TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sortida anual 2015

+4
Muchmuch
CARPY
Rigodon
Gilmineitor
8 participantes

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dj Feb 19, 2015 11:32 pm

Be nois ja fa un parell de setmanes  que estic correu amunt i avall buscant llocs i un dels que mes m'agrada es http://www.morellasingletracks.com/
Es a castello i son cosins germans amb Ainsa .La distancia es de casa es la mateixa .Ho tenen molt ben muntat ,tot els tracks amb bones descripcions ect .Tenen una central de reservas que et buscant allotjament
Dit tot aixo jo ja m'he posat amb con amb en Pablo Segura un dels dos pares de las criaturas ,fundador de la morella singletracks .Ja m'ha dit on estan las millors rutas i m'ha posat amb contacta amb els allotjaments .
Una de las preguntas que li vaig fer es si fa molta calor i amb diu que estant a 1000 m d'alçada  
Del tema allotjaments ja en tinc un a 2'5km de morella per 8 a 510 euros els tres dias
Els dias 20 i 21 de juny fan el campeona d'enduro valencia amb un descens urba el casc antic de morella el dissabte .Seria un bon cap de setmana per anar-hi tindriam ambient endurero a tope ,ja m'ha dit en pablo on faran el enduro per que nosaltres podem anar capa un altre zona el diumengue
A aixo si res de remontes a pedelar tot el dia jaja

AIXO ES EL COMENTARI D'EN PABLO

Soy Pablo Segura, de Morella Singletracks. En primer lugar quiero daros las gracias por vuestro interés. Efectivamente no me ha llegado ningún correo vuestro. Por una parte paso el correo a nuestra central de reservas www.casesdemorella.com, mis compañeras podrán asesoraros respecto al alojamiento. Hay mucho donde elegir. Junio es un mes magnífico para practicar mtb en Morella, de hecho los días 20 y 21 de junio organizaremos el Campeonato de Enduro de la Comunidad Valenciana. Normalmente, al estar en Castellón, la gente tiende a pensar que aquí el clima es muy caluroso, pero no es así, estamos a 1.000 m. de altitud, rodeados de montañas hasta cerca de los 1.300, y eso, con las debidas precauciones, permite hacer bici todo el año, pero junio es sin duda de los mejores momentos.
Respecto a las rutas ,e es difícil aconsejar, las he diseñado yo mismo, y me gustan todas. Quizá una buena manera de hacerlo es por sectores, ya que las características generales cambian. Mi sector favorito es el del "Riu de les Corces", combinado si se quiere con "Peter Rules" qué es muy similar. No tienen las rutas más difíciles, pero son muy entretenidas, y el entorno es precioso, muy boscoso, e incluso húmedo, cosa rara por aquí. El sector Xiva Torre miró es más rocoso, tiene unas panorámicas excepcionales, y menos bosque, aunque también hay. Allí organizamos el año pasado el Campeonato de Enduro de la Comunidad Valenciana. Queda el sector del Bergantes, su característica es que, al predominar una orografía de muelas, los descensos son más bruscos, y que las partes altas ofrecen profundas panorámicas del territorio.

https://vimeo.com/74115238 
https://vimeo.com/102122979
https://vimeo.com/96616878






Editat per darrera vegada per CARPY el Dv Feb 20, 2015 12:43 am, editat 1 cop en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Gilmineitor Dv Feb 20, 2015 12:34 am

molt guapo aixo de dur la bici al coll
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Tigret Dv Feb 20, 2015 1:35 am

Pot ser una bona opció...pinta guapo i "la teca" té bona pinta lol!
Les rutes serien totes sortint de l'apartament,com varem fer a Aínsa?o es necessita transport? ho comento perquè el paio diu que hi ha més d'un sector...
Tens tracks ja? Són gaire llargues les rutes...? bounce affraid
Més preguntes per una altra estona!!! Razz
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dv Feb 20, 2015 9:10 am

Tigret escrigué:Pot ser una bona opció...pinta guapo i "la teca" té bona pinta lol!
Les rutes serien totes sortint de l'apartament,com varem fer a Aínsa?o es necessita transport? ho comento perquè el paio diu que hi ha més d'un sector...
Tens tracks ja? Són gaire llargues les rutes...? bounce affraid
Més preguntes per una altra estona!!! Razz
Res de remontes tot amb bici
Aixo si es duret i es te que patejar algun tram res que no sapiguem fer
Els tracks estan tots a la web
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Rigodon Dv Feb 20, 2015 11:23 am

Por mi guay, aunque esta ruta no tenga remontes Mad con lo que a mi me molan Sad Sad tendre que comprarme un extra de radios para tanto camino de piedras y entrenar un poquito Crying or Very sad , eso si birra a tutipleni o sino no vengo ehhhh¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dv Feb 20, 2015 3:23 pm

Rigodon escrigué:Por mi guay, aunque esta ruta no tenga remontes  Mad  con lo que a mi me molan Sad Sad  tendre que comprarme un extra de radios para tanto camino de piedras y entrenar un poquito Crying or Very sad , eso si birra a tutipleni o sino no vengo ehhhh¡¡¡
Entrenar a tope , neumaticos de cascara dura 2 ply y un saco de radios
En Morella hay ley seca jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Muchmuch Ds Feb 21, 2015 10:12 pm

Jo si puc aniré on digueu, encara que la opció de les portes du solei també pintava guapo, guapo... i amb remontes.. jaja
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Muchmuch Dv Mar 06, 2015 11:15 am

Ja vaig dir que aniré on digueu, però per aportar alguna possibilitat mes, he trobat això, que si no es aquest any pot servir per un altre.

http://www.bttpuropirineo.com/rutas/rutas-puro-pirineo/integral-del-gallinero/

http://www.bttpuropirineo.com/rutas/rutas-enduro/
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dv Mar 06, 2015 3:44 pm

Muchmuch escrigué:Ja vaig dir que aniré on digueu, però per aportar alguna possibilitat mes, he trobat això, que si no es aquest any pot servir per un altre.

http://www.bttpuropirineo.com/rutas/rutas-puro-pirineo/integral-del-gallinero/

http://www.bttpuropirineo.com/rutas/rutas-enduro/
Aquesta era l'altre opcio que tenia mirada .En tigret hi ho coneix l'any pasat hi ba anar a fer alguna ruta Idea
per mi com volgueu no tinc cap problema
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Rigodon Dg Mar 08, 2015 10:05 pm

Tenemos que hacer una cumbre en el guiu para decidirlo ya que hay que planificar sobretodo alojamientos y los días que vamos¡¡¡ propongo definirlo la semana que viene después de la ruta, que os parece?
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dg Mar 08, 2015 10:28 pm

Rigodon escrigué:Tenemos que hacer una cumbre en el guiu para decidirlo ya que hay que planificar sobretodo alojamientos y los días que vamos¡¡¡ propongo definirlo la semana que viene después de la ruta, que os parece?
Twisted Evil Twisted Evil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Tigret Dg Mar 08, 2015 10:50 pm

Doncs si que hauriem de començar a parlar i definir una mica els detalls...de fet,el més important és decidir destí,quantitat de dies i més o menys quan hi podem anar! affraid
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Muchmuch Dl Mar 09, 2015 12:24 am

Tigret escrigué:Doncs si que hauriem de començar a parlar i definir una mica els detalls...de fet,el més important és decidir destí,quantitat de dies i més o menys quan hi podem anar! affraid

... tot aixo i si si pot anar amb eléctrica.. ja,ja

Em sembla bé parlar-ne despres de la ruta dominguera.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Rigodon Dl Mar 16, 2015 4:51 pm

Abro la lista y posibles fechas:

Salir el jueves por la tarde en todos los casos y volver el domingo tarde
4/6 al 7/6
11/6 al 14/6
18/6 al 21/6 en estas fechas en Morella es el enduro
25/6 28/6 la semana de San Juan veo imposible ir
2/7 al 5/7
Morella 300 Km
Castejón 323 Km

Rigodón: EL sitio me da igual, me gustan los dos, he mirado lo de btt puro pirineo y lo de Morella y dan ganas de ir a los dos por lo que me acoplo a lo que decida la mayoría. Las fechas que a mi van bien son 5/6 o la del 12/6 y personalmente no me molaría coincidir con el enduro de Morella si es que vamos allí.


Hay que definirse para el tema del alojamiento¡¡

Besos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dl Mar 16, 2015 10:19 pm

Bien Rigodon
01-carpy Morella  18-6 o 2-7
m'adapto a tot Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Muchmuch Dl Mar 16, 2015 11:51 pm

Jo com que soc un acoblat, faré el que digueu els antics.
Nomes tinc compromès el cap de setmana del 13, que es gradua la meva filla.
Tret d'això , el que digueu, pero vull venir Laughing
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dt Mar 17, 2015 12:18 am

Muchmuch escrigué:Jo com que soc un acoblat, faré el que digueu els antics.
Nomes tinc compromès el cap de setmana del 13, que es gradua la meva filla.
Tret d'això , el que digueu, pero vull venir Laughing
pots mullarte !
A Morella no hi ha endolls Razz
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Tigret Dt Mar 17, 2015 1:58 am

A mí les dates la veritat és que em són una mica igual,perquè tinc flexibilitat i de moment no tinc plans!i el destí...em tira molt el Pirineu,però a Castejón ja hi he estat i també m'agrada descobrir nous llocs o sigui que ja m'està bé Morella.
També sóc partidari d'anar-hi en unes dades que no coincideixin amb l'enduro que fan. affraid per temes d'aglomeracions i allotjament.
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Tigret Dt Mar 17, 2015 10:58 pm

He mirat amb una mica més de dedicació la zona de Morella i hi ha un munt de rutes! totes amb bastant percentatge de corriols i varies amb trams de porteig(res de l'altre món),però en general pinten guapes!
Si que és veritat que recorda bastant a Aínsa,per varietat de paisatges,terrenys i sembla que el tema aigua també s'haurà de tindre cura a portar-ne suficient,tot i que depenent de la ruta hi ha algún poble amb bareto.Morella està més alt del que em pensava(1000m) o sigui que pot ser que faci una temperatura ideal per no rostir-nos...
També he mirat alguna de les cases de la pàgina que diuen i hi ha alguna cosa interessant! alguna sembla reunir varies de les coses que busquem...

http://www.casesdemorella.com/index.php/nuestras-casas/morellamenu/147-casa-torregrossa (a 4km de Morella i barbacoa)
http://www.casesdemorella.com/index.php/nuestras-casas/morellamenu/145-casa-el-sosiego (a 1km de Morella i barbacoa/piscina affraid )

La que té piscina,veig que cobren 25€ persona/nit,això vol dir que si som 8 sortiria per 200€ per nit(per tindre una referència) i l'altre,són màxim 120€ per nit...
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dc Mar 18, 2015 12:34 am

En Pablo amb va dir aixo;
Hola:

Soy Pablo Segura, de Morella Singletracks. En primer lugar quiero daros las gracias por vuestro interés. Por una parte paso el correo a nuestra central de reservas www.casesdemorella.com, mis compañeras podrán asesoraros respecto al alojamiento. Hay mucho donde elegir. Junio es un mes magnífico para practicar mtb en Morella, de hecho los días 20 y 21 de junio organizaremos el Campeonato de Enduro de la Comunidad Valenciana. Normalmente, al estar en Castellón, la gente tiende a pensar que aquí el clima es muy caluroso, pero no es así, estamos a 1.000 m. de altitud, rodeados de montañas hasta cerca de los 1.300, y eso, con las debidas precauciones, permite hacer bici todo el año, pero junio es sin duda de los mejores momentos.

Respecto a las rutas ,e es difícil aconsejar, las he diseñado yo mismo, y me gustan todas. Quizá una buena manera de hacerlo es por sectores, ya que las características generales cambian. Mi sector favorito es el del "Riu de les Corces", combinado si se quiere con "Peter Rules" qué es muy similar. No tienen las rutas más difíciles, pero son muy entretenidas, y el entorno es precioso, muy boscoso, e incluso húmedo, cosa rara por aquí. El sector Xiva Torre miró es más rocoso, tiene unas panorámicas excepcionales, y menos bosque, aunque también hay. Allí organizamos el año pasado el Campeonato de Enduro de la Comunidad Valenciana. Queda el sector del Bergantes, su característica es que, al predominar una orografía de muelas, los descensos son más bruscos, y que las partes altas ofrecen profundas panorámicas del territorio.

Si os parece, con estas premisas, podéis echar un vistazo a las rutas y top tracks de los sectores que os resulten más atractivos, y me podéis comentar de qué rutas os gustaría tener más información.

Salud, gracias de nuevo y no dudeis en consultar cualquier otra cuestión

Pablo Segura.


Del tema allotjament:

per a usuari
Hola Jaume,

tenemos alojamientos para 8 personas en varias casas, también hay hoteles preparados para recibir clientes con bicicletas. Pero para darte precios necesito saber, si no tenéis las fechas, por lo menos los días de estancia, el precio varía según los días que se ocupe el alojamiento.

Os pongo un ejemplo de estancia de 2 días, pero si esta aumenta el precio disminuye

Casa Adelina, en Morella ................... 330 euros total 2 noches y 8 personas. Garaje en la planta baja de la casa. Os sale a unos 20 euros por persona y noche.
La Caseta a 3 kms de Morella............ 340 euros total 2 noches.
Casa dels Gasulla, en Xiva a 8,5 kms..... 350 euros total 2 noches.
Casa el Sosiego, a 2,5 kms........................ 400 euros total 2 noches. Tienen piscina.
Refugio La Serra a 12 kms......................... 288 euros total 2 noches.

Hola,

para 3 noches sería

Casa Adelina..... 436 euros
La Caseta........... 510 euros
Casa dels Gasulla... 480 euros
Refugio la Serra..... 360 euros



Todos los precios son con IVA. En todos los casos hay zona para guardar las bicicletas.Os recuerdo que si son más días de estancia los precios varian.

Si queréis ampliar a más alojamientos o precios de hoteles no dudéis en contactar con nosotros

un saludo,

Amparo Quesada
La setmana pasada amb van trucar i en van dir que la casa Adelina del poble estava molt be pel que volíem amb garatge a sota ,pero jo la veig una mica cutre ,la opcio de la CASETA O la que diu en tigret crec que seria la millor si anem a Morella
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Muchmuch Dc Mar 18, 2015 9:32 am

A mi les que mes m'agraden son les dues que diu el Carles, I d'aquestes dues la Torregrossa em sembla millor per la distribucio de les habitacions, encara que la piscina del Sosiego es un punt a favor.
A mes, les dues tenen endolls... cheers
Tambe crec que anar-hi durant el campionat de DH pot ser un petit problema per si trovem massa gent.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Rigodon Dc Mar 18, 2015 8:33 pm

Solo vamos 4? Shocked Pitu, Xavi, Gas, Gil vaaaaa¡¡¡¡¡¡ que me lo quitan de las manos, que hay que reservar alojamiento
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Tigret Dc Mar 18, 2015 10:51 pm

Jaume!la Caseta no la trobo...
La de el Sosiego lo més positiu és que està a només 1km de Morella i així potser ens podríem evitar d'agafar el cotxe per desplaçar-nos al inici de la ruta...té lloc de sobres per deixar els cotxes i les bicis,barbacoa i la piscina és un punt,però no sé si per les alçades que hi anem,la tindran a punt!
La de Torregrossa,es veu més moderna però està entre 3 i 4km de Morella,té barbacoa i sembla que té espai per deixar els cotxes.
Que es pronuncií la resta de la gent!!! affraid
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  CARPY Dc Mar 18, 2015 11:29 pm

Mira a casas de Morella que hi es
totas estan be per mi .Nomes la Adelina que la veix una mica velleta
pen much si te 220v ja en te prou Smile
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Tigret Dj Mar 19, 2015 12:45 am

Ah val...ja l'havia vist! però aquesta és de 6 places i està a 3 km...tot i això és xula i té pati i barabacoa,però massa llits de matrrimoni! Razz
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida anual 2015 Empty Re: Sortida anual 2015

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum