TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

+7
TOPO ESTEPARIO
Rigodon
Ciclon
Gilmineitor
CARPY
sergiktt
masdi
11 participantes

Pàgina 9 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dg Maig 09, 2010 1:16 am

CARPY escrigué:COMPRA?????? ENSENYAR????? ALUMINI???? CARBONO???? affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

Jaume, ja estem apuntats al sopar de gala de Sallent, sobretot porta esmoquing!!!!
pirat
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dg Maig 09, 2010 8:12 am

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:COMPRA?????? ENSENYAR????? ALUMINI???? CARBONO???? affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

Jaume, ja estem apuntats al sopar de gala de Sallent, sobretot porta esmoquing!!!!
pirat

Gracies per la gestio .Axi es sopar d'etiqueta ??? .Quin planing tenin sorti el dijous??? ................. lol!
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dg Maig 09, 2010 4:45 pm

CARPY escrigué:
sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:COMPRA?????? ENSENYAR????? ALUMINI???? CARBONO???? affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

Jaume, ja estem apuntats al sopar de gala de Sallent, sobretot porta esmoquing!!!!
pirat

Gracies per la gestio .Axi es sopar d'etiqueta ??? .Quin planing tenin sorti el dijous??? ................. lol!

El Dijous, ja he parlat amb en Manolo, i diu que el molt marica no te res preparat, pero que podem anar a viure a casa seva fins Dissabte al Mati, que comencen els events oficials sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dg Maig 09, 2010 9:10 pm

Que mamon... Com es nota que s'acosten "èpoques difícils" i aprofites per agenciar-te el que puguis... XD

Voleeeeem veure afotoooooos!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dl Maig 10, 2010 12:27 pm

Ostres noi quina impaciencia Very Happy No pensava posar fotos pq no soc gaire de posts tipus "Mireu que m´he comprat" . Però per clamor popular fare unes fotos i les penjare.
Només puc dir que el roco, el vidal o el mandingo ja els hi agradaria tindre-la tan llarga. Wink




Per divagar dire que: No ser si el carbono s´imposara amb bicis de llarg recorregut, però veien per exemple el que val una V-10 d´alumini ben montada (6000 euros) imagina´t una V-10 de carbono o una nomad de carbono "de luxe".Crec que dins el mon del MTB neix una nova disciplina "MTB PER RICS"...
Jo no m´imagino tirant-me per un pedregar amb 9000 euros sota els ous...

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Muchmuch Dl Maig 10, 2010 12:52 pm

masdi escrigué:
Per divagar dire que: No ser si el carbono s´imposara amb bicis de llarg recorregut, però veien per exemple el que val una V-10 d´alumini ben montada (6000 euros) imagina´t una V-10 de carbono o una nomad de carbono "de luxe".Crec que dins el mon del MTB neix una nova disciplina "MTB PER RICS"...
Jo no m´imagino tirant-me per un pedregar amb 9000 euros sota els ous...
Estic completament d'acord amb tu...
Jo no estic massa al dia de bicicletes i components, i portat per la curiositat he seguit l'enllaç d'aquestes rodes de carbono...
He quedat acollonit en veure que els preus estan entre 2300 i 2800$!!
Les coses s'han de mantenir dins els límits que el 'sanderi' o el sentit comú ens marquen... i com tu dius, hi ha coses que s'escapen a aquest sentit que és el menys comú dels sentits, i caldrà fer una nova sub-divisio dins del MTB.
Segurament que quant l'ús de la fibra de carbono sigui mes extens... o hi acabin d'entrar els xinesos, les coses canviaran.. però ara per ara, està fora de l'abast dels mortals que jo acostumo a tractar, pels qui 'invertir' 2 o 3 mil euros en una bici ja representa un sobre esforç que cal amortitzar amb moltes sortides durant un bon grapat d'anys.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dl Maig 10, 2010 4:31 pm

Muchmuch escrigué:
masdi escrigué:
Per divagar dire que: No ser si el carbono s´imposara amb bicis de llarg recorregut, però veien per exemple el que val una V-10 d´alumini ben montada (6000 euros) imagina´t una V-10 de carbono o una nomad de carbono "de luxe".Crec que dins el mon del MTB neix una nova disciplina "MTB PER RICS"...
Jo no m´imagino tirant-me per un pedregar amb 9000 euros sota els ous...
Estic completament d'acord amb tu...
Jo no estic massa al dia de bicicletes i components, i portat per la curiositat he seguit l'enllaç d'aquestes rodes de carbono...
He quedat acollonit en veure que els preus estan entre 2300 i 2800$!!
Les coses s'han de mantenir dins els límits que el 'sanderi' o el sentit comú ens marquen... i com tu dius, hi ha coses que s'escapen a aquest sentit que és el menys comú dels sentits, i caldrà fer una nova sub-divisio dins del MTB.
Segurament que quant l'ús de la fibra de carbono sigui mes extens... o hi acabin d'entrar els xinesos, les coses canviaran.. però ara per ara, està fora de l'abast dels mortals que jo acostumo a tractar, pels qui 'invertir' 2 o 3 mil euros en una bici ja representa un sobre esforç que cal amortitzar amb moltes sortides durant un bon grapat d'anys.

Salut!

M'ho has tret de la boca!!! per mi gastarte 6000€ amb una bici ja es Btt per rics i hasta menys!!! Dit aixo, esta clar que tot evolucionara, fa no massa eren impensables moltes coses per preus, que ara son de domini public, i evidentment els rics han d'anar gastantse la pasta amb bicis de 6000€, perque les marques puguin treuren conclusions i aixi els pobres d'aqui uns anys poderne gaudir a preu "Specialiced", que no es barat, pero ..... es deixa comprar!!! sunny

FOTOS, FOTOS, no se com et pots aguantar de penjar-ho amb lo guapa que es XDDD

Apart, no crec que de un cuadre a l'altre pugui variar mes de 700 800€ ara que es al principi, no??
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Maig 11, 2010 10:28 am

Pels impacients 2 fotos rapides d´aquest mati:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Muchmuch Dt Maig 11, 2010 10:49 am

UALAAAA!!!! David quin maquinorro...
Ara si que tinc ganes de coincidir amb tu un dia d'aquets per que me la deixis tocar una mica.... quina pasada.
Baixar amb aixó ha de ser com anar amb moto.. o millor.
A mes es maquisima!
Quines sensacions tens..?
Desde quant la tens?
y la pregunta fatidica:
Costa molt pujar?.. je,je

Felicitats.

PD: encara estic darrera del tio de Digitall Progress....Ja va arreglar el flash de la càmera, pero l'hi he hagut de tornar perque no detecta els externs.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dt Maig 11, 2010 2:38 pm

Feliçitats per la maquina .Aixo es per jugar a primera divisio .Ara ja no tens excusa per anar a mataro i tirarte per el LEVEL JAJAJ
.A la diferent la podrem tocar ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Maig 11, 2010 2:51 pm

Muchmuch escrigué:UALAAAA!!!! David quin maquinorro...
Ara si que tinc ganes de coincidir amb tu un dia d'aquets per que me la deixis tocar una mica.... quina pasada.
Baixar amb aixó ha de ser com anar amb moto.. o millor.
A mes es maquisima!
Quines sensacions tens..?
Desde quant la tens?
y la pregunta fatidica:
Costa molt pujar?.. je,je

Felicitats.

PD: encara estic darrera del tio de Digitall Progress....Ja va arreglar el flash de la càmera, pero l'hi he hagut de tornar perque no detecta els externs.

Quan pugui explicare amb més calma les sensacions que tinc, només puc fer un avançament dient que amb només dos sortides ha sigut amb la bici que més he disfrutat.No es pot pujar amb aquesta bici almenys jo, ni per geometria ni per recorregut i nomes porta un plat. Es una bici de descens pur, per fer nomes descens amb 200mm -230mm de recorregut.

Ostres espero que la pasadilla de la camara s´acabi aviat.Al menys el tio no era un mafios rus je,je,je.

Ens veiem
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Maig 11, 2010 2:56 pm

CARPY escrigué:Feliçitats per la maquina .Aixo es per jugar a primera divisio .Ara ja no tens excusa per anar a mataro i tirarte per el LEVEL JAJAJ
.A la diferent la podrem tocar ???

Excuses sempre se´n poden trobar ja,ja,ja. Espero que aquesta bici m ´ajudi a millorar.
A la diferent hi anire amb el terremoto, no puc fer ruta amb aquesta bici és només per descens.

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dt Maig 11, 2010 4:22 pm

masdi escrigué:
CARPY escrigué:Feliçitats per la maquina .Aixo es per jugar a primera divisio .Ara ja no tens excusa per anar a mataro i tirarte per el LEVEL JAJAJ
.A la diferent la podrem tocar ???

Excuses sempre se´n poden trobar ja,ja,ja. Espero que aquesta bici m ´ajudi a millorar.
A la diferent hi anire amb el terremoto, no puc fer ruta amb aquesta bici és només per descens.

Ens veiem.

JAJAJA, la bici jo l'he vist al natural i es espatarrant!!! affraid
Ara et dire un secret, la bici no t'ajuda a millorar quan mes totcha, simplement es dedica a tapar carencies nostres amb mes eficacia sunny
T'ho dic per experiencia!!!!

Divaguem, divaguem, que la civada guanyarem!!!!

PD: Masdi, tinc unes localitzacions que necesito l'asesorament d'en Sito, que ja l'hi he demanat i voldre que tu m'acompanyis a fer alguna prospeccio del terreny, tu ya sabes de que te hablo!!!! pirat Per el meu/"nostre" projecte!!! jocolor
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dt Maig 11, 2010 7:25 pm

sergiktt escrigué:
masdi escrigué:
CARPY escrigué:Feliçitats per la maquina .Aixo es per jugar a primera divisio .Ara ja no tens excusa per anar a mataro i tirarte per el LEVEL JAJAJ
.A la diferent la podrem tocar ???

Excuses sempre se´n poden trobar ja,ja,ja. Espero que aquesta bici m ´ajudi a millorar.
A la diferent hi anire amb el terremoto, no puc fer ruta amb aquesta bici és només per descens.

Ens veiem.

JAJAJA, la bici jo l'he vist al natural i es espatarrant!!! affraid
Ara et dire un secret, la bici no t'ajuda a millorar quan mes totcha, simplement es dedica a tapar carencies nostres amb mes eficacia sunny
T'ho dic per experiencia!!!!




Divaguem, divaguem, que la civada guanyarem!!!!

PD: Masdi, tinc unes localitzacions que necesito l'asesorament d'en Sito, que ja l'hi he demanat i voldre que tu m'acompanyis a fer alguna prospeccio del terreny, tu ya sabes de que te hablo!!!! pirat Per el meu/"nostre" projecte!!! jocolor



Per les localitzacions quedem quan vulguis, suposo que és pel tallat de la carretera Very Happy



En quan a divagacions, ja se que una bici no et millora el més important és el pilot, quan he comentat al carpy a veure si millorava , volia dir a veure si em tapava una mica les carencies i em decidia a fer més coses Very Happy
Pero és que no he canviat de bici, per intentar fer coses més complicades m´he pillat el Cuervo per canviar de modalitat, que és diferent.
Crec que les bicis de freeride (almenys dins la gama de Ventana) no deixen de ser enduros reforçades per saltar més alt i baixar més fort que una enduro.
En el fons el freeride que coneixem nosaltres (el del foro) no deixa de ser enduro extrem saltar més alt que en enduro i fer més bestieses, però és segueix fent ruta.
El descens no te res a veure amb això, és un altre rotllo, per això m´he decidit finalment per una bici de descens, per canviar de xip i de modalitat ,desprès de varies equivocacions, a part he trobat gent disposada a fer el mateix.
Per fer enduro ja tinc el terremoto.
Ja ser que em direu que amb bicis de freeride és pot fer descens i al reves, i és cert, el que passa que el Cuervo és una bici de descens classica molt baixa de pedalier i sense opció de muntar desviador, si cas serviria per freeride amb remonte Wink

Ens veiem Neutral
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  sergiktt Dt Maig 11, 2010 10:39 pm

masdi escrigué:

Per les localitzacions quedem quan vulguis, suposo que és pel tallat de la carretera Very Happy

En quan a divagacions, ja se que una bici no et millora el més important és el pilot, quan he comentat al carpy a veure si millorava , volia dir a veure si em tapava una mica les carencies i em decidia a fer més coses Very Happy
Pero és que no he canviat de bici, per intentar fer coses més complicades m´he pillat el Cuervo per canviar de modalitat, que és diferent.
Crec que les bicis de freeride (almenys dins la gama de Ventana) no deixen de ser enduros reforçades per saltar més alt i baixar més fort que una enduro.
En el fons el freeride que coneixem nosaltres (el del foro) no deixa de ser enduro extrem saltar més alt que en enduro i fer més bestieses, però és segueix fent ruta.
El descens no te res a veure amb això, és un altre rotllo, per això m´he decidit finalment per una bici de descens, per canviar de xip i de modalitat ,desprès de varies equivocacions, a part he trobat gent disposada a fer el mateix.
Per fer enduro ja tinc el terremoto.
Ja ser que em direu que amb bicis de freeride és pot fer descens i al reves, i és cert, el que passa que el Cuervo és una bici de descens classica molt baixa de pedalier i sense opció de muntar desviador, si cas serviria per freeride amb remonte Wink

Ens veiem Neutral

Deu m'en guardi de Jutjarte per una tria de bici, que jo trobo perfecte!!! Tot i que tenia entes que ja venies del DH i en vas quedar desencisat!!
Amb quan a les modalitats es el de sempre les raies les posem nosaltres, sempre es anar en bici i punt!! I evidentment has d'agafar la bici que ha tu et sembli mes adecuada per fer el que tu fas mes sovint i que la puguis pagar sunny

Tema localitzacions!!
Una de les localitzacions es la que tu dius de l'asfaltada, farem la variant "Vender", tambe en tinc una que m'agrada molt aprop de can Draper que hi pasarem molt aprop, i dues zones mes, les hem anat a mirar amb el Sito, ja m'ha dit com ho tinc que treballar i jo hi anire anant a ratets, avui t'he trucat per si volies venir, pero ja m'he aseventat que estaves amb bici!!! De moment tinc 2 zones/salts molt heavys, i dos mes Pretaporter, pero deunido!! Dema provarem amb en Bona alguna cosa a veure com funciona, ja t'explicare!!!

Per cert la proxima explicacio sobre aquest tema te l'enviare a l'email amb privat, que si no en Jaume s'aseventa de tot i vol remenar la cua clown Que despres tot se sap!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  CARPY Dt Maig 11, 2010 11:14 pm

sergiktt escrigué:
masdi escrigué:

Per les localitzacions quedem quan vulguis, suposo que és pel tallat de la carretera Very Happy

En quan a divagacions, ja se que una bici no et millora el més important és el pilot, quan he comentat al carpy a veure si millorava , volia dir a veure si em tapava una mica les carencies i em decidia a fer més coses Very Happy
Pero és que no he canviat de bici, per intentar fer coses més complicades m´he pillat el Cuervo per canviar de modalitat, que és diferent.
Crec que les bicis de freeride (almenys dins la gama de Ventana) no deixen de ser enduros reforçades per saltar més alt i baixar més fort que una enduro.
En el fons el freeride que coneixem nosaltres (el del foro) no deixa de ser enduro extrem saltar més alt que en enduro i fer més bestieses, però és segueix fent ruta.
El descens no te res a veure amb això, és un altre rotllo, per això m´he decidit finalment per una bici de descens, per canviar de xip i de modalitat ,desprès de varies equivocacions, a part he trobat gent disposada a fer el mateix.
Per fer enduro ja tinc el terremoto.
Ja ser que em direu que amb bicis de freeride és pot fer descens i al reves, i és cert, el que passa que el Cuervo és una bici de descens classica molt baixa de pedalier i sense opció de muntar desviador, si cas serviria per freeride amb remonte Wink

Ens veiem Neutral

Deu m'en guardi de Jutjarte per una tria de bici, que jo trobo perfecte!!! Tot i que tenia entes que ja venies del DH i en vas quedar desencisat!!
Amb quan a les modalitats es el de sempre les raies les posem nosaltres, sempre es anar en bici i punt!! I evidentment has d'agafar la bici que ha tu et sembli mes adecuada per fer el que tu fas mes sovint i que la puguis pagar sunny

Tema localitzacions!!
Una de les localitzacions es la que tu dius de l'asfaltada, farem la variant "Vender", tambe en tinc una que m'agrada molt aprop de can Draper que hi pasarem molt aprop, i dues zones mes, les hem anat a mirar amb el Sito, ja m'ha dit com ho tinc que treballar i jo hi anire anant a ratets, avui t'he trucat per si volies venir, pero ja m'he aseventat que estaves amb bici!!! De moment tinc 2 zones/salts molt heavys, i dos mes Pretaporter, pero deunido!! Dema provarem amb en Bona alguna cosa a veure com funciona, ja t'explicare!!!

Per cert la proxima explicacio sobre aquest tema te l'enviare a l'email amb privat, que si no en Jaume s'aseventa de tot i vol remenar la cua clown Que despres tot se sap!!!

EEEEEEEEEE que estic aqui seguint la VENTANA i les LOCALITZACIONS affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dc Maig 12, 2010 11:51 am

En el Carpy ni aigua ja,ja,ja.
Jaume només et dire que el que porta el sergi entre mans és molt gros, si els projectes tiren endavant pensa que a olzinelles hi haura el tallat més bestia de la comarca i hasta aqui puedo leer, que sino el Sergi s´enfada Rolling Eyes
La zona de can Draper nova ja em penso quina es pirat
A més a més penseu que esta asesorat per el mestre Sito Shocked

Tema divagacions:

És veritat que vaig quedar descensisat del descens però per varis motius. En un primer moment per no tenir la bici adecuada, desprès ho vaig arreglar agafant una Kona stinky de les primeres, que encara que no és una bici de descens( res a veure amb el cuervo) serveix per fer descens, és molt semblant a la dirt bag.En segon motiu i més important és que en aquella epoca molt poca gent feia descens i casi ningú freeride.Els que feien descens competien i eren molt bons i no hi havia gaire gent disposada a formar una colla per començar de zero, llavors moltes vegades tenia que anar sol i clar era avorrit i no aprenia, tampoc és bo passar del rally i les primeres sortides a fer descens, lo seu és fer una evolució rally, enduro,descens per poder agafar més tecnica.Aquests motius em van fer pensar que seria millor passar-se a l´enduro i a les corriolades i buscar gent que ho practiques. 1 er vaig coneixer el Nacho que em va presentar al siscu, i aqui va començar tot, més tard vindrien els fun and nyam, que és quan ens vam coneixer.
I és quan portes uns anys practicant enduro ho el que li vulguis dir, que valores lo divertit que pot ser el descens, llavors a coincidit que uns quants ens hem comprat una bici de descens, i amb més experiencia i amb colla és compleixen les condicions.

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dc Maig 12, 2010 1:03 pm

TEMA SENSACIONS VENTANA EL CUERVO per petició popular.

A veure el que dire son obviatats que sap tothom, no soc un expert i és el primer "review" que faig a la meva vida. Embarassed

La bici la comparo amb un F1 del mtb. És una bici que li agrada correr i que va completament enganxada al terra, per tant te coses bones i altres no tant. .Es increible com agafa els peraltes i lo tragona que és. la primera sensació que tens és com si anesis amb un avio o un coet que et porta per alla on vols.Quan la veus sembla una bici molt totxa i torpe, però el contrari és bastant ratonera i és deixa portar.En els circuits d´olzinelles que son bastant estrets, no tenia cap problema per passar o girar.Ara bé al ser baixeta de padelier i portar un sag de aprox el 30% fa que no sigui una bici pensada per trialejar per trialeres, en els mateixos circuits d´olzinelles i havien alguns escalons a on em tocava el protector del guia a terra.És una bici de carreres pensada per circuits.
En tema salts, et dona molta confiança al aterrisar per el seu aplom i el seu recorregut, ara segurament que van millor moltes altres bicis sobretot de freeride pq son més manejables.
La geometria és perfecte per baixar, t´adaptes a la primera, és més llarga d´eixos que una enduro i algunes freeride, pq sigui estable al baixar,però tampoc es que sigui molt llarga i per tant no perd molta manejabilitat.
El sistema és un monopivot amb bieletes desmultiplicadores, per tant és directe i tragon, ara bé no és un sistema modern com un vpp, i no és la millor bici en circuits on s´ha de pedalar bastant, però com que no haig de competir i els circuits que s´ha de pedalar molt no m´agraden gaire, doncs tampoc és un atras per mi.
Els detalls de construcció son Ventana, per tant soldadures perfectes i acabats impecables, amb molta finura en el seu funcionament.Els dobles rodaments li donen molta rigidesa.

Components de la bici.

Amortiguador ELKA 5 stage.

Funcionament impacable, molt fi, regulacions de rebot, precarga ,compressio amb alta i baixa.
No és el millor amortiguador pel tema de la pedalada, però per una bici de descens no és que importi tant.


Frens hope v2

Per mi els millors frens que hi han al mercat i que he tingut mai, potents i dosificables. això va a gustos.

Forquilla boxxer race

és la boxxer més sencilla, però compleix be la seva funció, nomes te regulació de rebot i compressió.
M´agradat molt com treballa la boxxer, més que la totem, ara això son gustos personals i per el que vull fer jo s´adecua millor la boxxer.
Son forquilles diferents per usos diferents. La boxxer és més tragona i no tant rigida com la totem en la part inferior, agafant-se millor al terreny. En canvi sent doble pletina conserva la rigidesa general de la totem amb més recorregut.
La totem va millor per saltar i sobretot per girar amb curves tancades.

Guiacadenes MRP g2
Increible poquissim pes, gens de soroll, i de moment funcionament impecable, ni el notes cosa molt important amb un guia, de moment molt bona compra.

Pneumatics : maxxis minion 2.50 supertacky.
Per mi els millors que he provat, més agarre que els Kenda nevegal, i millors sensacions que els high roller.
De moment no cambiare i espero que por molts anys seguire portant les mateixes gomes.

Transmissio canvi bieles... xt
Rodes DT...
Components heredats de la Bruja que son bastant endureros i fan que el pes no és dispari.
Menció especial als pedals Burgtec.
Com sabeu vaig amb pedals de plataforma, desde que vaig amb bici n´he provat una desena, doncs els burgtec son els millors que he tingut agarre perfecte amb five ten, i durs de pelar.

Pes bici 18,5 kg
ENS VEIEM.


Editat per darrera vegada per masdi el Dc Maig 12, 2010 3:03 pm, editat 2 cops en total
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Muchmuch Dc Maig 12, 2010 1:16 pm

Home.. d'aqui al SOLO BICI .. je,je

Et felicito per el reportatge i per la elecció de components, segur que xalaràs de valent!!

Em queda un dubte: les rodes DT quin model son??
Jo tenia unes 4.25 i les trobava molt 'toves'.

Viga. Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dc Maig 12, 2010 1:23 pm

Muchmuch escrigué:Home.. d'aqui al SOLO BICI .. je,je

Et felicito per el reportatge i per la elecció de components, segur que xalaràs de valent!!

Em queda un dubte: les rodes DT quin model son??
Jo tenia unes 4.25 i les trobava molt 'toves'.

Viga. Salut!

La rodes son unes 5.1 d amb bastant de trote tenen uns quatre anys, però de moment per falta de pasta,son les que toquen.
Lo seu serien unes deemax de mavic o unes rodes a la carta.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Gilmineitor Dc Maig 12, 2010 3:49 pm

me he quedao,pasmaao
para mi lo realmente importante,no es tener ,ni la mejor bike,ni la mejor zona,ni más ganas de ir aqui o alla.
lo importante es hacer lo que quieras cuando te venga en gana,me explico:trabajar 60 o 65 horas a la semana te provocan una insatisfaccion permanente y en vez de pedalear piensa como gratificarte
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Rigodon Dc Maig 12, 2010 3:52 pm

Masdi te leo y alucino vaya maquinon... sabes aquello de enviadia sana y esas cosas , pues no ¡¡¡ es envidia envidia ajajajaj que la disfrustes "amb seny"
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty OLE TÚ......OOOOOLE TÚ!!!.

Missatge  Tigret Dc Maig 12, 2010 11:52 pm

ole
masdi escrigué:Pels impacients 2 fotos rapides d´aquest mati:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Amb un parell,si senyor!ara a disfrutar-la....PD:volem veure algun video de tant en tant! cheers cheers cheers
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Jo_On Dj Maig 13, 2010 1:17 am

Òtia puta, òstia puta, òstia puta!!! Shocked Shocked Shocked

Estic en estat de Shock...!!! Shocked

Im-pressionant! Very Happy
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  masdi Dj Maig 13, 2010 11:58 am

Gracies, però tampoc n´hi ha per tant Very Happy
Encara que no ho sembli és una descició meditada, la bruja no m´aportava gaire cosa més que el terremoto, a veure em suplia carencies (com diu el Sergi) per saltar més alt, però en si és la mateixa bici que el terremoto. A més jo tampoc és que salti gaire i tampoc em veig saltant per exemple alguns dels projectes que te el Sergi, que son per flipar affraid affraid
Per tant el Cuervo si que és una bici que és molt diferent i aporta altres coses. Abans de comprar la bruja molta gent em va dir que m´equivocava, entre ells en Sito i el Sergi, i jo na vaig fer cas pq veia que el cuervo era massa "monstruo" per mi.
Pero per el que vull fer s´ha molda millor el cuervo, en canvi el Sergi li va millor una freeride que una de descens per el que ell fa.

Ens veiem.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MOMENTS....  (DIVAGACIONS) - Página 9 Empty Re: MOMENTS.... (DIVAGACIONS)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 9 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum