Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009
+3
masdi
sergiktt
CARPY
7 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009
Diumengue si el albert no diu el contrari voliam anar a roca centella a fer una trialera que diu ,inedita ,dura,larga ,amb 2000 de desnivell ect jajaj .Sortim de casa L'ALBERT
Que fem anem amb bici sortin a las 7 per anar a la garriga sensa cotxes .
Editat per darrera vegada per CARPY el Ds Nov 14, 2009 12:54 am, editat 1 cop en total
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Re: Sortida ROCA CENTELLA 15-11-2009
CARPY escrigué:Diumengue si el albert no diu el contrari voliam anar a roca centella a fer una trialera que diu ,inedita ,dura,larga ,amb 2000 de desnivell ect jajaj .Sortim de casa L'ALBERT
Tu en els posts de sortides, sobretot es important posar dates, si entres algu que no estes 100% al cas, que sapiguen quin es el que toca, no???
Que sou cabrons!!!!
aneu a fer la trialera que un dia em va estar explicant...
I jo com un burro m´apunto a la sortida que no toca
aneu a fer la trialera que un dia em va estar explicant...
I jo com un burro m´apunto a la sortida que no toca
masdi- Nombre de missatges : 187
Jaume! Aquesta és la trialera que surt des del Pla de la Calma i va Caranejant per la Carena d'en Serra al costat del Tagamanent...?
Si la resposta és un si, ja l'he feta...
Si la resposta és un si, ja l'he feta...
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
SERGI tens rao es te que posar dates a les sortides
Masdi sera una aventura mes tiran a rally que a enduro jo anire amb la rigida
Jo_on donç no es tracta de pujar a dalt del cim de roca centella que hi ha un punt geografic i catastal .Baixar per una trialera desconeguda i fins aqui puc explicar .Es que no se res mes jajaj [b]
Masdi sera una aventura mes tiran a rally que a enduro jo anire amb la rigida
Jo_on donç no es tracta de pujar a dalt del cim de roca centella que hi ha un punt geografic i catastal .Baixar per una trialera desconeguda i fins aqui puc explicar .Es que no se res mes jajaj [b]
surtim amb la rigida o amb la enduro
JAUME ,si sortim a las 7 en bici agafare la rigida,però em sembla que tan la Helen com Paco ,Xavito etc volen venir.
tindriam que definir el grau de dificultat per saber si val la pena sortir de casa del Albert amb la enduro,fins i tot pot venir en Jose desde Breda.
tindriam que definir el grau de dificultat per saber si val la pena sortir de casa del Albert amb la enduro,fins i tot pot venir en Jose desde Breda.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
yics escrigué:JAUME ,si sortim a las 7 en bici agafare la rigida,però em sembla que tan la Helen com Paco ,Xavito etc volen venir.
Jordi amb l'albert hem quedat entre canoves i samalus a les 8 per ataca roca centella i no tenir que anar a la garriga .La tornada si que te el final a casa l'albert
La dificultat no ni ha es corriol ,pots escollir la bici que volguis ,jo seguramnet anire amb la Kona .Pero si tu vas mes be amb la enduro no tindras cap problema
La pujade a dalt te un tram a peu no crec que es pugui compara amb la mare de deu del mont
Calcula tu l'hore de sortida que si ho faig jo estarem a las 7 esperant a l'albert a la carratera jaja .
Si m'hi va be l'hora de sortida de Sant Antoni pot ser que m'apunti. Ja direu l'hora de sortida.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Ciclon escrigué:Si m'hi va be l'hora de sortida de Sant Antoni pot ser que m'apunti. Ja direu l'hora de sortida.
Jose a les 8 entre canoves i samalus .A les 7.30 molt puntuals a sant antoni crec .Jordi.g que dius ?.Si no ja ens agafaras a la carratera @10
L'hora en va be. Anire amb la rigida l'altre encara la tinc a taller, desitjo que la trialera no sigui masa heavy per meu ferro.
Ens veiem.
Ens veiem.
Sortida roca centella :Avui a les 7.30 del mati 11 trencas (paco-jose-jordi.g.-tigret-xop-rigodon-pitu-manel-xavi-albert-carpy) a punt de anar el punt geodesic de roca centella.La sortida serà pistera amb dos corriols facilets .Alguns optem per anar amb bici de rally ,en jordi.g treu la historica cannondale .Sortim del punt avitual per anar per carretera fins Samalus on l'albert ja estava esperant ,aqui agafem pista ample amb force desnivell i per arriba fins a dalt de roca centella (el únic que a pugat la bici fins a dalt he estat jo ).A dalt del cim a 1001 m entrepà,fotos i magificas vistes de la vall.Ara era la part bonaes tractava de baixa fins la garriga per corriols ,com sempre el guia albert tenia una cosa per explora ,dona anem-hi .Un corriol molt maco de baixada però no anava on esperavam i quevol dir aixo ,tenim que baixa fins casi el pantà per torna a remonta fins el cim on eram feia un moment.Donç amunt amb dures rampes de Pujada per pista ,el arriava a dalt ens toca fer un tram de 500 m a peu per un sender de pujade per carena la muntanya .Ja fem cim una altre vegade i ara si corriol amb flow fins la garriga amb alguna pedreta però res de difícil .Arribant a la garriga una punxada deixa una part del grup reparant iels altres a casa l'albert contemplat la seva flamant moto d'enduro,he tingut el gust de poder fer un volteta quina maravella no tingué que pedalar .Un cop tots junts tornem per carretera a un ritma infernal , el grup del davant quines maquinàs amb menys de mig hora hem fet la tornada .50km i 1400 m de desnivell es el que avui hem fet @10
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Nov 15, 2009 8:24 pm, editat 1 cop en total
CARPY escrigué:Sortida roca centella :Avui a les 7.30 del mati 11 trencas (paco-jose-jordi.g.-tigret-xop-rigodon-pitu-manel-xavi-albert-carpy) a punt de anar el punt geodesic de roca centella.La sortida serà pistera amb dos corriols facilets .Alguns optem per anar amb bici de rally ,en jordi.g treu la historica cannondale .Sortim del punt avitual per anar per carretera fins Samalus on l'albert ja estava esperant ,aqui agafem pista ample amb force desnivell i per arriba fins a dalt de roca centella (el únic que a pugat la bici fins a dalt he estat jo ).A dalt del cim a 1001 m entrepà,fotos i magificas vistes de la vall.Ara era la part bonaes tractava de baixa fins la garriga per corriols ,com sempre el guia albert tenia una cosa per explora ,dona anem-hi .Un corriol molt maco de baixada però no anava on esperavam i quevol dir aixo ,tenim que baixa fins casi el pantà per torna a remonta fins el cim on eram feia un moment.Donç amunt amb dures rampes de Pujada per pista ,el arriava a dalt ens toca fer un tram de 500 m a peu per un sender de pujade per carena la muntanya .Ja fem cim una altre vegade i ara si corriol amb flow fins la garriga amb alguna pedreta però res de difícil .Arribant a la garriga una punxada deixa una part del grup reparant iels altres a casa l'albert contemplat la seva flamant moto d'enduro,he tingut el gust de poder fer un volteta quina maravella no tingué que pedalar .Un cop tots junts tornem per carretera a un ritma infernal , el grup del davant quines maquinàs amb menys de mig hora hem fet la tornada .50km i 1400 m de desnivell es el que avui hem fet @10
Ostia els fun and nyam més o menys em fet el mateix estil de sortida,una miqueta més endurera però res de l´altre mon.Això si ens hem perdut i hem arribat a la garriga ales 15:00 i pico, es que no tenim guies tant bons com vosaltres je,je,je.
Masdi el dia que volgueu torna el berti ja farem de guias nosaltres que la zona la conixem be i no tindreu que torna tan tard que el arroz ja estava cubat quan heu arribat a casa jaja
Avui ha estat un dia genial, la sortida com diu em Jaume amb pujades fortes (de les que m'agradan) i corriols se se massa dificultat. La tornada de la Garriga la he fet sol perque se m'enfia tard, hora i vint per arribar a Breda. M'han sortir 94 km a un mitja de 16,400 no esta malament pero he arribat que no em sentia les cames.
Ens veiem.
Ens veiem.
VISTAS
No me siento las piernas¡¡¡¡¡¡¡¡¡ salida "epica",fantastico dia una ruta muy guapa pero dura de pelotas
Saludos y ibuprofeno
Saludos y ibuprofeno
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Amb el ritme de tornade es normal que estiguis aixi ,cabron torna la epic dema mateixRigodon escrigué:No me siento las piernas¡¡¡¡¡¡¡¡¡ salida "epica",fantastico dia una ruta muy guapa pero dura de pelotas
Saludos y ibuprofeno
Reparacio d'emergencia
A la cronica no he pensant a dir que avui en jordi.g amb la seva cannondale de epoca a trencat la famella de la roda del darrera i hem tingut de improvisa una per sorti del pas
Ciclon escrigué:Avui ha estat un dia genial, la sortida com diu em Jaume amb pujades fortes (de les que m'agradan) i corriols se se massa dificultat. La tornada de la Garriga la he fet sol perque se m'enfia tard, hora i vint per arribar a Breda. M'han sortir 94 km a un mitja de 16,400 no esta malament pero he arribat que no em sentia les cames.
Ens veiem.
ARA ya se perque el teu nic es CICLON cuan has arrivat a S.A.V. el aira que desplaçaves cuasi ens fot a terra .
Per on has tornat per Vallserena o tot per carretera.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Collons quines vistes!!! Segur que en directe eren molt més espectaculars!!!
La St.Pol Connexion amb Juli (amb els pantalons oficials) + Jaume Finestra + Jo_On hem invadit terreny Trenca-Fun d'amagatotis per fer una bona corriolada. Collons quins pujadots per Llinars...
Aquí el Trio La-ra-là a la Torrassa del Moro:
La St.Pol Connexion amb Juli (amb els pantalons oficials) + Jaume Finestra + Jo_On hem invadit terreny Trenca-Fun d'amagatotis per fer una bona corriolada. Collons quins pujadots per Llinars...
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Collons com us cuideu tots, el primer es que estic emocionat de veure tants Trencacames junts, feia molts dies, potser desde l'ultima volta per Olzinelles amb en David, "La Kitty" i Jo, que no us juntaveu tants, no??
La ruta pinta molt be, una mica dura, pero guapa.
La St.Pol conexión, que dir dels tres que us heu juntat i la zona, que es guapissima, segur que heu flipat bastant!!!
David!! En Trabal es va perdre?? No m'ho puc creurre!!!!
Jo vaig anar a aburrirme a Mataro.
JAJAJAAJAJAJAJA
XDDDD
Ens veiem Mafiosos!!
La St.Pol conexión, que dir dels tres que us heu juntat i la zona, que es guapissima, segur que heu flipat bastant!!!
JAJAJAAJAJAJAJA
XDDDD
Ens veiem Mafiosos!!
Rigodon escrigué:No me siento las piernas¡¡¡¡¡¡¡¡¡ salida "epica",fantastico dia una ruta muy guapa pero dura de pelotas
Saludos y ibuprofeno
Coñio Alberto ya tienes la pitch reparada? por lo que he entendido no, ayer llevavas una epic no?
Como para seguirte...
Por cierto hoy es tu cumple no? Es que lo pone el foro.Felicidades!!!
Generacion del 74 al poder!!!
sergiktt escrigué:Collons com us cuideu tots, el primer es que estic emocionat de veure tants Trencacames junts, feia molts dies, potser desde l'ultima volta per Olzinelles amb en David, "La Kitty" i Jo, que no us juntaveu tants, no??
JAJAJAAJAJAJAJA
XDDDD
Ens veiem Mafiosos!!
SI,SI ens vam perdre. En trabal feia una setmana que havia fet el recorregut i no se´n recordava del tot i clar confiava amb en Siscu que es coneix més la zona, però clar en siscu fa temps que no hi va per allà i confiava amb en trabal perque feia poc que hi havia anat, total un lio ja,ja,ja. A més ja sabeu que els fun and nyam això dels GPS no sabem ni que existeixen aixi que passa el que passa...
Ara bé el esmorzar va ser un senyor esmorzar per no perdre el costum. Vam estar-hi, poder una hora llarga.
apa adèu.
Jo_oN escrigué:Collons quines vistes!!! Segur que en directe eren molt més espectaculars!!!
SANT POLENCS ja esteu el cas de que per anar per el corredor teniu que demanar permis els trencas .aixo es el nostre territori cabronssss
Segur que va ser un bon mati de corriols ja que ni han molts .Bon equip JULI-JAUME-JO-ON
Ja estan aqui es tenia que fer la BALENA I EL DESCENS MISSER ECT que segur que el track de bttmania no el tenen jaja
Una mica de cronica de la sortida per poder critica o no
masdi escrigué:sergiktt escrigué:Collons com us cuideu tots, el primer es que estic emocionat de veure tants Trencacames junts, feia molts dies, potser desde l'ultima volta per Olzinelles amb en David, "La Kitty" i Jo, que no us juntaveu tants, no??
JAJAJAAJAJAJAJA
XDDDD
Ens veiem Mafiosos!!
SI,SI ens vam perdre. En trabal feia una setmana que havia fet el recorregut i no se´n recordava del tot i clar confiava amb en Siscu que es coneix més la zona, però clar en siscu fa temps que no hi va per allà i confiava amb en trabal perque feia poc que hi havia anat, total un lio ja,ja,ja. A més ja sabeu que els fun and nyam això dels GPS no sabem ni que existeixen aixi que passa el que passa...
Ara bé el esmorzar va ser un senyor esmorzar per no perdre el costum. Vam estar-hi, poder una hora llarga.
apa adèu.
Pero el final quin recorregut es el que es va fer ,explicat una mica
Pàgina 1 de 2 • 1, 2