TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

+4
Tigret
sergiktt
Gilmineitor
CARPY
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dl Jul 12, 2010 2:46 pm

Aquet dissabte em quedat per anar a fer un tom per el montseny ,fer la volta a tota la montanya ,pujant per sant fe ,sant marçal i torna per collformic .Es la ruta que es va fer l'any passat .La ideia no es meva axi que les queixas el JORDI.G jajaj pero jo hi anire no el deixare sol affraid

01-JORDI.G
02-PITU
03-CARPY

Sortirem a les 7 del mati del lloc avitual i portarem entrapa per anar per feina ,si tot va be esmorçarem a santa fe que te bareto per fer un cafe i una cocacola a collformic Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Gilmineitor Dl Jul 12, 2010 3:51 pm

AV. 22.2 per fer Motserrat,¿quin promig surtira fen una ruta curteta pero amb dos colls de primera.

de bon rotllo per acollonir a la penya
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dl Jul 12, 2010 11:27 pm

yics escrigué:AV. 22.2 per fer Motserrat,¿quin promig surtira fen una ruta curteta pero amb dos colls de primera.

de bon rotllo per acollonir a la penya

L'any passat fent aquesta ruta del montseny 19 de v mitja haveura que fem aquet cop ¡¡¡¡¡ Que tinc que arriva d'hora per dinar jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  sergiktt Dt Jul 13, 2010 9:32 am

CARPY escrigué:
yics escrigué:AV. 22.2 per fer Motserrat,¿quin promig surtira fen una ruta curteta pero amb dos colls de primera.

de bon rotllo per acollonir a la penya

L'any passat fent aquesta ruta del montseny 19 de v mitja haveura que fem aquet cop ¡¡¡¡¡ Que tinc que arriva d'hora per dinar jajaj

Cabrons qualsevol s'apunta amb vosaltres, aquest Dissabte el tinc lliure, pero no voldria fer arribar en Jaume tard a dinar o esconyar-l'hi la mitja a n'en Jordi! pirat
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dt Jul 13, 2010 2:39 pm

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:
yics escrigué:AV. 22.2 per fer Motserrat,¿quin promig surtira fen una ruta curteta pero amb dos colls de primera.

de bon rotllo per acollonir a la penya

L'any passat fent aquesta ruta del montseny 19 de v mitja haveura que fem aquet cop ¡¡¡¡¡ Que tinc que arriva d'hora per dinar jajaj

Cabrons qualsevol s'apunta amb vosaltres, aquest Dissabte el tinc lliure, pero no voldria fer arribar en Jaume tard a dinar o esconyar-l'hi la mitja a n'en Jordi! pirat

Pots venir a fer-li companya en MANEL que vindra amb una sola cama per pedelar i amb ell segur que tens companya jajaj .
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dc Jul 14, 2010 11:56 pm

Ja estem apunt per dissabte ??? Perderem moltes unitats per cami ¡¡¡

01-JORDI.G
02-PITU
03-CARPY
04-MANEL (no se si arrivara fins el final¡¡¡¡)
05-RIGDON (si te bici de carratera si no diu que vindra amb la gorda )
06-SERGIKTT (Si la santa kitty el deixa pujar nomes fins a santa fe )
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Tigret Dj Jul 15, 2010 12:03 am

CARPY escrigué:Ja estem apunt per dissabte ??? Perderem moltes unitats per cami ¡¡¡

01-JORDI.G
02-PITU
03-CARPY
04-MANEL (no se si arrivara fins el final¡¡¡¡)
05-RIGDON (si te bici de carratera si no diu que vindra amb la gorda )
06-SERGIKTT (Si la santa kitty el deixa pujar nomes fins a santa fe )
A mi,només per curiositat,m'agradaria saber els km.i desnivell que hi ha...!!!i potser m'apunto Suspect Suspect Suspect
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dj Jul 15, 2010 12:17 am

Tigret escrigué:
CARPY escrigué:Ja estem apunt per dissabte ??? Perderem moltes unitats per cami ¡¡¡

01-JORDI.G
02-PITU
03-CARPY
04-MANEL (no se si arrivara fins el final¡¡¡¡)
05-RIGDON (si te bici de carratera si no diu que vindra amb la gorda )
06-SERGIKTT (Si la santa kitty el deixa pujar nomes fins a santa fe )
A mi,només per curiositat,m'agradaria saber els km.i desnivell que hi ha...!!!i potser m'apunto Suspect Suspect Suspect

Com diuen uns amics nostres aixo no es compte per km si no per hores jajaja L'any passat vam estar 5'30 pedelant i 102 km aquet any segur que millorem ja que la mitjana es molt baixa ,tens que tenir amb comte que en pitu anave amb la POBLET del anys 70 .Per tu es una pasejada Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Tigret Dj Jul 15, 2010 1:09 am

CARPY escrigué:
Tigret escrigué:
CARPY escrigué:Ja estem apunt per dissabte ??? Perderem moltes unitats per cami ¡¡¡

01-JORDI.G
02-PITU
03-CARPY
04-MANEL (no se si arrivara fins el final¡¡¡¡)
05-RIGDON (si te bici de carratera si no diu que vindra amb la gorda )
06-SERGIKTT (Si la santa kitty el deixa pujar nomes fins a santa fe )
07-TIGRET(si trobo una bici amb motor a temps...je,je,je)
A mi,només per curiositat,m'agradaria saber els km.i desnivell que hi ha...!!!i potser m'apunto Suspect Suspect Suspect

Com diuen uns amics nostres aixo no es compte per km si no per hores jajaja L'any passat vam estar 5'30 pedelant i 102 km aquet any segur que millorem ja que la mitjana es molt baixa ,tens que tenir amb comte que en pitu anave amb la POBLET del anys 70 .Per tu es una pasejada Sleep Sleep
Tens raó CARPY,arriba un punt en que és millor comptar en hores Arrow però collons,100km en son uns quants...he sentit a parlar d'unes bicis amb motor confused aveure si en puc aconseguir una!!!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  sergiktt Dj Jul 15, 2010 9:20 am

CARPY escrigué:Ja estem apunt per dissabte ??? Perderem moltes unitats per cami ¡¡¡

01-JORDI.G
02-PITU
03-CARPY
04-MANEL (no se si arrivara fins el final¡¡¡¡)
05-RIGDON (si te bici de carratera si no diu que vindra amb la gorda )
06-SERGIKTT (Si la santa kitty el deixa pujar nomes fins a santa fe )

Jo, ja tinc el "Sant" permis, el que passa es que tambe tinc un altre "problema" Divendres a la nit tinc un FreeSopar sunny Normalment solen ser molt tranquils sobretot l'Abel a les 12 ja ens fa anar a Dormir!! Ara que l'hi agraden tant les nocturnes no ho se, pero dependra de com acabi, evidentment, jo em deixare portar, i no anire amb aquella classica actitud de "Dema surto, anem a casa" que llueixo quan el sopar es Dissabte i l'endema es la sortida oficial XDDD

O sigui que si quan paseu per la Plaça dels comptes del Montseny no estic alla, n'hi puto cas i tireu amunt, ha aquelles hores no us tindre pas coca preparada!! XDDDD
Espero poder venir...
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Muchmuch Dj Jul 15, 2010 1:20 pm

Tios! acollonit em teniu.
Sort que no tinc flaca per venir...
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dj Jul 15, 2010 2:52 pm

Sergi si no estas a la plaça vindrem a casa teva a trucar fins que et despertis .Jo tambe tinc un sopar el divendres i be que hi anire ,si no pregunta-li en jordi.g a quina hora va anar a dormi el dia de montserrat .El que si tinc que dir es que nosaltres nomes fanta i cocacola jaja .Axi que veura aigua i no menjar massa i a a plaça a les 7'30 Sleep Sleep

MUCHMUCH algun amic teu segur que te flaca i t'ho passarias de conya fen el tom el montseny affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Muchmuch Dj Jul 15, 2010 4:22 pm

CARPY escrigué:

MUCHMUCH algun amic teu segur que te flaca i t'ho passarias de conya fen el tom el montseny affraid

Suposo que tens raó, però primer hauria de provar a veure que tal em va la postura de una bici de carretera, dons no hi he pujat mai a cap.

A mes, em fa por provar les flaques, que alguna cosa deuen de tenir que tots us hi enganxeu What a Face

Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty UN TOMB PEL MONTSENY

Missatge  COLMILLO Dj Jul 15, 2010 9:09 pm

Ep!!!! Que kabrons!!!! com us poseu en forma amb la roda prima. I jo mentre de vacances.
Ara estic a la badia de Roses però demà torno cap a casa, o sigui, que dissabte estic lliure. COMPTEU AMB MI.

Durant aquest deu dies de vacances LA NEGRA m'ha acompanyat i he fotut més de 300km!!!! jajajajaja. No m'agafareu pas en baixa forma (encara que tampoc estic fet un crack). He fet la pujada a l'estació d'esquí de Valdelinares, he fet la pujada a los Montes Universales, he viscut les calorades de la zona baixa de Saragossa, he fet el port de sant Pere de Rodes (8km amb un 9% de desnivell mig: una bestialitat per a mi) i he fet rutes per l'alt empordà. Com veiei no he estat perdent el temps...... com vosaltres.

Ens veiem dissabte.
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dj Jul 15, 2010 11:11 pm

COLMILLO escrigué:Ep!!!! Que kabrons!!!! com us poseu en forma amb la roda prima. I jo mentre de vacances.
Ara estic a la badia de Roses però demà torno cap a casa, o sigui, que dissabte estic lliure. COMPTEU AMB MI.

Durant aquest deu dies de vacances LA NEGRA m'ha acompanyat i he fotut més de 300km!!!! jajajajaja. No m'agafareu pas en baixa forma (encara que tampoc estic fet un crack). He fet la pujada a l'estació d'esquí de Valdelinares, he fet la pujada a los Montes Universales, he viscut les calorades de la zona baixa de Saragossa, he fet el port de sant Pere de Rodes (8km amb un 9% de desnivell mig: una bestialitat per a mi) i he fet rutes per l'alt empordà. Com veiei no he estat perdent el temps...... com vosaltres.

Ens veiem dissabte.

Cabron t'esperem ¡¡¡¡ .Em fet el mateix tu amb 15 dias i nosaltres amb 1 jajajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Rigodon Dj Jul 15, 2010 11:16 pm



Ya he conseguido una flaca¡¡¡ jajaj no se donde me he metido affraid además se de algun otro que tambien ha conseguido otra

Mucmuch consigue una que seguro que nos lo pasaremos jaripower¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty VAYA TROPA

Missatge  Gilmineitor Dj Jul 15, 2010 11:51 pm

Menudo festorro,colmillo,rigodon,manel.

Un grupo dispar,testosterona a tope:un novato con burricleta PRESTADA,un autocaravanista rescatado in extremis,un tipo de baja que baja de cajones,un casi gordo que casi está en forma ,uno que no para de darle al rodillo,otro que cambiaria el acuarius por una rubia alemana muy fría,otro que como siga adelgazando le lastro la bici ,como diría Rajoi :joder vaya tropa

pd : SOLO ME ARREPIENTO DE AQUELLO ,QUE NO HICE.

JOSE tienes la zeus esperando.
JOAN CARLES,no ho dubtis.prova-ho
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Tigret Dj Jul 15, 2010 11:54 pm

Rigodon escrigué:

Ya he conseguido una flaca¡¡¡ jajaj no se donde me he metido affraid además se de algun otro que tambien ha conseguido otra

Mucmuch consigue una que seguro que nos lo pasaremos jaripower¡¡
Hablo por alusiones...je,je,je.Doncs si,sembla ser que ja tinc"FLACA" ara estic buscant un motor per adaptar-li...clown:
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dj Jul 15, 2010 11:56 pm

Tenim una ZEUS que busca algu que la porti a paseja ¡¡¡¡¡i si cal una POBLET que l'any passat s'ho va pasar de puta mare ara nomes falta algu que les porti

RIGODON estas enfermo?? jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dv Jul 16, 2010 12:02 am

En JORDI.G l'ha liada ven grossa amb el tom del montseny ¡¡¡¡

01-JORDI.G
02-PITU
03-CARPY
04-MANEL (no se si arrivara fins el final i començera a sant celoni ¡¡¡¡)
05-RIGDON (si te bici de carratera si no diu que vindra amb la gorda )
06-SERGIKTT (Si la santa kitty el deixa pujar nomes fins a santa fe )
07-TIGRET(amb flaca de lloguer )
08-COLMILLO( amb negra)


Editat per darrera vegada per CARPY el Dv Jul 16, 2010 12:15 am, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Gilmineitor Dv Jul 16, 2010 12:06 am

CARPY escrigué:En JORDI.G l'ha liada ven grossa amb el tom del montseny ¡¡¡¡

01-JORDI.G
02-PITU
03-CARPY
04-MANEL (no se si arrivara fins el final i començera a sant celoni ¡¡¡¡)
05-RIGDON (si te bici de carratera si no diu que vindra amb la gorda )
06-SERGIKTT (Si la santa kitty el deixa pujar nomes fins a santa fe )
07-RIGODON (de prestado)
08-TIGRET(amb flaca de lloguer )
09-COLMILLO( amb negra)
JAUME,EL RIGDON I RIGODON ES EL MATEIX?I EN xop on para,
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Ciclon Dv Jul 16, 2010 10:06 am

Demà si que hi sereu un bon grup de carreteros. Jo si fos en Diumenge pot ser que m'apuntes peró el Disabte no en va be, moltes gracies per el oferimen de flaques. Ja veig que un dia o un altre en convecereu per que probi una flaca peró també sabeu que podria anar amb la rigida, clar es el últim, que ara soou unes verdaderes màquines.
Colmillo ja era hora que te pases per el foro, ja veig que aquet any no concidiren en cap sortida, ja mateix comencen una altre vegada amb el enduro. Sera que estas depre per que has passat ja dels 40 i enfilas capa els 50? Felicitats per el teu cumpleanys.
Ens veiem cheers cheers cheers
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dv Jul 16, 2010 2:21 pm

AAAAA dema en FERRAN ens convidara per el seu aniversari affraid affraid affraid


FELICITATS FERRAN
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  CARPY Dv Jul 16, 2010 2:26 pm

Ciclon escrigué:Demà si que hi sereu un bon grup de carreteros. Jo si fos en Diumenge pot ser que m'apuntes peró el Disabte no en va be, moltes gracies per el oferimen de flaques. Ja veig que un dia o un altre en convecereu per que probi una flaca peró també sabeu que podria anar amb la rigida, clar es el últim, que ara soou unes verdaderes màquines.
Colmillo ja era hora que te pases per el foro, ja veig que aquet any no concidiren en cap sortida, ja mateix comencen una altre vegada amb el enduro. Sera que estas depre per que has passat ja dels 40 i enfilas capa els 50? Felicitats per el teu cumpleanys.
Ens veiem cheers cheers cheers

Jose ya llamare a tu mujer para que te deje venir i el domingo haces lo del sabado ,te pasas todo el domingo en la playa jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty DEMÀ +

Missatge  COLMILLO Dv Jul 16, 2010 8:39 pm

Gràcies a tots per recordar-se que he de pagar..... que ha sigut el meu aniversari.
Demà tots teniu pagada l'aigua de la font de Santa Fe. Raja abundosa, neta i deliciosa. Que més voleu??????
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010 Empty Re: UN TOM PER EL MOMTSENY dissabte 17-7-2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum