TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MAXI-SUI-6-3-2011

+10
Gilmineitor
AL575
Jo_On
Ciclon
Xiquitín
sergiktt
Muchmuch
VICENTE's
Armand
CARPY
14 participantes

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  VICENTE's Dg Mar 06, 2011 7:02 pm

Si señor, menudo rutón y menudas fotos. Y encima pisando nieve. Congratuletions; a ver esas crónicas.

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  Gilmineitor Dg Mar 06, 2011 7:41 pm

xiquitin ha pillado en la cabreta,tobillo a tmpc.

esperando noticias.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  Ciclon Dg Mar 06, 2011 7:57 pm

Com sempre que sorto amb els trencas una sortida impresionant. Avui una pujada al Pla de la Calma gairabe a pinyon, dues hores desde Sant Antoni
amb el Yelamos i el seu amic, con diu en Yelamos no recordo haberna pujat mai tan ràpit. Una vegada hen arribat al Sui, settings i la baixada, la del Sui ja s'hen fa fins i tot facilona però el pass fins a la Cova dureta, molt les pujades i les baixades no son de les que m'agradan amb tant de roques soltes, però ja en sortira quasevol dia. La baixada de la Cova, la Cabreta i totes les demes son molt intrentingudes i també tenen el seu nivell.
En les baixades, com sempre, es imposible seguir al Yelamos, Rigodon i al Albert (Alt575), després me costa seguir a en Jaume i després hen anat l'amic d'en Yelamos, Sergio (que tambè es una màquina baixan ), Xavi (Xiquitin) i en Jordi G. que avui anava mirant que ningu es perdes.
Quand i era arriban a Breda m'he creuat amb el Josep i la Esther que baixaben de fer una ruteta per Riells, Corrals, etc.., o sigui per la meva zona normal de fer les sortides, una mica de conversa i capa casa que ja s'hen feia tard.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  VICENTE's Dg Mar 06, 2011 9:10 pm

Hosti, explicad algo más sobre lo de xavi. ¿que ha pasado?

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  CARPY Dg Mar 06, 2011 9:17 pm

La MAXI-SUI en la millor ruta d'enduro que tenim els trencas i avui teniam de convidats a 2 ESPIRITUALS ,un fill adoptiu AL575 i un amic d'en Kulajy (perdona pero no recordo el nom) .El pastor JORDI.G ha sortit a las 6'30 del mati amb els 2 espirituals ,la resta hem sortit a las 7 del mati però aviat ens hem dividit amb 2 grups cadescu el seu rotllo fins a la cabana del pastor a dalt del pla de la calma .La pujada ha estat dura ja que jo personalment estava molt escostipat i ple de mocs a mes l'hem fet NON STOP .Un cop amb la panxa plena i ja tots reagrupats anem a fer cim .El pla de la calma tenia un bon gruix de neu i aixo ho fara mes epic una per recorda tota la vida .El cim del sui fem la foto de rigor i comença el flow .Els neumàtics molls i pedres avui no eran la millor convinacio .Reagrupats tots a PALESTRINS decidim fer el pla previst ,ara ens toca remontar fins a pi novell ,pero la remontada es practicament a peu ,pero som endures o no .Ja som a dalt de pi novell i ja estem a casa jajaj tot baixada fins a sant pere ,la baixada fins a la cova ,la cova fins a les forgades ,la cabreta ,el tourini i fins i tot uns gius rapids jajaj .El terreny a part de las pedras del sui estava amb un grip de puta mare .
Graciàs per poder compartí un mati tan ben parit
PD: En xiquitin s'ha comprat algun terrenet a la cabreta però res d'importància i Al575 s'ho passava tant be que es rebolcava per terra
1250 M de desnivell amb 35km
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

El ball abans de començar
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]




aquesta dedicada a AL575

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]




Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Mar 06, 2011 10:55 pm, editat 5 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  Xiquitín Dg Mar 06, 2011 9:19 pm

Be, nois, abans de res, comentar-vos que no he anat al CAP, ja que em fa el mateix mal (o fins i tot menys) que a l'hora de la birreta. He sortit a fer un volt amb el crio, que l'hem dut a una fira que hi ha montada al meu barri, i cap problema... be, vaig coix i porto la velocitat d'un iaio, però cap problema. Moltes gràcis a tots per les atencions!

Referent a la sortida, no puc més que agrair la companyia i el bon rotllo que hi ha hagut. M'ho he passat francament be, tot i els principis de rampa i la caiguda (culpa de l'esgotament, la veritat). Tot i que m'hauria agradat més si haguès estat millor de forma, ja que la pujada es esgotadora, tot i que el ritme que hem portat ha estat francament bo (per a mi, jeje, que ja en tenia prou). I a les baixades he disfrutat, però l'esgotament era massa per anar més ràpid, i he preferit (perdoneu les esperes) anar xino-xano... fins que la cabreta m'ha empitonat amb les seves banyes. Prometo que la propera vegada vindrè amb un estat físic millor, per tal de que vosaltres tambè disfruteu sense tantes aturades. Lo dit, moltes gràcies per tot, i si em deixeu repetiré, que m'ho he passat teta.

Vicen, ya ves, que he pillado cacho en la cabreta, pero todo "bien".

Salut!

Xiquitín

Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 17/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  CARPY Dg Mar 06, 2011 9:58 pm

Xiquitín escrigué:Be, nois, abans de res, comentar-vos que no he anat al CAP, ja que em fa el mateix mal (o fins i tot menys) que a l'hora de la birreta. He sortit a fer un volt amb el crio, que l'hem dut a una fira que hi ha montada al meu barri, i cap problema... be, vaig coix i porto la velocitat d'un iaio, però cap problema. Moltes gràcis a tots per les atencions!

Referent a la sortida, no puc més que agrair la companyia i el bon rotllo que hi ha hagut. M'ho he passat francament be, tot i els principis de rampa i la caiguda (culpa de l'esgotament, la veritat). Tot i que m'hauria agradat més si haguès estat millor de forma, ja que la pujada es esgotadora, tot i que el ritme que hem portat ha estat francament bo (per a mi, jeje, que ja en tenia prou). I a les baixades he disfrutat, però l'esgotament era massa per anar més ràpid, i he preferit (perdoneu les esperes) anar xino-xano... fins que la cabreta m'ha empitonat amb les seves banyes. Prometo que la propera vegada vindrè amb un estat físic millor, per tal de que vosaltres tambè disfruteu sense tantes aturades. Lo dit, moltes gràcies per tot, i si em deixeu repetiré, que m'ho he passat teta.

Vicen, ya ves, que he pillado cacho en la cabreta, pero todo "bien".

Salut!

ostia jo hem pensava que no era res a recuperate rapid .Per el ritma no pateixis ja ens agrada fer-la petar esperant jajaj que sobrat que soc ,res que m'ho he passat de puta mara aixo si per baixar es important esta fort de braços si no no t'aguantes que et tinc que dir ¡¡¡¡¡¡
Fins la propera @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  Gilmineitor Dg Mar 06, 2011 10:28 pm


Xiquitin
Me alegro que de momento haya quedado en susto,un tema a revisar es la presion del neumatico delantero.
pregunta y prueba con 2kg de presion,yo llevo 1.8 y noto muchisimo tanto el agarre,como el confort de marcha.
no es normal el estado de la goma con 500km.
un saludo.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  CARPY Dg Mar 06, 2011 11:51 pm

fotos d'avui


CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  sergiktt Dl Mar 07, 2011 12:23 am

CARPY escrigué:La MAXI-SUI en la millor ruta d'enduro que tenim els trencas i avui teniam de convidats a 2 ESPIRITUALS ,un fill adoptiu AL575 i un amic d'en Kulajy (perdona pero no recordo el nom) .El pastor JORDI.G ha sortit a las 6'30 del mati amb els 2 espirituals ,la resta hem sortit a las 7 del mati però aviat ens hem dividit amb 2 grups cadescu el seu rotllo fins a la cabana del pastor a dalt del pla de la calma .La pujada ha estat dura ja que jo personalment estava molt escostipat i ple de mocs a mes l'hem fet NON STOP .Un cop amb la panxa plena i ja tots reagrupats anem a fer cim .El pla de la calma tenia un bon gruix de neu i aixo ho fara mes epic una per recorda tota la vida .El cim del sui fem la foto de rigor i comença el flow .Els neumàtics molls i pedres avui no eran la millor convinacio .Reagrupats tots a PALESTRINS decidim fer el pla previst ,ara ens toca remontar fins a pi novell ,pero la remontada es practicament a peu ,pero som endures o no .Ja som a dalt de pi novell i ja estem a casa jajaj tot baixada fins a sant pere ,la baixada fins a la cova ,la cova fins a les forgades ,la cabreta ,el tourini i fins i tot uns gius rapids jajaj .El terreny a part de las pedras del sui estava amb un grip de puta mare .
Graciàs per poder compartí un mati tan ben parit
PD: En xiquitin s'ha comprat algun terrenet a la cabreta però res d'importància i Al575 s'ho passava tant be que es rebolcava per terra
1250 M de desnivell amb 35km

aquesta dedicada a AL575

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]




Sortida guapissima!!! I no veguis quins escarbats mes grans que hi ha per el pla!!!! sunny sunny

PD: Sort que no he vingut, si no m'hauria quedat al costat de l'AL!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  sergio9999 Dl Mar 07, 2011 10:11 pm

Hola senyors!!!!! encara m' enracordo del diumenge, gràcies a tots per la sortida tant maca, no es pot fer tots els dies algo així. Ara quan sorti per Collserola si en faig 50km no em queixaré res de res, la próxima vegada que hi vagi (perque vui repetir) espero estar en millor forma perque no em tingueu que esperar tantes vegades.

Quina sort que teniu al viure al costat del turron mamons Razz Razz


sergio9999

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 17/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  Gilmineitor Dl Mar 07, 2011 11:53 pm

.

Quina sort que teniu al viure al costat del turron mamons Razz Razz

[/quote]

POZ SI.

Sergio ,cuando quieras ,solo tienes que avisar.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  CARPY Dt Mar 08, 2011 12:34 am

sergio9999 escrigué:Hola senyors!!!!! encara m' enracordo del diumenge, gràcies a tots per la sortida tant maca, no es pot fer tots els dies algo així. Ara quan sorti per Collserola si en faig 50km no em queixaré res de res, la próxima vegada que hi vagi (perque vui repetir) espero estar en millor forma perque no em tingueu que esperar tantes vegades.

Quina sort que teniu al viure al costat del turron mamons Razz Razz


Espero que d'aquí uns anys encare tinguis el record del dia que els trencas et van porta el sui amb neu jajaj .Aixo no se si es Enduro o no ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  VICENTE's Dt Mar 08, 2011 10:20 am

sergio9999 escrigué:Hola senyors!!!!! encara m' enracordo del diumenge, gràcies a tots per la sortida tant maca, no es pot fer tots els dies algo així. Ara quan sorti per Collserola si en faig 50km no em queixaré res de res, la próxima vegada que hi vagi (perque vui repetir) espero estar en millor forma perque no em tingueu que esperar tantes vegades.

Quina sort que teniu al viure al costat del turron mamons Razz Razz


Sergio, que sepas que lo he leido y que me lo apunto, ja, ja. Te tomo la palabra.



Mamones, dejadlo ya, que me da envidia, leñes.

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  AL575 Dt Mar 08, 2011 11:55 pm

M'he carregat les fotos de la meva ultima intervenció al post, les torno a posar i en afeixo unes cuantes mes.
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
AL575
AL575

Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 19/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  CARPY Dc Mar 09, 2011 12:50 am

Albert gracies per las fotos ,bona feina .Que com tens las RAMPAS affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MAXI-SUI-6-3-2011  - Página 4 Empty Re: MAXI-SUI-6-3-2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum