Ruta pel Garraf...
+3
CARPY
sergiktt
Jo_On
7 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Ruta pel Garraf...
Jo_oN escrigué:chippie escrigué:Un plaer compartir la ruta amb tu Jo_on, i els que no heu pogut venir, ja buscarem un altre dia per repetir-la.
En quant al track us agrairia no el penjeu a cap lloc, ja que bona part de la ruta passa per parc natural i millor no fer-ho public.
Igualment Chippie. Un plaer. Com ja li vaig comentar a en Topo, em va molt bé venir amb gent com vosaltres que imposeu "un ritme alt"... et poses les piles en quan a tècnica i "collons" en general...
Pel tema del track, doncs si t'haig de ser franc, ja l'havia penjat al Wikiloc... No pateixis però, que ja l'he "privatitzat".
MuchMuch, passa'm el teu mail per privat i te l'envio si vols. Cap problema.
Sergi!!! Et vas perdre un dia d'aquells de ... ole, ole i ole. La Transition hauria entrat en orgasme casi... Ja,ja,ja!!! Però com que no vas voler venir...
Jo_on, els teus comentaris son inexactes, si que voldria haver vingut, pero tambe anar aqui:
http://sergiktt.blogspot.com/2009/11/visita-als-freejulitos.html
i com que vaig veure que amb tots els que faltaven, si hauria de tornar, vaig decidir no perdrem la MaxiJuliana
Amb quan a l'ho de la DirtBag, en Chippie es un altre, com en Jaume CARPY, que no la veuran funcionar, si no agafen un camelback ple de plom!! O sigui hagues vingut amb la jeckyl, prefereixo morir baixant d'una cleca que pujant rebentat
Ens veiem.
sergiktt escrigué:
Jo_on, els teus comentaris son inexactes, si que voldria haver vingut, pero tambe anar aqui:
http://sergiktt.blogspot.com/2009/11/visita-als-freejulitos.html
i com que vaig veure que amb tots els que faltaven, si hauria de tornar, vaig decidir no perdrem la MaxiJuliana
Amb quan a l'ho de la DirtBag, en Chippie es un altre, com en Jaume CARPY, que no la veuran funcionar, si no agafen un camelback ple de plom!! O sigui hagues vingut amb la jeckyl, prefereixo morir baixant d'una cleca que pujant rebentat
Ens veiem.
Que cabron!!! D'això se'n diu fer-me el salt! Je,je,je... Ara entenc tants dubtes, ja veig que tenies un roc a la faixa!!!
I deú ni do quins salts, no? Esteu sonaaaats!!!
Siau!!!
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Sergi si les coses segueixant aixi vindre a mataro totes les setmanas
JO_ON aquet en sergi sempre te sorpresas ,tenia deuras pendents a sant salvador de guardiola i encare no els te fets
El tema tracks millor no fer-los publics per evita problemas ,pero aixo amb tots no sols amb aquet
JO_ON aquet en sergi sempre te sorpresas ,tenia deuras pendents a sant salvador de guardiola i encare no els te fets
El tema tracks millor no fer-los publics per evita problemas ,pero aixo amb tots no sols amb aquet
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Pàgina 2 de 2 • 1, 2