TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Territori Trenca xxl

3 participantes

Ir abajo

Territori Trenca xxl Empty Territori Trenca xxl

Missatge  CARPY Dg Maig 22, 2016 8:13 pm

Avui sortida pel territori , molt electrificat menys en pitu que ho ha donat tot Sad
Sortida de sant pera i esmorza a sant Elias .Baixar per darrera i pujar a la cova .Fem la baixada pel corriol fins a la plaça de l'elicopter i anem a Carboneras per coll de Tasco. Baixem carboneras , avui amb perfecta grip .Ara anem a Castanyas Top on la Levo no volia anar per la traça la cabrona jaja .Seguim pel Bronson on tenim que treure un pi del mig del corriol .Pugem a creixells i fem l'enllaç fins el tourini i riera amunt .Seguim per las Bruixas i baixem per Rocar d'en Pepe fins a can Llobera i Birreta a can Trasto , be alguns dues jaja .Bona sortida pel territori Razz
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Territori Trenca xxl Empty Re: Territori Trenca xxl

Missatge  Gilmineitor Dg Maig 22, 2016 9:24 pm

CARPY escrigué:Avui sortida pel territori , molt electrificat menys en pitu que ho ha donat tot Sad
Sortida de sant pera i esmorza a sant Elias .Baixar per darrera i pujar a la cova .Fem la baixada pel corriol fins a la plaça de l'elicopter i anem a Carboneras per coll de Tasco. Baixem carboneras , avui  amb perfecta grip .Ara anem a Castanyas Top on la Levo no volia anar per la traça la cabrona jaja .Seguim pel Bronson on tenim que treure un pi del mig del corriol .Pugem a creixells i fem l'enllaç fins el tourini i riera amunt .Seguim per las Bruixas i baixem per Rocar d'en Pepe fins a  can Llobera i Birreta a can Trasto , be alguns dues jaja .Bona sortida pel territori Razz

La levo no va bé per la linea?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Territori Trenca xxl Empty Re: Territori Trenca xxl

Missatge  CARPY Dl Maig 23, 2016 8:01 am

La Levo si el pilot es el que falla Very Happy
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Territori Trenca xxl Empty Re: Territori Trenca xxl

Missatge  Rigodon Dl Maig 23, 2016 10:35 am

Lo de la bici electrica es adictivo¡¡¡ la Flyer que me ha dejado el Lluis hasta que no llegue la mia como la habían pintado tan mal me la esperaba que fuera como el culo y lo cierto es que el viernes hicimos una salidita con el Tigret y la verdad que no me convencio nada la suspensión de atras, pero el domingo cambie un poco los settings del amortiguador y la bici ya me la he hecho mas a mi gusto, pensar que vengo de la Pitch y mi criterio no es para nada valido jjjee disfrute como un enano, el peso extra bajando hace que se tenga que cambiar un pelin la conducción pero nada del otro mundo, lo que mola es llegar a la cova y tener pulmones¡¡¡¡¡ se baja bastante descansado y eso hace que disfrutes mas la bajada... en fin estoy muy pero que muy contento es una xulada Very Happy
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Territori Trenca xxl Empty Re: Territori Trenca xxl

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum