TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

+2
Gilmineitor
CARPY
6 participantes

Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  CARPY Dc Ago 31, 2011 11:14 pm

Diumengue sortirem a las 7 del mati a fer una ruta llargeta ,no esta del tot definda pero si que pujarem els castaners,santa susana ,piscinas,el molar,pla de la calma,aqui ja treurem la carta per triar si anem a els cingles de berti ,collformic,panta de canoves i castanyer ect .No se com estara la meteo ja que aquest cap de setmana pintan pluja (tindrem que treura la capelina del camino )

01-GILMINITOR
02-CARPY
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Gilmineitor Dj Set 01, 2011 9:53 am

CARPY escrigué:Diumengue sortirem a las 7 del mati a fer una ruta llargeta ,no esta del tot definda pero si que pujarem els castaners,santa susana ,piscinas,el molar,pla de la calma,aqui ja treurem la carta per triar si anem a els cingles de berti ,collformic,panta de canoves i castanyer ect .No se com estara la meteo ja que aquest cap de setmana pintan pluja (tindrem que treura la capelina del camino )

01-GILMINEITOR
02-CARPY

si algú no te tantes ganes de gresca pot anar directament a las piscines,tot just on baixem del Samon,,abans de pujar el molar.
L'altra opciò sería pujar directament al pla de la calma i tornar per els Cingles i els que no vulguin patir poden baixar per Vallfornes.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Rigodon Dj Set 01, 2011 10:11 am

Tengo camping, espero que no nos llueva ya que mi mujer tambien tiene subidon, se tira en paracaidas en Empuries, yo que soy un acojonao no vuelo mas de lo que mi picht esta acostumbrada. Que os vaya bien este finde.

Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Gilmineitor Dj Set 01, 2011 9:11 pm

Ummmmm,!que romantic tu i jo solets!

?que no teniu ganes de patir?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  CARPY Dj Set 01, 2011 9:58 pm

Rigodon escrigué:Tengo camping, espero que no nos llueva ya que mi mujer tambien tiene subidon, se tira en paracaidas en Empuries, yo que soy un acojonao no vuelo mas de lo que mi picht esta acostumbrada. Que os vaya bien este finde.


Suerte con el vuelo rasante ,pero al loro que pintan lluvia tendras que tirarte con paraguas ¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  CARPY Dj Set 01, 2011 9:59 pm

yics escrigué:Ummmmm,!que romantic tu i jo solets!

?que no teniu ganes de patir?

SI jordi ens quedem sols a l'estacada ,aixi que els cingles cauen segur ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ drunken drunken
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Ciclon Dj Set 01, 2011 10:36 pm

CARPY escrigué:Diumengue sortirem a las 7 del mati a fer una ruta llargeta ,no esta del tot definda pero si que pujarem els castaners,santa susana ,piscinas,el molar,pla de la calma,aqui ja treurem la carta per triar si anem a els cingles de berti ,collformic,panta de canoves i castanyer ect .No se com estara la meteo ja que aquest cap de setmana pintan pluja (tindrem que treura la capelina del camino )

01-GILMINITOR
02-CARPY

Tendriais que poner un poco de horarios más o menos, ya que eso se puede hacer muy largo y irse muy fuera de los horarios normales. Yo podria alagarlo como mucho hasta las 13:30 en casa, lo que creo que seria bajar por Vallforners.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  CARPY Dj Set 01, 2011 10:39 pm

Ciclon escrigué:
CARPY escrigué:Diumengue sortirem a las 7 del mati a fer una ruta llargeta ,no esta del tot definda pero si que pujarem els castaners,santa susana ,piscinas,el molar,pla de la calma,aqui ja treurem la carta per triar si anem a els cingles de berti ,collformic,panta de canoves i castanyer ect .No se com estara la meteo ja que aquest cap de setmana pintan pluja (tindrem que treura la capelina del camino )

01-GILMINITOR
02-CARPY

Tendriais que poner un poco de horarios más o menos, ya que eso se puede hacer muy largo y irse muy fuera de los horarios normales. Yo podria alagarlo como mucho hasta las 13:30 en casa, lo que creo que seria bajar por Vallforners.
Ens veiem.

Jose los horarios de verano salida a las7 y llegada a la 1 + o - cuadrando sobre la marcha
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Ciclon Ds Set 03, 2011 7:17 pm

Si no hi plou o passa alguna cosa i sere al parking sobre les 7:00 del mati, a veure si s'apunta algu mes.

01-GILMINITOR
02-CARPY
03-CICLON

Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  CARPY Ds Set 03, 2011 10:51 pm

Dema diuen que no plou bounce bounce


01-GILMINITOR
02-CARPY
03-CICLON
04-TIGRET
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Ciclon Dg Set 04, 2011 5:46 pm

Hoy una muy buena salidaa dominguera, con muy buena compañia. Hasta ahi todo bien pero el ritmo no ha sido para nada dominguero, por lo menos eso me dicen mis piernas. A mi me han salido al final 107 km pero la ultima subida hacia Breda la he hecho casi arrastrandome. Espero volver a hacer alguna salida parecida (que seguro que sera que si).
Nos vemos.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  CARPY Dg Set 04, 2011 6:40 pm

Sortida amb petit comite ,JOSE-GILMINEITOR I JO .Sorti de sant antoni fins els castanyers de sant elias,baixar fins la piscinas del montseny .Esmorza el prat del Molar i seguir pujant fins el pla de la calma ,regatsamb una fina pluja a la part final .Brefing i decidim baixar per el cami del panta .A canoves ja que era d'hora decidm allarga la ruta fins a cardedeu ,per la serra i anar per llinars ,can tapies fins el final d'etapa els gius on ens trovem en fornells per fer petar la xerrada
62KM De ruta amb el desnivell que ens donara en jordi .g
PD;pocas unitats ,pero bon rotllo bounce .Els duatletas poden explicar las aventuras de la dautlo ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  sergiktt Dg Set 04, 2011 8:25 pm

Jajaja, jo com ha duatleta cronifico:

Quedem a les 7h. del mati a St. Antoni amb en Miquel, pero a les 7h. ja estavem a Granollers XDDD Els dos hem arribat molt d'hora i em sortit escopetejats, despres de fer tot el cami anar xerrant del que farem com hem entrenat, en Miquel m'ha assesorat molt be, per el tema dels cambis, jo reconec que estava força negitos, com em respondran les cames despres de correr, notare el St. Elies del Divendres corrent o la patejada d'Ahir... en breu ho he sapigut!!! XDDD
Comencem puntuals a les 9:30 en Miquel i Jo ens quedem els ultims, ja que nomes erem 130 participants, el primer Tram 6 kilometres de correr amb 180 d'acumulat positiu, l'he fet al meu classic ritmillu de correr, sense estres, pero sense torbar-me, de seguida que el petardo de la traca a petat, jo en la meva linea, me despreocupat d'en Miquel (Suposo que ell de mi tambe ) i he anat fent la meva, el primer tramillu s'hem a fet curtet, i veia que anava recuperant alguna posicio sense massa esforç, el recorregut corrent era molt guapo, baixades amb talladets margues força tecnics molt distret i algun tram de pujada durillu del cagar!!
Arribo a la primera Transicio, tot va be, exceptuant que deixo una bamba amb un nus guarru amb els putus nervis i me la trec estirant (ja m'ho trobare), començo a pedalar, i tot i no poder dir que anava del tot malament em noto molt carregat de cames, de seguida que apretaba no m'acababa de trobar be, suposo que podria ser la setmaneta que porto, pero aixo ja ho comprobare a la proxima que fare bondat, com que no tenia cames, he tirat de cadencia, i anar fent la gara-gara, a lo Carpy aquells dies que diu que avui no es el dia, pero que al final no estamos tan mal... pues d'aquells, per fer 22 kilometres crec que he tardat 1 hora i 30 minuts, pero no us creieu que tot ha estat culpa de les meves cames, ja que el circuit era molt molt tecnic per fer amb rigida, i me passat forces estones anant al darrera d'una cua de bikers correns amb la bici a l'esquena, i tota l'estona baixant a un ritme molt inferior al que em teniu acostumats vosaltres a baixar amb la rigida, pero tot i aixo em arribat a la transicio, jo ja anava pensant... hay el putu cordo, ja veuras tu...
Efectivament primera sorpresa, aqui em trobo en Miquel que m'anima i em fa una foto, aixo ja m'ha deixat parat, dic collons si no l'he vist adelantarme... pero com que "nomes" em quedaven 2 quilometres corrent, penso ja l'hi preguntare despres... deslligo el putu nus dels cullons que no veguis amb els putus nervis... semblo tonto, siguem objectius collons, porto 2 hores i pico d'esforç, vols dir que es molt important els 45 o 60 segons que es poden perdre com a molt al deslligar un collons de nus doncs no veguis quina tensio, crec que em veia campio de la Duatlo si el deslligaba rapid, tot i que alla ja hi havia gent dutxadeta i repentinadeta, be, l'he deslligat i he perdut dos o tres posicions contra tius amb els que m'he estat esbatusant tot el cony de dia, pero... i que??
Al final 2:20 i crec que el 60 de la classificacio, en Miquel a abandonat per que a rebentat i no duia res per reparar la punxada, i com que encara estava per darrera meu n'hi ho sabia!!

Jo per la meva part una experiencia que m'ha encantat i de bon mati quan he vist la pinta del personal que hi havia, no pensava pas que en sortiria tan be de tot plegat!!!

Apali, ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Gilmineitor Dg Set 04, 2011 8:37 pm

Gràcies per la teva crónica mode Ray on ge ge
Aaaaah felicitats als 2
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  CARPY Dg Set 04, 2011 8:44 pm

Feliçitats els 2 Duatletas ,llastima de la punxada d'en Miquel .Que cabrons si jo pensava que en KTT fara figa jajaj i a fet un digne papers 2º a la catagoria femina jajaj Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  sergiktt Dl Set 05, 2011 12:01 am

yics escrigué:Gràcies per la teva crónica mode Ray on ge ge
Aaaaah felicitats als 2

Jajaja, si el Mode On, es perque no he estat massa extens, tingues en compte que tenia la Kitty esperant per anar a pasejar els gossos, m'ha faltat agrair-l'hi a n'en Miquel que m'ha adoptat i m'ha anat de conya, perque si hi hagues anat sol, hagues fet molts errors de novato que ell m'ha estalviat, apart de poder fer el viatge junts que va de conya!!!
sunny sunny

Jaume i la primera m'ha tret nomes 3 segons!!! XDDD

sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Rigodon Dl Set 05, 2011 10:11 am

Los putos amos affraid felicidades¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Muchmuch Dl Set 05, 2011 12:02 pm

Felicitats Sergi.
Gracies a la bona crònica tinc la sensació d'haver estat allà..
M'alegro de que el teu DualBateig hagi sigut tan positiu Laughing

Ens veiem... espero.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  sergiktt Dl Set 05, 2011 12:57 pm

Muchmuch escrigué:Felicitats Sergi.
Gracies a la bona crònica tinc la sensació d'haver estat allà..
M'alegro de que el teu DualBateig hagi sigut tan positiu Laughing

Ens veiem... espero.

Home venditos los ojos!!! sunny Ens veurem tot sovint espero... Jo soc Duatleta, es nomes ocasional!!

Vinga!!! geek
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Rigodon Dc Set 07, 2011 5:53 pm

Hola

Jaume y demas gurus que haremos este finde? Question carretera o montaña, eso si, siempre con alguna alternativa a los que estamos menos en forma. Despues de la selenika ya empezaremos con alguna que otra piedra, no? podriamos empezar por el cami ral que se nos quedo pendiente del año pasado... en fin yo estoy abierto a todo (excepto a lo del aliento en la nuca que con estos calores tie que ser incomodo de la ostia affraid )
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Rigodon Dc Set 07, 2011 5:55 pm

EEhh mal pensados que sois unos mal pensados lo del aliento en la nuca es cuando cuando vas a tope y te aprietan y sientes que tu perseguidor esta cerca¡¡¡¡¡ si es que..
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  CARPY Dc Set 07, 2011 11:10 pm

Rigodon escrigué:Hola

Jaume y demas gurus que haremos este finde? Question carretera o montaña, eso si, siempre con alguna alternativa a los que estamos menos en forma. Despues de la selenika ya empezaremos con alguna que otra piedra, no? podriamos empezar por el cami ral que se nos quedo pendiente del año pasado... en fin yo estoy abierto a todo (excepto a lo del aliento en la nuca que con estos calores tie que ser incomodo de la ostia affraid )

Este finde estoy fuera asi que ya podreis salir tranquilos sin mi compañia jaja. A salida cortita y sin ninguna trialera que me Sad Sad
Por mi parte despues de la SELENIKA empieza la temporada de Enduro ,estoy abierto como dices tu Arrow ,El cami RAL ya lo hicimos el año pasado pero se puede volver i asi busco mi GPS que estara aun esperando que lo recoga .Se aceptan ideas para la nueva temporada ¡¡¡ Tenemos que ir a santa coloma de farnes que hay cositas ,gerona ALT575 ECT ECT haver si no tendrmos tiempo de hacerlo todo antes de la nueva temporada de rally Suspect .A tambien unas jornadas de mantenimiento de nuestras trialeras no estaria mal Twisted Evil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  sergiktt Dc Set 07, 2011 11:19 pm

CARPY escrigué:
Rigodon escrigué:Hola

Jaume y demas gurus que haremos este finde? Question carretera o montaña, eso si, siempre con alguna alternativa a los que estamos menos en forma. Despues de la selenika ya empezaremos con alguna que otra piedra, no? podriamos empezar por el cami ral que se nos quedo pendiente del año pasado... en fin yo estoy abierto a todo (excepto a lo del aliento en la nuca que con estos calores tie que ser incomodo de la ostia affraid )

Este finde estoy fuera asi que ya podreis salir tranquilos sin mi compañia jaja. A salida cortita y sin ninguna trialera que me Sad Sad
Por mi parte despues de la SELENIKA empieza la temporada de Enduro ,estoy abierto como dices tu Arrow ,El cami RAL ya lo hicimos el año pasado pero se puede volver i asi busco mi GPS que estara aun esperando que lo recoga .Se aceptan ideas para la nueva temporada ¡¡¡ Tenemos que ir a santa coloma de farnes que hay cositas ,gerona ALT575 ECT ECT haver si no tendrmos tiempo de hacerlo todo antes de la nueva temporada de rally Suspect .A tambien unas jornadas de mantenimiento de nuestras trialeras no estaria mal Twisted Evil

Jo tinc Disabte a la nit concert de sopa de cabra a Barcelona o sigui que feu la vostra, tan pot ser que vagui a Sallent a la Diferent de Rally, com que em quedi a clapar i ni surti!!!
Bon finde!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011 Empty Re: SORTIDA DOMINGUERA 4-9-2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum