SORTIDA 1-11-2012
4 participantes
Pàgina 1 de 1
SORTIDA 1-11-2012
dema farem una sortideta cap a can bordoi, si algu esta interessat a les 9h a la placa del parking de l' ajuntament.
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
Re: SORTIDA 1-11-2012
xop escrigué: dema farem una sortideta cap a can bordoi, si algu esta interessat a les 9h a la placa del parking de l' ajuntament.
cuenta , cuenta flaca,rígida ,hibrida doble 26",29" a veure ambientillo dh .
collons xavi t'explicas pitjor que jo.
si los astros se conjugan apareceré
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Al lloro amb els descenders no els repaseu ¡¡¡
A i vigileu que els Makis de santa coloma hi participan
Jo dema fare bondat i anire amb la jefa a .....
A i vigileu que els Makis de santa coloma hi participan
Jo dema fare bondat i anire amb la jefa a .....
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
SORTIDA 1-11-2012
no sabiem que hi ha descens, hem dit d' anar cap a can bordoi perbel tema del saulo. la bici porta la doble, aixi podem fer alguna trialereta.........
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
Què Jaume...hi ha hagut sort o què?
La sortideta d'avui genial...una mica de tot!hem començat per pista,algun tram curt de corriol de pujada,més pista...i a mida que anaven passant els quilòmetres...un corriol "remember",un altre corriol que ens hem tret de la màniga(sense saber-ho...apunta Jaume!),baixada ràpida cap al cementiri de Villalba(on en Xavi,una mica més i fa d'insignia al capó d'un cotxe )i per acabar,un altre corriol fins a sota la cantera de Villalba...ufff que em torno a cansar .I tot això sortint a les 9:10 de la plaça i arribant a les 12:00 en punt!(amb esmorzar i panellets inclosos...)
PD:el detall dels horaris,és per en Jaume,que sempre està amb els "timings"...
La sortideta d'avui genial...una mica de tot!hem començat per pista,algun tram curt de corriol de pujada,més pista...i a mida que anaven passant els quilòmetres...un corriol "remember",un altre corriol que ens hem tret de la màniga(sense saber-ho...apunta Jaume!),baixada ràpida cap al cementiri de Villalba(on en Xavi,una mica més i fa d'insignia al capó d'un cotxe )i per acabar,un altre corriol fins a sota la cantera de Villalba...ufff que em torno a cansar .I tot això sortint a les 9:10 de la plaça i arribant a les 12:00 en punt!(amb esmorzar i panellets inclosos...)
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Tigret escrigué:Què Jaume...hi ha hagut sort o què?
Es clar que ho dubtaves ¡¡¡ poc pero macos
Veix que heu aprofitat el mati ,ja ba ve que aneu investigant per properas sortidas.Aixo si vigileu amb els cotxes jaja
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR