100km NON STOP BTT
+3
Tigret
Gilmineitor
CARPY
7 participantes
Pàgina 1 de 1
100km NON STOP BTT
Fa dias que ho tinc el cap ,algu s'apunta a fer aquest diumengue a fer 100km non stop .Encara no tinc clar el recorregut pero no anirem lluny ,sera com las que fa en Josep misser a prop de casa i si algu es te que retira (que sera jo ) sera facil torna a casa
01-CARPY
01-CARPY
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Re: 100km NON STOP BTT
01-Carpy
02-Gilmierdator
02-Gilmierdator
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Però que diiiiiuuuus...!!!???
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Tigret escrigué:Però que diiiiiuuuus...!!!???
Si 100km jaja
JA en tinc un troçet vilamajor-canoves-marata-la roca-san bartomeu-riera de dorrius-dema ja seguire buscant ¡¡¡
Suerte que me voy al camping¡¡¡ sino no sé que excusa daría
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
03-pituGilmineitor escrigué:01-Carpy
02-Gilmierdator
pitu- Nombre de missatges : 303
Pitu¡¡¡ cuando quieras volvemos a Andorra que ya tengo el aire acondicionado reaparado:(
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Jaume,ja tens la ruta a punt?
Es per anar passant,ja m'ha agafareu.
No he tocat la bici per recuperar el genoll.,però necesito saber que estas preparant.
Sempre puc quedarme dormin....
Es per anar passant,ja m'ha agafareu.
No he tocat la bici per recuperar el genoll.,però necesito saber que estas preparant.
Sempre puc quedarme dormin....
Rigodon escrigué:Pitu¡¡¡ cuando quieras volvemos a Andorra que ya tengo el aire acondicionado reaparado:(
Ji,ji....
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
Be, jo en principi crec que també vindre, Jaume si ancara no tens clar el recorregut, poden fer la tracks del diable curta (100 kms), a mes sempre es pot retallar l'ultima pujada (pujada de la mort), i deixar la ruta en 85 kms, de aqui a Torelló son 45' en cotxe. No més es una proposta, a mi tot ho que sigui fer kms., en va bé.
totgas- Nombre de missatges : 54
Jordi jo estic pitjor que tu ,fa 2 setmanas que no vaig amb bici aixi que patire.La ruta la primera part si que la tinc la segona ja improvisarem sobre la marxa .Tot i aixi no se pas si tindre temps de fer-ho tot ja que no puc arriva molt tard a casa i necesitem horas ¡¡¡¡¡.Sortirem a las 7 zulu ¡¡¡¡¡¡ i pedalem fins on es poguí.
Miquel ja esteri be anar els tracks ,si voleu hi aneu per mi cap problema pero jo no amb puc allunya de casa ,ni arriva molt tard pel que ja sabeu .Aixi que decidiu vosaltres
PD.; los covardes estan en Pals jajaj
Miquel ja esteri be anar els tracks ,si voleu hi aneu per mi cap problema pero jo no amb puc allunya de casa ,ni arriva molt tard pel que ja sabeu .Aixi que decidiu vosaltres
CARPY escrigué:Jordi jo estic pitjor que tu ,fa 2 setmanas que no vaig amb bici aixi que patire.La ruta la primera part si que la tinc la segona ja improvisarem sobre la marxa .Tot i aixi no se pas si tindre temps de fer-ho tot ja que no puc arriva molt tard a casa i necesitem horas ¡¡¡¡¡.Sortirem a las 7 zulu ¡¡¡¡¡¡ i pedalem fins on es poguí.
A mi ja en va be sortir per aqui a prop.
totgas- Nombre de missatges : 54
Qui serem ???
Sortim a las 7 zulu fins on arrivem ???
Sortim a las 7 zulu fins on arrivem ???
Jo vinc...
Ja ho tens clar Jaume!?jo no!!!
El recorregut si el que no se si jo podre arriva ¡¡¡¡Tigret escrigué:Jo vinc...
A quina hora està previst arribar...?
Tigret escrigué:A quina hora està previst arribar.a
las ..?
max 13h
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Uploaded with ImageSh[URL=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/13/zp01.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
ack.us[/URL]
Uploaded with ImageSh[URL=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/13/zp01.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
ack.us[/URL]
pitu- Nombre de missatges : 303
Per fi una sortida bona de las que arrivas a casa com un flam (parlo per mi).El objectiu no s'ha pogut complí ens ha faltat una horeta , una mica mes de sort amb petits problemas mecanics i algun incident de xapa i pintura .Sortim a las 7 de sant antoni pero jo ja no hi puc arriba perque baixant per l'avinguda de sant elias punxu la roda amb un clau de 4 cm i quan vaig a infla es trenca la manxa.Els trencas ja pujan començem per sant pere i d'aqui a canoves .Agafem el Meridia verd fins a la roca amb alguna variant perfer-ho mes llarg .Pujem de la roca per anar a buscar part del recorregut de la Prehistorica que ens deixara el Bell Raco ,riera d'argentona fins a dosrrius on per fi esmozem a la cruilla ,visitas al super,bar ect ens omplim fins el cul de menjar i veura .Ara anem direccio a canyamars on deixem la carratera per pujar pel cami dels rucs ,font del mal pas ,creu de rupit i fins casi a dalt del santuari .Ara baixada pel trull fins els pins i el cami dels salts fins a villalba ,bruc jardi i fins a sanata .Aqui en gilmineitor te ganes de festa i va a l'estacio de palau pero nosaltres tornem per can ram i la baixada dels porquis.Un total de 76km i1400m no esta malament per ser la primera Nonstop
Jo personalment he disfrutat molt tot i que no estic en forma i la segona part de la ruta he anat dosificant molt per poder arriba amb dignitat
Jo personalment he disfrutat molt tot i que no estic en forma i la segona part de la ruta he anat dosificant molt per poder arriba amb dignitat
Bona tirada per ser la primera llarga de l'any... de fet,poques en fem de més llargues!!!però ja està bé,si l'objectiu és el repte del Ter...no?