TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

GOU A TOPE

3 participantes

Ir abajo

GOU A TOPE  Empty GOU A TOPE

Missatge  CARPY Ds Jun 07, 2014 10:07 pm

Dema a las 8 a l'esparra per fer Gou a tope ¡¡ serem pocs aixi que tindrem que apretar ¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

GOU A TOPE  Empty Re: GOU A TOPE

Missatge  CARPY Dg Jun 08, 2014 8:29 pm

Avui amb moltes baixes per lesio i disseminats el supervivents em anat a riudarenas a fer Gou a tope ¡¡¡
Punt de sortida carretera de l'esparra hora 8'00 ja amb l'ambient calent .Pujada el turo de la Gatosas xino xano i Spiderman de baixada fins el balneari amb el corriol dels pins inclos .Gouuuu quina baixada s'han currat molt de flow ,rapida i molt divertida tots em coincidit amb que sera de las bonas .Ara rodar fins el parc i pujar a Farnes amb final per corriol ¡¡¡.Esmorzem de tranquis i a pel xicu3 ,aqui ja els pels es possan de punta jajaj .Es tecnica ,no tant de flow i un pas que per precaucio a pota que no passa res jajaj ,la part final ja la coneixia .xicu3 bona ,tecnica ,ja va be per anar agafant confiança que estem fluixets d'equilibri dinamic jaja.Fem ara marxa enrrera i pujem per la pista de farnes fins a cal agusti on per error ens possem a baixar pel kaste i no rectifiquem seguim avall el kangur ja hi anirem un altre dia .El kaste no esta fresat com las altres pero diversio i gou .Ara be el moment critit un ascensor per torna dalt i aquest cop fa estralls en Tigret diu que es troba fluixet ,pero ja sabeu que es aixo per ell i en Pitu ens agafa una suo freda i un ocellet ,es recupera i apa e lKaste2 .Aquest si que esta fresat fresat i amb el terreny sec com esta es una pista de patinatge astistic .Som a baix i es d'hora i ja vaig avisar que en tindríem que fer 5 especials i com uns bons trencadurs a fer la 5ª ,ningu a protestat jajaj la baixada de l'hotel aquesta si que te saque ,flow i tecnica jajaj
Un mati dels bons amb una calor molt insuportable pero em disfrutat de valent ,sobre tot sentint las rodes patinar sobre el saulo cruixent ,apa fins la propera  Rolling Eyes
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

GOU A TOPE  Empty Re: GOU A TOPE

Missatge  Tigret Dg Jun 08, 2014 8:52 pm

La cinquena especial,la millor!!! Razz lol! 
Quina calor!!!la primera sortida amb tanta calor,ens ha agafat en "calces"...jo he patit com feia temps que no ho feia  Evil or Very Mad  sort que les baixades,ens fan oblidar les pujades!!! Arrow Arrow 
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

GOU A TOPE  Empty Re: GOU A TOPE

Missatge  pitu Ds Jun 14, 2014 4:03 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

GOU A TOPE  Empty Re: GOU A TOPE

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum