LA PREGUNTA DEL MILIO -QUE ES FER ENDURO ????
+6
Muchmuch
Tigret
sergiktt
Jo_On
Devil-
CARPY
10 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: LA PREGUNTA DEL MILIO -QUE ES FER ENDURO ????
La DIFERENT ja la tenim a qui ¡¡¡
Ara que no se si seria millor anar a buscar bolets o cargols ja que estar humid de collons si segueix aixi .Jo portare un flotador per si amb fa falta .Avui e anat a sant elias a possar una ciri per que pari de ploure .En Manolo diu que el terreny esta de conya si no plou mes ,no se si es veritat o no pero el dissabte ja ho veurem o no perque si començem a veura begudes isotonicas potser ni sortim jaja ( es que amb la companya que tindre sera dificil no veura res )
Ara que no se si seria millor anar a buscar bolets o cargols ja que estar humid de collons si segueix aixi .Jo portare un flotador per si amb fa falta .Avui e anat a sant elias a possar una ciri per que pari de ploure .En Manolo diu que el terreny esta de conya si no plou mes ,no se si es veritat o no pero el dissabte ja ho veurem o no perque si començem a veura begudes isotonicas potser ni sortim jaja ( es que amb la companya que tindre sera dificil no veura res )
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
CARPY escrigué:La DIFERENT ja la tenim a qui ¡¡¡
No pateixis que tu el Diumenge no et mullaras, perque despres de la setena cervesa, ens llevarem Dilluns que haurem de marxar cagan llets avall a treballar!!!!
No os preocupeu per la plutja, diuen els entesos que aquet fi de semana sera esplendit amb els termometres capa dalt. A veure si es veritat que estem farts de tanta aigua i de tant fang.
Que us lo paseu molt be a la Diferent i que tots torneu sencers per anar el dilluns a treballar.
Ens veiem.
Que us lo paseu molt be a la Diferent i que tots torneu sencers per anar el dilluns a treballar.
Ens veiem.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Pàgina 2 de 2 • 1, 2