TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

endurada a solius

+5
sergiktt
Muchmuch
CARPY
Gilmineitor
valls2
9 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

endurada a solius  - Página 2 Empty Re: endurada a solius

Missatge  CARPY Dg Abr 10, 2011 7:10 pm

Ciclon escrigué:Espero que hoy os lo hayais pasado muy bien, por lo menos como me lo he pasado yo. Os cuento: Hemos salido de Breda dirección San Feliu de Buixaneu, después nos hemos ido hacia Joanet (donde hemos desayunado) aqui nos ha abandonado el Miquel, de aqui hacia Sant Hilari donde nos han abandonado el Kiko y el Ramón, claro esta despues de decirles que el Pepe y yo nos ibamos dirección Santa Coloma, nos hemos dirigido a buscar la Trona, hoy se nos ha echo un poco más dura ya que ya llevabamos 35 km de subida, a parte la recordaba con mucha menos piedra, sera porque el dia que la hicimos baje intentando siguer a alguno que iba más rapido que yo y mucho trozo presionado por el Jo-on arriba y por otro que no recuerdo el nombre en la parte de abajo. Hoy la he hecho la parte de arriba detrás del Pepe y cuando se ha puesto un poco más técnico he abierto camino yo. Una vez abajo camino hasta Santa Coloma y de alli camino hasta salir a la gasolinera que hay en la carretera de Mallorquinas, desde alli que ya ibamos tarde carretera hasta casa.
En total 80 km que no se como catalogar, rallly puro y duro o enduro haciendo mucho fondo.
Nos vemos.

Buena ruta jose ,pero casi te podia haver acercado a solius po 4 km mas jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gilmineitor Dg Abr 10, 2011 8:13 pm

solamente comentar el hecho que una bicicleta artesanal,,,me ha dao pal pelo tanto subiendo como bajando.

CARPI ESAS FOTOS.se ve detras de la ibis naranja ,tecla control +,y aumentais la imagen

con semejante bicho no me atreveria ir por la carretera de les aigues,

tanta tonteria con lanzamiento de hoquilla,pvp"punto de pivote virtual"angleset,parecia el peugeot que se hacia el indu estampando el culo de elefante en el capo PA VERNOS MATAO PACO.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CARPY Dg Abr 10, 2011 9:33 pm

yics escrigué:solamente comentar el hecho que una bicicleta artesanal,,,me ha dao pal pelo tanto subiendo como bajando.

CARPI ESAS FOTOS.se ve detras de la ibis naranja ,tecla control +,y aumentais la imagen

tanta tonteria con lanzamiento de hoquilla,pvp"punto de pivote virtual"angleset,parecia el peugeot que se hacia el indu estampando el culo de elefante en el capo PA VERNOS MATAO PACO.
AQUI el futur de la bici d'enduro

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

CARPY
CARPY

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciclon Dg Abr 10, 2011 10:04 pm

CARPY escrigué:
yics escrigué:solamente comentar el hecho que una bicicleta artesanal,,,me ha dao pal pelo tanto subiendo como bajando.

AQUI el futur de la bici d'enduro

Vaya hierro de bici, la verdad que si que da miedo. Imaginatelo con una bici buena.

Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gilmineitor Dg Abr 10, 2011 11:53 pm

gracies,aquesta foto fa que la bici de´n Pitu sembli una bici futurista ge ge
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  valls2 Dl Abr 11, 2011 12:17 am

ja he penjat el video i les fotos al bloq
http://makis12.blogspot.com/

fins a la proxima

valls2

Nombre de missatges : 136

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergiktt Dl Abr 11, 2011 11:46 am

Una ruta de puta mare!! M'ho vaig pasar molt be, aixi es com m'agraden, encara que potser a mitja ruta no ho pugui semblar per la cara que porto a les pujades ;-) , m'encanta que les pujades siguin molt dures i tecniques... doncs aqui vam tenir de tot, i les baixades, aqui no hi ha massa problemes, ja que m'agraden totes!!!
No coneixia els MAKIS Endurerus, i ja he vist amb el bon rollu que hi va haver, que ens veurem mes sovint!!!

Per cert Albert, perdona la mala educacio dels Trencas, de no quedarse a fer una cervesa, normalment no son aixi d'esquerps... si, si, ja se que no es excusa ni si tenien presa ni que la yaya fuma, no hi ha excusa!! XDDD Pero si es comprometen a fer-ne dues la proxima vegada, els hauries de perdonar!!!
sunny sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CARPY Dl Abr 11, 2011 2:52 pm

sergiktt escrigué:
Una ruta de puta mare!! M'ho vaig pasar molt be, aixi es com m'agraden, encara que potser a mitja ruta no ho pugui semblar per la cara que porto a les pujades ;-) , m'encanta que les pujades siguin molt dures i tecniques... doncs aqui vam tenir de tot, i les baixades, aqui no hi ha massa problemes, ja que m'agraden totes!!!
No coneixia els MAKIS Endurerus, i ja he vist amb el bon rollu que hi va haver, que ens veurem mes sovint!!!

Per cert Albert, perdona la mala educacio dels Trencas, de no quedarse a fer una cervesa, normalment no son aixi d'esquerps... si, si, ja se que no es excusa ni si tenien presa ni que la yaya fuma, no hi ha excusa!! XDDD Pero si es comprometen a fer-ne dues la proxima vegada, els hauries de perdonar!!!
sunny sunny sunny

Si ara t'agradem las pujades jajajaj
Si som una mica mal educats pero ja ho teniam pactat amb l'albert que marxaríem d'hora a la propera ja la farem petar amb una cocacola . bounce bounce
CARPY
CARPY

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Armand Dl Abr 11, 2011 3:13 pm

Ep Trencas!
Qué tal,com esteu?
Perdoneu que us espamegi el tema,però és que em vindria bé si em poguessiu passar algún trak de la zona.
Per exemple el del dia que ens vau portar a la cova,cabreta,etc...i potser també el del Sui,per tenir-lo en cartera...
ës per sortir algún dia entre setmana,que m'ha demanat un company si conec coses per la zona i no vull anar de memòria (La veritat és que em perdria SEGUR ! )
M'agradaría venir amb vosaltres,però per això ja quadrarem calendaris més endavant,que ara el tema està una mica apretat,sobretot en cap de setmana...
Si a algú li va bé,em passeu la info al mail [url]Armandete2@hotmail.com[/url]
Gràcies i bones rutes!!

Armand

Nombre de missatges : 9

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergiktt Dl Abr 11, 2011 5:09 pm

CARPY escrigué:

Si ara t'agradem las pujades jajajaj
Si som una mica mal educats pero ja ho teniam pactat amb l'albert que marxaríem d'hora a la propera ja la farem petar amb una cocacola . bounce bounce

Sempre m'han agradat les pujades, el que pasa es que ultimament estic fluixot!!! Pero recorda el ultims estius i veuras que mai m'ha anat pas tan malament!!
geek
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  valls2 Dl Abr 11, 2011 11:59 pm

amb lo bona i fresca ke estaba la cervesa !!!!!!!
a la proxima sortida mes cervesa i es ke amb la calor es un plaer !!!!!
us aniria ve montar una sortida per vindre amb la penya el dia 8 de maig per les vostres terres , si no ja tindrem ke esperar al mes de juny

frins aviat

albert

valls2

Nombre de missatges : 136

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CARPY Dt Abr 12, 2011 11:50 pm

valls2 escrigué:
us aniria ve montar una sortida per vindre amb la penya el dia 8 de maig per les vostres terres , si no ja tindrem ke esperar al mes de juny

frins aviat

albert

Crec que no tindrem cap problema de moment .Ja obrire un pots perque ens pronunciem @10
CARPY
CARPY

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt