SETMANA DEL SILENCI
+3
Tigret
sergiktt
CARPY
7 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: SETMANA DEL SILENCI
Rigodon escrigué:
pero que mala es la envidia ¡¡¡ habeis disfrutado como perracos
COMO PPERRACOS,DI QUE SI
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Òstia,no us ho creureu,però quan he sortit de la dutxa he notat algo raro darrera de les orelles,m'han sortit brànquies...CARPY escrigué:Rigodon escrigué:
Mas bien como patos ¡¡¡¡
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
Tigret escrigué:Òstia,no us ho creureu,però quan he sortit de la dutxa he notat algo raro darrera de les orelles,m'han sortit brànquies...CARPY escrigué:Rigodon escrigué:
Mas bien como patos ¡¡¡¡
JAJAJ Pero calia dutxa si ja anaves prou moll ¡¡¡
Mira el video del que em parlat aquest mati ; http://vimeo.com/30988493
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
nosaltres hi varem kedar xops la setmana passada ,no se ke tenen akestes sortides ke fam ke t'enrecordis molt de temps !!! son espectaculars !!!!!
d'aki un parell de setmanes anirem a fer una sortida a frança, d'enduro del bo , si us voleu apuntar vosaltres mateixos, ja us dire dia i lloc de trobada . si tot va be a l'hora de dinar a casa
fins aviat
albert
d'aki un parell de setmanes anirem a fer una sortida a frança, d'enduro del bo , si us voleu apuntar vosaltres mateixos, ja us dire dia i lloc de trobada . si tot va be a l'hora de dinar a casa
fins aviat
albert
valls2- Nombre de missatges : 136
Vosaltres sou els que no vareu voler venir al Castell de la Popa per por de l'aigua..????
Si sabeu nedar més que anar en bici...
Que farem aquest cap de setmana??
Voldreu venir al territori Centelles?
Salut.
Salut.
Muchmuch- Nombre de missatges : 564
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar
Muchmuch escrigué:Vosaltres sou els que no vareu voler venir al Castell de la Popa per por de l'aigua..????
Salut.
SI si pero ara som amfibis ¡¡¡¡ collons quin fart de ploure ,gaire be 2'5 horas sota el diluvi universal¡¡
Es prepara una setmana inestable,aixi que deixem passar uns dias ha veurà que passa¡¡¡
Albert ,gracies per convidar-nos,però el teu optimisme no te límits!!!!!a l'hora de dinar a casa !!!!!valls2 escrigué:nosaltres hi varem kedar xops la setmana passada ,no se ke tenen akestes sortides ke fam ke t'enrecordis molt de temps !!! son espectaculars !!!!!
fins aviat
albert
vols dir llevar-nos a les 4 30 com el Costabona ge ge jo m'apunto ,,,es clar que sempre m'acollono
ja ens tindràs informats
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
yics escrigué:Albert ,gracies per convidar-nos,però el teu optimisme no te límits!!!!!a l'hora de dinar a casa !!!!!valls2 escrigué:nosaltres hi varem kedar xops la setmana passada ,no se ke tenen akestes sortides ke fam ke t'enrecordis molt de temps !!! son espectaculars !!!!!
fins aviat
albert
vols dir llevar-nos a les 4 30 com el Costabona ge ge jo m'apunto ,,,es clar que sempre m'acollono
ja ens tindràs informats
A vosaltres ja us agrada aixo jajaj
Ja ens tindras informats de aixo de frança ,pero no se pas si vindre ¡¡
Jo mautoexcloure de la RTO!! feu-la quan volgueu, ja que la Kitty Disabte m'ha dit que he d'estar a casa aviadet, ja que ja ha començat la temporada de bolets i com que Diumenge estare ocupat em vol a caseta dutxadet molt d'hora o sigui que si no plou fare una Woodline en solitari!!!
Apali, ens veiem.
CARPY escrigué:yics escrigué:Albert ,gracies per convidar-nos,però el teu optimisme no te límits!!!!!a l'hora de dinar a casa !!!!!valls2 escrigué:nosaltres hi varem kedar xops la setmana passada ,no se ke tenen akestes sortides ke fam ke t'enrecordis molt de temps !!! son espectaculars !!!!!
fins aviat
albert
ja ens tindràs informats
A vosaltres ja us agrada aixo jajaj
Ja ens tindras informats de aixo de frança ,pero no se pas si vindre ¡¡
es tracta d' anar a fer un enduro, el de castel roc o el del chateaux
akesta vegada no ens llevarem tant d'hora !!!!! (pero la sortida del costabona segur ke encara t'enrecordes )
l'hora de tornada dependra de si fem tot l'enduro o una part
ja us tindre informats
fins aviat
albert
valls2- Nombre de missatges : 136
Pàgina 2 de 2 • 1, 2