CAMI RAL 2012
+4
Tigret
Rigodon
Gilmineitor
CARPY
8 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: CAMI RAL 2012
Yo tambien la tengo apunto, ya cambie el radio roto y haver si me acuerdo y le pongo un poco de aceite y ya estara
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
[quote="Rigodon"]Yo tambien la tengo apunto, ya cambie el radio roto y haver si me acuerdo y le pongo un poco de aceite y ya estara [/quoteTu bici pierde aceite?
vigila se empieza perdiendo aceite y se acaba de trabelo]
vigila se empieza perdiendo aceite y se acaba de trabelo]
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
cami ral
hola, el mitsu tambè esta a punt, fins diumenge i salut
pitu- Nombre de missatges : 303
pitu escrigué:hola, el mitsu tambè esta a punt, fins diumenge i salut
OK PITU
Aixi que quedem a las 6'30 el pàrquing per carregar,preparatius sortim a las 6'45 i temin 50 minuts minin per arriva a la plaça de can roca a terrassa ,descarregem i ens posem en marxa 5 minuts abans de las 8 .Aixi que si no passa res greu agafem el tren a sant vicens de castallet a las 12'11 amb 25 minuts de trajecte fins l'estacio de terrassa i 10 minuts amb bici fins a la plaça on tenim els cotxes i a la 1 ja podem comença el cami de tornada .A las 2 ja podem estar a taula ,aixo si primer tindrem que passar per la dutxa . No se si hi han dubtes jajaj
.
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
per mi els horaris son excesivament prudents.
Si no quedem amb ningù cap problema ,però si has quedat amb mes gent ens tocara esperar 15 minuts
aixi millor dir "Sortida de Terrassa a 7h45'
Si no quedem amb ningù cap problema ,però si has quedat amb mes gent ens tocara esperar 15 minuts
aixi millor dir "Sortida de Terrassa a 7h45'
Així que dieu!?...que sortiu de Vilamajor a les 6:45?m'imagino que el comando mitsu d'en Pitu ja va ple...i jo no sé arribar al lloc de trobada de Terrassa,per tant proposo trobar-nos a Llinars(a la parada de bus de la xurre)que ens va bé a tots,no?si teniu una idea millor,m´ho dieu...
Per cert,aquest camí ral que tal és...?molt corriol...poc desnivell...? quants km?
Per cert,aquest camí ral que tal és...?molt corriol...poc desnivell...? quants km?
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Yo esta también me la pierdo este año, mira que tengo muchas ganas de hacerla pero tengo a mi mujer convaleciente y tengo que cuidarla, ya habra otra (al menos eso espero). Que os lo paseis muy bien.
Nos vemos.
Nos vemos.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Jose supongo que todo ha ido bien ??? cuidala que si no nada de bici jajaj .En otra ocasio ya vendras
Tigret ok allà ens veiem .Res aixo del cami ral es una merda ¡¡¡ +o- 30 km 4 corriols i ja esta
Tigret ok allà ens veiem .Res aixo del cami ral es una merda ¡¡¡ +o- 30 km 4 corriols i ja esta
Nada Jose,otro dia será,espero que tú mujer se recupere rápido...
Doncs demà ens veiem tots a Llinars Jaume...
Tigret escrigué:Nada Jose,otro dia será,espero que tú mujer se recupere rápido...
ok
ostras a quina hora ...........si em quedo adormit no me espereu
YICS escrigué:ostras a quina hora ...........si em quedo ad
ormit no me espereu
ja edtoy de piee
BRUTAL,BRUTAL,BRUTAL..........uf no sé com dir ho
Tot ens ha sortit Rodo,cap problema mecànic
,
"en Jaume no ha volgut deixar nos en la estacada i tot i estar molt fotut"ens ha fet de guia .
ens han sobrat 50minuts i a un quart de 12 ja érem a la estació de tren.
deixo la crònica per els companys.
Tot ens ha sortit Rodo,cap problema mecànic
,
"en Jaume no ha volgut deixar nos en la estacada i tot i estar molt fotut"ens ha fet de guia .
ens han sobrat 50minuts i a un quart de 12 ja érem a la estació de tren.
deixo la crònica per els companys.
CAMI RAL RODO
Cami ral expres ,pujada de cargol i baixada de cabreta jajaj .Si un dia dur per el meu motor ,estava com una sopa .Pero no podia deixar els companys tirats ,ja que vaig se jo el que els va engresca a anar el cami ral .
Sortida moltttttttttttt d'hora a las 6'30 ja estem tots el parquing carregant bicis i a las 6'45 ens trovem amb en tigret a llinars .Arrivem a terrassa i a las 7'45 ja començem a pedelar ,amunt,amunt,amunt avui las pujades s'hem feian eternas .Corriols i pistas fins el pou de glaç .Tirem una mica mes i sortim el mirador de la cinglera on sempre esmorzem (espectacular) pero avui era com una nevera i decidim tirar una mica mes a buscar solet .El trovem i fem la paradeta a reposta energia ,foto de grup per record ect .Tornem a rempendre al marxa ,ara ja pica mes de baixada i ens possem las pilas .baixem a un ritma rapidet i compactat ,tots junts .Els km van passant com si res ,superant tots el obstacles i no mirant enrere ( be una mica si per si hi eram tots ) .Arrivem a l'ermita de sant jaume i anem per dintre del recinte,amb els seu esglaons i el tunel .Seguim superant trams i ja som a pont de vilomara ,una mica de carrateras i a sant vicens de castallet ,collons si son las 11'15 per poc no agafem el tren jajaj .Aixo ja ens va be ja que aprofitem per fer unas birras i patatones de bossa ,xerradeta (una mica de tot) .Ja tenim el tren aqui ,l'agafem i amb 25 minuts a terrassa ,sortim i gps amb marxa .A las 12'56 ja ens possem en marxa capa casa i a las 2 jo hi soc .Increïble avui els horaris ens han cuadrad el segon,ni una incidencia ,tot rodo podriam haver tornat fins hi tot amb bici fins a terrassa jaja .Un mati collonot ,amb un grup de 5 bicis ,crec que perfecta tant baixant com pujant amb molt pocas diferencias .Una ruta collonuda .El meu cami ral rodo
Temps totals 3'30 i d'aquets parats 45 minuts una sortida expres
Sortida moltttttttttttt d'hora a las 6'30 ja estem tots el parquing carregant bicis i a las 6'45 ens trovem amb en tigret a llinars .Arrivem a terrassa i a las 7'45 ja començem a pedelar ,amunt,amunt,amunt avui las pujades s'hem feian eternas .Corriols i pistas fins el pou de glaç .Tirem una mica mes i sortim el mirador de la cinglera on sempre esmorzem (espectacular) pero avui era com una nevera i decidim tirar una mica mes a buscar solet .El trovem i fem la paradeta a reposta energia ,foto de grup per record ect .Tornem a rempendre al marxa ,ara ja pica mes de baixada i ens possem las pilas .baixem a un ritma rapidet i compactat ,tots junts .Els km van passant com si res ,superant tots el obstacles i no mirant enrere ( be una mica si per si hi eram tots ) .Arrivem a l'ermita de sant jaume i anem per dintre del recinte,amb els seu esglaons i el tunel .Seguim superant trams i ja som a pont de vilomara ,una mica de carrateras i a sant vicens de castallet ,collons si son las 11'15 per poc no agafem el tren jajaj .Aixo ja ens va be ja que aprofitem per fer unas birras i patatones de bossa ,xerradeta (una mica de tot) .Ja tenim el tren aqui ,l'agafem i amb 25 minuts a terrassa ,sortim i gps amb marxa .A las 12'56 ja ens possem en marxa capa casa i a las 2 jo hi soc .Increïble avui els horaris ens han cuadrad el segon,ni una incidencia ,tot rodo podriam haver tornat fins hi tot amb bici fins a terrassa jaja .Un mati collonot ,amb un grup de 5 bicis ,crec que perfecta tant baixant com pujant amb molt pocas diferencias .Una ruta collonuda .El meu cami ral rodo
Temps totals 3'30 i d'aquets parats 45 minuts una sortida expres
La salida genial, genial hasta que hemos llegado a St. Antoni tengo la patilla del cambio totalmente trinchada, digo la patilla pero es donde van las roldanas llego un cabreo xxl
Rigodon escrigué:La salida genial, genial hasta que hemos llegado a St. Antoni tengo la patilla del cambio totalmente trinchada, digo la patilla pero es donde van las roldanas llego un cabreo xxl
Alberto pasate con el cambio por mi taller y a ver si tenemos suerte
Un dia espectacular,sí senyor!!! ha sigut el meu primer camí ral i crec que no podria haver anat millor .Cap incidència i un dia primaveral 100%...que més es pot demanar!?
Coño Alberto!puede que vinieran de aquí los problemas con el cambio,no?ya le toca un cambio a la transmisión entera!!!
Coño Alberto!puede que vinieran de aquí los problemas con el cambio,no?ya le toca un cambio a la transmisión entera!!!
Como lo sabes, ayer ya estuve mirando por internet pero hay cosas que no me aclaro sobre todo con el tema de los platos, ire a ver al Jordi que me aclare cosas. Que se le va ha hacer
Estic fet una merda ,crec que el cami ral vaig agafar un encostipat de collons( deu ser de l'estona que vam estar a l'estacio ) jajaj .Tot i esta moquexant tot el dia he anat a treballar aaaaaaaaaaaaaaa
CARPY escrigué:Estic fet una merda ,crec que el cami ral vaig agafar un encostipat de collons( deu ser de l'estona que vam estar a l'estacio ) jajaj .Tot i esta moquexant tot el dia he anat a treballar aaaaaaaaaaaaaaa
pero es millor descansar entre setmana iel diumenge estar en plena forma????
YICS escrigué:CARPY escrigué:Estic fet una merda ,crec que el cami ral vaig agafar un encostipat de collons( deu ser de l'estona que vam estar a l'estacio ) jajaj .Tot i esta moquexant tot el dia he anat a treballar aaaaaaaaaaaaaaa
pero es millor descansar entre setmana iel diumenge estar en plena forma????
aixi que m'aconsellàs que agafi la baixa laboral i surti amb bici jajaj
si no vols posarte mai malat , no mes has de fer-te Autonom.
YICS escrigué:si no vols posarte mai malat , no mes has de fer-te Autonom.
A no ho sabia jaja
CARPY escrigué:YICS escrigué:si no vols posarte mai malat , no mes has de fer-te Autonom.
A no ho sabia jaja
+1
Pàgina 2 de 2 • 1, 2