MONTEM ALGO...!?
+4
CARPY
Rigodon
Gilmineitor
Tigret
8 participantes
Pàgina 1 de 1
MONTEM ALGO...!?
Bé,la qüestió és que ja ha sortit més d'una vegada(durant alguna de les sortides que fem)la proposta de fer alguna sortida,activitat,ruta...etc de varis dies(tipo la pedals de foc)per aixó deix-ho aquesta finestra oberta,per qualsevol proposta o idea que se'ns passi pel cap...i estudiem les possibilitats!!!
PD:és complicat poder-ho combinar per anar-hi tots plegats,però seria collonut,lo de la pedals de foc va ser molt guapo...
PD:és complicat poder-ho combinar per anar-hi tots plegats,però seria collonut,lo de la pedals de foc va ser molt guapo...
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Re: MONTEM ALGO...!?
Tigret escrigué:Bé,la qüestió és que ja ha sortit més d'una vegada(durant alguna de les sortides que fem)la proposta de fer alguna sortida,activitat,ruta...etc de varis dies(tipo la pedals de foc)per aixó deix-ho aquesta finestra oberta,per qualsevol proposta o idea que se'ns passi pel cap...i estudiem les possibilitats!!!
[color=red][+1/color]
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
La vall Fosca
Pedals d´Occitània
Lo de la Provença a França
El camino del norte
Enduro en los Alpes
Aqui hay de tres dias y de una semana, esto es lo que se me ha ocurrido, en que semana lo hariamos? agosto
Pedals d´Occitània
Lo de la Provença a França
El camino del norte
Enduro en los Alpes
Aqui hay de tres dias y de una semana, esto es lo que se me ha ocurrido, en que semana lo hariamos? agosto
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Eah!te he visto fino Alberto...has aglutinado en un plis,todas las rutas que habian sonado en algún momento!!!
Pero que una ruta de Rally o enduro ,1-2-3-4-dias ????
Avui he compart el solo bici i parlava de la nova pedals de foc .El que mes m'agrada de aquesta nova ruta es a la vall fosca que ara puja fins a l'estany de sallente i es te que agafa el telecabina fins a l'estany gento ,baixant fins el coll del triador per l'antiga via del carrilet ¡¡¡¡IMPRESIONANT¡¡¡¡ aqui queda aixo
El mateix solo bici parla de una ruta a la cerdanya 360º
Avui he compart el solo bici i parlava de la nova pedals de foc .El que mes m'agrada de aquesta nova ruta es a la vall fosca que ara puja fins a l'estany de sallente i es te que agafa el telecabina fins a l'estany gento ,baixant fins el coll del triador per l'antiga via del carrilet ¡¡¡¡IMPRESIONANT¡¡¡¡ aqui queda aixo
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
MONTEM...ALGO?
[quote="CARPY"]Pero que una ruta de Rally o enduro ,1-2-3-4-dias ????
La ruta de la cerdanya fa molt bona pinta, la he estat fullejant i pinta molt bé.
La ruta de la cerdanya fa molt bona pinta, la he estat fullejant i pinta molt bé.
xop- Nombre de missatges : 117
Ubicació : A L' AIRE LLIURE
la cerdanya adjudicado ehhhhh
ZONA CERO AINSA
AINSA te un centre de btt enduro molt interesant .Un punt per montar el campament i fer rutes
http://www.mountainbike.es/front/noticia/CENTRO-BTT-DE-AINSA/2c90a8c62dc63381012dc6c213a90008
https://www.youtube.com/watch?v=7vHZWHDG-Rg&feature=related
http://www.mountainbike.es/front/noticia/CENTRO-BTT-DE-AINSA/2c90a8c62dc63381012dc6c213a90008
https://www.youtube.com/watch?v=7vHZWHDG-Rg&feature=related
Aixó d'Ainsa pinta molt bé!seria una bona opció...alta muntanya,paisatges guapos,infraestructures 3-4 dies donarien per fer varies rutes,no?ens l'apuntem a la llista!!!
La millor, sens dubte es la Xtrem Pallars
Es evident que tinc que dir-ho.
La ruta surt d'Esterri d'Aneu, i va fins a prop de Balaguer.
La primera etapa, es fa el Coll de Triador, i es pot fer el cami del carrilet i baixar cap a Vall Fosca per el corriol de l'Estany Gento. Las trialeras s'han de fer de baixada, no amb funicular de pujada.
La segona, de 82 Km va de Vall Fosca fins el Pantá de Terradets. Hi ha dues trialeres de 5-6Km espectaculars abans de arribar a la Pobla de Segur.
La tercera va cap al Coll d'Ares, baixa a Ager i acaba al Monestir d'Avellanes combinant senders i pistes. Hi ha la possibilitat de no pujar al Coll d'Ares i passar per el Congost de Monrebei. Si no el coneixeu, busque a google. Val la pena si no teniu vertigen.
http://btt-tours.com/ruta.php?ruta=1
Hi a la possibilitat de anular la primera etapa, i dejar-ho en un cap de setmana, pero si es pot, val la pena ferla tota.
Va de la seguent manera:
Es deixen els cotxes al Monestir d'Avellanes a Os de Balaguer. Ens recull un taxi amb remolc per a 22 bicis i ens porte a Esterri. Els equipatges els traslladen als hotels que arribem, i quan acabem, dutxa al Monestir per nosaltres i bicicletes, i cap a casa.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
La primera etapa, es fa el Coll de Triador, i es pot fer el cami del carrilet i baixar cap a Vall Fosca per el corriol de l'Estany Gento. Las trialeras s'han de fer de baixada, no amb funicular de pujada.
La segona, de 82 Km va de Vall Fosca fins el Pantá de Terradets. Hi ha dues trialeres de 5-6Km espectaculars abans de arribar a la Pobla de Segur.
La tercera va cap al Coll d'Ares, baixa a Ager i acaba al Monestir d'Avellanes combinant senders i pistes. Hi ha la possibilitat de no pujar al Coll d'Ares i passar per el Congost de Monrebei. Si no el coneixeu, busque a google. Val la pena si no teniu vertigen.
Hi a la possibilitat de anular la primera etapa, i dejar-ho en un cap de setmana, pero si es pot, val la pena ferla tota.
Va de la seguent manera:
Es deixen els cotxes al Monestir d'Avellanes a Os de Balaguer. Ens recull un taxi amb remolc per a 22 bicis i ens porte a Esterri. Els equipatges els traslladen als hotels que arribem, i quan acabem, dutxa al Monestir per nosaltres i bicicletes, i cap a casa.
arueda escrigué:Es evident que tinc que dir-ho.
Va de la seguent manera:
ostres aixo mola bastant i saps be com engatusar als amics.
ge ge ,segur que no ens defraudara ,per cert amb quin tipus de bike es millor fer-la
Si tens l'esquena i els "empastes" be, es pot fer amb forquilla rígida.....
Te trams llargs de baixada técnica, pero per la distancia es millor fer-ho amb rally o enduro light.
Hi ha alguna foto que no correspon a la ruta, pero si miras la foto 10 de la galería de la Xtrem, et fará cinc centims.
Te trams llargs de baixada técnica, pero per la distancia es millor fer-ho amb rally o enduro light.
Hi ha alguna foto que no correspon a la ruta, pero si miras la foto 10 de la galería de la Xtrem, et fará cinc centims.
totes las rutes fan prou goig i la de marroc per quant.arueda escrigué:Si tens l'esquena i els "empastes" be, es pot fer amb forquilla rígida.....
he mirat las fotos els hotels .
et desitjo molta sort
SALUT
La de Marroc la tinc quasi preparada.
Son 9 dies, i va desde Boumale Dades fins a Erfoud, dibuixant una U Son 600 Km espectaculars.
La aniré a probar en un parell de mesos, espero. Ja t'ho explicaré quan ens veiem.
Per cert, quan agafeu las bicis d rally?
Son 9 dies, i va desde Boumale Dades fins a Erfoud, dibuixant una U Son 600 Km espectaculars.
La aniré a probar en un parell de mesos, espero. Ja t'ho explicaré quan ens veiem.
Per cert, quan agafeu las bicis d rally?
Te bona pinta ,passa per llocs emblemàtics. Es te que anar el congots de montrebei ,ja que hi som¡¡¡.
Ara tindrem que triar .Josep ja ens pots passar un presupots per anar fent comptes
A quina baixada parles de la foto 10 jo no la beix jajaj
Ara tindrem que triar .Josep ja ens pots passar un presupots per anar fent comptes
Está previst. Un cop arriba a Sant Esteve de la Sarga, hi han dues opcions:
-Pujar el coll d'Ares per un cami terrorific per el desnivell i el tipus de terra (pedra rodona i suelta) i després baixar per un corriol fins Ager, o
-Tirar tot dret fins el congost, i anar per un corriol complicat, complicat fins Ager.
Fent la segona opció, fem una mica menys de desnivell, algun Km mes, pasem vertic, i deixem de baixar el corriol, per ferne un que va pujant i baixant, pero molt tecnic tambe.
Jordi, mes que un pressupost, us donaré uns preus de referencia depenent de la gent que s'apunti. Jo no vull guanyar cales amb el vostre viatge. Us ho camvio per publicitat quan l'hagueu fet.
Els costos son:
Taxi des de Os de Balaguer fins Esterri amb remolq per bicis (22)
Hotels a mitja pensio, taxis de moviment d'equipatge, dutxa i neteja de bicis al Monestir d'Avellanes.
El taxi del primer dia, te 8 places mes el taxiste. Si hi anem mes, han de ser 2 taxis.
La semana que ve, t'envio la estimacio. M'están esperant per anar a esquiar....primer cop aquest any.
-Pujar el coll d'Ares per un cami terrorific per el desnivell i el tipus de terra (pedra rodona i suelta) i després baixar per un corriol fins Ager, o
-Tirar tot dret fins el congost, i anar per un corriol complicat, complicat fins Ager.
Fent la segona opció, fem una mica menys de desnivell, algun Km mes, pasem vertic, i deixem de baixar el corriol, per ferne un que va pujant i baixant, pero molt tecnic tambe.
Jordi, mes que un pressupost, us donaré uns preus de referencia depenent de la gent que s'apunti. Jo no vull guanyar cales amb el vostre viatge. Us ho camvio per publicitat quan l'hagueu fet.
Els costos son:
Taxi des de Os de Balaguer fins Esterri amb remolq per bicis (22)
Hotels a mitja pensio, taxis de moviment d'equipatge, dutxa i neteja de bicis al Monestir d'Avellanes.
El taxi del primer dia, te 8 places mes el taxiste. Si hi anem mes, han de ser 2 taxis.
La semana que ve, t'envio la estimacio. M'están esperant per anar a esquiar....primer cop aquest any.
Ostres, ostres... Jo m'apunto (si em deixeu) a la que decidiu. Tan m'es anar afer la nova Pedals de Foc com la Transpirenaica com el que sigui, pero no vull tornar a veure l'excursió desde les diapositives com els Pedals de Foc que vareu fer, i que em qeia la baba.
Al monestir de les Avellanes es menja molt bé, i es molt maco, esta al costat de Balaguer, que es el poble de la meva Mare.
Al monestir de les Avellanes es menja molt bé, i es molt maco, esta al costat de Balaguer, que es el poble de la meva Mare.
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
Pressupost a vosaltres no el vull fer. Evidentment, no penso guanyar-hi calers. El que si faré es posar un parell d'exemples, pero al pagar a "escote" tenim que tindre en compte que hi ha variacions depenent del nº de ciclistes, ja que el taxi costa el que costa vagi ple o buit.CARPY escrigué:Te bona pinta ,passa per llocs emblemàtics. Es te que anar el congots de montrebei ,ja que hi som¡¡¡.
Ruta 2 dies 8 pax 167
Ruta 2 dies 6 pax 186
Ruta 3 dies 8 pax 221
Las rutas de dos dies inclouen el trasllat de Os de Balaguer fins Vall Fosca, d'equipatges de Vall Fosca a Cellers i de Cellers a Os de Balaguer, sopars allotjaments i esmorçars els dos dies i dutxa bici i ciclista a Os de Balaguer el diumenge.
La de tres dies el trasllat es a Esterri, hi ha una nit, sopar i esmoçar de mes i un trasllat d'equipatge.
Sempre podríem veure la forma de combinar-ho amb cotxes la pujada i deixar l'equipatge als hotels en el viatge de pujada i anar a buscar els cotxes l'ultim dia.
No ho aconsello.Es una putada el diumenge haver de fer la kilometrada fins Esterri...
Molt be Josep ara ja sabem de que tenim que morir jajaj ,esta correcta .Ja en parlarem i ha veura si ho podem lligar .Una pregunta mes quina data es bona per anar-hi ?? .Ens veiem @10
Per ferla complerta, a partir de primers de Maig. Hi ha molt tram per sobre dels 2200m
Per la de dos dies, es podria fer ja, pero crec que es millor esperar dues o tres setmanes. El punt mes alt es el Coll de Quiri a uns 1650m
Per la de dos dies, es podria fer ja, pero crec que es millor esperar dues o tres setmanes. El punt mes alt es el Coll de Quiri a uns 1650m
Jo, aquest estiu passat vaig fer el cami del bons homes, 250 km i uns 5000mt . De Berga a Montsegur (França). Si voleu informacio m'ho dieu.
Ricard64- Nombre de missatges : 3
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum