SORTIDETES DE VACANCES...
5 participantes
Pàgina 1 de 1
SORTIDETES DE VACANCES...
Ja s'ha acabat...ja hem tornat dels Pirineus!!! l'ambient de la Vuelta espectacular i jo empés per l'eufória de creure'm en Contador,Purito,etc em vaig endur la flaca carregada al cotxe i he aprofita't un parell de matins per llevar-me d'hora i estirar una mica les cames.km pocs,però l'objectiu assolit...Arcalís(Andorra) i Llessui(Pallars Sobirà).
FOTOS DE LA PUJADA A ARCALÍS
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/URL
FOTOS DE LA PUJADA A LLESSUI
[URL=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/52/cimg4013q.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
FOTOS DE LA PUJADA A ARCALÍS
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/URL
FOTOS DE LA PUJADA A LLESSUI
[URL=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/52/cimg4013q.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Re: SORTIDETES DE VACANCES...
Cabron quina enveja¡¡.
Ja en tens 2 el sac
Pero las fotos tenen trampa oi ?? No pot ser tant dret jaja
Ja en tens 2 el sac
Pero las fotos tenen trampa oi ?? No pot ser tant dret jaja
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Que pasada, tienen una pinta muy guapa, eso si tiene que ser duro de cojones.
Por cierto esta semana estoy de rodriguez alguien para un paseo por la tarde mañana o el jueves... me da igual flaca que gorda no tengo problemas
Por cierto esta semana estoy de rodriguez alguien para un paseo por la tarde mañana o el jueves... me da igual flaca que gorda no tengo problemas
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Les sortides eren curtes..."llampec",ja que la pujada(i baixada) a Arcalís tenia uns 32km i la de Llessui 27'5km,per tant es feien bé...si estiguessin dins una ruta llarga"otro gallo cantaria" je,je,je
Alberto,te hace una flaca para mañana por la tarde...
SORTIDETES DE VACANCES
Tigret escrigué:Alberto,te hace una flaca para mañana por la tarde...
Yo tambien me apunto, podemos hacer ruta de los cuatro puertitos en can bordoi, eso si una vez acabada la vuelta ciclista a españa, alrededor de las 18:30h.
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
cabrons no entreneu amb en torrente ¡¡¡xop escrigué:Tigret escrigué:Alberto,te hace una flaca para mañana por la tarde...
Yo tambien me apunto, podemos hacer ruta de los cuatro puertitos en can bordoi, eso si una vez acabada la vuelta ciclista a españa, alrededor de las 18:30h.
Jo aquesta setmana ho tinc malament estic ajudant a un colega a fer un trasllat de pis aaaaaaaa
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Me hace falta alguna cosa mas que una flaca.... pero eso os lo contare en privado jjja lo de ir en bici quedamos a las 18:30 en el parking? o como es vaya bien, ya direis algo
Rigodon escrigué:Me hace falta alguna cosa mas que una flaca.... pero eso os lo contare en privado jjja lo de ir en bici quedamos a las 18:30 en el parking? o como es vaya bien, ya direis algo
Es definitivo? mañana Jueves a las 18:30 en el Parking?? Que si puedo me apuntare!!!
Con la flaca??
sergiktt escrigué:Rigodon escrigué:Me hace falta alguna cosa mas que una flaca.... pero eso os lo contare en privado jjja lo de ir en bici quedamos a las 18:30 en el parking? o como es vaya bien, ya direis algo
Es definitivo? mañana Jueves a las 18:30 en el Parking?? Que si puedo me apuntare!!!
Con la flaca??
Hoy Miercoles¡¡¡¡ al final hemos quedado a las 18:30 en la gasolinera de Llinars
Rigodon escrigué:sergiktt escrigué:Rigodon escrigué:Me hace falta alguna cosa mas que una flaca.... pero eso os lo contare en privado jjja lo de ir en bici quedamos a las 18:30 en el parking? o como es vaya bien, ya direis algo
Con la flaca??
Hoy Miercoles¡¡¡¡ al final hemos quedado a las 18:30 en la gasolinera de Llinars
ok, si no estoy no estoy!!! ;-)
sergiktt escrigué:Rigodon escrigué:sergiktt escrigué:Rigodon escrigué:Me hace falta alguna cosa mas que una flaca.... pero eso os lo contare en privado jjja lo de ir en bici quedamos a las 18:30 en el parking? o como es vaya bien, ya direis algo
Con la flaca??
ok, si no estoy no estoy!!! ;-)
ok
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum