cànovas i samalús
3 participantes
Pàgina 1 de 1
cànovas i samalús
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
pitu- Nombre de missatges : 303
Re: cànovas i samalús
Avui amb el caloret ruta d'enduro pero crec que es pitjor que fer una ruta de rally .Amb 40 km i 1400 de desnivell i pujades xxl , caloret ha fet estralls al grup .La ruta , comencem a vilamajor, canoves , pujada per la Lapida , pineda fins a pla de la Batalla .Esmorzem i baixada fins la garriga , amb alguna errada per part meva, m'he colat amb la situacio de la trialera nova i la em passat de llarg , una llastima .Quan tenim las trialeras fetas i per no baixar fins la Garriga , tirem una linea fins a la pujada i anem buscant corriols i camins , ens ha sortit perfecta .Aquesta retallada ens ha portat a un lloc curios el mig del bosc ple de figuras , casetas i cosas raras sembla sortit del pais dels Gnoms.Ja estem a la pujada llarga que ens te que porta fins el pla de la batalla , dura i llarga , pero amb paciencia em pujat uns mes be que altres , per fi em vist en Jastin a patir jaja.Ja a Ombradors gas i avall enllaçant amb curt d'ombradors, peraltes, baixada del senglar i linea fins a canoves .La baixada ha fet agafar rampes a mes de un jaja .De canoves a vilamajor un paseig i capa cada a dinar que ja es tard i tinc que fer brasa per la carn .La meva tarda ha estat dura mirar la Formula 1 i amb las dues cames enrampades tot un exit jaja
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Re: cànovas i samalús
La tónica de la sortida d'avui...les RAMPES! !!
Tant per les dures pujades,com per les que ha tingut més d'un!
Tant per les dures pujades,com per les que ha tingut més d'un!
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum