Diumegue 17 -8- 2014 atack el Turo
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Diumegue 17 -8- 2014 atack el Turo
Diumengue farem un atackkkk el turo de l'home en flaca
sortirem doreta ja que per compromisos tenim que esta d'hora a casa
si dingu diu el contrari santa fe ,coll de santa helena ,turo,fontmartina ,la costa ,palau
sortirem doreta ja que per compromisos tenim que esta d'hora a casa
si dingu diu el contrari santa fe ,coll de santa helena ,turo,fontmartina ,la costa ,palau
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Re: Diumegue 17 -8- 2014 atack el Turo
oido cocina.
horaris ?,fa just un any jo vaig pujar per palau-la costa -fontmartina.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
la culpa es d'en pitu jajaGilmineitor escrigué:oido cocina.
7 zulu vilamalor 7'20 cruce palau
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
pitu- Nombre de missatges : 303
me lo parece a mi o parecemos mafiosos con las mismas gafas ?
gracias Pitu
esperando crónica del mestre os adelanto que estoy muy contento de haber llegado
gracias Pitu
esperando crónica del mestre os adelanto que estoy muy contento de haber llegado
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Jordi,semblem els MEN IN BLACK...
Una muy buena salida para ser la primera con flaca (gracias Jordi por dejarme probar las Klein), la bici de carretera es diferente a la de montaña, corre mucho en bajada y llano pero cuando llega la subida todo cambia, hasta las antenas chino chano con algún apretón pero muy llevadero. Después de almorzar tocaba coronar el Turó, esto ya es palabras mayores, en el primer kilómetro ya has metido todo el desarrollo y solo te queda que en las rampas más duras cogerte fuerte del manillar y seguir subiendo. Por último Can Poualt, al ser de tierra y con las cubiertas lisas tienes que poner el peso en la rueda trasera para que no patine. Al final a resultado una muy buena experiencia y hacia tiempo que en bici no se me calgaban tanto las piernas.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Un cop a l'any s'ha de fer un turo i aquest toca amb flaca .A mes la primera d'en Jose
Pugem per la carretera de Campins fins el encreuament de santa Helena i pugem fins las antenas on esmorzem .Aquí en Gilmi diu que es vol retira pero li mengem el tarro i puja capa el turo ¡¡¡.Despres de esmorza ens deixem caure fins l'encreuament i comença el calvari fins a dalt ,l'asfalt fet una merda i uns rampots d'aupa ,amb el meu desarrotllo he anat molt petat .Tots coronem amb exit i contents con uns pinxos .Aquí a dalt fot molt fred ja que esta tot tapat de boira ,aixi que anem per feina .Ara si que es un calvari per baixar fins a buscar la carretera bona . A la que enfilem l'asfalt bo es una joia i si no fos per algun cotxe que ens fa la punyeta .Amb un no res som a can nena .Ens queda palnejar fins a santa margarida on fen una clareta ben fresqueta i ens queda can peualt de regal els de vilamajor .Un mati dels bons ,patint però disfrutant de la bici,la muntanya màgica i la companyia dels incondicionals de sempre
Pugem per la carretera de Campins fins el encreuament de santa Helena i pugem fins las antenas on esmorzem .Aquí en Gilmi diu que es vol retira pero li mengem el tarro i puja capa el turo ¡¡¡.Despres de esmorza ens deixem caure fins l'encreuament i comença el calvari fins a dalt ,l'asfalt fet una merda i uns rampots d'aupa ,amb el meu desarrotllo he anat molt petat .Tots coronem amb exit i contents con uns pinxos .Aquí a dalt fot molt fred ja que esta tot tapat de boira ,aixi que anem per feina .Ara si que es un calvari per baixar fins a buscar la carretera bona . A la que enfilem l'asfalt bo es una joia i si no fos per algun cotxe que ens fa la punyeta .Amb un no res som a can nena .Ens queda palnejar fins a santa margarida on fen una clareta ben fresqueta i ens queda can peualt de regal els de vilamajor .Un mati dels bons ,patint però disfrutant de la bici,la muntanya màgica i la companyia dels incondicionals de sempre
Bé doncs avui,aprofitant una pujada emblemàtica de la zona i l'estrena d'en Jose amb una flaca...he fet la primera grabació anant amb bici de carretera i aquí teniu el resultat.