TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

port de cabus

+2
CARPY
Gilmineitor
6 participantes

port de cabus Empty port de cabus

Missatge  Gilmineitor Dg Jul 29, 2012 5:49 pm

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3113395
algú em vol acompanyar?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

port de cabus Empty Re: port de cabus

Missatge  CARPY Dg Jul 29, 2012 9:44 pm

Jo t'acompanyaria amb molt de gust ja que es una zona que tinc pendent, pero no tinc vacances Sad
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gilmineitor Dg Jul 29, 2012 11:19 pm

Sad Sad Sad Sad
CARPY escrigué:Jo t'acompanyaria amb molt de gust ja que es una zona que tinc pendent, pero no tinc vacances Sad
Gilmineitor
Gilmineitor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tigret Dg Jul 29, 2012 11:31 pm

Però també si podria anar un cap de setmana...no!?
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Muchmuch Dt Jul 31, 2012 12:00 am

Quin dia hi vas??
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gilmineitor Dt Jul 31, 2012 12:16 pm

Muchmuch escrigué:Quin dia hi vas??
ja
Gilmineitor
Gilmineitor

Tornar a dalt Ir abajo

port de cabus Empty IRESPONSABLE

Missatge  Gilmineitor Dv Ago 10, 2012 12:16 am

Lo que sin dudas era un reto ciclista, tengo que confesar que añore a Carpy y su trabajo con el gps.

En principio salí a las 6h del hotel hasta Ainet en coche,alas 6,45 ya estaba regulando,el port de cabus es,como el turo del home y antes de las 10 ya estaba en andorra,ahora seguir el trak con el puto movil i su tarifa de datos en roamimg,se desconfiguro y tuve que seguir mirando el mapa en el movil.
Dudo si volver y arrepentirme o seguir hacia Andorra "aprovecho para comer,40'."tiro too pabajo y
en el coll de la botella giro al oeste y me asalta la duda,no hay pista afortunadamente encontre a un pages que me indicó un paso con la bici al hombro que empalma con una pista que me lleva hasta Os de Civis
Aqui empiezo a subir el port de Conflent,"como subir al pla de la calma desde las Piscinas"encuentro una mina de Tungsteno abandonada hace un siglo,pero me orienta que estoy en el trak

Aquí es donde la cague ,no me paso nada pero tres horas sin civilizacion entre "Os de CIVIS Y Farrera dudando la ruta y acumulando km y cansancio.
al final a las 15h15'llegue a Ainet .sin ninguna incidencia ,pero consciente que" nunca se tiene que ir solo"en una ruta de el alto pirineo.

Esta ruta es paisagisticamente ACOJONANTE Y fisicamente como una Selenika.

Huuuala que si lo explico solo es para animaros
Gilmineitor
Gilmineitor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CARPY Dv Ago 10, 2012 12:54 am

XXD ruta 5 estrellas feli¢itats¡¡¡¡

CARPY
CARPY

Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Muchmuch Dv Ago 10, 2012 11:38 am

I TANT!!
Molt valent... Felicitats Jordi, un-altra marca a la culata, o millor al quadro?
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jo_On Dj Ago 30, 2012 10:44 pm

NO ME LO PUEDO CREER...!!! AHIR VAM ARRIBAR AMB LA FAMILY DE LA VALL DE CARDÓS!!! Una mica més i ens trobem!!! affraid

Ets el puto amo Jordi... Quin Rutooot!!! Felicitats!!!

Jo també vaig fer de les meves i vaig fer, segons un FreeRider autòcton amo del Càmping a on ens allotjàvem, el millor corriol del Pallars. Je,je,je... What a Face

Crec però, que abans d'escriure res més, us hauria d'explicar la meva absència durant aquest temps!!! Ara us espamejaré una mica, je,je,je...
Després de 4 mesos d'innactivitat degut a un Osteofit (punxa sorgida al turmell que em matava i no em deixava caminar) amb operació inclosa el 29 de Juny, he tornat a agafar la bici i el més important: he tornat a caminar. La recu, des del 29 de Juny ha estat duríssima, molt més del que m'esperava. Primer cama amunt, després dos croces, després una i per acabar-ho d'adobar el pitjor... recuperar el joc del turmell!!! Quin mal que faaa!!! Però bueno, sembla que tot ja es va arreglant i mica en mica aniré tornant a ser jo... Razz

Podria haver entrat al fòrum, però he passat per no fer-me mala sang. Joer que llargs han estat 4 mesos sense bici!!! Crying or Very sad

Tornant doncs al que us interessa i perdoneu pel "totxu de dalt", crec que el Pallars Sobirà i concretament la Vall de Cardós i Ferrera són una MINA.
La ruta que vaig fer jo és acooollonant... 6km de corriol amb un Flow inimaginable per dintre bosc pirenaic que es pot allargar amb un final pel costat del riu que sumaria uns 4km més. Uns 10km de corriol de baixada. Jo no vaig poder fer-ho tot per temps!

Aquí us deixo l'enllaç del Wikiloc i un Vídeo dels meus!!!

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3275454

El vídeo:
https://vimeo.com/48487484

I aquí un vídeo amb GoPro de la Baixada que no és meu... Twisted Evil

Bueno!!! Jordi i Trenques!!! JA VEIEU QUE TENIM MOLTA FEINA PEL PALLARS!!! sunny

Espero recuperar la forma i veure-us aviat!!! albino
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergiktt Dv Ago 31, 2012 4:24 pm

Jo_oN escrigué:NO ME LO PUEDO CREER...!!! AHIR VAM ARRIBAR AMB LA FAMILY DE LA VALL DE CARDÓS!!! Una mica més i ens trobem!!! affraid

Ets el puto amo Jordi... Quin Rutooot!!! Felicitats!!!

Jo també vaig fer de les meves i vaig fer, segons un FreeRider autòcton amo del Càmping a on ens allotjàvem, el millor corriol del Pallars. Je,je,je... What a Face

Crec però, que abans d'escriure res més, us hauria d'explicar la meva absència durant aquest temps!!! Ara us espamejaré una mica, je,je,je...
Després de 4 mesos d'innactivitat degut a un Osteofit (punxa sorgida al turmell que em matava i no em deixava caminar) amb operació inclosa el 29 de Juny, he tornat a agafar la bici i el més important: he tornat a caminar. La recu, des del 29 de Juny ha estat duríssima, molt més del que m'esperava. Primer cama amunt, després dos croces, després una i per acabar-ho d'adobar el pitjor... recuperar el joc del turmell!!! Quin mal que faaa!!! Però bueno, sembla que tot ja es va arreglant i mica en mica aniré tornant a ser jo... Razz

Podria haver entrat al fòrum, però he passat per no fer-me mala sang. Joer que llargs han estat 4 mesos sense bici!!! Crying or Very sad

Tornant doncs al que us interessa i perdoneu pel "totxu de dalt", crec que el Pallars Sobirà i concretament la Vall de Cardós i Ferrera són una MINA.
La ruta que vaig fer jo és acooollonant... 6km de corriol amb un Flow inimaginable per dintre bosc pirenaic que es pot allargar amb un final pel costat del riu que sumaria uns 4km més. Uns 10km de corriol de baixada. Jo no vaig poder fer-ho tot per temps!

Aquí us deixo l'enllaç del Wikiloc i un Vídeo dels meus!!!

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3275454

El vídeo:
https://vimeo.com/48487484

I aquí un vídeo amb GoPro de la Baixada que no és meu... Twisted Evil

Bueno!!! Jordi i Trenques!!! JA VEIEU QUE TENIM MOLTA FEINA PEL PALLARS!!! sunny

Espero recuperar la forma i veure-us aviat!!! albino

La millor noticia Biker que podiem rebre... Ginesta go back!!!! sunny sunny

A veure si remenem la cua juntets per algun d'aquests paratges!!! ;-)
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CARPY Ds Set 01, 2012 7:05 pm

Jordi ets el putu amo ¡¡¡
CARPY
CARPY