diumenge 23 1 11
+5
VICENTE's
COLMILLO
Rigodon
CARPY
Gilmineitor
9 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
diumenge 23 1 11
¡Que fem,en Carpy fa vaga i ens deixa fer
1ª proposta anar a la Roca a fer corriols,sortin en bici de Sant Antoni
2ª " " fer un Corredor Extrem,imposible ,cal Arenes,dragon kan,ballena,
3ª
3ª
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Re: diumenge 23 1 11
Ja som dimecresyics escrigué:¡Que fem,en Carpy fa vaga i ens deixa fer
3ª
Jo puc venir ??? Diuen que fara molt fred ¡¡¡¡
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Yo voto corredor extrem
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:Yo voto corredor extrem
MENU O CARTA ¡¡¡¡¡
CARPY escrigué:Rigodon escrigué:Yo voto corredor extrem
MENU O CARTA ¡¡¡¡¡
A la carta, que es domingo
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Que fem?
Si us decidiu a fer una ruta menys "endurera" (no Corredor extrem) m'apunto (prefereixo corriols de La Roca).
Carpy té raó: diumenge farà un fred de cal Deu (-4 o -5º a les 8 hores). Proposo sortir una mica més tard (qual el Sol estigui radiant) i anar pels voltants de Vilamajor (per pura qüestió de temps).
Vosaltres decidiu!!!
Per cert m'he comprat una bici nova!!!! jejejejeje He rebut una compensació econòmica per una agressió d'un "maluzo" i m'han donat 17.500 euros. Una part els he invertit en comprar una bici nova. La podeu veure en el següent link:
http://www.gizmodo.es/2011/01/12/ego-le-da-a-tu-bici-los-poderes-de-una-cabra.html#more-35356
Espero que us agradi i que em confirmeu que he fet una bona elecció.
Carpy té raó: diumenge farà un fred de cal Deu (-4 o -5º a les 8 hores). Proposo sortir una mica més tard (qual el Sol estigui radiant) i anar pels voltants de Vilamajor (per pura qüestió de temps).
Vosaltres decidiu!!!
Per cert m'he comprat una bici nova!!!! jejejejeje He rebut una compensació econòmica per una agressió d'un "maluzo" i m'han donat 17.500 euros. Una part els he invertit en comprar una bici nova. La podeu veure en el següent link:
http://www.gizmodo.es/2011/01/12/ego-le-da-a-tu-bici-los-poderes-de-una-cabra.html#more-35356
COLMILLO escrigué:Si us decidiu a fer una ruta menys "endurera" (no Corredor extrem) m'apunto (prefereixo corriols de La Roca).
Vosaltres decidiu!!!
No cal que et torni a repetir el de sempre ......................,si vols ja saps el que tens que fer ,venir amb la bici nova que tens jajaj
Rigodon escrigué:CARPY escrigué:Rigodon escrigué:Yo voto corredor extrem
MENU O CARTA ¡¡¡¡¡
A la carta, que es domingo
Editat per darrera vegada per CARPY el Dv Gen 21, 2011 12:58 am, editat 1 cop en total
COLMILLO escrigué:Si us decidiu a fer una ruta menys "endurera" (no Corredor extrem) m'apunto (prefereixo corriols de La Roca).
Vosaltres decidiu!!!
El gadjet genial,pero esperaté a tener mis años y mi baja forma física"QUE AÚN NO TE HACE FALTA"
Colmillo,pareces el rio GUADIANA,apareces y desapareces ,como tantos otros "companys"javascript:emoticonp('')
Hemos hecho salidas gayers de esas que tanto te gustan,y ni puto caso
Y ahora cuando apareces, es interesado en cambiar la ruta y si es necesario para que te motives pues se cambia
Si vienes ,podrás decidir si es extrem o no ,el último día disfrutaste y este domingo pasará lo mismo.
QUEDAMOS A LAS 8 am.
PD:ya has revisado el ruido de tu caja pedalier?
yics escrigué:COLMILLO escrigué:Si us decidiu a fer una ruta menys "endurera" (no Corredor extrem) m'apunto (prefereixo corriols de La Roca).
Vosaltres decidiu!!!
El gadjet genial,pero esperaté a tener mis años y mi baja forma física"QUE AÚN NO TE HACE FALTA"
Colmillo,pareces el rio GUADIANA,apareces y desapareces ,como tantos otros "companys"javascript:emoticonp('')
Hemos hecho salidas gayers de esas que tanto te gustan,y ni puto caso
Y ahora cuando apareces, es interesado en cambiar la ruta y si es necesario para que te motives pues se cambia
Si vienes ,podrás decidir si es extrem o no ,el último día disfrutaste y este domingo pasará lo mismo.
QUEDAMOS A LAS 8 am.
PD:ya has revisado el ruido de tu caja pedalier?
Ostres Yics sempre em fots bronca cada cop que escric!! Sort que t'estimo
Només cal que facis un repàs de les darreres sortides que heu fet i entendràs per què no he vingut (si realment em coneixes). L'única que vau fer i que m'interessava (Pla de La Calma) estava treballant, per què jo treballo!!!! i alguns caps de setmana!!!! Si m'agrada vinc i sinó doncs no vinc. La vida és així de senzilla.
I jo no vull canviar, tant sols proposo. La proposta és coherent i comprensible per a tothom (no passar fred , per què encara que vagis abrigat passes fred!!!). Ara si hi ha que passa fred, doncs es passa fred. Visca l'immobilisme!!!
Per cert, que és un PEDALIER?
Colmillo ,no et fotu bronca,no mes et dic que et presentis i proposis el que vols fer .
como era aquello "el que se pica ,ajos come"
jo tambe t´estimo.
pd pedalier :es allo que si es fa malbe,tindras que trucar a la teva estimada Olga per que et fagi de taxxxxi.
como era aquello "el que se pica ,ajos come"
jo tambe t´estimo.
pd pedalier :es allo que si es fa malbe,tindras que trucar a la teva estimada Olga per que et fagi de taxxxxi.
A viernes y sin decidir a donde ir. Si es queeee..., ja, ja. Otra opción sería Collserola (Secreta, Parking buses tibidabo, salamandra, viaducto, Can Coll, Delikatesen, Pajaros de madera y Laberinto Radikal).
Yo no digo na y lo digo to.
Gensanta, que ganas tengo que llegue ya el dia 13. Jordi, ¿sabes quien vendrá? El Miguel, le he engañao, ja, ja.
Gensanta, que ganas tengo que llegue ya el dia 13. Jordi, ¿sabes quien vendrá? El Miguel, le he engañao, ja, ja.
VICENTE's- Nombre de missatges : 44
Nois,ja sabeu que a mí ja m'està bé gairebé tot,però si anem a la Roca,no podem sortir més tard de les 8,que se'ns faria tard...(i jo tinc dinar!!).De totes maneres haig de reconèixer que un Corredor a la carta,amb un "postre" potent,està per llepar-se els dits
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
VICENTE's escrigué:A viernes y sin decidir a donde ir. Si es queeee..., ja, ja. Otra opción sería Collserola (Secreta, Parking buses tibidabo, salamandra, viaducto, Can Coll, Delikatesen, Pajaros de madera y Laberinto Radikal).
Gracias por la oferta pero con un corredor creo que ya tendremos suficiente jajaj .
Esto de decidir las salidas unos dias antes es desde las nuevas tecnologias ,antes en 2 minutos antes de salir lo decidiamos y salia muy bien
A dile al Miguel que lleve el flotador
opcio-1Tigret escrigué:Nois,ja sabeu que a mí ja m'està bé gairebé tot,però si anem a la Roca,no podem sortir més tard de les 8,que se'ns faria tard...(i jo tinc dinar!!).De totes maneres haig de reconèixer que un Corredor a la carta,amb un "postre" potent,està per llepar-se els dits
Si es el que farem un corredor a la carta de primer unes carabances de pujada ,GR can miloca,impossible,sender can miloca ,can trave extrem,vinyes de pujada ,balena de postres i descens de cafe,copa i puro (ostia ara no es pot fumar ) i alguna coseta mes que sortira improvisada
opcio-2
Avui m'ha trucat en Marc del corredor que fan una sortida a la CREU DE CANET de 50 i pico km ,Si volem anar-hi que sortiran a las 8 del mati de la botiga .Jo li he dit que ho diria ara ja podeu triar
CARPY escrigué:opcio-1Tigret escrigué:Nois,ja sabeu que a mí ja m'està bé gairebé tot,però si anem a la Roca,no podem sortir més tard de les 8,que se'ns faria tard...(i jo tinc dinar!!).De totes maneres haig de reconèixer que un Corredor a la carta,amb un "postre" potent,està per llepar-se els dits
Si es el que farem un corredor a la carta de primer unes carabances de pujada ,GR can miloca,impossible,sender can miloca ,can trave extrem,vinyes de pujada ,balena de postres i descens de cafe,copa i puro (ostia ara no es pot fumar ) i alguna coseta mes que sortira improvisada
opcio-2
Avui m'ha trucat en Marc del corredor que fan una sortida a la CREU DE CANET de 50 i pico km ,Si volem anar-hi que sortiran a las 8 del mati de la botiga .Jo li he dit que ho diria ara ja podeu triar
fer 50 km,en Carles fará tard.
la opcio 1 m´agrada mes
Fred
Ja sé que em plouren critiques a dojo però avui m'he llevat a quart de 8 i a casa meva estàvem a -6,4ºC.
Demà deixa de bufar vent i es preveu més fred.
El Corredor és cara nord i no surt el Sol.
Massa fred per mi. Que us ho passeu bé.
COLMILLO escrigué:Ja sé que em plouren critiques a dojo però avui m'he llevat a quart de 8 i a casa meva estàvem a -6,4ºC.
A mí ja m'està bé l'opció del Corredor...és que en el fons sóc un fart!!!!
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
23 1 2011
L´opció del corredor amb sembla perfecte, igual bé un autopton de la zona i ens ensenyanalguna trialera extra.
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
Demà si no en moro de fred anant capa Sant Antoni hi sere per fer la sortida per corredor. A las 8:00 en el parking com sempre, no?
Ens veiem
Ens veiem
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Ciclon escrigué:Demà si no en moro de fred anant capa Sant Antoni hi sere per fer la sortida per corredor. A las 8:00 en el parking com sempre, no?
Ens veiem
JOSE,te esperamos si has de tomar un caldito caliente cuando llegues ,pues lo tomas gegege.
no es el mejor dia para hacer carretera,si vienes por can peualt vigila la curva antes de empezar la subida ,estará helada"no te la fotis"
Trencas espero que tingueu pietat d'un convalescent de la Grip, que fa 3 setmanes que quasi no toca la bici!!!!
Com diu el Jose, si no em congelo vinguent amb la furgo, alla estare!!!
sergiktt escrigué:
Trencas espero que tingueu pietat d'un convalescent de la Grip, que fa 3 setmanes que quasi no toca la bici!!!!
Sergi ja que en jose passa per sant celoni pots venir amb ell pedalant i aixi arribes calentet i després per torna es un moment jajaj a i recolliu en tigret a palau ¡¡¡¡¡.Dema tot rally aixi et posaràs amb forma jajaj
Xop aixo esta be averau qui ens portes jajaj que sigui dolent pujant i lent baixant
CARPY escrigué:sergiktt escrigué:
Sergi ja que en jose passa per sant celoni pots venir amb ell pedalant i aixi arribes calentet i després per torna es un moment jajaj a i recolliu en tigret a palau ¡¡¡¡¡.Dema tot rally aixi et posaràs amb forma jajaj
Xop aixo esta be averau qui ens portes jajaj que sigui dolent pujant i lent baixant
Tu calla Kulajy V-2, ara amb el nivell que tens trialeru, ja ho trobes tot rally, no??
Pàgina 1 de 2 • 1, 2