30 DE MAIG sortida rally
+2
COLMILLO
CARPY
6 participantes
Pàgina 1 de 1
30 DE MAIG sortida rally
Jo el diumengue ja que no anire a collserola a fer el cimborrio ,sortire a fer una sortida de rally .La ideia si ningu diu el contrari sortiria d'hora a les 7'30 per anar el montnegra passant per camins fins sant celoni i un cop el montnegra pujarem a un lloc que tinc un presentiment que trovarem una sorpresa .Aqui esmorzarem i farem el que tinguem que fer (es te que porta einas ).Quan ens tornem a possar en marcha anirem direccio el corredor per collsecreu .La sortida sera llarga pero no dura @10.Si teniu alguna ideia millor es pot camvia @10
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Eines????
Per què fan falta eines???
JO tinc dues propostes: roda prima amb el Santi o bé rally amb el Jaume. Podré convèncer a un o l' altre que canviïn d'idea?
JO tinc dues propostes: roda prima amb el Santi o bé rally amb el Jaume. Podré convèncer a un o l' altre que canviïn d'idea?
Re: 30 DE MAIG sortida rally
Si entreu al Montnegre, encara que sigui per la porta Nord, haureu de pagar peatge...!!! Invasió de territooori!!!
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
JA ja JA Jaume intentant descobrir coses pel montnegre? Espia que ets un espia... je,je,je.
Jo segurament hi sere, muntant el circuitillo que estic fent, però no dire res i estare amb silenci, que sino descobriu a on és. je,je,je.
Ens veiem.
Jo segurament hi sere, muntant el circuitillo que estic fent, però no dire res i estare amb silenci, que sino descobriu a on és. je,je,je.
Ens veiem.
masdi- Nombre de missatges : 187
masdi escrigué:JA ja JA Jaume intentant descobrir coses pel montnegre? Espia que ets un espia... je,je,je.
Ens veiem.
SI SI espia pero dema ens veiem jajaj ,agafa el mobil que abans de les 9 et truco i aixi sabre on t'amages .Ens veiem dema a olzinellas parck ....
Sortida Rally
Es cert, l'òstia que m'havia fotut el cap de setmana anterior no només havia malmés el meu cos sinó que també la meva bicicleta.
Al final he hagut d'anar tota l'estona amb el plat mitja... i no vegis com he patit a les rampes d'Olzinelles!!! Mentre que els altres aneven en molinillo, jo havia d'anar apretant les dents.
Bona sortida, bona companyia malgrat que són tots una colla de KABRONS
Al final he hagut d'anar tota l'estona amb el plat mitja... i no vegis com he patit a les rampes d'Olzinelles!!! Mentre que els altres aneven en molinillo, jo havia d'anar apretant les dents.
Ja veig que ha sigut una sortida molt entretinguda, tenen bona pinta les fustes pero crec que no per me la meva rigida.
Ens veiem
Ens veiem
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
COLMILLO escrigué:Es cert, l'òstia que m'havia fotut el cap de setmana anterior no només havia malmés el meu cos sinó que també la meva bicicleta.
Si tots ananvem amb el plat mitja no se de que et queixas som solidaris ¡¡¡¡
Tens que anar a fer clases de mecanica basica i de saltar jajaj
Cullons, ja sabia jo que hera massa d'hora per treure el Cepos, els tenia d'haber deixat!!! Per cert, no veig a ningu pasant per el "Palillu", nom que l'hi donem al taulo de 17x5 XDDD En Carles, desde que s'ha cambiat la forquilla menja apart el molt cabron!!!
En quan a l'ho d'entrar a la cuina de casa nostra sense permis, no esperava altre cosa de tu, sort que en Masdi, ja ha buscat una altre localització per una altre de les seves histories, pero tinc informacio, de que sera mes "Cuerva" que no pas el que ens te acostumats!!!
La setaman que ve, jo vindre a la teva de cuina XDDD O sigui que preparam un track ven apanyadet!!!
En quan a l'ho d'entrar a la cuina de casa nostra sense permis, no esperava altre cosa de tu, sort que en Masdi, ja ha buscat una altre localització per una altre de les seves histories, pero tinc informacio, de que sera mes "Cuerva" que no pas el que ens te acostumats!!!
La setaman que ve, jo vindre a la teva de cuina XDDD O sigui que preparam un track ven apanyadet!!!
Els trencadurs no van deixar fusta per provar el que passa es que jo anava darrera i no tenia temps de fer cap fotojaja.Ni pallilo ni res el 17x5 jajaj.Ja tens el track per entra a la cuina de casa pero vigila amb el llamp .sergiktt escrigué:Cullons, ja sabia jo que hera massa d'hora per treure el Cepos, els tenia d'haber deixat!!! Per cert, no veig a ningu pasant per el "Palillu", nom que l'hi donem al taulo de 17x5 XDDD En Carles, desde que s'ha cambiat la forquilla menja apart el molt cabron!!!