TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

+13
RaMon draker
Rigodon
Kulajy
totgas
Gerard_XL
Tigret
Muchmuch
Jo_On
VICENTE's
gps
Gilmineitor
CARPY
sergiktt
17 participantes

Pàgina 1 de 5 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  sergiktt Dj Maig 19, 2011 11:58 am

Acabo de parlar amb en Manolo per recordar-l'hi la ruta als ports de tortosa baseit que ens deu, i ell la primera data que te disponible es el 12 de Juny, a mi em sembla be, hauriem d'anar concretan la gent que serem, com farem els comandos, menjars, i tota la pesca, ja que es una ruta que per d'hora que volguem sortir, no s'arriba a dinar a casa n'hi a tiros!!

El Manolo m'ha dit que segons la seva experiencia, sortin a pedalar a les 2/4 o 3/4 de 9, l'arribada als cotxes mai es mes d'hora de les 5 de la tarda, i despres tenim com dues hores i pico de cotxe de tornada!!! Comencem a pedalar a aquesta hora sortin a les 6 del mati, ja amb el cotxe, i tal, i tal!!!

Jo faig la primera exposicio, pero el tema de Briefing, jo el deixaria clarament per en Jaume que es un PRO del tema GPeses!! I el Manolo que la feta com 6 vegades!!

M'ha comentat, que son 20 i pico de quilometres de pujada i que la baixada es molt asequible, amb quasi res de caminar en el seu cas... i molt divertida, i a nivell paisatjistic estarem en el cel o sigui... obro llista i fem comentaris!!!


Llista:
01- Manolo
02- Ramon
03- K_ram
04- Carpy
05- Sergiktt


Editat per darrera vegada per sergiktt el Dv Maig 20, 2011 4:47 pm, editat 1 cop en total
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dj Maig 19, 2011 2:40 pm

Ara mateix vaig a negociar amb la jefa Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Rolling Eyes Laughing Laughing Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad confused confused confused Sleep Sleep Sleep

Com sempre tinc que dir alguna cosa jajajja el 12 es diumengue i no seria millor fer-ho el 11 dissabte i aixi tenim el 12 per descansar i no anar tant estresats per torna ?????? .Aixo del portell esta una mica mes lluny de on cristo va perdre les espardenyas affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  sergiktt Dj Maig 19, 2011 4:04 pm

CARPY escrigué:Ara mateix vaig a negociar amb la jefa Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Rolling Eyes Laughing Laughing Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad confused confused confused Sleep Sleep Sleep

Com sempre tinc que dir alguna cosa jajajja el 12 es diumengue i no seria millor fer-ho el 11 dissabte i aixi tenim el 12 per descansar i no anar tant estresats per torna ?????? .Aixo del portell esta una mica mes lluny de on cristo va perdre les espardenyas affraid

Per mi cap problema, jo el dia que digueu, l'hi dic a la Kitty, i tan amics, aixo si hauriem de veure si els Sallenencs tenen bonobici Disabte, que si no es aixi ens deixem de mariconeos i hi anem Diumenge, no??
sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Gilmineitor Dj Maig 19, 2011 10:35 pm

el dissabte a mi +
el diumenge DIA 12 no podré sortir tinc un compromís a les 12 al auditori de granollers "CANTANIA"
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dj Maig 19, 2011 11:01 pm

Sergi fes un sondeig el MANOLO per fer-ho dissabte .Es que som torracollons Twisted Evil Twisted Evil


Dades 44 km i 1350 m com una maxisui ,tenim mes estona de cotxe que anant amb bici jajaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dv Maig 20, 2011 2:49 pm

Per mi personalment cap problem, d'anar en disabte, Ramon em sembla que podra fer un extra i el K_ram ja sap lo que li toca,
Carpy recorda que vinc jo ritme de persones XXXXXDs, a ver si me matais en la primera subida ja ja ja

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  sergiktt Dv Maig 20, 2011 4:47 pm

gps escrigué:Per mi personalment cap problem, d'anar en disabte, Ramon em sembla que podra fer un extra i el K_ram ja sap lo que li toca,
Carpy recorda que vinc jo ritme de persones XXXXXDs, a ver si me matais en la primera subida ja ja ja

Vinga doncs cambio el dia del Titol del Post per el Dia 11!!!

Manolo, no et queixis, que esteu tots foten carretera com animals... l'unic endureru que encara es practicant, soc jo!!! i per tan sere al que s'em ennuegara una pujada tan llarga... com ja va passar en el Sui, o sigui que no vull sentir mes ploradetes!!!

sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dv Maig 20, 2011 9:22 pm

gps escrigué:Per mi personalment cap problem, d'anar en disabte, Ramon em sembla que podra fer un extra i el K_ram ja sap lo que li toca,
Carpy recorda que vinc jo ritme de persones XXXXXDs, a ver si me matais en la primera subida ja ja ja

Com vols que et matem si et el guia jajaj .Per el ritma no pateixis ja que ets el unic que coneix el cami i aixo vol dir que t'esperem jajaj . Very Happy

A i que no sigui un dia de pluja ,que últimament sempre pillem jaja Twisted Evil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  VICENTE's Dv Maig 20, 2011 10:15 pm

joder, no pareu quiets ¿hi ha algú racó de Catalunya que us manqui per visitar? ¿d'on collons treieu tants bonobicis? Io en vull algú. Als Els Ports m'agradaría anar-hi.

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Gilmineitor Dv Maig 20, 2011 10:21 pm

VICENTE's escrigué:joder, no pareu quiets ¿hi ha algú racó de Catalunya que us manqui per visitar? ¿d'on collons treieu tants bonobicis? Io en vull algú. Als Els Ports m'agradaría anar-hi.
HOMBRE VIcente,no hace falta que traduzcas ,aqui no te vanearan por escribir en español,
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dv Maig 20, 2011 11:29 pm

VICENTE's escrigué:joder, no pareu quiets ¿hi ha algú racó de Catalunya que us manqui per visitar? ¿d'on collons treieu tants bonobicis? Io en vull algú. Als Els Ports m'agradaría anar-hi.

Si Vicente aixo es un problema, som molt inquiets i amb moltes ganas de coneixa llocs i gent nova .Els bonos es tenen que anar negociant poc a poc i fer-los servi per sortidas xxxd .Si et vols apuntar tu mateix ,pero ja se que ho tens molt retallat .Aquesta sortida dels ports jo ja fa 3 anys que li tinc el ull posat @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Jo_On Ds Maig 21, 2011 12:10 am

yics escrigué:el dissabte a mi +
el diumenge DIA 12 no podré sortir tinc un compromís a les 12 al auditori de granollers "CANTANIA"

MOLT BÉ!!! Com a mestre de música crec que gaudiràs molt... la teva petita actua? Només de veure tanta canalla cantant tant i tant bé ja emociona, segur que t'agradarà! La lletra d'aquest any però sembla xinesa, aquest any ha sigut molt difícil. S'ha de valorar l'esforç! Razz

Pel que fa al Portell... només us puc dir: CA-BRONS!!!!

P.D.- La setmana que ve vindran els BTTManíacs a fer una sortideta per Sant Pol connexion... corriol per un tubo i moltes novetats!!! Si voleu ja ho sabeu... affraid
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dl Maig 23, 2011 10:11 pm

hola cabrons, al Ramon i a mi ens va be el disabte, i al K-ram encara no le vist, aixi dons confirmo disabte 11

I a poc a poc, que ara fa molt dies que no volto, ahir ven anar a fer el cami ral, per entrenar que el ramon no lo havia fet mai,

Portell de L'infern
ruta 1
44km aprox. 1400 desnivell
ruta 2 turistica visitant el pi gros i la fageda

54km aprox,
mes que recomenable si no be 1 hora mes o menys

a la a pendre pel cul

PD: Carpy esperem que aquesta no tinguen aigua ja ja ja

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dl Maig 23, 2011 11:30 pm

gps escrigué:hola cabrons, al Ramon i a mi ens va be el disabte, i al K-ram encara no le vist, aixi dons confirmo disabte 11

I a poc a poc, que ara fa molt dies que no volto, ahir ven anar a fer el cami ral, per entrenar que el ramon no lo havia fet mai,

Portell de L'infern
ruta 1
44km aprox. 1400 desnivell
ruta 2 turistica visitant el pi gros i la fageda

54km aprox,
mes que recomenable si no be 1 hora mes o menys

a la a pendre pel cul

PD: Carpy esperem que aquesta no tinguen aigua ja ja ja

Osti Manolo si et podiam haver acompanyat a fer el cami ral ¡¡¡¡¡

Que vols dir amb turistica i normal amb horas que vol dir una i altre ???? de totes maneras ho deixem a las tevas mans ,mentres tornem a dormi a casa jajaja
Si es molt important el tema pluja jaja que quan tenim que sorti junts sempre plou ,espero que el 11 de juny sigui un dia assolellat Razz Razz


Manolo es aquesta la ruta : http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=210496
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Jo_On Dl Maig 23, 2011 11:47 pm

Va nens... que si em dieu que a una hora "descent" 18:00 puc ser a casa m'apunto...!!!!

Com ho veieu...?

Carpy? Temporitzacions please...?¿?¿?

Rolling Eyes Laughing Twisted Evil Basketball sunny
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dt Maig 24, 2011 12:11 am

Jo_oN escrigué:Va nens... que si em dieu que a una hora "descent" 18:00 puc ser a casa m'apunto...!!!!

Com ho veieu...?

Carpy? Temporitzacions please...?¿?¿?

Rolling Eyes Laughing Twisted Evil Basketball sunny

JO_ON aqui si que no et puc ajudar en MANOLO es el Jefe jo soc convidat jaja i jo no li trencare la sortida ,que es mulli ell que li agarada molt aixo .Pero ja veus que esta lluny de collons i la ruta no es fàcil,No t'ho pensis tant sera arriva a la 18 com a las 20 la bronca sera la mateixa @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Jo_On Dt Maig 24, 2011 12:32 am

CARPY escrigué:No t'ho pensis tant sera arriva a la 18 com a las 20 la bronca sera la mateixa @10

En el meu cas... no! Potser m'he embalat una mica!!! Si que és lluny, si! Acabo de llegir el primer escrit d'en Sergi i si hem d'arribar a les 17:00 al cotxe, ja n'hi m'ho plantejo!!! :___________/

Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dt Maig 24, 2011 12:43 am

Jo_oN escrigué:
CARPY escrigué:No t'ho pensis tant sera arriva a la 18 com a las 20 la bronca sera la mateixa @10

En el meu cas... no! Potser m'he embalat una mica!!! Si que és lluny, si! Acabo de llegir el primer escrit d'en Sergi i si hem d'arribar a les 17:00 al cotxe, ja n'hi m'ho plantejo!!! :___________/


No tiris la tovallola ¡¡¡¡¡espera ha veura que diu en manolo ¡¡ jo crec que a les 17 es molt pero no dic res @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Muchmuch Dt Maig 24, 2011 10:59 am

Si no passa una cosa grossa m'haureu d'aguantar el dia 11.

Em fa molta gràcia fer aquesta excursió i espero no perdrem-ho.

Jo_On: en Jaume té raó. P'el cas és el mateix, i ja que sortim no vindrà d'una horeta... o tres, que encara tenim pendent un fi de festa com Deu mana des-de la sortida d'Oix i Talaixà .

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  sergiktt Dt Maig 24, 2011 12:41 pm


MANOLO GPS DIU:
"ruta 2 turistica visitant el pi gros i la fageda

54km aprox,
mes que recomenable si no be 1 hora mes o menys"


Jo m'he basat amb el que em va dir en Manolo, que va dir que la ruta quan la fas per primera vegada es "obligatori anar a visitar el Pi gros i la fageda, i que ells quan l'han fet es a l'hora que han arribat, heu de tenir en compte que serem uns quants que no pujarem massa rapids, uns altres baixarem d'aquella manera, uns altres rebentarem o trencarem ves a saber que... i per l'experiencia d'en Manolo que diu que l'ha feta 5 o 6 vegades, doncs aixo... em va dir que l'hora "normal" D'arribada als cotxes es la que es...
A mi tambe em pelara la Kitty, l'haure de sobornar amb un parell de Guius i algun "drapet", pero com que es una corrupta, segur que cola sunny

Ens veiem.


PD, JoanCarles, espero tenir-te "d'aguantar" que ja fa molts dies. Laughing
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Muchmuch Dt Maig 24, 2011 1:00 pm

sergiktt escrigué:

PD, JoanCarles, espero tenir-te "d'aguantar" que ja fa molts dies. Laughing

Gracies... n'estava segur lol! ja m'has demostrat la teva inexplicable estima més d'una vegada...
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dj Maig 26, 2011 10:50 pm

Haviant si anem be o que?
la meva experiencia ha estat sortir a les 6 del mati, amb una parada per un cafe arribaren a les 8,30 a 9 al punt de sortida, d'aqui fins a dalt 3 hores de pujada 24 km aprox, encararem la carena i aqui en tenint 1,5 hores depent del ritme de l'empujabike 8 a 10 km aprox, "empujabike 30 minuts" arribaren a Fredes i aqui es on en de decidir que fent un refrigeri o dinar, (el dinar es bo, pero com pudeu suposa es fara lent, estara ple i seren molts) opcio refrigeri rapid i maxim un entrepa, o refrigeri i continuar fins al cotxes i menja alla mateis. aixo es lo que us teniu que plantejar, (si no paren a dinar es fara molt mes rapid), continuen desde Fredes ens quedara uns 2km mes de pista i encara el sender del portell de l'infern que ens deixara davant dels cotxes.

PD: la sortida la faren desde on acaba el corriol del portell, aixi guañaren una hora de temps.

Aixo vol dir que si tot va be sobre les 16 hores podiem estar al cotxes, pero tenint que pensa amb els moments Kodats, averies i amb el sergi i amb mi que ens arrosegaren ja ja ja

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dj Maig 26, 2011 11:43 pm

Manolo a mi ja em sembla be aquets plantejament anem decidint depenent del horari i els problemas afexits .
Tu manolo junt amb en sergi amb tindreu que remolca fins a dalt Twisted Evil Twisted Evil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dg Maig 29, 2011 8:27 pm

ja ho crec estic fem unes patejades amb la bici a coll acojonats per no quedarme enrrera ja ja ja,

tranquil el sergi i jo si conve pujaren a dalt amb la furgo i nomes us acompanyarem a la baixada per no feros nosa juas juas,


gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dt Maig 31, 2011 11:12 pm

Ja falta poc i aniria be anar definit la llista


01- Manolo
02- Ramon
03- K_ram
04- Carpy
05- Sergiktt
06- PITU
07-JORDI.G
08- MUCHMUCH
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 5 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum