FESTA RETORN Jo_On... ;P
5 participantes
Pàgina 1 de 1
FESTA RETORN Jo_On... ;P
El títol és una conya, je, je, je...
Després de mig any just de baixa pel meu maleït turmell, ja puc dir que estic OFICIALMENT "en marxa!!!".
I què millor que fer una sortideta per celebrar-ho?
M'agradaria convidar-vos al meu Montnegre.
Sortiríem de St.Pol, faríem uns corriols de l'SPAM, agafaríem pista fins arribar a Horsavinyà, i aniríem fins el Rocatell. Un mirador espectacular del Montnegre. Un tresor molt ben amagat... ;-)
A partir d'aquí, tornaríem a pujar una mica, i faríem el Bosc de Mordor. Un corriol per dins de brucs molt wapo amb baixada flow fins l'Esplai (Coll d'en Benet Vives). Allà un 1km i la cirereta del pastís: El Camí de les Costes. Corriols super disfrutón fins a Pineda de Mar. 4km de plaer... Un cop aquí portarem ja una bona tunda i només quedarà pujar un bon pujadot per tornar a Sant Pol fent un corriol de premi final. Je,je,je...
A veure què us sembla!!!
Faré un track de prova i us passo el Link.
Després de mig any just de baixa pel meu maleït turmell, ja puc dir que estic OFICIALMENT "en marxa!!!".
I què millor que fer una sortideta per celebrar-ho?
M'agradaria convidar-vos al meu Montnegre.
Sortiríem de St.Pol, faríem uns corriols de l'SPAM, agafaríem pista fins arribar a Horsavinyà, i aniríem fins el Rocatell. Un mirador espectacular del Montnegre. Un tresor molt ben amagat... ;-)
A partir d'aquí, tornaríem a pujar una mica, i faríem el Bosc de Mordor. Un corriol per dins de brucs molt wapo amb baixada flow fins l'Esplai (Coll d'en Benet Vives). Allà un 1km i la cirereta del pastís: El Camí de les Costes. Corriols super disfrutón fins a Pineda de Mar. 4km de plaer... Un cop aquí portarem ja una bona tunda i només quedarà pujar un bon pujadot per tornar a Sant Pol fent un corriol de premi final. Je,je,je...
A veure què us sembla!!!
Faré un track de prova i us passo el Link.
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Re: FESTA RETORN Jo_On... ;P
Al loro
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Felicitats per esta un altre cop el 100% .Ja trobem a faltar las teves aventuràs de bici extrem .
Tindrem que estudiar l'oferta jaja ,segur que vindrem ,encara que som fills predilectes de Ripoll jajaj.Ara anem el Portell aixi que tindrà que ser després Ja anirem parlant per quedar
Tindrem que estudiar l'oferta jaja ,segur que vindrem ,encara que som fills predilectes de Ripoll jajaj.Ara anem el Portell aixi que tindrà que ser després Ja anirem parlant per quedar
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Collons!!! És que no pareu!!!
Ripollades-Portell de l'Infern-Etc,etc...
Mireu quina preciositat, vista des del Rocatell.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Casualitats de la vida, l'autor de la foto es diu Jordi Gil!!! XD
Bueno, doncs ja anirem buscant data! Ja sabeu que hi esteu convidats TOTS! Us penjaré un track "orientatiu" també!
Que vagi molt bé el Portell C*br*ns!!!!
Ripollades-Portell de l'Infern-Etc,etc...
Mireu quina preciositat, vista des del Rocatell.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Casualitats de la vida, l'autor de la foto es diu Jordi Gil!!! XD
Bueno, doncs ja anirem buscant data! Ja sabeu que hi esteu convidats TOTS! Us penjaré un track "orientatiu" també!
Que vagi molt bé el Portell C*br*ns!!!!
Collons amb en Jordi gil jajaj
Més o menys...
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3498625
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3498625
Fas broma amb el desnivell no!!!!
YICS escrigué:Fas broma amb el desnivell no!!!!
Res en Ginesta en encolomat 300m de mes .Ja no es el mateix ara que va amb programas de telefon ¡¡¡
Comença a pedalar a dintre l'aigua de sant pol a -9 m jajaj jo el dia que vingui ja ens trovarem a la NII
Ginesta... no vens als Portell si ja estas be?? Ja saps que si no has anat al Portell no ets un....
PER CERT TRENCAS, JA TINC DEMANADA UNA CANYON STRIVE 7.O. COLOR SNOW FOREST!!! el que passa es que arribara per el Nadal!!!
PER CERT TRENCAS, JA TINC DEMANADA UNA CANYON STRIVE 7.O. COLOR SNOW FOREST!!! el que passa es que arribara per el Nadal!!!
sergiktt escrigué:Ginesta... no vens als Portell si ja estas be?? Ja saps que si no has anat al Portell no ets un....
Ostres SERGI,felicitats ...ja saps que no du amortidor amb molla.
YICS escrigué:sergiktt escrigué:Ginesta... no vens als Portell si ja estas be?? Ja saps que si no has anat al Portell no ets un....
Ostres SERGI,felicitats ...ja saps que no du amortidor amb molla.
Si, si que ho se... d'entrada vull una cosa polivalent, vull poder fer el Puigmal i la Woodline amb la mateixa bici... espero encertarla!! Tothom que em coneix em recomana aquesta http://www.canyon.com/_es/mountainbikes/bike.html?b=3052#tab-reiter2 pero tot i que pesan "quasi el mateix" 700 grams de diferencia i prou, jo vull la polivalencia del Talas, plataforma i bloqueig a l'amortidor, la tija pija que si la poso a la torque ja seria mes pes i mes $$ Jo ho tinc clar i suposo que tot i ser aire baixara millor que la sardina!!
Contentant al senyor Jaume, li diré que aquest track és barrejadet... té tracks del meu i altres GPS's i del meu Iphone tb... Je,je,je...
Suposem que seran uns 1500m aprox.
Contestant al senyor Sergi, li diré que és un Mamón i que em fa molta enveja, però sobretot POR. POR de no recordar la seva cara a partir d'ara degut a la velocitat de creuer que agafarà amb aquest PE-PI-NOOOO!!!
I pel que fa al Portell.... PASAPALABRA. (Tot un dia fora es molt de temps amb la family petita!!!).
I NO. No seré un Biker , però tu tampoc!!! Je,je,je... Et falta el Pla de Neguaaaa!!!
https://vimeo.com/48487484
Suposem que seran uns 1500m aprox.
Contestant al senyor Sergi, li diré que és un Mamón i que em fa molta enveja, però sobretot POR. POR de no recordar la seva cara a partir d'ara degut a la velocitat de creuer que agafarà amb aquest PE-PI-NOOOO!!!
I pel que fa al Portell.... PASAPALABRA. (Tot un dia fora es molt de temps amb la family petita!!!).
I NO. No seré un Biker , però tu tampoc!!! Je,je,je... Et falta el Pla de Neguaaaa!!!
https://vimeo.com/48487484
sergiktt escrigué:Ginesta... no vens als Portell si ja estas be?? Ja saps que si no has anat al Portell no ets un....
Felicidades, aunque si con la sardina ya eras imparable ya con esta seras la leche trendras que darle altura a los saltos de la Wood que se te van a quedar pequeños¡¡¡¡
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:sergiktt escrigué:Ginesta... no vens als Portell si ja estas be?? Ja saps que si no has anat al Portell no ets un....
Felicidades, aunque si con la sardina ya eras imparable ya con esta seras la leche trendras que darle altura a los saltos de la Wood que se te van a quedar pequeños¡¡¡¡
Felicitatas per la nova bici i quan anen el enterro de la sardina ???