CAMI DE LA CREU DE SETMANA SANTA
+8
masdi
valls2
Jo_On
Rigodon
sergiktt
Gilmineitor
Muchmuch
CARPY
12 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
CAMI DE LA CREU DE SETMANA SANTA
Faltan encara dias pero ja podem anar perfilant .
El recorregut ja el tenim clar : ENDURO DE LAS GAVARRES
Decidir el dia per anar-hi ja que la ideia inicial quedarse a dinar despres de la ruta
Jo cerc que el divendres tinc mona i el dilluns aplec a sant elias aixi que jo nomes dissabte o diumengue
Qui volguí el track per el Google eahrt que ho digui
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
El recorregut ja el tenim clar : ENDURO DE LAS GAVARRES
Decidir el dia per anar-hi ja que la ideia inicial quedarse a dinar despres de la ruta
Jo cerc que el divendres tinc mona i el dilluns aplec a sant elias aixi que jo nomes dissabte o diumengue
Qui volguí el track per el Google eahrt que ho digui
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Re: CAMI DE LA CREU DE SETMANA SANTA
Jo el cap de setmana de Setmana Santa no podré, quina llàstima.
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
com mola,aquest circuit¿quantes voltes li donarem?
Que us sembla una fantasmada eh,si el comparem amb les Guilleries el tindríem que fer 4 vegades.
Que us sembla una fantasmada eh,si el comparem amb les Guilleries el tindríem que fer 4 vegades.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Cabron els que estem amb hores baixes amb una volta i un bon dinar en tenim prou jajajyics escrigué:com mola,aquest circuit¿quantes voltes li donarem?
CARPY escrigué:Cabron els que estem amb hores baixes amb una volta i un bon dinar en tenim prou jajajyics escrigué:com mola,aquest circuit¿quantes voltes li donarem?
Tu l'acompanyes a la primera volta i jo faig la segona, mentre no ens toqui, ens esperem en el bar!!!
MOLT BO...
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
mucho cabroncete suelto en este foro
yics escrigué:mucho cabroncete suelto en este foro
has dit cabroncete o sobradete??? XDD
sergiktt escrigué:yics escrigué:mucho cabroncete suelto en este foro
has dit cabroncete o sobradete??? XDD
No no yo he leido cabroncete
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
A veure si us espavileu que ja sabeu què diuen...
"Qui no ha fet l'Enduro de les Gavarres" no és un BIKER COMPLERT...
"Qui no ha fet l'Enduro de les Gavarres" no és un BIKER COMPLERT...
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Depenent del temps anirem a l'enduro de las gavarres el dissabte (tindrem que mirar el cel ha veura si ens hi deixa anar )
Carpy!!! Aquí tens l'Enduro "una mica més arregladet" per si voleu treure més suc a la sortida... XD
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1513251
Jo_oN escrigué:Carpy!!! Aquí tens l'Enduro "una mica més arregladet" per si voleu treure més suc a la sortida... XD
Sr ginesta ,es tot un detall.1580m de desnivell i 4h 05 m,pot ser molt entretingut,però ara cal que ens adrecis a un bon restaurant per fer rodo el dia.
jo no mes conec ca la Nati de Albons.
Jo_on aixo es el track del enduro i que mes pots donar mes detalls ???
Jordi .g si anem a cala nati ja ens podem arriva fins el GALLEGO o el TRITON i axi ja festa complerta jajaj pero ja se on acabarem
PD : Las previsions ho pintan negra
Jordi .g si anem a cala nati ja ens podem arriva fins el GALLEGO o el TRITON i axi ja festa complerta jajaj pero ja se on acabarem
PD : Las previsions ho pintan negra
Descarrega't el Track de l'Enduro original i compara...
El que us poso és amb un accés diferent a la SP3 per no repetir/solapar camí, ja que acabada la SP3 ens van fer passar per allà mateix per arribar a la SP4. I a més a més, just a l'inici de la última especial, hi he afegit corriols que he trobat pel wikiloc... no sé! Mira-te'ls... sempre podeu fer la ruta original i punt...
Que us vagi bé!!!
El que us poso és amb un accés diferent a la SP3 per no repetir/solapar camí, ja que acabada la SP3 ens van fer passar per allà mateix per arribar a la SP4. I a més a més, just a l'inici de la última especial, hi he afegit corriols que he trobat pel wikiloc... no sé! Mira-te'ls... sempre podeu fer la ruta original i punt...
Que us vagi bé!!!
Jo_oN escrigué:Descarrega't el Track de l'Enduro original i compara...
Que us vagi bé!!!
Ja el tinc el original .Jo el que volia saber es aixo saber el perque i si es bo o no per no envolicar els pobres trencas jaaj .Gracias
si us ho voleu pasar be feu les especials 1, 2 i 3 dues vegades i tindreu un mati espectacular !!!!!!
fins aviat
fins aviat
valls2- Nombre de missatges : 136
valls2 escrigué:si us ho voleu pasar be feu les especials 1, 2 i 3 dues vegades i tindreu un mati espectacular !!!!!!
fins aviat
CONY,si es el que jo ,ja havia proposat
I em van etiquetar de sobradete "cagamandurries".
yics escrigué:valls2 escrigué:si us ho voleu pasar be feu les especials 1, 2 i 3 dues vegades i tindreu un mati espectacular !!!!!!
fins aviat
CONY,si es el que jo ,ja havia proposat
I em van etiquetar de sobradete "cagamandurries".
Cabrons jo amb la especial 1 una vegada en tinc prou jajaj
la primera i la segona estan molt be pero la tercera es espectacular ( es el descens de la bisbal ) al millor per la meva part , la 4ª,5ª i 6ª molt planes i amb poc desnivell , ja m'explicareu com a anat !!!!!!
valls2- Nombre de missatges : 136
en Gerard xl,farà el mateix i també aquest dissabte .
no mes caldran dorsals.[img][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img703/7614/ibis210411003.jpg][/IMG] [/img][img][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img707/5420/ibis210411001.jpg][/IMG] [/img]
no mes caldran dorsals.[img][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img703/7614/ibis210411003.jpg][/IMG] [/img][img][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img707/5420/ibis210411001.jpg][/IMG] [/img]
[quote="yics"]en Gerard xl,farà el mateix i també aquest dissabte .
no mes caldran dorsals.
jaume,ja diràs horaris
COMANDO MITSU a medias,queda una plaza libre,!que me la quitan de las manos oiga!
no mes caldran dorsals.
jaume,ja diràs horaris
COMANDO MITSU a medias,queda una plaza libre,!que me la quitan de las manos oiga!
[quote="yics"]
Jordi jo sortiria amb l'hora oficial las 7 ja que no anirem estresats 1 hora de viatge , sortim a pedelar a las 8'30 de vupellac volteta i a la 1'30 a dianar a ...... i a las 5 a casa horaris no oficials ¡¡¡¡
PD; dema ens truquem i en parlem .La previsio del temps no se si sera la millor pero som endures ¡¡¡
yics escrigué:
jaume,ja diràs horaris
Jordi jo sortiria amb l'hora oficial las 7 ja que no anirem estresats 1 hora de viatge , sortim a pedelar a las 8'30 de vupellac volteta i a la 1'30 a dianar a ...... i a las 5 a casa horaris no oficials ¡¡¡¡
PD; dema ens truquem i en parlem .La previsio del temps no se si sera la millor pero som endures ¡¡¡
tempus fugit
http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ctermini/comarcal/baix_emporda.html
TRENCAS HE PENJAT AIXO EN EL FORO DE CONVIVENCIAS... NO M'HO FEU TRADUIR!! DESPRES M'HE ENRECORDAT QUE ENCARA NO HO HAVIA PENJAT AQUI, EN RESUM EN BONA ES VA LISIAR L'OMBRO A LO JORDI G. "HD"!!!!
Bueno... bueno.. bueno...
Ya se han pirado los visitantes, por mi parte una ruta perfecta, con algunas "incidencias" ya clasicas en la Secreta+Woodline, creo que es la salida que se cobra mas peaje per capita, pero "Casi siempre" sin demasiadas consecuencias... Hoy a sido una de esas veces que la unica consecuencia a sido una rueda xangada del Xavi FreeMaresme, y algunas caiditas de chapa y pintura, el Cacho le a tirado al doble, al estilo Nueves, quizas a perfeccionado incluso mas la croqueta!! Al Alberto le a quedado pendiente el salto del camino, pero a tirado el alto y los palillos!! el Alex, como el Cacho, yo no.. que si la yaya fuma... etc. etc., pero luego le tira al alto y al del camino, con una pequeña discrepancia en el doble, porque le ha faltado pista, El Carrasco le ha tirado a lo que ha querido, y ha tirado unas fotos, que al igual nos cuestan un dinerito!!! XDDD pero todo bien!!
En resumen una salida perfecta y sin consecuencias, unas risas, luego unas birras y listos para repetir!!
PERO... no tot son flors i violes... Ayer, para asegurar el tiro, porque hoy lloveria y toda la pesca, salimos con el Bona a hacer la misma salida, como la hacemos de tramite, normalmente no le tiramos ni al alto, ni al final de la secreta entre semana, pero el Bona que se le calentaron las orejas, decidio tirarle al tranco de la secreta, el que hicieron por primera vez el Kulajy y el Ruby, y que luego le hemos ido tirando mas gente, pues bien... despues de una aproximación nefasta y de quedar parado a 25 centimetros del borde, el muy... que cada uno ponga el adjetivo que quiera, decide tirarle, le estira mal y lento, y ya salio de lado y empuntando, resultado...
Clavicula a tomar pol culo!!!
Pues eso... lo comento para que lo sepais los que le conoceis!!!
Nos vemos.
PD: Jordi, aquestes fotos!!!
Bueno... bueno.. bueno...
Ya se han pirado los visitantes, por mi parte una ruta perfecta, con algunas "incidencias" ya clasicas en la Secreta+Woodline, creo que es la salida que se cobra mas peaje per capita, pero "Casi siempre" sin demasiadas consecuencias... Hoy a sido una de esas veces que la unica consecuencia a sido una rueda xangada del Xavi FreeMaresme, y algunas caiditas de chapa y pintura, el Cacho le a tirado al doble, al estilo Nueves, quizas a perfeccionado incluso mas la croqueta!! Al Alberto le a quedado pendiente el salto del camino, pero a tirado el alto y los palillos!! el Alex, como el Cacho, yo no.. que si la yaya fuma... etc. etc., pero luego le tira al alto y al del camino, con una pequeña discrepancia en el doble, porque le ha faltado pista, El Carrasco le ha tirado a lo que ha querido, y ha tirado unas fotos, que al igual nos cuestan un dinerito!!! XDDD pero todo bien!!
En resumen una salida perfecta y sin consecuencias, unas risas, luego unas birras y listos para repetir!!
PERO... no tot son flors i violes... Ayer, para asegurar el tiro, porque hoy lloveria y toda la pesca, salimos con el Bona a hacer la misma salida, como la hacemos de tramite, normalmente no le tiramos ni al alto, ni al final de la secreta entre semana, pero el Bona que se le calentaron las orejas, decidio tirarle al tranco de la secreta, el que hicieron por primera vez el Kulajy y el Ruby, y que luego le hemos ido tirando mas gente, pues bien... despues de una aproximación nefasta y de quedar parado a 25 centimetros del borde, el muy... que cada uno ponga el adjetivo que quiera, decide tirarle, le estira mal y lento, y ya salio de lado y empuntando, resultado...
Clavicula a tomar pol culo!!!
Pues eso... lo comento para que lo sepais los que le conoceis!!!
Nos vemos.
PD: Jordi, aquestes fotos!!!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2