TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

+10
gps
Kulajy
Muchmuch
Rigodon
Jo_On
sergiktt
Tigret
Ciclon
Gilmineitor
CARPY
14 participantes

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Rigodon Dl Gen 03, 2011 4:52 pm

Que bien nos lo pasamos eh granujas¡¡¡. Jo_on buen video

Saludos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  gps Dl Gen 03, 2011 9:16 pm

Que asco da leer este post.... ja ja ja

Ara que ja tinc el link de video i he vist las fotos marcare el link com no recomenable juas juas

Ramon al final vas anar i no mas dit res cabroncete

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  RaMon draker Dl Gen 03, 2011 9:48 pm

gps escrigué:Que asco da leer este post.... ja ja ja

Ara que ja tinc el link de video i he vist las fotos marcare el link com no recomenable juas juas

Ramon al final vas anar i no mas dit res cabroncete


Si home, perque m'infectis amb el virus Ebola aquet que dius que has agafat.

Ahir vaig tenir problemes amb la bateria de l'altre cotxe, que em va deixar tirat i avui he estat molt enfeinat amb la merda de la bateria, la garantia etc.
De totes maneres alla a la trona ja vaig decidir, que t'hi portaria a fer-la encara que t'hagues d'agafar per l'orella.

Salut i força al canut........ i una bona mà per fer-lo anar....

RaMon draker

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 02/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  sergiktt Dl Gen 03, 2011 11:44 pm


Be, que mes es pot dir que no estigui dit, la sortida va ser molt guapa, millor o pitjor que... Jaume, el que sempre mariconeja amb les comparacions, soc jo, que deixare de fer, per dos motius, perque es una tocada de collons XDDD I perque com tu dius s'ha de fer de tot!!!
Dit aixo, l'altre dia va estar sensacional, ens vem juntar 15 mafiosos, amb el molt bon rotllo que ens caracteritza, si ve es veritat que hi havia absencies importants, hi havia presencies impagables, fins i tot en JoanCarles que ultimament nomes ens lleguia, i que ja tardes a portar-nos cantera!!! En Manoli que estava amb el periode, ell l'hi diu virus per disimular, l'AL575 que va tenir altres ocupacions, no van poder venir entre molt altres... Pero els que erem, vam poder gaudir d'una Jamsession de trial d'en Kulajy, d'una baixada molt guapa, d'un ambient increible, una cerveseta, i ara per acabaro de rematar, un excelent VIDEO made in St. Pol, que copsa com cap altre, l'ambient, climatologia, pujades i baixades del dia, en resum un Diumenge per enmarcar!!
Un objectiu acomplert i ara falta que en Carpy, ens en marqui un altre!!

Bona Nit Trencas!!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  CARPY Dt Gen 04, 2011 12:38 am

Manolo i Ramon no deixaré que hi aneu sols a la trona si puc bounce bounce

JO_ON un video magnific, molt bona feina graciàs affraid affraid

Sergi ara et toca a tu buscar feina per d'aquí unas setmanes Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Kulajy Dt Gen 04, 2011 1:15 am

JO_ON un video molt guapo, de lo millor que he vist ultimament. A sigut una sortida memorable . Very Happy
Kulajy
Kulajy

Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 25/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Sant Antoni de Vilamajor

http://trialevolution.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Tigret Dt Gen 04, 2011 1:17 am

L"internete" em va com el cul...em prou feines puc veure les entrades noves i el video ni pensar-hi!!!!però felicito a en JO-ON per avançat,perqué segur que el video està guapíssim,sempre s'ho curra molt...i pel que fa a la sortida,val la pena anar-hi(a mí se'm va fer curta...la baixada!)i rodar amb aquest grup de gent(i algú més que faltaba)sempre és satisfactori!!!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Muchmuch Dt Gen 04, 2011 1:41 am

Com sempre moltes gràcies per el vídeo...es nota que tens la mà trencada gravant i editant. Quin Nivellarro!!

Llàstima que tinguessis tantes ganes d'aprofitar l'excursió i no gravessis mes, tot i que es perfectament comprensible... a alguns ens varen regalar càmeres d'aquestes d'aventura i ni tan sols la portem, confiant en els que en sabeu molt mes. Embarassed

Un record magnific d'un dia inoblidable.

Gracies de nou a tots els que el vareu fer possible; organitzant, assistint o gravant i fotografiant.

Fins la propera!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  sergiktt Dt Gen 04, 2011 5:39 pm

CARPY escrigué:
Sergi ara et toca a tu buscar feina per d'aquí unas setmanes Sleep Sleep

JA saps que soc massa friki per buscar els plans de tots els Trencas, millor ocupaten tu que sempre la claves, jo a l'ultima que vaig proposar, la Secreta escabetxina, nomes va venir l'Armand!!! O sigui que deixo les funcions de liante, per un tio com tu, que la lia molt millor!!! XDDD

Aixo si apart de que jo tambe us acompamyare per poc que pugui a la trona quan i vaguin en Manolo i el Ramon, et voldria recordar que en Manolo ens deu una visita a la zona trenca, cabreta, riera, vertical, senglar, etc. etc.

Ens veiem.

sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  CARPY Dc Gen 05, 2011 12:07 am

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
Sergi ara et toca a tu buscar feina per d'aquí unas setmanes Sleep Sleep



Aixo si apart de que jo tambe us acompamyare per poc que pugui a la trona quan i vaguin en Manolo i el Ramon, et voldria recordar que en Manolo ens deu una visita a la zona trenca, cabreta, riera, vertical, senglar, etc. etc.

Ens veiem.

sunny


Si ja se que vol venir a la zona trenca en manolo ,pero no el deixarem sol si va a la trona jajaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Gilmineitor Dc Gen 05, 2011 1:29 am

Si hay que ir se va.

ALGÚ HO HAVIA DE DIR.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Jo_On Dg Gen 09, 2011 9:44 pm

Ei gent! No sé si us hi vau fixar, però en Ramondraker portava una Minicàmera al casc que va grabar tota la baixada. No és gran cosa, però he fet tot el que he pogut: L'he estavilitzat i he triat els trossos que més es veu el biker del davant... XD Per la resta, no he trobat cap estabilitzador que sigui gratuït per Mac i ha quedat una marca d'aigua que posa "Demo" a sobre el vídeo però es pot veure. La qualitat tampoc és per tirar coets, però millor això que res, no? Basketball

Aquí el teniu doncs:

http://vimeo.com/18574561
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  CARPY Dg Gen 09, 2011 9:57 pm

Jo_oN escrigué:Ei gent! No sé si us hi vau fixar, però en Ramondraker portava una Minicàmera al casc que va grabar tota la baixada. No és gran cosa, però he fet tot el que he pogut: L'he estavilitzat i he triat els trossos que més es veu el biker del davant... XD Per la resta, no he trobat cap estabilitzador que sigui gratuït per Mac i ha quedat una marca d'aigua que posa "Demo" a sobre el vídeo però es pot veure. La qualitat tampoc és per tirar coets, però millor això que res, no? Basketball

Aquí el teniu doncs:

http://vimeo.com/18574561

No cal que donis tantes excusàs si no en saps mes jajaj però el que podies fer es que sigui public i el podem veurà tots jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Jo_On Dg Gen 09, 2011 10:36 pm

CARPY escrigué:No cal que donis tantes excusàs si no en saps mes jajaj però el que podies fer es que sigui public i el podem veurà tots jajaj

Ja està! Que estrany però! Sempre són públics! No sé què deu haver passat... Razz
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Muchmuch Dl Gen 10, 2011 12:13 pm

Jo_oN escrigué:Ei gent! No sé si us hi vau fixar, però en Ramondraker portava una Minicàmera al casc que va grabar tota la baixada. No és gran cosa, però he fet tot el que he pogut: L'he estavilitzat i he triat els trossos que més es veu el biker del davant... XD Per la resta, no he trobat cap estabilitzador que sigui gratuït per Mac i ha quedat una marca d'aigua que posa "Demo" a sobre el vídeo però es pot veure. La qualitat tampoc és per tirar coets, però millor això que res, no? Basketball

Aquí el teniu doncs:

http://vimeo.com/18574561

Ep! Jordi!!
En aquest vídeo surto jo molta estona!! Quina il·lusió!! ja,ja
Llàstima del requadre aquest que es va posant pel mig i de la qualitat...
Respecte a lo dels programes per mac suposo que coneixes aquest lloc:

http://www.tripilandia.es/foro/diseno-grafico-fotografia-3d-mac/

Es possible que t'hagis de registrar, però val la pena.. hi és tot i petat!

A veure si tu que en saps, amb una eina adequada el pots millorar.
De totes maneres moltes gràcies per l'esforç.

Salut i a veure si podem tornar a coincidir aviat.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011) - Página 4 Empty Re: LA TRONA DEL REI (OBJECTIU 2011)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum