TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

+3
Rigodon
Muchmuch
CARPY
7 participantes

Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty 23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

Missatge  CARPY Dg Maig 23, 2010 11:20 pm

Avui la primera sortida de RALLY de la temporada amb força asistencia es que els trencadus son molt masoquistas i els agrada patir .A les 7 del mati nou horari per les rutas llargues ,sortim am direccio a l'estacio de sant celoni per que s'afageixin en JOSE ,MUCHMUCH i en BUFA a palautordera s'incorpora en TIGRET .Ara ja hi son tots nomes sorti de l'estacio ja perdem unitats uns per un carrer i uns altres per un altre anem be .Tots agrupats de nou a els bombers anem tirant fins la rotonda de gualba a una velocitat de creuer ,crec que el radar a saltat el nostre pas .De la rotonda fins a gualba anem per cami passant per can pascual.Un cop a gualba ,paradeta el forn de pa ,aleugeri de roba i començem a pujar .Aqui a gualba s'afageix un btt de badalona .Avui decidim pujar per les fortes rampes de can prat .A les 9'20 ja estavem a l'esglesia de riells per esmorza ens refem una mica .Començem la segona part del recorregut que ens portara fins coll de te passant per el magnific corriol ple de fulles .A coll de te ens queda la pujada per pista fins el convent per les ombres dels faigs ,fen una parada a la font per refescar-nos i espera en bufa que avui havia vingu enganat jaja ,aqui decideix retirarse i baixar a sant celoni per la carratera ja que no tenia forces .A nosaltres ens tocava remonta fins sant marçal .Un cop tots a dalt era l'hora de la veritat jajaj ,la baixada per la pista fins la caratera de collformic ,passant per les illes .La baixada s'ha fet molt rapida aprofiant totes les trencas per fer saltets jaja .La baixade per carratera fins palau s'han fet dos grups amb uns liders que no podiem donar-lis relleus ,com tiran els maquinas i nosaltres amagadtes darrera seu jajaj . A Palautordera ens separem els de vilamajor i els que tenen que anar a sant celoni .Els de vilamajor ens queda encara CAN PEU ALT la cirereta del dia ,un cop superat la taxuela ,baixem per les granjes d'en bardina .Aqui quan arrivem a baix trovem a faltar en RAUL els truquen i diu que s'ha perdut a la baixada no se perque si anavem parats jajaj .A la 1'15 arrivem a sant antoni tots ben contets fins i tot en rigodon que a primera hora del mati estava fet pols i el putu jordi.g que avui estava que es pujave per les parets i deia que era el acuarius que s'havia comprat a gualba jo no m'ho crec per mi que anava dopat jajaj .Un mati de collons i fen RALLY es que ens agrada tot @10

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.us


Editat per darrera vegada per CARPY el Dl Maig 24, 2010 7:31 pm, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty Re: 23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

Missatge  Muchmuch Dl Maig 24, 2010 10:21 am

Memorable la Volta al Montseny...
Estic explicant-li al meu fill i em cau la baba... drunken

Estic entusiasmat... quins boscos, quines vistes de Les Agudes... Quins companys... 'l'Speaker', 'El Guia', 'El Cachondo', 'El Mudito', 'La Màquina'... segur que sabeu perfectament cadascun qui es,,, ja,ja lol!


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Tots collonuts, i amb una forma física espectacular. Un Plaer total, vaja, i això que la excursió te una mica de 'tela' i si no mireu el perfil.
Moltes gràcies Carpi per tan magnífica i documentada crònica.
També vull fer especial menció al Jose, que m'ha permès enganxar-me com una paparra al rebuf i fer unes velocitats per carretera que fins ara ni sospitava que es podien fer...

Gràcies a tots. cheers
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty Re: 23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

Missatge  Rigodon Dl Maig 24, 2010 6:29 pm

Todavia tengo agujetas, la grafica del desnivel parece el dibujo del Montseny¡¡ buen dia, buena compañia, ruta bonita pero dura. Pasa que cuando la estas haciendo sufriendo como un cabronazo pensando lo que cojones hago yo aqui,..., luego el sufrimiento continuado (hablo solo por mi) roza el masoquismo y se empieza a encuentrar el gustirrinin (ejemplo aclarador: seco-humedo) y cuando acabas la sensación de haver superado un dia duro que te llena de satisfación Very Happy

PD.: Doctor doctor que mi hermano se cree que es una gallina, pues traigamelo que le internaremos, dice si hombre que necesito los huevos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty Re: 23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

Missatge  Gilmineitor Dl Maig 24, 2010 11:14 pm

La ruta memorable,si no que li preguntin al bufa.

LA RUTA ,sempre está.....la fa memorable ,el grup de malalts i las ganas de gresca,tenir una mica de forma es imprescindible per poder-la gaudir .

Em trobat a faltar un entusiasta de las megarutas ,però ultimament tot son excuses ,que si la negra,etc .En Sergi ens fa el salt a Mataro,en JO-ON fen enduro a França,sort em tingut amb la visita de Caldes conectión .
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty TRANQUILS!!!!! SÓC VIU!!! (per pèls)

Missatge  bufa Dt Maig 25, 2010 5:23 pm

hola màquines, encara us cobreixo la reraguardia jajajaja.
només dir-vos que sóc viu, per pèls. que la ruta molt guapa, una mica borrosa. sort de les fotos, xq no vaig veure pas la font jajajaja.
que tingueu un bon nadal Wink
bufa
bufa

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 25/05/2010
Edad : 51
Ubicació : l'últim

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty Re: 23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

Missatge  CARPY Dt Maig 25, 2010 11:22 pm

bufa escrigué:hola màquines, encara us cobreixo la reraguardia jajajaja.
només dir-vos que sóc viu, per pèls. que la ruta molt guapa, una mica borrosa. sort de les fotos, xq no vaig veure pas la font jajajaja.
que tingueu un bon nadal Wink
Feliç any jaajja .Veix que vas arriva a casa .Espero veurat a la propera sortida i no et deixis enganar per el tigret @10 Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty Re: 23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

Missatge  Tigret Dc Maig 26, 2010 12:24 am

bufa escrigué:hola màquines, encara us cobreixo la reraguardia jajajaja.
només dir-vos que sóc viu, per pèls. que la ruta molt guapa, una mica borrosa. sort de les fotos, xq no vaig veure pas la font jajajaja.
que tingueu un bon nadal Wink
Òstia nano,que bé,ja estas entre nosaltres...BENVINGUT!!! cheers cheers i no vull que ningu"relacioni"aquest comentari amb la sortida del Montseny(que ens coneixem) Evil or Very Mad
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty Ep!!!! que sóc aquí

Missatge  COLMILLO Dc Maig 26, 2010 12:31 am

Aquest cap de setmana si que sortiré... però vosaltres marxeu a BCN.
Es que mai ens posem d'acord!!!!!!

He parlat amb Carpý i potser sortirem dissabte amb la flaca i sinó diumenge a fer rally amb la BTT.

Per cert, demà dimecres sortim amb la roda prima. Si algú s'apunta a les 19 hores a casa del Carpy
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty Re: 23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

Missatge  Tigret Dc Maig 26, 2010 12:36 am

Feliç any jaajja .Veix que vas arriva a casa .Espero veurat a la propera sortida i no et deixis enganar per el tigret @10 Basketball[/quote] Eh,eh,que jo no enganyo a ningú,el que passa és que som de natura massoca i ens agrada patir...no!!?? scratch scratch scratch
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY Empty Re: 23-5-2010 VOLTA EL MONTSENY

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum