NETEJA FORESTAL 21-3-2010
4 participantes
Pàgina 1 de 1
NETEJA FORESTAL 21-3-2010
Avui despres de les nevades els corriols de sant pere necesitaven una revisio per veura com estaven de arbres caiguts .Aixi a les 8 del mati carregats amb einas anem a pujant fins dalt de sant elias per la pista mes planera de la pedrera .A dalt fem el bocata ,foto avui amb la colaboracio d'en RAMON .Baixem per darrera i anem a les forgades per comença la feina d'avui .Poca feina ,alguna branqueta i algun arbre petit i a la cabreta poca cosa .Ellaçen la anchova i el tigret amb poca feina de xerrac .Anem al tourini i la riera aqui si que hem tingut mes feina ,bastants arbres i grans .Alguns els tallem altres els apartem una mica de tot .Per acabar anen el pas de la reina i aqui si que no podem fer res ja que el pi caigut es grandios ho tindrem que fer amb motoserra o fer una passarela per poder passar per sobre .Baixem per el vilar-vallserena i sat antoni .Una sortida de manteniment de la nostra insfractuctura de corriols ,que tornan a ser operatius gracias a tots els asistens d'avui perque tots en poguin gaudir gracias a tots
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[IMG=http://img440.imageshack.us/img440
/9035/netejacabrretatourini00b.jpg][/IMG]
aquesta bici esta ultimament mes estona al reves que de rodes a terra
[IMG=http://img440.imageshack.us/img440
/9035/netejacabrretatourini00b.jpg][/IMG]
aquesta bici esta ultimament mes estona al reves que de rodes a terra
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Ben fet
Així serà impossible fitxar a nous beteterus!!! Si quan venenels feu treballar!!! jajajajajajajajaja
Re: NETEJA FORESTAL 21-3-2010
Bona feina Trenques!!! Jo us he copiat i he sortit per les meves terres a veure les infraestructures corrioleres...
... el problema és que he acabat ficat al mig del bosc començant un nou projecte que feia temps que volia mirar!!! Ja,ja,ja!!!
... el problema és que he acabat ficat al mig del bosc començant un nou projecte que feia temps que volia mirar!!! Ja,ja,ja!!!
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
A mi me resulta muy dificil convencer a algunas de los Freemas para hacer estas cosas, asi que al final acabo llendo solo
Jo personalment estic molt content de la feina que es va fer el diumengue i aixi anem fen manteniment de el que tant esforços ens a costat fer aquesta xarxa de corriols .
DEVILEs lastima que nadie quiera ir a hacer mantenimiento porque es la unica manera de que los senderos puedan ser operativos .Ahora el sergi ya sabe como se hace cogelo un dia y que te ayude jejej
JO_ON Aixo no si val este que fer mantenient no obri nous corriols jaja
COLMILLOCabron podies haver vingut a netejar i havia feina per totom .Que no es dolent per la teva salud
DEVILEs lastima que nadie quiera ir a hacer mantenimiento porque es la unica manera de que los senderos puedan ser operativos .Ahora el sergi ya sabe como se hace cogelo un dia y que te ayude jejej
JO_ON Aixo no si val este que fer mantenient no obri nous corriols jaja
COLMILLOCabron podies haver vingut a netejar i havia feina per totom .Que no es dolent per la teva salud
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Devil- escrigué:A mi me resulta muy dificil convencer a algunas de los Freemas para hacer estas cosas, asi que al final acabo llendo solo
+1
Tio, podríem fer un club de Freakybikers anònims...
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Por ponerte un ejemplo cercano, la pedalada de llavaneras de este Domingo circulo exclusivamente por pistas. Ni se molestaron en intentar limpiar ningun sendero