Pont de 1 de Maig
+3
Rigodon
Tigret
CARPY
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Pont de 1 de Maig
Qui estgui interesat aquest pont farem Vic-vilamajor a BTT
Decidim dia 1-2-3 a veura quin dia us va millor
Sortida clasica 7 del mati fins la Garriga agafar el tren fins a vic .Un cop ja ha terras viguetanas fins a Puiglagulla per esmorza a la cinglera , ja esmorzats seguim fins a seva , el brull i collformic .Aqui decidim si baixem per la Castanya o Vallfornes depenent de las forças .
Aveura si no tinc que anar -hi sol
Decidim dia 1-2-3 a veura quin dia us va millor
Sortida clasica 7 del mati fins la Garriga agafar el tren fins a vic .Un cop ja ha terras viguetanas fins a Puiglagulla per esmorza a la cinglera , ja esmorzats seguim fins a seva , el brull i collformic .Aqui decidim si baixem per la Castanya o Vallfornes depenent de las forças .
Aveura si no tinc que anar -hi sol
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Re: Pont de 1 de Maig
Jo ja ho confirmaré...potser no hi sóc.
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Eeeeee no si val anar de pont a .........jajaTigret escrigué:Jo ja ho confirmaré...potser no hi sóc.
Yo tampoco estoy
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Que no te conoceremos jajaRigodon escrigué:Yo tampoco estoy
Anirem el diumengue a fer la ruta vic vilamajor
sortim de vilamajor a las 7'00
llista
Carpy
Pitu
Gilmi
Jastin
Much
Gas
sortim de vilamajor a las 7'00
llista
Carpy
Pitu
Gilmi
Jastin
Much
Gas
Jo també m'apunto a la clasica
totgas- Nombre de missatges : 54
oktotgas escrigué:Jo també m'apunto a la clasica
sortim de vilamajor a las 7 en punt i si no ja ens agafaras pel cami , que pujarem xino xano
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
pitu- Nombre de missatges : 303
Pitu que t'has quedat fora de la foto
Ja tenim la clasica de vic vilamajor al sac.
Dia de calor pero ha valgut la pena patir .A las 7 del mati enllaç fins la garriga per agafar el tren fins a vic .Sortim per la plana per carrers, pistas forestals asfaltadas fins a santa Euguenia ,mes pista fotestal fins a sala d'heuras, vilalleons .Fem parada tecnica i puguem fins a Puig l'agulla , tirem una mica mes fins a la cinglera a esmorza .Rapidament tornem a la feina , corriol de pujada fins la carratera asfaltada i rampot pel costat de la linia d'alta tensio .Comencem la baixada , primer pista i despres tram de lloses , pont romanic i pujada per corriol per sorti els camps de Seva .Pasem el poble i corriol trencat fins l'entrada del Montanya, pista fins el Brull i segona parada tecnica .Ara una mica d'asfalt fins la entrada de la Morera .Aqui es la part bona , corriol de pujada fins anar a sorti a la carratera de collformic casi a dalt , pujada dura i tecnicota , pero avui tot sobre la bici, que no estamos tan mal jaja.Rodem fins a collformic i una cocacola fresqueta que entra molt de gust .Avui no baixem per la Castanya , baixarem per vallfornes , una mica mes suau i rodador.Pugem i travasem el pla fins l'encreuament del Molar i tirem finsla cabana de vallfornes .Ara gas i avall fins a canoves a tot drap , pero un pedrot ha topat amb la meva roda del darrerai punxada, camvi de camara i avall . A canoves uns es quedan a fer birra i altres anem per feina que tenim dinar , son la 1 del migdia , molt be un exit .
Apunt per tornari
Dia de calor pero ha valgut la pena patir .A las 7 del mati enllaç fins la garriga per agafar el tren fins a vic .Sortim per la plana per carrers, pistas forestals asfaltadas fins a santa Euguenia ,mes pista fotestal fins a sala d'heuras, vilalleons .Fem parada tecnica i puguem fins a Puig l'agulla , tirem una mica mes fins a la cinglera a esmorza .Rapidament tornem a la feina , corriol de pujada fins la carratera asfaltada i rampot pel costat de la linia d'alta tensio .Comencem la baixada , primer pista i despres tram de lloses , pont romanic i pujada per corriol per sorti els camps de Seva .Pasem el poble i corriol trencat fins l'entrada del Montanya, pista fins el Brull i segona parada tecnica .Ara una mica d'asfalt fins la entrada de la Morera .Aqui es la part bona , corriol de pujada fins anar a sorti a la carratera de collformic casi a dalt , pujada dura i tecnicota , pero avui tot sobre la bici, que no estamos tan mal jaja.Rodem fins a collformic i una cocacola fresqueta que entra molt de gust .Avui no baixem per la Castanya , baixarem per vallfornes , una mica mes suau i rodador.Pugem i travasem el pla fins l'encreuament del Molar i tirem finsla cabana de vallfornes .Ara gas i avall fins a canoves a tot drap , pero un pedrot ha topat amb la meva roda del darrerai punxada, camvi de camara i avall . A canoves uns es quedan a fer birra i altres anem per feina que tenim dinar , son la 1 del migdia , molt be un exit .
Apunt per tornari
CARPY escrigué:Pitu que t'has quedat fora de la foto
A la fotografia sencera si que hi es en un raconet (Aquest Pitu sempre tant discret).
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
bona crónica Jaume.
hem de pensar amb un repte de 100Km
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Ja vols anar mes enllà de l'autonomía de la Haibike...Gilmineitor escrigué:bona crónica Jaume.
Quina mala idea!
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar