RESUM 2011
+2
Gilmineitor
CARPY
6 participantes
Pàgina 1 de 1
RESUM 2011
Ja tenim el 2012 aqui .Avui es un bon dia per fer una mica de resum del 2011
Amb la FLACA em atacat el montseny per tots els costats ,SANTA FE,PEDRA LLARGA,OSOR,COLL DE RAVELL,COLLFORMIC,XINXETAS DEL MARESMA I UN VIC VILAMAJOR
La temporada de rally una de las millors de la historia.Destacar las sortidas de SERRALLONGA,CREU DE CANET,BURRIAC-CORREDOR,SANT MARÇAL,PLA DE LA CALMA ,OLZINELLAS-BONS AMICS I JO UNA SELENIKA
D'enduradas no ens em quedat curts ,destacar POTELL DE L'INFERN,3 MAXIS SUI ,COLLSEROLA ESPIRITUAL,2 GR5 ANAR I TORNA AMB BICI,2 CALDERINAS,DIFERENT 2011,VISITA EN MANOLO A SALLENT,SOLIUS,2 TRONAS DEL REI,ARGIMONT,FAR D'ARGIMONT,LA LLOÇA,AIMARIC,PREHISTORICA 2011 REPLAY-WOOD LINE -SENGLANADA A CALDERS-GAVARRES
A mes de tot aixo totes las sortides clasicas que no tenen tant nom ,pero per aixo no son menys important .A i totes la sortides de dimecres d'estiu .Nomes pensar amb el que em fet ja estic cansat .Jo personalment m'ho he passat molt be i he disfrutat molt de la companya de tots els meus companys ,sempre apunt amb pluja,fred,neu i calor gracias
Espero que el 2012 sigui com a mínim aixi .BON ANY A TOTS
Amb la FLACA em atacat el montseny per tots els costats ,SANTA FE,PEDRA LLARGA,OSOR,COLL DE RAVELL,COLLFORMIC,XINXETAS DEL MARESMA I UN VIC VILAMAJOR
La temporada de rally una de las millors de la historia.Destacar las sortidas de SERRALLONGA,CREU DE CANET,BURRIAC-CORREDOR,SANT MARÇAL,PLA DE LA CALMA ,OLZINELLAS-BONS AMICS I JO UNA SELENIKA
D'enduradas no ens em quedat curts ,destacar POTELL DE L'INFERN,3 MAXIS SUI ,COLLSEROLA ESPIRITUAL,2 GR5 ANAR I TORNA AMB BICI,2 CALDERINAS,DIFERENT 2011,VISITA EN MANOLO A SALLENT,SOLIUS,2 TRONAS DEL REI,ARGIMONT,FAR D'ARGIMONT,LA LLOÇA,AIMARIC,PREHISTORICA 2011 REPLAY-WOOD LINE -SENGLANADA A CALDERS-GAVARRES
A mes de tot aixo totes las sortides clasicas que no tenen tant nom ,pero per aixo no son menys important .A i totes la sortides de dimecres d'estiu .Nomes pensar amb el que em fet ja estic cansat .Jo personalment m'ho he passat molt be i he disfrutat molt de la companya de tots els meus companys ,sempre apunt amb pluja,fred,neu i calor gracias
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Re: RESUM 2011
CARPY escrigué:Ja tenim el 2012 aqui .Avui es un bon dia per fer una mica de resum del 2011
Jaume un bon resum
+1,sense selenika tot que aquest estiu vaig fer una etapa de la pirenes epic trail
a mi em surten mes de 55km de desnivell ja que els km de la canondale i la dbr no els tinc controlats
si mes de 3000 km lineals tot i que sempre em toco anar el ultim ge ge
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Buen resumen, parece que no se ha hecho nada y caundo empiezas a leer aunque no haya podido asistir a todas piensas ¡¡ coño si no estamos tan mal¡¡
Feliz 2012
Feliz 2012
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:Buen resumen, parece que no se ha hecho nada y caundo empiezas a leer aunque no haya podido asistir a todas piensas ¡¡ coño si no estamos tan mal¡¡
Feliz 2012
Alberto,como se nota que no viniste el sábado ;estamos fatal pero no de forma ,si no del tarro jejejejeej
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
YICS escrigué:Rigodon escrigué:Buen resumen, parece que no se ha hecho nada y caundo empiezas a leer aunque no haya podido asistir a todas piensas ¡¡ coño si no estamos tan mal¡¡
Feliz 2012
Alberto,como se nota que no viniste el sábado ;estamos fatal pero no de forma ,si no del tarro jejejejeej
GO,GO,GOOOO...
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Bon resum Jaume...si que hem fet coses!!!però aixó no para i hem de continuar
Aquest 2012,espero que ens ho passem,almenys,igual de bé BON ANY 2012!!!
Aquest 2012,espero que ens ho passem,almenys,igual de bé BON ANY 2012!!!
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
CARPY escrigué:YICS escrigué:Rigodon escrigué:Buen resumen, parece que no se ha hecho nada y caundo empiezas a leer aunque no haya podido asistir a todas piensas ¡¡ coño si no estamos tan mal¡¡
Feliz 2012
GO,GO,GOOOO...
el 2012??? mes diversio !!!!
valls2- Nombre de missatges : 136
La mare de Déu!!! Quin tai de sortides us heu marcaat Trenques!
Bon any a tots!!!
Bon any a tots!!!
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park