SETMANA SANTA
+2
Gilmineitor
Tigret
6 participantes
Pàgina 1 de 1
SETMANA SANTA
Aquest any fem la sortida clasica de setmana santa ???
Algú s'apuntaria ???
Rigodon ya se que tu estas fuera ¡¡¡¡
Algú s'apuntaria ???
Rigodon ya se que tu estas fuera ¡¡¡¡
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Re: SETMANA SANTA
I quina és aquesta clàssica de Setmana Santa...?refresque'm la memòria Jaume
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Es anar a pasar el tot dia fora de parranda,
Jo m'apunto i si pot ser disabte millor.
Jo m'apunto i si pot ser disabte millor.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
SETMANA SANTA
Un altre a la llista.
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
Tigret com l'any passat una Braconada o anys passats ripoll girona-volta a l'emporada-vic-sau-girona- Volta el montseny -volta a la Mola ect ect
Vaig a proposa una bogeria ......... TRAMUNTBIKE ¡¡¡¡¡una mica liat de cotxes
Volta a las 10 ermitas 65km 2000m http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3402370
Una mes ENDURERA fora pista pel principap de Bisaura-vidranes http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=227568
Espero propostas de rutas mes coherents
Si per la meva part dissabte perfecta ¡¡
Vaig a proposa una bogeria ......... TRAMUNTBIKE ¡¡¡¡¡una mica liat de cotxes
Volta a las 10 ermitas 65km 2000m http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3402370
Una mes ENDURERA fora pista pel principap de Bisaura-vidranes http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=227568
Espero propostas de rutas mes coherents
Si per la meva part dissabte perfecta ¡¡
Editat per darrera vegada per CARPY el Dl Mar 25, 2013 12:51 am, editat 3 cops en total
Jo m'apunto
justino 1- Nombre de missatges : 29
Jo no sé si podré el dissabte,però anem parlant...
Vas fort,eh Jaume!!!???
Vas fort,eh Jaume!!!???
Oiga y de lo nuestro?
lo de la Ripollada es per ara?
el rollo Tramuntbike em mola molt y puc dur el mitsuneitor,per recuperar o per deixarlo al hstal del fang
el rollo Tramuntbike em mola molt y puc dur el mitsuneitor,per recuperar o per deixarlo al hstal del fang
Oiga y de lo nuestro?
La de puigsacalm vaig fer un troç amb L'Albert vam deixar els auto a sobre Vidra i va ser guapisima pero la logistica del autos la fa ferragosa i amb bici no.la veig del tot factible.
La de puigsacalm vaig fer un troç amb L'Albert vam deixar els auto a sobre Vidra i va ser guapisima pero la logistica del autos la fa ferragosa i amb bici no.la veig del tot factible.
Gilmineitor escrigué:Oiga y de lo nuestro?
Qui anirem??
Te el seu rotllo de cotxes
La ripollada la deixem per quan tinguem totas las unitats trencas disponibles ¡¡
Els temps ens acompanyara ????
Tambe es podria fer un replay a la selva
Anem aclarint que falta poc
Una mostra de videos 2012
En FIDEL treballant
Jo portare el flotador ¡¡¡¡
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
En FIDEL treballant
Jo portare el flotador ¡¡¡¡
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Collons!!!quin tinglado...vols dir que encara hi serà aquest pont!?
Tigret escrigué:Collons!!!quin tinglado...vols dir que encara hi serà aquest pont!?
Espero que si perque si no
Tinc una brillant ideia se de gent que ho ha fet ,no estic boix
Deixen el cotxe el Hostal del Fang .Agafen las bicis i pujem fins las Preses pel carrilet son 15km i 200m grassos de desnivell .Ara ja som elpunt de sortida ,pujem a Xanacs i gas .La ruta fins el FANG son 37 km mas o menys i 1300 m tirant curt .Jo crec que es factible no ¡¡¡
Deixen el cotxe el Hostal del Fang .Agafen las bicis i pujem fins las Preses pel carrilet son 15km i 200m grassos de desnivell .Ara ja som elpunt de sortida ,pujem a Xanacs i gas .La ruta fins el FANG son 37 km mas o menys i 1300 m tirant curt .Jo crec que es factible no ¡¡¡
per mi perfecte¡¡¡¡CARPY escrigué:Tinc una brillant ideia se de gent que ho ha fet ,no estic boix
ja podem posar horaris,si no sortim com bojos pot ser fins i tot molt plaent.
Ok els horaris es feina teva que si no jo amb passo!!Gilmineitor escrigué:per mi perfecte¡¡¡¡CARPY escrigué:Tinc una brillant ideia se de gent que ho ha fet ,no estic boix
ja podem posar horaris,si no sortim com bojos pot ser fins i tot molt plaent.
El mitsu si voleu està a punt
pitu- Nombre de missatges : 303
Atencio¡¡¡
Sortida a las 6'45 zulu el lloc de sempre .Cotxe fins el hostal del Fang .Bici pel carrilet fins a las Preses uns 20km de bon fer .Pujada a Xenacs dureta .Puja i baixa fins arriva a sant Aniol de Finestres .Retorna fins el hostal del Fang son uns 35km des de las preses .Aqui parada i fonda dinar i un cop amb la panxa plena torna a casa ,seran las 5 ben bonas .
Porta roba d'abric,impermeable ,flotador ,barretas,bocata,i $$$ .
Apa fins dema
Confirmats
PITU
GILMINEITOR
XOP
CARPY
JUSTINO
MANEL
BTT en estat pur
% asfalto: 10 %
% pista o camino tierra: 30 %
% senderos: 60 %
% campo a través: 0 %
Sortida a las 6'45 zulu el lloc de sempre .Cotxe fins el hostal del Fang .Bici pel carrilet fins a las Preses uns 20km de bon fer .Pujada a Xenacs dureta .Puja i baixa fins arriva a sant Aniol de Finestres .Retorna fins el hostal del Fang son uns 35km des de las preses .Aqui parada i fonda dinar i un cop amb la panxa plena torna a casa ,seran las 5 ben bonas .
Porta roba d'abric,impermeable ,flotador ,barretas,bocata,i $$$ .
Apa fins dema
Confirmats
PITU
GILMINEITOR
XOP
CARPY
JUSTINO
MANEL
BTT en estat pur
% asfalto: 10 %
% pista o camino tierra: 30 %
% senderos: 60 %
% campo a través: 0 %
Tramunbike al sac ¡¡¡¡
Aparti d'ara el enduro s'escriu amb T de tramunt ¡¡¡Que dur ,quin fart de corriols ,quin fart de caminar ,quin fart de baixar trialeras xxl,es una cursa de ralli ????
Sortim d'hora amb cotxe fins al hostal del fang mes amunt d'amer .Aqui deixem els cotxes i fem una aproximació fins las Preses per el carrilet son mes de 20km per escalfar .De las preses fins a Xenacs son 5 kmd'asfalt demoledors amb unas pendent molt fortes .A Xenacs esmorzem al miarador de la vall .Ara ja hi som ens toca começa la tramunt .La primera part es de cara amunt per la part obaga de la fageda ,aqui em patit estava molt moll tant el terra,con las arrels i las pedras no las podias ni tocar ,em caminat .Ja un cop superada lapart obaga ja es un altre cantar i ja anem baixant disfrutant a tope .Es un contant puja i baixa amb alguna baixada que et tens que aplicar .Arrivem a la carratera de sant Iscle el unic punt on et pots retira i aqui en Justino i en Manel ens deixan ja en tenen prou .Son casi la una del migdia i a nosaltres encara ens queda mitja tramunt .Anem per feina i fem casi un nonstop fins el final .Peroens queda molta pujada i anem fent sensa para puja que pujaras ,amb els putus corriols de pujada de la tramunt i la famosa riera de pujada .Ja coronem el cim i veiem la vall de san aniol ara ja pica de cara avall per la part mes disfrutona del dia ,casi no parem .Quan ja creiem que som a baix ,nooo tenim que remontar una mica mes per fer la ultima trialera que ens deixa a la porta de l'hostal .Collons ara si que costa pujar las camas ja fan figa i aixo no em deixa disfrutar a tope la ultima baixada .Arrivem els trencas supervivents a l'holtal ja som casi las 3 de la tarda . Amb un somriure de haver passat un mati d'enduro amb t de tramunt magnific .Ens regalem un dinar amb tranquilitat i capa casa .Desdres de fer 50km i 1400 m de desnivell
Gracias a tots MANEL-JUSTINO-XOP-GILMINEITOR-PITU -CARPY
Qui no ha fet una tramunt no sap el que es i menys mullada
Aparti d'ara el enduro s'escriu amb T de tramunt ¡¡¡Que dur ,quin fart de corriols ,quin fart de caminar ,quin fart de baixar trialeras xxl,es una cursa de ralli ????
Sortim d'hora amb cotxe fins al hostal del fang mes amunt d'amer .Aqui deixem els cotxes i fem una aproximació fins las Preses per el carrilet son mes de 20km per escalfar .De las preses fins a Xenacs son 5 kmd'asfalt demoledors amb unas pendent molt fortes .A Xenacs esmorzem al miarador de la vall .Ara ja hi som ens toca começa la tramunt .La primera part es de cara amunt per la part obaga de la fageda ,aqui em patit estava molt moll tant el terra,con las arrels i las pedras no las podias ni tocar ,em caminat .Ja un cop superada lapart obaga ja es un altre cantar i ja anem baixant disfrutant a tope .Es un contant puja i baixa amb alguna baixada que et tens que aplicar .Arrivem a la carratera de sant Iscle el unic punt on et pots retira i aqui en Justino i en Manel ens deixan ja en tenen prou .Son casi la una del migdia i a nosaltres encara ens queda mitja tramunt .Anem per feina i fem casi un nonstop fins el final .Peroens queda molta pujada i anem fent sensa para puja que pujaras ,amb els putus corriols de pujada de la tramunt i la famosa riera de pujada .Ja coronem el cim i veiem la vall de san aniol ara ja pica de cara avall per la part mes disfrutona del dia ,casi no parem .Quan ja creiem que som a baix ,nooo tenim que remontar una mica mes per fer la ultima trialera que ens deixa a la porta de l'hostal .Collons ara si que costa pujar las camas ja fan figa i aixo no em deixa disfrutar a tope la ultima baixada .Arrivem els trencas supervivents a l'holtal ja som casi las 3 de la tarda . Amb un somriure de haver passat un mati d'enduro amb t de tramunt magnific .Ens regalem un dinar amb tranquilitat i capa casa .Desdres de fer 50km i 1400 m de desnivell
Gracias a tots MANEL-JUSTINO-XOP-GILMINEITOR-PITU -CARPY
Qui no ha fet una tramunt no sap el que es i menys mullada