ENS PREPAREM PEL CAMÍ: LA FLACA PER LA GARROTXA-OSONA
3 participantes
Pàgina 1 de 1
ENS PREPAREM PEL CAMÍ: LA FLACA PER LA GARROTXA-OSONA
us proposo una sortida per les terres osonenques i garrotxines. Un parell de ports de muntanya i paisatges espectaculars.
A mi m'agradaria sortir aquest dissabte 24 o bé la propera setmana (no sé quan és la diferent)
Que us sembla?
A mi m'agradaria sortir aquest dissabte 24 o bé la propera setmana (no sé quan és la diferent)
Que us sembla?
Recorregut
Són 90 km amb dos ports de muntanya: el de Rupit i el de Joanetes. El primer és de bon fer mentre el segon hi ha 4 quilòmetres amb rampes duríssimes.
El recorregut seria : les masies de roda, l'esquirol, Cantonigrós, Rupit, Els Hostalets, Joanetes, sant Pere de Torelló i Manlleu.
A una mitjana de 20 km per hora en 4 hores ho tenim enllestit. Sortim en buga a les 7, a les 8:30 rodem i a les 14 estem a casa.
El recorregut seria : les masies de roda, l'esquirol, Cantonigrós, Rupit, Els Hostalets, Joanetes, sant Pere de Torelló i Manlleu.
A una mitjana de 20 km per hora en 4 hores ho tenim enllestit. Sortim en buga a les 7, a les 8:30 rodem i a les 14 estem a casa.
Re: ENS PREPAREM PEL CAMÍ: LA FLACA PER LA GARROTXA-OSONA
COLMILLO escrigué:us proposo una sortida per les terres osonenques i garrotxines. Un parell de ports de muntanya i paisatges espectaculars.
Que us sembla?
Bona ruta pero a mi no hem cuadren les dates el 24 terres gironinas -el 1 ocupat i el 2 previa diferent ,jo fins el 9-10-o despres de la diferent .Queden mes dias que longanizas .Aixo si la ruta te molt bona pinta i segur que la fem @10
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
COLMILLO escrigué:Són 90 km amb dos ports de muntanya: el de Rupit i el de Joanetes. El primer és de bon fer mentre el segon hi ha 4 quilòmetres amb rampes duríssimes.
La ruta pot ser molt divertida,però deixant de vanda que tinc el calendari cuasi be fet, no soc capaç de fer-la amb el patetic estat de forma i de sobrepes actual
Que paseu bon dia,per que tampoc crec que a las 14h esteu de tornada.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
COLMILLO escrigué:Són 90 km amb dos ports de muntanya: el de Rupit i el de Joanetes. El primer és de bon fer mentre el segon hi ha 4 quilòmetres amb rampes duríssimes.
La ruta pot ser molt divertida,però deixant de vanda que tinc el calendari cuasi be fet, no soc capaç de fer-la amb el patetic estat de forma i de sobrepes actual
Que paseu bon dia,per que tampoc crec que a las 14h esteu de tornada.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena