TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

I-RIPOLLADA

+2
Tigret
CARPY
6 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Gilmineitor Ds Abr 14, 2012 5:08 pm

com la meva bici es la ultima ,arribaré a 6h26'.
esta plovent de valent ,estic a Giona
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Ds Abr 14, 2012 5:43 pm

YICS escrigué:com la meva bici es la ultima ,arribaré a 6h26'.
esta plovent de valent ,estic a Giona
El unic nuvol que hi ha a tot catalunya esta sobre teu jajaj .A ripoll poca cosa crec .....................
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty ripoll

Missatge  pitu Ds Abr 14, 2012 7:12 pm

Doncs a les 6,20 estaré amb el mitchu en el parquing, fins d'aquí a dotze hores.

pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Rigodon Ds Abr 14, 2012 9:31 pm

Ya tengo puesto el despertador a las 5:45 horaszulu, también tengo preparado el chubasquero affraid

see you tomorow
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Ds Abr 14, 2012 10:21 pm

Rigodon escrigué:Ya tengo puesto el despertador a las 5:45 horaszulu, también tengo preparado el chubasquero affraid

see you tomorow

CHUBASQUERO¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Rigodon Dg Abr 15, 2012 5:01 pm

Fantastico dia, dos bajadas memorables buena compañia y sin incidentes. Acabo de ver el temps de TV3 y no se como no nos hemos mojado affraid
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty fotos

Missatge  pitu Dg Abr 15, 2012 6:00 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShac[URL=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/848/p4150006i.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

k.us[/URL]

pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Gilmineitor Dg Abr 15, 2012 6:33 pm

Rigodon escrigué:Fantastico dia, dos bajadas memorables buena compañia y sin incidentes. Acabo de ver el temps de TV3 y no se como no nos hemos mojado affraid
no hemos pillado lluvia No
Pero en Ripoll se han quedado sin barro en la trialera de l'Uro ylo hemos dejado en la gasolinera
Aviso a navegantes "Engrasa toda la bici , antes de dejarla"
no digo nada de la salida"que la envidia es muy mala eh"
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Ripollada a la serra del catllar

Missatge  CARPY Dg Abr 15, 2012 7:34 pm

Avui matinem molt ,a las 6'30 ja enfilem amb cotxe direccio a RIPOLL l'obejectiu d'avui .Xino xano a las 8 del mati ja sortim pedalant del parquing d'ondina a ripoll .Començem anant riu Ter amunt i em poca estona deixem l'asfalt per agafar cami de terra .Anem pujant pero aviat trobem el primer problema ,un tram de pujada imposible de pujar pedalant.Ara ens toca caminar una estona ,res 5 minuts i enllaçem amb una pista ample que ens portara fins el castell de santa maria del catllar .A quan em sortit de ripoll estavem a 3º amb una boira espesa i moltes ganes de ploure .La curiositat es que la boira estava a mitja montanya , de dalt es veia tota la vall enboirada , nosaltres amb un bon solet i amb vista a tot el ripolles els nostres peus puigmal,bellmunt, ect fantastic (nomes per aixo ja valia pena matina ) .Be ja som a dalt del castell esmorzem i disfrutem de las magnificas vistas .Anem per feina i fem la primera baixada que ens portara fins a ripoll un altre cop .La baixada es larga la punyetera ,amb molt de flow i pocs passos imposibles .La putada d'avui es que estava molt molla i aixo vol dir que no podias anar per on volias ,patinava molt i a part afegir algun tram amb moltes arrels que feia perillar l'estabilitat.El final em deixat els ultims 60 m ultims de desnivell per fer ,que diu en tigret que no val la pena per torna a la ruta .Anem pujant per pista fins el roure del Mir .Em trovat pel cami un biker local en CISCU que em fet petar una mica la xerrada (no mes jo i en pitu els altres teniam massa feina a pedelar ).Del Mir anem pujant pel costat de la riera de vilardell fins a L'auro el nostre proper objectiu ,passant per uns magnifics boscos de pins (waitpoints per rovellons )i prats de pastura .Arrivem a l'auro i tenim que fer una parada tecnica per recalcular la ruta ,ens ho mirem amb el tigret que portava la ruta estudiada de casa .Ja ho tenim clar i continuem ,em de pujar una mica mes .Ara comença el calvari del dia un tram de pista ,que hi havien passat la maquina ,era un fangar ¡¡¡ las rodas era de 29er .Passat el mal trango començem la baixada .Aquesta no esta tant molla com l'altre i ens permet disfrutar mes .Quina baixada mes guapa escalonets ,pedres ,ect i llarga ,un paisatge espectacular .Es pot fet tota sobre la bici .Ja som a ripoll un altre cop i decidim plegar ,anem a rentar las bicis a la gasolinera ,pero abans en Gil ha tingut que fer de les sevas jajaj anar a un botiga a comprar rostillons (molt bons per cert gracias).Amb las bicis netas anem a buscar una terrasa de bar per repostar una mica .A la una del migdia ja ho tenim tot carregat i enfilem cap a casa i a las 2 ja som a sant antoni .Una sortida fantastica ,del nostre estil i tot ens ha sortit roda ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ bounce bounce bounce bounce


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Dg Abr 15, 2012 11:45 pm

Si senyor,un dia espectacular!!!estem fets uns Molina interpretant el temps...hem esquivat la pluja!! Wink una ruta brutal,l'hem de convertir en una clàsica cheers .Amb el terreny més en condicions,les dues trialeres que hem fet,són per fer amb bastant ritme i ciclables 100%,llargues i en un paratge impressionant...
PD: Sleep Sleep Sleep m'he fotut una migdiada de pebrots!!!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA - Página 2 Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum