IDEIA BRILLANT
+5
Gilmineitor
Ciclon
Tigret
Rigodon
CARPY
9 participantes
Pàgina 1 de 1
IDEIA BRILLANT
Si jafa temps que li dono voltes el tema
ANAR A MONTSERRAT AMB LA BICI DE CARRATERA ¡¡¡¡¡¡
opcions:
-Anar i torna
-Anar amb bici i torna amb tren
Anire madurant el tema ,mes que res es un sondeig d'opinio .Un bon cap de setmana seria el de sant joan .Si algu esta interesat amb l'aventura que ho digui i es adaptarem i si no donç fare una montserrat amb solitari i meditacio
ANAR A MONTSERRAT AMB LA BICI DE CARRATERA ¡¡¡¡¡¡
opcions:
-Anar i torna
-Anar amb bici i torna amb tren
Anire madurant el tema ,mes que res es un sondeig d'opinio .Un bon cap de setmana seria el de sant joan .Si algu esta interesat amb l'aventura que ho digui i es adaptarem i si no donç fare una montserrat amb solitari i meditacio
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Re: IDEIA BRILLANT
A mi me motiva la salida, si se concreta mirare de llorar haver si alguien me deja una flaca y te acompaño
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
NO TE PIERDAS!!!
No ,Rigodon no te pierdas!!!que si te gusta,nos vemos comprando"flacas" puede ser el principio del fin!Sabado en flaca,Domingo en MTB,siempre fuera de casa...oye pues no suena tan malRigodon escrigué:A mi me motiva la salida, si se concreta mirare de llorar haver si alguien me deja una flaca y te acompaño
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Rigodón no te preocupes por la bici por que seguro que encuentras alguien que te deje una flaca. Hay alguno que tiene más de una, aunque sea casi prehistorica, pero cuenta que si haceis ida y vuelta puede ser más duro que la vuelta al Montseny que hicimos con la BTT.
Nos vemos.
Nos vemos.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Motivado ,si.
más de una flaca ,también ,pero mi talla le iría bien a ciclón.
no digo ná ,pero lo digo tooooo.
Jaume ,veo que tu próxima firma ,será: camino Santiago en 7 días,,,,
per sant Joan estaré fen el turista i la flaca estará lliure.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Jordi no ens deixis a mitjas cabron .... que es el que esta passan que no sabem eeeeeeeeeeee
Aixi per sant joan esta fora ????
Rigodon a tu pel que veix t'agraden totes ¡¡¡¡¡. Donç ja estan mendigan una flaca
Jose a mendigar una flaca y si no mi POBLET esta libre
Dingu s'ha mullat si tornem amb bici o tren ¡¡¡¡¡¡¡
Aixi per sant joan esta fora ????
Rigodon a tu pel que veix t'agraden totes ¡¡¡¡¡. Donç ja estan mendigan una flaca
Jose a mendigar una flaca y si no mi POBLET esta libre
Dingu s'ha mullat si tornem amb bici o tren ¡¡¡¡¡¡¡
CARPY si volvemos en tren mejor por que el Jose me ha metido miedo en cuerpo
JOSE espero que "volvamos" en tren
TIGRET eso seria genial sabado carretera domingo btt pero en mi caso seria o un dia u otro ya que sino me veo viviendo debajo de un puente. Tambien estas buscando bici???
TIGRET eso seria genial sabado carretera domingo btt pero en mi caso seria o un dia u otro ya que sino me veo viviendo debajo de un puente. Tambien estas buscando bici???
Jo si anem hi tornem amb bici, vindre a fer-vos relleus, si aneu a mariconejar (Tornar amb tren), anire a fer la volta al Montseny de l'any passat, baixant per el bosc Vertical, que encara el tinc falti!!!
Jo l'he fet St.Celoni-Montserrat-St. Celoni, i es molt emocionant, i tranquilament es fa de sobres, sobretot si lliguem en Jose amb una corda!!
Jo l'he fet St.Celoni-Montserrat-St. Celoni, i es molt emocionant, i tranquilament es fa de sobres, sobretot si lliguem en Jose amb una corda!!
Rigodon escrigué:CARPY si volvemos en tren mejor por que el Jose me ha metido miedo en cuerpo
Suerte que tienes tu que el puente esta a 25 m de tu casa jajaj
sergiktt escrigué:Jo si anem hi tornem amb bici, vindre a fer-vos relleus, si aneu a mariconejar (Tornar amb tren), anire a fer la volta al Montseny de l'any passat, baixant per el bosc Vertical, que encara el tinc falti!!!
Aqui tambe tindrem que aguantar-te jajaj Benvingut si vols venir ,si la majoria esta d'acord anem i tornem amb bici amb avituallament a montserrat complert i possar un ciri a la Moreneta
Deja el bosc vertical tranquil que ja hi anirem un dia d'aquest amb les rigidas
Carpy ,que dia lo tienes programado?
Montserrat
Sino sorgeix res jo m'apunto
Carpy la ruta no la faci per carreteres amb trànsit. Una rura seria: Cànoves-La Garriga-L'ametlla-Sant Feliu de Codines- Gallifa- Sant Llorenç Savall- Mua- Terrassa- Rellinars- Margalef-Monistrol i Montserrat i la tornada per Vacarises (per la carretera antiga. L'fet i és genial) -Terrassa- Castellar-Sentmenat- Caldes de Montbui- La Garriga- Vilamajor.
Pa sucat amb oli. Tot un dia i un xorron de kilòmetres
Carpy la ruta no la faci per carreteres amb trànsit. Una rura seria: Cànoves-La Garriga-L'ametlla-Sant Feliu de Codines- Gallifa- Sant Llorenç Savall- Mua- Terrassa- Rellinars- Margalef-Monistrol i Montserrat i la tornada per Vacarises (per la carretera antiga. L'fet i és genial) -Terrassa- Castellar-Sentmenat- Caldes de Montbui- La Garriga- Vilamajor.
MONTSERRAT
M´apuntaria però el cap de stmana de st. joan estic fora, si us decidiu un altre dia, conteu amb mi.COLMILLO escrigué:Sino sorgeix res jo m'apunto
Aquest dissabte algú s´apunta.
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
Colmillo que ja ens coneixem ,tampoc cal que per anar a montserrat anem primer a andorra jajaj .No se el recurregut que dius com es ,la meva ideia era anar per caldes-setmanat ect ,pero tot es pot valora .Ja preguntare quin es el recurregut mes adient per fer anada i tornada
Rigodon el millor dia seria el 24 pero tots estareu resacosos jaja aixi que la altre opcio seria el dissabte i tenim el diumengue per descansa o anar amb la btt jaja
Xop llastima que no puguis ,ja farem un replay per la teva flamant flaca.Jo dissabte com sempre no puc
Rigodon el millor dia seria el 24 pero tots estareu resacosos jaja aixi que la altre opcio seria el dissabte i tenim el diumengue per descansa o anar amb la btt jaja
Xop llastima que no puguis ,ja farem un replay per la teva flamant flaca.Jo dissabte com sempre no puc
HACEIS PUENTE EL DIA 25?
Jo si hago puente pero la hagais el dia que la hagais no me puedo apuntar, tengo a la mujer bastante con la cuestión del cuadro y no es plan irse todo un dia por ahi.
Rigodón me ha dicho la Esther que ellos tienen dos bicicletas de carretera la suya y la de José que ellos ese fin de semana no las van a utilizar, solo tienes que ir y pedirsela muy amablemente que son una pareja de puta madre.
Hoy he ido a recojer la bici y he visto que alli estaba la Zeus del Jordi, me han dicho que se ha comprado otra bici de carretera. A mi en el otro mensaje no me sonaba que tuviese dos bicis de carretera, yo lo habia dicho por la Poblet del Carpy.
Ens veiem
Rigodón me ha dicho la Esther que ellos tienen dos bicicletas de carretera la suya y la de José que ellos ese fin de semana no las van a utilizar, solo tienes que ir y pedirsela muy amablemente que son una pareja de puta madre.
Hoy he ido a recojer la bici y he visto que alli estaba la Zeus del Jordi, me han dicho que se ha comprado otra bici de carretera. A mi en el otro mensaje no me sonaba que tuviese dos bicis de carretera, yo lo habia dicho por la Poblet del Carpy.
Ens veiem
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
La "flaca"?voldras dir les"FLAQUES" que me he enterao...!!!yics escrigué:Motivado ,si.
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Tigret escrigué:La "flaca"?voldras dir les"FLAQUES" que me he enterao...!!!yics escrigué:Motivado ,si.
Cuidadin! que todo se sabe.....
Jo no vindre... encara tinc al-lergia a les flaques, però us puc muntar un avituallament a Caldes.. je,je
Seria un honor tenir-vos una estoneta a casa
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
Aquesta ideia a tingut molt exit i he rebut presions per cambiar de data ja que alguns tenem problemas d'agenda i volem anar-hi .Donç cap problema aixi serem mes .El diumengue mirarem de trovar el dia que vagui be a tots
Editat per darrera vegada per CARPY el Dv Jun 18, 2010 11:43 pm, editat 1 cop en total
Jaume,cabronás cada dia et fas estimar mes.
aixi no estaré pensant que m´ho perdu.
aixi no estaré pensant que m´ho perdu.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum