ESTRENO SANTA & RIGODON RETURN's
+4
Jo_On
valls2
CARPY
Tigret
8 participantes
Pàgina 1 de 1
ESTRENO SANTA & RIGODON RETURN's
Doncs aquest cap de setmana es presenta complert...resulta que adoptarem una nova montura (amb nom de Papa Noel....) i en Rigodón ens tornarà a acompanyar desprès d'un temps de baixa:cheers: .Amb ganes de que arribi diumenge!!!
PD: per cert,que hem de fer diumenge!!???
Estreno per la zona del Corredor,Vimers-Trona...
PD: per cert,que hem de fer diumenge!!???
Estreno per la zona del Corredor,Vimers-Trona...
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Re: ESTRENO SANTA & RIGODON RETURN's
SANT HILARI SANT HILARI ¡¡¡¡¡¡¡
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Tothom ja te clar el punt de trobada C-25/ GI551
Sortida a las 7 de vilamajor i a las 8 puntuals del punt de trobada
Sortida a las 7 de vilamajor i a las 8 puntuals del punt de trobada
Ja esta ben marcades les trialeres
Avui hi hem passat 8 riders i hem fet la la carbonera 1 i la 2
O aneu a fer la trona ?
Ostres jaume, ho tenies molt callat aixo de la bronson !!!!!!
O aneu a fer la trona ?
valls2- Nombre de missatges : 136
Albert bona nit.Pujem a sant hilari per fer el Vimers i la tronavalls2 escrigué:Ja esta ben marcades les trialeres
O aneu a fer la trona ?
Ostras una trialera nova no pareu eee
Si ja tinc la Bronson com et vaig dir ara dema a veura com va
A veura si coincidim un dia i la fem peta
Avui hem fet amb en permanyer el ke tenia ke ser l'enduro de st hilari
Ja kedarem un dia !!!!
Ja kedarem un dia !!!!
valls2- Nombre de missatges : 136
Jo m'apuntooo!!!
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Avui ruta espectacular de paisatge,bonàs pujades i baixades
La sortida era el creuament de la gi551 i l'eix ,arribem justets de temps i a las 8'15 en possem en marxa .Tenim que pujar a sant hilari per carratera el principi ,despres per camins i creuant un munt de rierols fins arriba a Joanet .D'aqui fins sant hilari per pista asfaltada ,aqui las vistas son espectaculars .Anem fins a dalt de tot del trackc on esmorzem que ja es tard ,ho fem a peu de cami ja que el track comença a baixar.Tot apunt per fer la trialera dels vinyets uaaaaaaaaaaau guapa i tecnica amb algun pas que es fa treballar de valent (sobre tot a la meva forquilla Fox ) ,reconeixem de un video de l'albert el tram de salts .ja un cop a baix jo creia que seria un pim pam pujar fins el Pedro pero no la pujada durisima i llarga que ens ha fet apretar molt ja que veiem que anem malament de temps .Som ja mes de las 12 del migdia i som el padro ,decidim suprimir el primer tram de la trona i anar per feina .La trona seguix tan guapa com sempre i endreçada. Las forçàs es van acabant pero fem la baixada amb pocas paradas ,aixo deixa rastre a la baixada 1 relliscada meva 2 del tigret i d'en gaspar .Pim pam i arribem el cotxe molt disgregats en Muchmuch i jo al poc arriba en Rigodoni son ja la 1'20 h i jo començo a tirar avall amb en rigodoni i comença la segona cronometrada fins a casa a las 2 ja hi soc
Dels objectius de avui casi tot aconseguit
Estrenar la Bronson amb exit ,puja de collons ,baixa força be falta adaptacio .La cabrona avui m'ha salvat d'un superman pero m'ha escupit amb una curva de la trona .Em general perfecta una SANTA
El segon objectiu en Rigodini mirar de que estigui un parell de setmanas mes de baixa jajaj,com ha patit avui el noi no li avia vist mai aquesta cara de desencaixat sobre tot el padro jaaja.Rigodoni que no es nada
La resta tambe em patit un mes que altres ho em passat molt be ,aixo si em tingut que donar-ho tot i a la tarda tots a la Uvi jajaj
Fins la propera si queda algu amb ganas de tornari
La sortida era el creuament de la gi551 i l'eix ,arribem justets de temps i a las 8'15 en possem en marxa .Tenim que pujar a sant hilari per carratera el principi ,despres per camins i creuant un munt de rierols fins arriba a Joanet .D'aqui fins sant hilari per pista asfaltada ,aqui las vistas son espectaculars .Anem fins a dalt de tot del trackc on esmorzem que ja es tard ,ho fem a peu de cami ja que el track comença a baixar.Tot apunt per fer la trialera dels vinyets uaaaaaaaaaaau guapa i tecnica amb algun pas que es fa treballar de valent (sobre tot a la meva forquilla Fox ) ,reconeixem de un video de l'albert el tram de salts .ja un cop a baix jo creia que seria un pim pam pujar fins el Pedro pero no la pujada durisima i llarga que ens ha fet apretar molt ja que veiem que anem malament de temps .Som ja mes de las 12 del migdia i som el padro ,decidim suprimir el primer tram de la trona i anar per feina .La trona seguix tan guapa com sempre i endreçada. Las forçàs es van acabant pero fem la baixada amb pocas paradas ,aixo deixa rastre a la baixada 1 relliscada meva 2 del tigret i d'en gaspar .Pim pam i arribem el cotxe molt disgregats en Muchmuch i jo al poc arriba en Rigodoni son ja la 1'20 h i jo començo a tirar avall amb en rigodoni i comença la segona cronometrada fins a casa a las 2 ja hi soc
Dels objectius de avui casi tot aconseguit
Estrenar la Bronson amb exit ,puja de collons ,baixa força be falta adaptacio .La cabrona avui m'ha salvat d'un superman pero m'ha escupit amb una curva de la trona .Em general perfecta una SANTA
El segon objectiu en Rigodini mirar de que estigui un parell de setmanas mes de baixa jajaj,com ha patit avui el noi no li avia vist mai aquesta cara de desencaixat sobre tot el padro jaaja.Rigodoni que no es nada
La resta tambe em patit un mes que altres ho em passat molt be ,aixo si em tingut que donar-ho tot i a la tarda tots a la Uvi jajaj
Fins la propera si queda algu amb ganas de tornari
Jo_On escrigué:Jo m'apuntooo!!!
Ahora empiezo a ser persona estoy roto, tengo agujetas hasta en las pestañas menos en dos partes importantes del cuerpo 1. el codo que ha respondido bastante bien y 2. en la uñas ... el resto del cuerpo cansado pero contento. Gracias por la paciencia
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Pero si no ha sido nááá´...
Per cert,avui se m'ha mort la forquilla...!!!a mitja Trona me n'he adonat,però sospito que en les dues caigudes,algo hi ha tingut a veure la forquilla,perquè s'enfonsa del tot i no torna...la pressió d'aire és la correcta,deu haver petat l'hidràulic?
Per cert,avui se m'ha mort la forquilla...!!!a mitja Trona me n'he adonat,però sospito que en les dues caigudes,algo hi ha tingut a veure la forquilla,perquè s'enfonsa del tot i no torna...la pressió d'aire és la correcta,deu haver petat l'hidràulic?
jajaTigret escrigué:Pero si no ha sido nááá´...
Es el moment de fer un camvi
Tigret escrigué:Pero si no ha sido nááá´...
Es estrany que hagi petat precisament després de fer-li un manteniment complert.
Parla amb el Josep de Donda que segur que alguna cosa deu saber...
La excursioneta d'ahir, espectacular.
Jo m'apunto a repetir-la quan volgueu, sobre tot la baixada de la Trona, però l'em de fer NON STOP.
Editat per darrera vegada per Muchmuch el Dl Des 16, 2013 8:27 pm, editat 1 cop en total
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
Per fer la trona non stop es te que estar molt fort
CARPY escrigué:Per fer la trona non stop es te que estar molt fort
Em refereixo a la baixada....
Proposo començar a fer entrenament de braços. No ens falta tant!, Deu ni dó el tros que varem baixar ahir seguit tu i jo... je, je.
Yo la he bajado la Trona toda del tirón (solo ibamos 2) más despacio porque el otro iba con bici de rally y no baja tanto como nosotros, se hace dura y larga, claro esta que también ibamos muy mal de hora ya que habiamos ido con la bici desde Breda y teniamos que volver pedaleando. Más o menos como ayer.
Para hacerla Non Stop se podria salir de la plaza de Sant Salvador subir por la carretera y hacer la subida fácil hasta la ermita del Padró, hacer la bajada cada uno a su ritmo y después segun la hora que sea hacer un Aimeric.
Ayer el Justino no paro el strava velocidad máxima 150 km/h, me tengo que comprar una 27,5 no veas como corren, y eso que iba fundido.
Para hacerla Non Stop se podria salir de la plaza de Sant Salvador subir por la carretera y hacer la subida fácil hasta la ermita del Padró, hacer la bajada cada uno a su ritmo y después segun la hora que sea hacer un Aimeric.
Ayer el Justino no paro el strava velocidad máxima 150 km/h, me tengo que comprar una 27,5 no veas como corren, y eso que iba fundido.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Este Justino no dejará nunca de sorprendernos... ja,ja
Es un buen plan el que propones, Jose.
A vers si se hace realidad.
Es un buen plan el que propones, Jose.
A vers si se hace realidad.
Ja tinc apunt el vídeo de la sortida...
PD:La SANTA va fer de "Santa" eh Jaume!?
https://youtu.be/vY6i30PvzNE
PD:La SANTA va fer de "Santa" eh Jaume!?
https://youtu.be/vY6i30PvzNE
No ni ha per tant jajaj que malament que ho vaig fer no te perdo ¡¡¡¡sort de la santa ¡¡¡
CARPY escrigué:No ni ha per tant jajaj que malament que ho vaig fer no te perdo ¡¡¡¡sort de la santa ¡¡¡
jaume a la Santa pot ser que li posis un ciri.
Gracies Carles per editar
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena