TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

5 participantes

Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  Gilmineitor Ds Set 24, 2011 5:40 pm

Els maquinas estaran fen centenars de km per el bages.
Els menys agosarats tot i quedar-nos amb recança farem una ruta clàssica ,pujarem a Mosqueoles ,can riera de ciuret,font martina Gr5 fins el poble del montseny i si algu sense criteri m'acompanya tornarem per el Samon ,polell,els castanyers i baixar per la cabreta,,,,,,,,,
tot es veritat o tot es mentida ho faig per fer dentetes als selenics .
Hem quedat a les 7 h 30 m al lloc de sempre.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  CARPY Ds Set 24, 2011 6:22 pm

yics escrigué:Els maquinas estaran fen centenars de km per el bages.
Els menys agosarats tot i quedar-nos amb recança farem una ruta clàssica ,pujarem a Mosqueoles ,can riera de ciuret,font martina Gr5 fins el poble del montseny i si algu sense criteri m'acompanya tornarem per el Samon ,polell,els castanyers i baixar per la cabreta,,,,,,,,,
tot es veritat o tot es mentida ho faig per fer dentetes als selenics .
Hem quedat a les 7 h 30 m al lloc de sempre.

Ens veiem a las 7'30 ja que a navarcles es te que anar amb zodiac i jo no en tinc bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  Gilmineitor Ds Set 24, 2011 7:09 pm

CARPY escrigué:
yics escrigué:Els maquinas estaran fen centenars de km per el bages.
Els menys agosarats tot i quedar-nos amb recança farem una ruta clàssica ,pujarem a Mosqueoles ,can riera de ciuret,font martina Gr5 fins el poble del montseny i si algu sense criteri m'acompanya tornarem per el Samon ,polell,els castanyers i baixar per la cabreta,,,,,,,,,
tot es veritat o tot es mentida ho faig per fer dentetes als selenics .
Hem quedat a les 7 h 30 m al lloc de sempre.

Ens veiem a las 7'30 ja que a navarcles es te que anar amb zodiac i jo no en tinc bounce


CAGUENTOLOQUESEMENEA.

Jo he de estar puntual a casa max 12 am
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  CARPY Ds Set 24, 2011 10:10 pm

Que ho passeu be dema i penseu quan a las 12 aneu capa casa que a mi encare amb queda una altre sortida Sad Sad
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  Gilmineitor Ds Set 24, 2011 11:23 pm

Collons,els teus misatjes estan encriptats.

Be que paseu un bon día.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty fotos

Missatge  pitu Dg Set 25, 2011 5:40 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  Gilmineitor Dg Set 25, 2011 7:18 pm

crònica :Avui ens hem trobat antics bikers ,en Pitu en Xavito en Marcos i jo mateix .
la ruta clàssica mosqueroles Gr5 ,abans de arribar a fontmartina en Marcos a abortat la nostre companya i en Javi li sembla un costum habitual de la gent que ens acompanya ,,,gegeg .
A la baixada faig u hac tric "com el messi"i a peu torno a caure....te collons la cosa.tres sortides tres bofetades sort que las protes han fet quel com.
al arribar al Poble del Montseny decidim anar cap a casa ya que no estem motivats per pujar a fer la Cabreta.
total 40Km 1024 m de desnivell i avg 12.5 kmxh AH i a un quart de 12 a casa
a les 11h 30 m he vist a en Ferran que tornava de fer mtb i es que, es millor anar sol que mal acompanyat.

PITU GRÀCIES PER LAS FOTOS][/size]
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  CARPY Dl Set 26, 2011 12:23 pm

Jordi com no et treguis aquest pedals algun dia et faràs mal de veritat Twisted Evil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  sergiktt Dl Set 26, 2011 2:06 pm

CARPY escrigué:Jordi com no et treguis aquest pedals algun dia et faràs mal de veritat Twisted Evil

+1 sunny

Apart discrepo totalment amb la descripcio de la sortida!! Es una sortida de puta mare, el que passa es que ultimament sembla que si no fotem 80 kilometres i 1500 d'acumulat, ya no som res, pero es una sortida de collons!!!

Apa... A cagar!!! geek
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  Muchmuch Dt Set 27, 2011 12:48 pm

sergiktt escrigué:

+1 sunny

Apart discrepo totalment amb la descripcio de la sortida!! Es una sortida de puta mare, el que passa es que ultimament sembla que si no fotem 80 kilometres i 1500 d'acumulat, ya no som res, pero es una sortida de collons!!!

Apa... A cagar!!! geek

Pero l'efecte d'acollonir al personal ja el fa, ja....
Aquestes de cagabandurries son les que a mi m'agraden, que totes les masses piquen.. ja,ja Smile

Salut i fins aviat!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  Gilmineitor Dc Set 28, 2011 5:37 pm

CARPY escrigué:Jordi com no et ttreguis aquest pedals algun dia et faràs mal de veritat Twisted Evil
ja els portaba.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011 Empty Re: sortida : per cagamandurries 25 setembre 2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum