TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

+7
TOPO ESTEPARIO
Rigodon
Ciclon
Gilmineitor
CARPY
sergiktt
masdi
11 participantes

Pàgina 8 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Gilmineitor Dj Mar 25, 2010 11:50 pm

Alberto,no te preocupes ,tu aspecto físico es impresionante.Tu rasgo más significativo es sin duda :lo salido que vas siempre y tus comentarios mordaces, esto,no lo mejoras ni con la Master card.
Volviendo al tema que te preocupa,sin duda la mejor manera de perder peso ,o perder grasa es ingerir menos calorias,has de comer cinco veces al día para evitar llegar a la mesa hambriento,hay sencillos trucos,como cambiar tanto el tamaño de los platos como de los cubiertos´,esto tiene la base en que lo que regula la sensación de estar lleno tarda 25 o 30 minutos desde que empiezas a comer:al ingerir muy rápido tu sensacion de estar lleno te llega demasiado tarde.
En cualquier manual de entrenamiento te dice ,que la quema de grasas se produce al 60%de tu frecuencia cardiaca máxima,por lo general es 220-la edad,en tu caso 185fcm.111,pero primero consumiras el glucógeno que tengas almacenado en el músculo unas 2 horas ,por lo tanto no te es rentable ir al gimnasio para quemar grasa a partir de la segunda hora.
Siempre es muy importante tener más músculo, ya que incluso en reposo consumen energía,mientras que la grasa ,solo es energía de futuro¨camino de santiago ,pedals etc¨
yo te aconsejo ir tres veces por semana al gim,tomar fibra saciante 30´con dos vasos de agua antes de comer,l´carnitina(ayuda a movilizar tu depósitos de lípidos)y almorzar como un Rey, comer como un Principe y cenar como un pobre.

como podrás ver ,soy un claro ejemplo de finetza:si comes como un berraco pos eso.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dv Mar 26, 2010 12:19 am

yics escrigué:Alberto,no te preocupes ,tu aspecto físico es impresionante.Tu rasgo más significativo es sin duda :lo salido que vas siempre y tus comentarios mordaces, esto,no lo mejoras ni con la Master card.
Volviendo al tema que te preocupa,sin duda la mejor manera de perder peso ,o perder grasa es ingerir menos calorias,has de comer cinco veces al día para evitar llegar a la mesa hambriento,hay sencillos trucos,como cambiar tanto el tamaño de los platos como de los cubiertos´,esto tiene la base en que lo que regula la sensación de estar lleno tarda 25 o 30 minutos desde que empiezas a comer:al ingerir muy rápido tu sensacion de estar lleno te llega demasiado tarde.
En cualquier manual de entrenamiento te dice ,que la quema de grasas se produce al 60%de tu frecuencia cardiaca máxima,por lo general es 220-la edad,en tu caso 185fcm.111,pero primero consumiras el glucógeno que tengas almacenado en el músculo unas 2 horas ,por lo tanto no te es rentable ir al gimnasio para quemar grasa a partir de la segunda hora.
Siempre es muy importante tener más músculo, ya que incluso en reposo consumen energía,mientras que la grasa ,solo es energía de futuro¨camino de santiago ,pedals etc¨
yo te aconsejo ir tres veces por semana al gim,tomar fibra saciante 30´con dos vasos de agua antes de comer,l´carnitina(ayuda a movilizar tu depósitos de lípidos)y almorzar como un Rey, comer como un Principe y cenar como un pobre.

como podrás ver ,soy un claro ejemplo de finetza:si comes como un berraco pos eso.



RIGODON sigue las instrucciones del maestro ¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dv Mar 26, 2010 3:47 pm

De momento lo del triathlon en el gimansio de puta madre, eso si lo bueno es que no tengo agujetas localizadas, son generalizadas tengo hasta en las pestañas...

Os contaria como estan mis compañeras de spining y bodypump en bañador Cool Laughing tranquilos, eso lo hablaremos con todo tipo de detalles el domingo (pa vennos matao ¡¡)

Jordi voy a seguir al pie de la letra tus consejos muchas gracias por ayudarme Very Happy

Besos y abrazos a todos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dv Mar 26, 2010 11:54 pm

Rigodon escrigué:

Os contaria como estan mis compañeras de spining y bodypump en bañador Cool Laughing tranquilos, eso lo hablaremos con todo tipo de detalles el domingo (pa vennos matao ¡¡)



Besos y abrazos a todos

Cuenta ,cuenta si ya sabia yo el motivo de el triathlon jaja affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dj Abr 01, 2010 8:44 pm

mira mira... dedicat per en Jo-on

NOMAD DE CARBONO affraid affraid affraid
http://nsmb.com/3607-nomad-carbon/

Si voleu puc començar a divagar si és una parida fer una enduro de carbono ji,ji,ji
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dv Abr 02, 2010 8:52 pm

masdi escrigué:mira mira... dedicat per en Jo-on

NOMAD DE CARBONO affraid affraid affraid
http://nsmb.com/3607-nomad-carbon/

Si voleu puc començar a divagar si és una parida fer una enduro de carbono ji,ji,ji

Quin problema tens amb el Carbono??, es mes fort, i es pot distribuir la rigidesa/flexibilitat amb la direccio que t'interesa segons com lliguis les fibres, no l'hi veig el problema XDDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Abr 03, 2010 12:47 pm

La teoria ja se quina és, que si ho esta utilitzant la F1, la NASA bla,bla,bla,bla.
Jo no soc ni la F1 ni la Nasa ni la mare que els va parir, ni tinc la seva pasta.
El carbono és més fort que l´alumini, però quan peta peta, en canvi l´alumini és bonyega.( gran diferencia.)
Jo només puc dir que per exemple l´any passat a vallnord amb el terremoto a la maxi vaig tindre una caiguda tonta, però la bici va anar a patar sobre una pedra punxeguda, resultat? un bony a la vaina, si allo és sigut carbono hauria partit segur, llavors vaig tindre sort i em van substituir la vaina amb garantia.

Sincerament no veig el carbono en una bici pensada per baixar ( enduro LT- freeride), per mi l´unica avantatge que te el carbono és el pes i ja està, pq realment és molt més car que l´alumini i te contraindicacions que l´alumini no te.
I si vols et divago sobre la marca que ha tret aquest model i les seves necesitats...
SANTACRUZ una gran marca que ha deixat de ser una marca petita i artesanal, per ser una "gran" marca com pot ser Specialized, trek...
No arriba al nivell d´aquestes però ha començat a competir amb aquestes marques i per tant ha de treure cada cert temps innovacions (pur marketing) a vegades encertarant i de vegades la cagaran, és aixi de senzill amb l´inversió que han fet per crèixer han de vendre un tant a final de mes.
Realment tenen una de les games més impresionants que hi ha. Bicis que son de les millors en cada segment, però a mi m´han deixat d´interesar com a filosofia de marca fa temps.
Això no vol dir que mataria per tindre una v-10 ji,ji,ji.
Actualment crec que hi han marques més petites que fan coses més interesants.

En resum, les sensacions que transmet el carbono no m´agraden, prefereixo l´alumini i no em disgustaria provar una bici d´acer del bo (reynolds) o de titani.

Plastic no gràcies,només per les bosses, ai no!!!! que ara diuen que contaminen ji,ji,ji

APA adèu.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Gilmineitor Ds Abr 03, 2010 3:53 pm

David,las coses valen el que se estigui disposat a pagar per ellas,jo em dedico a un camp que ,venem joia ,il-lusiò.... i cuan entrem a parir bestieces amb plastic ,com tu be dius ,estem parlan de coses elitistes ,que poseirlas et fan creure diferent,i per aixo les departaments de marquetin es trencan el cap ,per que tú i jo desitjem allo que ens fará diferents jajajaj ...ja has vist la ibis mojo hd Laughing
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dl Abr 05, 2010 5:56 pm

masdi escrigué:La teoria ja se quina és, que si ho esta utilitzant la F1, la NASA bla,bla,bla,bla.
Jo no soc ni la F1 ni la Nasa ni la mare que els va parir, ni tinc la seva pasta.
El carbono és més fort que l´alumini, però quan peta peta, en canvi l´alumini és bonyega.( gran diferencia.)
Jo només puc dir que per exemple l´any passat a vallnord amb el terremoto a la maxi vaig tindre una caiguda tonta, però la bici va anar a patar sobre una pedra punxeguda, resultat? un bony a la vaina, si allo és sigut carbono hauria partit segur, llavors vaig tindre sort i em van substituir la vaina amb garantia.

Sincerament no veig el carbono en una bici pensada per baixar ( enduro LT- freeride), per mi l´unica avantatge que te el carbono és el pes i ja està, pq realment és molt més car que l´alumini i te contraindicacions que l´alumini no te.
I si vols et divago sobre la marca que ha tret aquest model i les seves necesitats...
SANTACRUZ una gran marca que ha deixat de ser una marca petita i artesanal, per ser una "gran" marca com pot ser Specialized, trek...
No arriba al nivell d´aquestes però ha començat a competir amb aquestes marques i per tant ha de treure cada cert temps innovacions (pur marketing) a vegades encertarant i de vegades la cagaran, és aixi de senzill amb l´inversió que han fet per crèixer han de vendre un tant a final de mes.
Realment tenen una de les games més impresionants que hi ha. Bicis que son de les millors en cada segment, però a mi m´han deixat d´interesar com a filosofia de marca fa temps.
Això no vol dir que mataria per tindre una v-10 ji,ji,ji.
Actualment crec que hi han marques més petites que fan coses més interesants.

En resum, les sensacions que transmet el carbono no m´agraden, prefereixo l´alumini i no em disgustaria provar una bici d´acer del bo (reynolds) o de titani.

Plastic no gràcies,només per les bosses, ai no!!!! que ara diuen que contaminen ji,ji,ji

APA adèu.

Uf!!! UF!!!! Barrejes moltes coses, jo la veritat es que en el mon del Btt, ni tinc el nivell (Crec) n'hi he tingut el gust de probar la diferencia entre Carbono i alumini, i em baso amb dues coses, el que diuen els entesos (O sigui els de Marketing) i la meva experiencia amb el WindSurf (Que no te res aveure ;-), i et puc dir que en el Wind va pasar exactament aixo que dius tu de la duresa, bla, bla bla, millor l'alumini, jo soc un purista, es pur marketing, etc. etc. etc. El percentatge de taules y mastils que actualment no son de carbono en el mercat, diria que es del 0% i tots els que van escupir cap amunt, van amb taules de carbono!!!! Fins hi tot les marques grans, que l'unic de dolent que tenen, es que sense tenir l'exclusivitat, poden abaratir molt els costos, precisament perque pagas un proces de contruccio molt ajustat, i no pagas les proves de diseny de Trasition, Ventana, Santa Cruz, etc. etc. etc.
Dit aixo, repeteixo parlo per divagar, ja que estic extrapolant el que va pasar en el mon del windsurf!!!!!

Ens veiem Divagadors!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dt Abr 06, 2010 12:16 pm

Déu meu quina preciositat... Ara, el preu del quadre serà, com a mínim, curiós de veure.... Suspect No
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Abr 06, 2010 1:46 pm

No es que barregi dic que és producte de diferents coses que ara Santa Cruz fagi aquesta jugada.
El futur? ja veurem, fa molts anys que és diu que el futur és el carbono, en rally és més que una realitat, en descens s´han fet varis intents, GT tenia una bici de carbono, és parla de una v 10 amb molt carbono, ara mai a fructificat ni el pes de tota la industria de la bici ha seguit.
Segueixo dient que el carbono en bicis de rally, all mountain és una bona opció si mires el pes, ara be en bicis pensades per baixar i veig més inconvenients que avantatges.


@10.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dt Abr 06, 2010 6:18 pm

masdi escrigué:No es que barregi dic que és producte de diferents coses que ara Santa Cruz fagi aquesta jugada.
El futur? ja veurem, fa molts anys que és diu que el futur és el carbono, en rally és més que una realitat, en descens s´han fet varis intents, GT tenia una bici de carbono, és parla de una v 10 amb molt carbono, ara mai a fructificat ni el pes de tota la industria de la bici ha seguit.
Segueixo dient que el carbono en bicis de rally, all mountain és una bona opció si mires el pes, ara be en bicis pensades per baixar i veig més inconvenients que avantatges.


@10.

Masdi, jo crec que el "kit" de la qüestió està en la línia que separa les bicicletes All-Mountain i Enduro. El problema és que aquesta línia cada vegada s'estreny més i això fa que allò que abans només es destinava per baixar ara també serveixi per pedalar, sigui a causa del sistema de suspensió, o per el perfeccionament i alleugerament de la màquina... Cool
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dt Abr 06, 2010 11:53 pm

Jo_oN escrigué:
masdi escrigué:No es que barregi dic que és producte de diferents coses que ara Santa Cruz fagi aquesta jugada.
El futur? ja veurem, fa molts anys que és diu que el futur és el carbono, en rally és més que una realitat, en descens s´han fet varis intents, GT tenia una bici de carbono, és parla de una v 10 amb molt carbono, ara mai a fructificat ni el pes de tota la industria de la bici ha seguit.
Segueixo dient que el carbono en bicis de rally, all mountain és una bona opció si mires el pes, ara be en bicis pensades per baixar i veig més inconvenients que avantatges.


@10.

Masdi, jo crec que el "kit" de la qüestió està en la línia que separa les bicicletes All-Mountain i Enduro. El problema és que aquesta línia cada vegada s'estreny més i això fa que allò que abans només es destinava per baixar ara també serveixi per pedalar, sigui a causa del sistema de suspensió, o per el perfeccionament i alleugerament de la màquina... Cool

Com ja he di es just una "polemica" que ja vaig viure en el Windsurf, primer era impossible fer taules de carbono, llavors nomes per les de Racing o Slalom Similar a Rally o crosscountry, despres per el freeStyle i al cap de 4 dies les de Wave o onades, equivalent a DH!!!
La tecnologia jo crec que acabara atrapan a les bicis tambe!!!! Temps al temps!!! I evidentment m'alineu amb en Jo_on que una Nomad, fa 10 anys seria una autentica DH i ara es una Enduro de puta mare!!!
I una altre cosa que tinc mes que clara que l'aigua ja per seguir divagant, la modalitat que mes castiga a les bicis al darrera del FreeRide es de llarg el tipus d'enduro que fem com per exemple quan fas les dues ultimes sortides que em fet, jo no he vist tanta pedre per picar contra el cuadre en tot vallnord juntantles amb Granvalira, com a la sortida del Diumenge!!!! pirat
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dc Abr 07, 2010 11:31 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Dioooooos!!!! Aaaargh!!! M'estic desfeeeent.... affraid affraid affraid
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dc Abr 07, 2010 8:11 pm

Jo_oN escrigué:[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Dioooooos!!!! Aaaargh!!! M'estic desfeeeent.... affraid affraid affraid

Me he enamorado...... es Paz Vega o no¡¡¡¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Abr 13, 2010 7:17 pm

Més novetats santacruz. Aquesta gent és vol menjar tot el mercat, ja poden tremolar specialized trek giant and cia....
http://nsmb.com/3621-nickel-and-butcher/

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dt Abr 13, 2010 11:50 pm

No m'agraden. Gens...

Crec que l'han cagat de ple. On van amb tantes bieletes... Arrrrgh!!!

Visca la Heckler Clàssica!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dj Abr 15, 2010 7:10 pm

És el mateix que la heckler amb unes bieletes desmultiplicadores no?

Per cert jo_on i tots el fox adictes, fox 36 180mm affraid pel 2011.

http://www.pinkbike.com/news/fox-36-180-2011.html
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dv Maig 07, 2010 1:36 pm

1ª FOTOS DE LA V-10 DE CARBONO, si al final em tindre que callar la boca ji,ji,ji.

http://www.pinkbike.com/news/2011-santa-cruz-v10-2010.html
http://www.nsmb.com/3673-carbon-v10
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dv Maig 07, 2010 10:36 pm

David? Saps alguna cosa d'aquestes rodes Edge? Últimament les estic veient per tot arreu...
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Ds Maig 08, 2010 1:22 pm

Jo_oN escrigué:David? Saps alguna cosa d'aquestes rodes Edge? Últimament les estic veient per tot arreu...

No gaire cosa, edge és una marca que fa components de carbono, per carretera, triathlon i també per mtb.
Tenen unes rodes la llanta de carbono i després la monten amb buje chris king o dt.
S ´estan fent proves per utilitzar-les amb Dh o sigui que per enduro cap problema, i com tot dins l´industria de la bici,s´estan posant de moda, o sigui que a partir d´ara tothom a montar rodes edge ja,ja,ja.
Per el que sembla Santa Cruz l´any que be les utilitzara a la world cup.

A començat l´era del carbono? Jo per si de cas aquesta setmana m´he agenciat força alumini no fos cas que desapareixes del mapa Wink Wink ji,ji,ji.

http://www.edgecomposites.com/

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Ds Maig 08, 2010 2:48 pm

masdi escrigué:
Jo_oN escrigué:David? Saps alguna cosa d'aquestes rodes Edge? Últimament les estic veient per tot arreu...

No gaire cosa, edge és una marca que fa components de carbono, per carretera, triathlon i també per mtb.
Tenen unes rodes la llanta de carbono i després la monten amb buje chris king o dt.
S ´estan fent proves per utilitzar-les amb Dh o sigui que per enduro cap problema, i com tot dins l´industria de la bici,s´estan posant de moda, o sigui que a partir d´ara tothom a montar rodes edge ja,ja,ja.
Per el que sembla Santa Cruz l´any que be les utilitzara a la world cup.

A començat l´era del carbono? Jo per si de cas aquesta setmana m´he agenciat força alumini no fos cas que desapareixes del mapa Wink Wink ji,ji,ji.

http://www.edgecomposites.com/

Ens veiem.

Posa fotos d'el troç d'alumini mamon, que tothom te dret a veurela, ja que a comprarla, no hi arribem tots!!! $$$ sunny

En quan a l'ho del alumini, jo ja t'ho he avisat fa temps, el futur es el carbono!! XDDD
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Gilmineitor Ds Maig 08, 2010 4:45 pm

Si, si ensenyala .
no se de que va ,però
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Ds Maig 08, 2010 7:14 pm

COMPRA?????? ENSENYAR????? ALUMINI???? CARBONO???? affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Tigret Dg Maig 09, 2010 12:40 am

masdi escrigué:
Jo_oN escrigué:David? Saps alguna cosa d'aquestes rodes Edge? Últimament les estic veient per tot arreu...

No gaire cosa, edge és una marca que fa components de carbono, per carretera, triathlon i també per mtb.
Tenen unes rodes la llanta de carbono i després la monten amb buje chris king o dt.
S ´estan fent proves per utilitzar-les amb Dh o sigui que per enduro cap problema, i com tot dins l´industria de la bici,s´estan posant de moda, o sigui que a partir d´ara tothom a montar rodes edge ja,ja,ja.
Per el que sembla Santa Cruz l´any que be les utilitzara a la world cup.

A començat l´era del carbono? Jo per si de cas aquesta setmana m´he agenciat força alumini no fos cas que desapareixes del mapa Wink Wink ji,ji,ji.

http://www.edgecomposites.com/

Ens veiem.
Jo ja l'he vist aquest "tros" d'alumini...i noi,n'has comprat forces accions! Shocked Shocked Shocked Estic amb en Sergi,l'hauries d'enssenyar...la nova inversió vull dir!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 8 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 8 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum