aixo es molttttttttttttttttt lllargggggggggggggggggggg i durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.la palmareu segur jajaj .Si la opcio que tinc falla vindre amb vosaltres fins que pogui i ens trovem despres els giu fen el vermut .AAAAAAA PORTARE MOLTES CAMARAS DE RECAMVI O NO AMB PARARE JJAJAJ @10
En el teu cas et tirarem pedres si conve, perque et vull recordar que tu en el track apart d'aixo m'hi has dibuixat el bosc vertical, per si al acabar ens queda una mica de ganes de fer mes bici, conyas apart hi ha l'opcio de no fer el senglar qui no vulgui o no pugui, entre els que potser estarem en Joan i Jo, pero la idea es Gr-5, cabreta i senglar el mateix dia!!!
sergiktt escrigué:CARPY escrigué:
En el teu cas et tirarem pedres si conve, perque et vull recordar que tu en el track apart d'aixo m'hi has dibuixat el bosc vertical, per si al acabar ens queda una mica de ganes de fer mes bici, conyas apart hi ha l'opcio de no fer el senglar qui no vulgui o no pugui, entre els que potser estarem en Joan i Jo, pero la idea es Gr-5, cabreta i senglar el mateix dia!!!
Si vinc es per fer-ho tot el acavar el senglar passare per casa i agafare la prophet per fer el bosc vertical ¡¡¡¡¡¡
Uffffff!!!!! Crec que m'he corregut
Ostres, ostres i ostres, aquest és el meu Sergi!!!!! Quina pena que hagi baixades enduro per què sinó m'anava amb vosaltres (sinó fos per que diumenge no estic). Una molt bona sortida que superarà a la mítica Tres Valls que varen fer l'any passat.
Això obliga enguany a fer les 4 Valls.
Salut
Salut
COLMILLO escrigué:Ostres, ostres i ostres, aquest és el meu Sergi!!!!! Quina pena que hagi baixades enduro per què sinó m'anava amb vosaltres (sinó fos per que diumenge no estic). Una molt bona sortida que superarà a la mítica Tres Valls que varen fer l'any passat.
Salut
Ferran son baixades "facils"
Gr-5 no es ni massa baixada
Cabreta tu te la fas facilment com a bon Trenca
el senglar, sempre pots fer una de les teves alternatives!!
Animeu-vos!!!
sergiktt escrigué:COLMILLO escrigué:Ostres, ostres i ostres, aquest és el meu Sergi!!!!! Quina pena que hagi baixades enduro per què sinó m'anava amb vosaltres (sinó fos per que diumenge no estic). Una molt bona sortida que superarà a la mítica Tres Valls que varen fer l'any passat.
Salut
Ferran son baixades "facils"
Gr-5 no es ni massa baixada
Cabreta tu te la fas facilment com a bon Trenca
el senglar, sempre pots fer una de les teves alternatives!!
Animeu-vos!!!
En colmillo no pateixis que no vindra ,ell es molt valent pujant amb bici de carratera i si cal tonara a bateja la seva filla per no sorti
les quatre valls
Diumenge ho tinc compromès.
La meva filla no està batejada!!!!!! Ni ho penso fer per què significaria que entraria en la secta anomenada CATOLICISME.
Sergi, CARPY no anirà pas diumenge i si ho fa segur que arribarà quan estigui jubilat per què és un AVI!!!!!!!!!!
La meva filla no està batejada!!!!!! Ni ho penso fer per què significaria que entraria en la secta anomenada CATOLICISME.
Sergi, CARPY no anirà pas diumenge i si ho fa segur que arribarà quan estigui jubilat per què és un AVI!!!!!!!!!!
Si pero tu no ho podras veura perque estaras el bateig jajaj ¡¡¡¡COLMILLO escrigué:Diumenge ho tinc compromès.
Sergi, yo no podre venir el domingo porque tengo un compromiso, pero lo que hare sera subir bien pronto a la cova y limpiarte todos los corriols hasta Sant Pere, por cierto alguien se apunta a hacer una cova express? tengo que estar en casa sobre las 10:30
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:Sergi, yo no podre venir el domingo porque tengo un compromiso, pero lo que hare sera subir bien pronto a la cova y limpiarte todos los corriols hasta Sant Pere, por cierto alguien se apunta a hacer una cova express? tengo que estar en casa sobre las 10:30
OK! Alberto de hecho, yo creo que no vendra nadie XDDDD Es una ida de olla mia y del Joan, pero yo lo cuelgo aqui todo para dar mas alternativas, que ultimamente no nos faltan!! Y desde que el CARPY esta en el fabuloso mundo del rally, ya casi no veo a los Trencas, suerte tengo del Jordi G.
Volia apuntarme amb la rigida però veig que de moment no s'apunta ningú i aixó que es una ruta de puta mare. Ja posareu la hora i en quin lloc de Palau quedeu i encara tinc un dia per pensarme'l. Quina merda no tindra la doble i mes que la doble una rigida amb frens de disc.
Ens veiem
Ens veiem
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Ciclon escrigué:Volia apuntarme amb la rigida però veig que de moment no s'apunta ningú i aixó que es una ruta de puta mare. Ja posareu la hora i en quin lloc de Palau quedeu i encara tinc un dia per pensarme'l. Quina merda no tindra la doble i mes que la doble una rigida amb frens de disc.
Ens veiem
Josesi som en Joan i jo sols pensem sortir a les 7 del demati de St. celoni, fins que reventem si vens ja quedarem a l'estacio per exemple, sera una sortida de tranquis, que si no ens morirem abans de la cabreta XDDD
Jose jo tinc una doble que esta parada si la vols ja ho saps .
Sergi diguem a quina hora tinc que estar a sant celoni que VINDRE amb la companya d'en PITU a la puta sortida aquesta
Sergi diguem a quina hora tinc que estar a sant celoni que VINDRE amb la companya d'en PITU a la puta sortida aquesta
CARPY escrigué:Jose jo tinc una doble que esta parada si la vols ja ho saps .
Dema ens truquem, pero jo diria que a les 7:15 podriem quedar a palau i sortim tots a les 7, no??
dema et trucare, cap al migdia que de 8 a 1 tinc feina "Secreta"
sergiktt escrigué:CARPY escrigué:Jose jo tinc una doble que esta parada si la vols ja ho saps .
Dema ens truquem, pero jo diria que a les 7:15 podriem quedar a palau i sortim tots a les 7, no??
dema et trucare, cap al migdia que de 8 a 1 tinc feina "Secreta"
Amb la crisis que tenim i tu trebllant els dissabtes ????
ENDUREANDO CON RIGIDAS.
Jose,ni lo dudes,la rígida ideal .
Sé de primera mano ,que la tuya no será la única.algún buje a petado ha dejado a su dueño obligado,así que en la endurada serán mayoría las rígidas y yo de poder ir iría con otra.
Sé de primera mano ,que la tuya no será la única.algún buje a petado ha dejado a su dueño obligado,así que en la endurada serán mayoría las rígidas y yo de poder ir iría con otra.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Ens veiem dema a 2 quarts de vuit (7:30) en la benzinera que hi ha en la drasera de Palau. A veure si m'ha companya en Pepe.
Ens veiem.
Ens veiem.
Ciclon escrigué:Ens veiem dema a 2 quarts de vuit (7:30) en la benzinera que hi ha en la drasera de Palau. A veure si m'ha companya en Pepe.
Ens veiem.
OK JOSE si quieres mi PROPHET te la dejo
LLastima que no poguis venir Jordi i si aixo dema sera una sortida de rally amb tota regla
Demà anirem dos de Breda, en coche fins a la benzinera. Jaume gracies per el oferimen peró crec que es una ruta que se poc fer amb la rigida, a part, tu anires amb la rigida en fas entendre.
Fins demá.
Fins demá.
Jose con coche si que estas mal ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ si que ire con la rigida porque la doble esta enpaquetada y guardada hasta septiembre .Nos vemos mañana,Ciclon escrigué:Demà anirem dos de Breda, en coche fins a la benzinera. Jaume gracies per el oferimen peró crec que es una ruta que se poc fer amb la rigida, a part, tu anires amb la rigida en fas entendre.
Fins demá.
PD: mañana vendra un nuevo elemento espero que no nos de problemas ¡¡¡¡¡
RUTA DEL DIUMENGE 6 LLARGUISSIMA
M´apunto, suposo a les 7:00h a la plaça de darrera l´ajuntament; igual ve en krilin, depèn la nit. El tigret també s´apunta esperand-nos a Palau en el lloc habitual. Demà les pasarem molt .........
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
xop escrigué:M´apunto, suposo a les 7:00h a la plaça de darrera l´ajuntament; igual ve en krilin, depèn la nit. El tigret també s´apunta esperand-nos a Palau en el lloc habitual. Demà les pasarem molt .........
aixo mateix a les 7 .Si que patirem, el puto SERGI i les sevas iluminacions ¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Pues yo ni cova express ni na de na¡¡ me he sobao, que tampoco ha estado mal
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
A la dificultat extrema heu d'afegir la pluja
SOU ELS MEUS HEROIS!!!!!!
SOU ELS MEUS HEROIS!!!!!!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2