TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DIUMENGUE 25-3-2012

5 participantes

Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  CARPY Dt Mar 20, 2012 12:32 am

Es dilluns pero tenim que anar perfilant la sortida de diumengue .
Que fem una terra de MAKIS a santa coloma ,podem anar-hi sols o demanar ajuda els autòctons .L'albert valls ja se que te l'enduro de les salinas ,pero segur que algu ens acompanya ????????????
L'altre opcio seria fer una Maxi sui extended o un GR5 baixant pel congost ara ja tenim una mica de fondo jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  Rigodon Dt Mar 20, 2012 6:24 pm

La Maxi extended seria el pack clasico mas floquet y tiger productions? si es esa yo voto por esa
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  valls2 Dc Mar 21, 2012 2:31 am

hola jaume
akesta setmana ting l'enduro de les salines i els companys ke no venen a l'enduro tenen una duatlo a sils ke i corren o estan en algun control . d'aki un parell o tres de setmanes muntare una sortida i farem una variant nova de la trialera de l'aimeric encara mes espectacular ke el recorregut vell , de totes maneres si voleu vindre ja sabeu on son les trialeres i ja m'explicareu com us ha anat .
encara tenim pendent anar a fer el gr 5
la setmana pasada vaig vindre un dia amb un company i varem fer un corriol espectacular ,molt dificil i tecnic , es un sender local ke va desde santa fe a riells , no se si hi heu pasat alguna vegada

fins aviat

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  Gilmineitor Dc Mar 21, 2012 10:58 pm

fondo ¿QUE FONDO?
a mi me va todo,ya sabéis que soy politoxibiker-oico
estoy mu mal del tarro y menos quedarme en casa ,cualquier burrada me pone,pero al gr5 tenemos que llevar a los bikers de Girona.
la maxi estaría bien para probar como baja la kona,,,,,,ah y las pacenti neo moto27.5
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  CARPY Dj Mar 22, 2012 1:27 am

valls2 escrigué:hola jaume
akesta setmana ting l'enduro de les salines i els companys ke no venen a l'enduro tenen una duatlo a sils ke i corren o estan en algun control . d'aki un parell o tres de setmanes muntare una sortida i farem una variant nova de la trialera de l'aimeric encara mes espectacular ke el recorregut vell , de totes maneres si voleu vindre ja sabeu on son les trialeres i ja m'explicareu com us ha anat .
encara tenim pendent anar a fer el gr 5
la setmana pasada vaig vindre un dia amb un company i varem fer un corriol espectacular ,molt dificil i tecnic , es un sender local ke va desde santa fe a riells , no se si hi heu pasat alguna vegada

fins aviat

Albert ja estic el cas de tot ,de l'enduro d'aquesta setmana a maçanet ,de la sortida a santa fe amb en ramon publicada el teu bloc,ect internet esta fent molt mal jajaj.No crec que vinguem aquesta setmana simplement era una proposta ,estarem el lloro si en montes una amb la trialera nova .El Gr5 ja ho saps quan vulgueu estem apunt per anar-hi.Que vagi be a maçanet affraid @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  CARPY Ds Mar 24, 2012 1:32 am

El dumengue quedem on sempre a las 8 ??? per anar a ???
Jo dema no estic operatiu ,si algu puja a coll de ravell que es passi per sant pere d'espla que te la beguda pagada .Estare alla tot el dia a un casament jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  Gilmineitor Ds Mar 24, 2012 1:35 am

CARPY escrigué:El dumengue quedem on sempre a las 8 ??? per anar a ???
Jo dema no estic operatiu ,si algu puja a coll de ravell que es passi per sant pere d'espla que te la beguda pagada .Estare alla tot el dia a un casament jaja
a las 8 on sempre ok
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  Gilmineitor Ds Mar 24, 2012 11:08 pm

la hora de mañana sera una hora menos que hoy

ATENTOS CON EL CAMBIO DE HORA
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  CARPY Ds Mar 24, 2012 11:59 pm

Dema com diu en gilmineitor a las 8 hora oficial ¡¡¡¡

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  CARPY Dg Mar 25, 2012 7:09 pm

Un diumengue mes ¡¡¡.Avui canvi d'hora ,quan e arrivat el lloc de sortida ja estavan tots apunt en TIGRET-JOSE-BONA-PITU-GILMINEITOR-RIGODON .Decidim anar a PARPERS FORA PISTA .Clasica baixada a llinars i pujada a sant esteva del coll .Corriols fins a parpers .Entrem el parpers fora pista ,baixem fins a la linea i agafem la variant de l'esquera ,esta molt abandonada i em tingut que acabar caminat pel mig del bosc .Pugem una mica per la carretera i esmorzem a la plana del condons .Seguim amb la ruta fins a la cruïlla de de la carretera vella i tornem a pujar fins a dalt de sant carles ,pero ens em perdut un tros de baixada corriolera ja que no e tingut temps d'avisar i els cabrons no parem quan pica cara avall. De dalt de sant carles baixen fins a la zona de sant agnes ,per una de las baixades de la prehistorica .La baixada es molt divertida ,el terreny fantastic i tot el grup amb formació ¡¡.Un cop a baix tornem a pujar per corriols i fem la baixada que acava el tunel de la carretera de la roca .Aqui en Bona s'ha esmoxat amb un pi sec ,sortin per davant de la bici ,sensa consecuencias .La tornada clasica i pastosa ,pero per animar una mica em pujat rapidets per poder fer una birra els guis .Com sempre un mati molt divertit
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty fotos

Missatge  pitu Dl Mar 26, 2012 11:15 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with ImageShack.[URL=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/848/p3250001.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

us[/URL]

pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 25-3-2012   Empty Re: DIUMENGUE 25-3-2012

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum